De Bicker eten en drinken

Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
een fijneplek om te zijn. Gezellig, leuke mensen en lekker eten. Een aanrader
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Kaasfondue gedaan, via social deal, maar voor herhaling vatbaar, heerlijk gegeten ! Naast het brood en groentes, ook nog een salade en frietjes, top
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Meerdere keren hier gegeten en keer op keer met een brede lach naar huis gegaan. Wat een TOP tent!

Het eten is heerlijk, wachttijd is kort en de bediening altijd vriendelijk en vrolijk!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk restaurant. Prettige, vriendelijke sfeer. Gezellig. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Wat ons betreft een aanrader!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eén van de gezelligste terrasjes van Amsterdam. heerlijk voor op een zomeravond.
Het was deze avond volle bak. Vriendelijk personeel. Had soms wat efficiënter gekund.

Mosselen waren heerlijk. De Hamburger was het eigenlijk niet. Had gehoopt op een verrassend lekkere burger, maar was beetje fantasieloos, vooral veel vlees. Die doe ik niet meer.

Prijzen zijn uitstekend. Gewoon aanschuiven hier.
StatlermetWaldorf .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben hier heel lekker gegeten. Als voorgerecht carpaccio en paté met grandberry sauce als hoofdgerecht osssehaas medaillon in rode wijnsaus.
De carpaccio was goed van smaak en temperatuur zonder al te veel opsmuk. Ook de paté was erg lekker. De ossehaasmedaillons waren erg mals met een goede rodewijnsaus. De patat was prima, knapperig met mayonaise en een salade. Heel vriendelijk personeel en leuke inrichting met goede muziek. We komen zeker nog eens terug
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten Was ontzettend lekker en de bediening was vriendelijk alleen zag naar mijn mening het restaurant er niet gezellig en leuk uit
Patriciavannoort .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vriendelijke bedoening, gezellige sfeer, lekker eten met extraatjes. Ook de wijn is prima. Gewoon goede prijs- kwaliteit verhouding. Een aanrader.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Per toeval bij de Bicker terecht gekomen. Wat een fantastische plek, op een mooi terras, heerlijk kunnen eten.

Heerlijk en goed geprijsd twee gangen menu, met keuze uit de hele kaart. Heerlijk voorgerecht met garnalen en avocado en een enorme pan met verse mosselen als hoofdgerecht. Daarbij een salade met zeer lekkere dressing en goeie friet. Goede hoeveelheid eten. Prijskwaliteit verhouding is top! Koffie was ook lekker.

Wat dit restaurant wat ons betreft geweldig maakt zijn de bijzonder aardige serveersters. Ze zijn zo vrolijk en aardig dat het echt onze avond helemaal afmaakte.

Wat het decor betreft zit het terras natuurlijk op een prachtige plek. Enige wat wij erop aan te merken hadden was dat het tafeltje wat te klein was om alles kwijt te kunnen.

Wij komen hier zeker terug om de kaasfondue uit te proberen, die er ook heerlijk uitzag..
Coosjebrijker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben er met z'n vijven gegeten. Het eten was heerlijk, er werd niet kinderachtig gedaan met de patat+mayo en voor een hele schappelijke prijs heb je een prima huiswijn.
Zeer vriendelijke bediening, leuke inrichting.
Echt een aanrader!
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het zoveelste café waar je ook iets kunt eten. Uitgenodigd door iemand anders heb ik hier matig gegeten. Franse kaas vooraf op een plateau met andere vettigheden bevordert niet bepaald de eetlust. De zalm was uitgedroogd en lag in een diepe kom waardoor het eten hiervan bemoeilijkt werd. Waarschijnlijk was er geen plateau om de glazen weg te brengen. De handen van onze gastheer dienden hier als dienblad. Gezellig buiten gegeten maar niet voor herhaling vatbaar. Helaas.
Indrageers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een heerlijk no nonsens restaurant! Lekker eten, aardig personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. Echt genoten en mijn buikje helemaal rond gegeten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het is een gezellig restaurant en het ligt aan een super leuk pleintje.
De bediening was zeer attent en charmant.
Wij hebben buiten de kaas fondue nog een voorgerecht genomen, heerlijke slakken in kruidenboter en mosselen uit de oven. Ga er heen zou ik zeggen, prijs- kwaliteit TOP.
T.elbertse .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
gezellige sfeer. publiek veel juppen, wel erg attent 8 uur 2 min. stilte het was ook muis stil.
eten was heerlijk voldoende brood hebben patat bij besteld. kaasfondue was voldoende. wel aan te raden bij vrienden etc.
Izunia .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Afgelopen zaterdag hier voor de tweede keer gegeten. Met een Groupon deal leuke borrelgplateau.
Heerlijk gezeten op hun gezellig terras. Verschillende hapjes gekregen., warm en koud. Alles heel erg smakelijk, vers en zeker genoeg. Leuke gastheer en gastvrouw, die zeker genoeg aandacht voor iedereen hadden.
Wij komen zeker terug!
Cecilia-ja .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ik ben bij De Bicker gaan eten met de Groupon-actie en was heel erg tevreden. De sfeer was gezellig, de bediening grappig en behulpzaam en naast de kaasfondue kregen we brood, friet en een salade. Bovendien allemaal erg lekker! Ga zeker nog een keer komen.
Audrey E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
het retaurantje zag er gezellig uit leuk terras aardige bediening maar wij kregen heel oud brood !!! duus dit verknalde het geheel
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Hier gegeten met de Groupon-bon voor kaasfondue. Kaasfondue was erg lekker en je krijgt héél veel! Zeker voor de prijs zijn de porties erg groot. Cheesecake is ook erg lekker. Bediening nogal chaotisch en niet heel oplettend. Wel heel vriendelijk. Je zou alleen denken dat de marge op een Groupon-bon niet heel groot is en ze dus juist veel drankjes ernaast willen verkopen. Dat had bij onze tafel makkelijk gekund als ze vaker langskwamen :). Maar zeker een aanrader, met of zonder Groupon!
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
De kaasfondue was echt verrukkelijk. Net als de cheesecake. De service was echt top. Gezellige sfeer en je voelt je er ontzettend welkom.