De Bicker eten en drinken

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant De Bicker eten en drinken

Ans van Opstal H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Altijd geweldige vriendelijke bediening en lekker eten. Heerlijke sate's
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Eenvoudig eetcafé met sympathieke bediening en een fijn terras
Yomi T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Telefonisch reserveren is moeilijk. Op drukke tijden kunnen ze de telefoon niet opnemen, maar toen we langs kwamen was het geen probleem en ze vingen het goed op. Uiteindelijk lekker gegeten. De kaasfondue is lekker, helaas niet zo veel voor de grote eter die mijn vriend is.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Alles prima in orde, steeds weer.
Sharon_B .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heelijk gegeten, maar de kaasfondue was voor ons helaas echt te weinig. Misschien komt dit omdat we gebruik hebben gemaakt van een social deal -actie. Heb hier al eerder gegeten met hele ruime porties die we toen niet op kregen. Een aanzienlijk verschil.

Op de bediening niets aan te merken want de service was top!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De kaasfondue voor twee was lekker dik en smakelijk, vers brood, knapperige frietjes, gesneden groente en ook nog salade. Supersnel op tafel. Bediening vrolijk en lekker zichzelf. Sfeer gezellig en tafels slim ingedeeld. Muziek misschien tikkeltje te hard naar mijn smaak. Komen zeker nog een keer eten!
Kerstin K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super vriendelijke bediening ! Was wel druk op de vrijdag en duurde effe maar dat kan een keer. Gemoedelijke plek en attente super vriendelijke bediening !!!!
E E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik was laatst kaasfonduen bij de bicker! Ontzettend lekker en je krijgt grote porties met allemaal lekkere extra's. Hét kaasfondue restaurant van Amsterdam! Ook de service is erg vriendelijk en de sfeer is huiselijk.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We besloten geen toetje en koffie meer te nemen toen er een groep van zo'n 20 vrouwelijke studenten aan een tafel naast ons kwamen zitten en we elkaar werkelijk niet meer konden verstaan. Jammer want het is juist zo heerlijk om na tetafelen met een dessert en koffie. De Bicker is niet zo geschikt voor dergelijke groet groepen.
Aram K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
2de keer hier lekker kaasfondue gegeten, was weer heerlijk. Gezellige sfeer, leuke bediening, echt een aanrader! Wij komen gauw weer terug!
felix S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima tent. Aan te raden voor lunchafspraken, voor avondeten met vrienden of familie, ook vegetarische keuze (hoewel niet enorm).
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Kaasfondue eten bij de Bicker is zoals altijd heerlijk. Kaasfondue met lekker brood, rauwkost, salade en patat met. Precies goed en voldoende eten.
Gezellig rumoerig druk, alhoewel in de serre met je neus tegen het schilderij iets minder.
Voor herhaling vatbaar op een beter plekje.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor kaasfondue prima, nu wij als 'gewone klant kwamen, hebben we een uur op ons eten moeten wachten, was het vlees koud, de saus vergeten. Alsnog koude saus gekregen, weer terug. Koude vlees maar opgegeten zonder saus. geen dessert meer genomen, het werd koud binnen. Snel naar huis gegaan.
Gemiste kans, niemand heeft gevraagd of wij een drankje wilden drinken? wij wilden uitgeven, maar de focus lag op Grouponbonnen van 7,50! Denk dat we daar alleen nog voor terugkomen want het is gezellig en goedkoop; enkel voor kaasfondue dus! Ik zou zeggen; schrap de rest van de kaart!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer gezellig. Vriendelijke bediening. Persoonlijke benadering.
Gewoon leuk.
HesteBenk H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
lekker eten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
jos W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Don Leo!
Lekker terras, prima sfeer. Kom zeker nog een keer terug!
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Kaasfondue was erg lekker en meer dan genoeg. Overige van de laatst is oké maar verwacht niet iets bijzonders. Met name de sfeer is leuk in dit restaurant. Bediening is prima.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben genoten van ons etentje bij de Bicker! Lekkere, simpele gerechten. Zeer gastvrije bediening. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
lars J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima degelijk restaurant met plus- en minpunten. Bediening is vriendelijk en vrolijk en de prijs is schappelijk. Kwaliteit eten niet bijzonder maar prima als de juiste gerechten kiest. Zelf had ik de Bavette. Dun en mals dus prima. Mijn gezelschap had de Tonijnsteak (droog dus niet doen) en de spareribs (redelijk maar niet bijzonder). De ossenhaasspies bij de buren zag er goed uit. Vooraf hadden we carpaccio en geitenkaas. Degelijke, veilige keuze. Kies verstandig aangezien de keuken hier vrij klein is en beperkt lekkere gerechten kan serveren. Frieten vond ik juist te ver doorgebakken maar mijn gezelschap vond dit juist weer lekker.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
we waren al eerder geweest.eenvriend van ons wilde het wel eens meemaken.
ik denk dat er weer een klant bij komt.
Ikzelf ben geen uitgaander maar hier ben je gewoon thuis.