De Bicker eten en drinken

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00

Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super gezellige sfeer, hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten, kom zeker terug. Jammer dat het reserveren via Iens je 3 euro kost. Dat doe ik dus niet meer
Rombout B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
geweldig leuk ontvangst. je voelt je meteen thuis! Het eten kaasfondue was heerlijk, had iets meer mogen zijn, maar hé wij zijn ook grote eters. Dit is een restaurant waar we zeker vaker naar toe gaan. Echt aan te bevelen.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig gastvrij en prima eten voor een betaalbare prijzen. Genieten
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
via Groupon kaasfondue besteld.foto's op de site zagen er leuk uit.
we voelden ons verwend.de kaart op de muur gezien en de gerechten van anderen.zag er goed uit.betaalbaar ook.komen zeker terug.
annemarie van Laar
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op Sinterklaasavond wilden we kaasfonduen, dus zijn we op basis van de goede recensies naar De Bicker gegaan. We hebben gesmuld! De ontvangst was al heel relaxed en we mochten kiezen waar we wilden zitten. Ze hebben hier veel speciale bieren, waaronder ook enkele op tap. Niet de goedkoopste, maar wel erg een mooi assortiment. Voor de wijn hebben ze bij De Bicker mooie glazen. Drinkt extra prettig :-) De kaasfondue was, zoals getikt, smullen. Deze werd geserveerd met friet, mayonaise, een mand Turks brood, rauwkost en een aangemaakte salade met zelfs stukjes watermeloen erop. Een prima maaltijd dus! Als we weer willen kaasfonduen, weten we waar we moeten zijn :-) Er stonden overigens ook nog andere leuke gerechten op de kaart, dus de keuze kan nog lastig worden... Graag tot ziens!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was goed dat ik gereserveerd had want het was druk! En dat begrijp ik: de sfeer is gemoedelijk, de bediening vriendelijk en de kwaliteit van het eten voor een eetcafé is prima!
Wij kozen voor de kaasfondue (waar De Bicker inmiddels wel een beetje bekend om staat?) en daar was niks op aan te merken.
Een aandachtspunt: plan geen afspraken nadat je bij De Bicker hebt gegeten. Het afzuigsysteem werkt niet goed, waardoor alles stinkt als je weer buiten staat.........
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
een fijneplek om te zijn. Gezellig, leuke mensen en lekker eten. Een aanrader
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Kaasfondue gedaan, via social deal, maar voor herhaling vatbaar, heerlijk gegeten ! Naast het brood en groentes, ook nog een salade en frietjes, top
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Meerdere keren hier gegeten en keer op keer met een brede lach naar huis gegaan. Wat een TOP tent!

Het eten is heerlijk, wachttijd is kort en de bediening altijd vriendelijk en vrolijk!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk restaurant. Prettige, vriendelijke sfeer. Gezellig. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Wat ons betreft een aanrader!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eén van de gezelligste terrasjes van Amsterdam. heerlijk voor op een zomeravond.
Het was deze avond volle bak. Vriendelijk personeel. Had soms wat efficiënter gekund.

Mosselen waren heerlijk. De Hamburger was het eigenlijk niet. Had gehoopt op een verrassend lekkere burger, maar was beetje fantasieloos, vooral veel vlees. Die doe ik niet meer.

Prijzen zijn uitstekend. Gewoon aanschuiven hier.
StatlermetWaldorf .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben hier heel lekker gegeten. Als voorgerecht carpaccio en paté met grandberry sauce als hoofdgerecht osssehaas medaillon in rode wijnsaus.
De carpaccio was goed van smaak en temperatuur zonder al te veel opsmuk. Ook de paté was erg lekker. De ossehaasmedaillons waren erg mals met een goede rodewijnsaus. De patat was prima, knapperig met mayonaise en een salade. Heel vriendelijk personeel en leuke inrichting met goede muziek. We komen zeker nog eens terug
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten Was ontzettend lekker en de bediening was vriendelijk alleen zag naar mijn mening het restaurant er niet gezellig en leuk uit
patriciavannoort .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vriendelijke bedoening, gezellige sfeer, lekker eten met extraatjes. Ook de wijn is prima. Gewoon goede prijs- kwaliteit verhouding. Een aanrader.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Per toeval bij de Bicker terecht gekomen. Wat een fantastische plek, op een mooi terras, heerlijk kunnen eten.

Heerlijk en goed geprijsd twee gangen menu, met keuze uit de hele kaart. Heerlijk voorgerecht met garnalen en avocado en een enorme pan met verse mosselen als hoofdgerecht. Daarbij een salade met zeer lekkere dressing en goeie friet. Goede hoeveelheid eten. Prijskwaliteit verhouding is top! Koffie was ook lekker.

Wat dit restaurant wat ons betreft geweldig maakt zijn de bijzonder aardige serveersters. Ze zijn zo vrolijk en aardig dat het echt onze avond helemaal afmaakte.

Wat het decor betreft zit het terras natuurlijk op een prachtige plek. Enige wat wij erop aan te merken hadden was dat het tafeltje wat te klein was om alles kwijt te kunnen.

Wij komen hier zeker terug om de kaasfondue uit te proberen, die er ook heerlijk uitzag..
coosjebrijker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben er met z'n vijven gegeten. Het eten was heerlijk, er werd niet kinderachtig gedaan met de patat+mayo en voor een hele schappelijke prijs heb je een prima huiswijn.
Zeer vriendelijke bediening, leuke inrichting.
Echt een aanrader!
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het zoveelste café waar je ook iets kunt eten. Uitgenodigd door iemand anders heb ik hier matig gegeten. Franse kaas vooraf op een plateau met andere vettigheden bevordert niet bepaald de eetlust. De zalm was uitgedroogd en lag in een diepe kom waardoor het eten hiervan bemoeilijkt werd. Waarschijnlijk was er geen plateau om de glazen weg te brengen. De handen van onze gastheer dienden hier als dienblad. Gezellig buiten gegeten maar niet voor herhaling vatbaar. Helaas.
indrageers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een heerlijk no nonsens restaurant! Lekker eten, aardig personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. Echt genoten en mijn buikje helemaal rond gegeten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het is een gezellig restaurant en het ligt aan een super leuk pleintje.
De bediening was zeer attent en charmant.
Wij hebben buiten de kaas fondue nog een voorgerecht genomen, heerlijke slakken in kruidenboter en mosselen uit de oven. Ga er heen zou ik zeggen, prijs- kwaliteit TOP.