De Bicker eten en drinken

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00

Style65 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
De kaasfondue gedaan. Kost weinig met de eeuwig lopende Groupon deal die ze lijken te hebben. Het hele restaurant zit dan ook vol met kaasfondue-eters, de afzuiging is beroerd, dus je kleding moet wel in direct in de was.
Onze jonge bediening was lief en charmant, maar later wel echt wat moeilijk om aandacht van te krijgen. De huiswijn was prima voor nog geen 20 euro per fles en echt aan te bevelen. Onbeperkt kraanwater in leuke karaf en dito glazen. De kaasfondue was oke voor de prijs (met paar frietjes erbij, wat rauwe groenten, wat rauwkost) maar het brood leek opgewarmd-van-de-dag-ervoor. En voor ons was de kaasfondue gewoonweg echt te weinig. Vanwege Groupon-deal (2 voor 1) leek het ook wel halve portie... Concluderend: gezellige eetcafésfeer, gericht op de kaasfondue (ik zou hier voor enkel een biertje niet gaan zitten vanwege de stank) maar voor ons niet voor herhaling vatbaar, zeker niet voor reguliere prijs. Maar gezien de drukte denken velen daar anders over.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Ze hebben heerlijke kaasfondue. En de bediening is heel gezellig en enthousiast. De inrichting is knus en sfeervol. Overigens zijn de toetjes ook om je vingers bij af te slikken
Rikus D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We komen hier vaker en het was opnieuw ontzettend gezellig, heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!
Rina C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben prima gegeten. Vriendelijke bediening en complimenten voor de kok in zijn eentje.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker aangezeten in eetcafe de Bicker. Prima eten en dito wijn! Bediening is vrolijk en het heeft de sfeer van een echt eetcafe :)
ruijt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Aanrader, hebben heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Ondanks de drukte werden we niet opgejut om door te gaan met het volgende gerecht.
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super gezellige sfeer, hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten, kom zeker terug. Jammer dat het reserveren via Iens je 3 euro kost. Dat doe ik dus niet meer
Rombout B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
geweldig leuk ontvangst. je voelt je meteen thuis! Het eten kaasfondue was heerlijk, had iets meer mogen zijn, maar hé wij zijn ook grote eters. Dit is een restaurant waar we zeker vaker naar toe gaan. Echt aan te bevelen.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig gastvrij en prima eten voor een betaalbare prijzen. Genieten
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we hadden via groupon een kaasfondue.op de site had ik foto's gezien.dat leek me wel wat.
10-12 daar geweest. alles was perfekt.zo gezellig.gaan zeker terug.
Annemarie van Laar
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
via Groupon kaasfondue besteld.foto's op de site zagen er leuk uit.
we voelden ons verwend.de kaart op de muur gezien en de gerechten van anderen.zag er goed uit.betaalbaar ook.komen zeker terug.
annemarie van Laar
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op Sinterklaasavond wilden we kaasfonduen, dus zijn we op basis van de goede recensies naar De Bicker gegaan. We hebben gesmuld! De ontvangst was al heel relaxed en we mochten kiezen waar we wilden zitten. Ze hebben hier veel speciale bieren, waaronder ook enkele op tap. Niet de goedkoopste, maar wel erg een mooi assortiment. Voor de wijn hebben ze bij De Bicker mooie glazen. Drinkt extra prettig :-) De kaasfondue was, zoals getikt, smullen. Deze werd geserveerd met friet, mayonaise, een mand Turks brood, rauwkost en een aangemaakte salade met zelfs stukjes watermeloen erop. Een prima maaltijd dus! Als we weer willen kaasfonduen, weten we waar we moeten zijn :-) Er stonden overigens ook nog andere leuke gerechten op de kaart, dus de keuze kan nog lastig worden... Graag tot ziens!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was goed dat ik gereserveerd had want het was druk! En dat begrijp ik: de sfeer is gemoedelijk, de bediening vriendelijk en de kwaliteit van het eten voor een eetcafé is prima!
Wij kozen voor de kaasfondue (waar De Bicker inmiddels wel een beetje bekend om staat?) en daar was niks op aan te merken.
Een aandachtspunt: plan geen afspraken nadat je bij De Bicker hebt gegeten. Het afzuigsysteem werkt niet goed, waardoor alles stinkt als je weer buiten staat.........
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
een fijneplek om te zijn. Gezellig, leuke mensen en lekker eten. Een aanrader
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Kaasfondue gedaan, via social deal, maar voor herhaling vatbaar, heerlijk gegeten ! Naast het brood en groentes, ook nog een salade en frietjes, top
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Meerdere keren hier gegeten en keer op keer met een brede lach naar huis gegaan. Wat een TOP tent!

Het eten is heerlijk, wachttijd is kort en de bediening altijd vriendelijk en vrolijk!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk restaurant. Prettige, vriendelijke sfeer. Gezellig. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Wat ons betreft een aanrader!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eén van de gezelligste terrasjes van Amsterdam. heerlijk voor op een zomeravond.
Het was deze avond volle bak. Vriendelijk personeel. Had soms wat efficiënter gekund.

Mosselen waren heerlijk. De Hamburger was het eigenlijk niet. Had gehoopt op een verrassend lekkere burger, maar was beetje fantasieloos, vooral veel vlees. Die doe ik niet meer.

Prijzen zijn uitstekend. Gewoon aanschuiven hier.
StatlermetWaldorf .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben hier heel lekker gegeten. Als voorgerecht carpaccio en paté met grandberry sauce als hoofdgerecht osssehaas medaillon in rode wijnsaus.
De carpaccio was goed van smaak en temperatuur zonder al te veel opsmuk. Ook de paté was erg lekker. De ossehaasmedaillons waren erg mals met een goede rodewijnsaus. De patat was prima, knapperig met mayonaise en een salade. Heel vriendelijk personeel en leuke inrichting met goede muziek. We komen zeker nog eens terug
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten Was ontzettend lekker en de bediening was vriendelijk alleen zag naar mijn mening het restaurant er niet gezellig en leuk uit