De Bicker eten en drinken

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00

lars J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima degelijk restaurant met plus- en minpunten. Bediening is vriendelijk en vrolijk en de prijs is schappelijk. Kwaliteit eten niet bijzonder maar prima als de juiste gerechten kiest. Zelf had ik de Bavette. Dun en mals dus prima. Mijn gezelschap had de Tonijnsteak (droog dus niet doen) en de spareribs (redelijk maar niet bijzonder). De ossenhaasspies bij de buren zag er goed uit. Vooraf hadden we carpaccio en geitenkaas. Degelijke, veilige keuze. Kies verstandig aangezien de keuken hier vrij klein is en beperkt lekkere gerechten kan serveren. Frieten vond ik juist te ver doorgebakken maar mijn gezelschap vond dit juist weer lekker.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
we waren al eerder geweest.eenvriend van ons wilde het wel eens meemaken.
ik denk dat er weer een klant bij komt.
Ikzelf ben geen uitgaander maar hier ben je gewoon thuis.
Opeter .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een sfeervol gezellig eetcafé, wat een aardige bediening! Maar wat een slechte keuken. Friet slap door te kort bakken, sauzen gebonden met, ik denk maïzena, spare ribs uit de magnetron ( kreeg ik te horen toen ik vroeg hoe ze bereid werden). Neem een goede kok en het is een top eetcafé
Florentine B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Alles matig, tonijnsteak te veel doorgebakken, sla met fruit erdoor. Onverzorgde rommelige ruimte
negenenvijftig B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Opnieuw en nu met anderen een heerlijke avond! Je voelt je gelijk op je gemak en uiteraard ook door de heerlijke kaasfondue succes verzekerd!
Style65 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
De kaasfondue gedaan. Kost weinig met de eeuwig lopende Groupon deal die ze lijken te hebben. Het hele restaurant zit dan ook vol met kaasfondue-eters, de afzuiging is beroerd, dus je kleding moet wel in direct in de was.
Onze jonge bediening was lief en charmant, maar later wel echt wat moeilijk om aandacht van te krijgen. De huiswijn was prima voor nog geen 20 euro per fles en echt aan te bevelen. Onbeperkt kraanwater in leuke karaf en dito glazen. De kaasfondue was oke voor de prijs (met paar frietjes erbij, wat rauwe groenten, wat rauwkost) maar het brood leek opgewarmd-van-de-dag-ervoor. En voor ons was de kaasfondue gewoonweg echt te weinig. Vanwege Groupon-deal (2 voor 1) leek het ook wel halve portie... Concluderend: gezellige eetcafésfeer, gericht op de kaasfondue (ik zou hier voor enkel een biertje niet gaan zitten vanwege de stank) maar voor ons niet voor herhaling vatbaar, zeker niet voor reguliere prijs. Maar gezien de drukte denken velen daar anders over.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Ze hebben heerlijke kaasfondue. En de bediening is heel gezellig en enthousiast. De inrichting is knus en sfeervol. Overigens zijn de toetjes ook om je vingers bij af te slikken
Rikus D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We komen hier vaker en het was opnieuw ontzettend gezellig, heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!
Rina C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben prima gegeten. Vriendelijke bediening en complimenten voor de kok in zijn eentje.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker aangezeten in eetcafe de Bicker. Prima eten en dito wijn! Bediening is vrolijk en het heeft de sfeer van een echt eetcafe :)
ruijt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Aanrader, hebben heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Ondanks de drukte werden we niet opgejut om door te gaan met het volgende gerecht.
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super gezellige sfeer, hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten, kom zeker terug. Jammer dat het reserveren via Iens je 3 euro kost. Dat doe ik dus niet meer
Rombout B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
geweldig leuk ontvangst. je voelt je meteen thuis! Het eten kaasfondue was heerlijk, had iets meer mogen zijn, maar hé wij zijn ook grote eters. Dit is een restaurant waar we zeker vaker naar toe gaan. Echt aan te bevelen.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig gastvrij en prima eten voor een betaalbare prijzen. Genieten
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we hadden via groupon een kaasfondue.op de site had ik foto's gezien.dat leek me wel wat.
10-12 daar geweest. alles was perfekt.zo gezellig.gaan zeker terug.
Annemarie van Laar
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
via Groupon kaasfondue besteld.foto's op de site zagen er leuk uit.
we voelden ons verwend.de kaart op de muur gezien en de gerechten van anderen.zag er goed uit.betaalbaar ook.komen zeker terug.
annemarie van Laar
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op Sinterklaasavond wilden we kaasfonduen, dus zijn we op basis van de goede recensies naar De Bicker gegaan. We hebben gesmuld! De ontvangst was al heel relaxed en we mochten kiezen waar we wilden zitten. Ze hebben hier veel speciale bieren, waaronder ook enkele op tap. Niet de goedkoopste, maar wel erg een mooi assortiment. Voor de wijn hebben ze bij De Bicker mooie glazen. Drinkt extra prettig :-) De kaasfondue was, zoals getikt, smullen. Deze werd geserveerd met friet, mayonaise, een mand Turks brood, rauwkost en een aangemaakte salade met zelfs stukjes watermeloen erop. Een prima maaltijd dus! Als we weer willen kaasfonduen, weten we waar we moeten zijn :-) Er stonden overigens ook nog andere leuke gerechten op de kaart, dus de keuze kan nog lastig worden... Graag tot ziens!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was goed dat ik gereserveerd had want het was druk! En dat begrijp ik: de sfeer is gemoedelijk, de bediening vriendelijk en de kwaliteit van het eten voor een eetcafé is prima!
Wij kozen voor de kaasfondue (waar De Bicker inmiddels wel een beetje bekend om staat?) en daar was niks op aan te merken.
Een aandachtspunt: plan geen afspraken nadat je bij De Bicker hebt gegeten. Het afzuigsysteem werkt niet goed, waardoor alles stinkt als je weer buiten staat.........
isabel H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
een fijneplek om te zijn. Gezellig, leuke mensen en lekker eten. Een aanrader
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Kaasfondue gedaan, via social deal, maar voor herhaling vatbaar, heerlijk gegeten ! Naast het brood en groentes, ook nog een salade en frietjes, top