De Beyerd

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Het duurde heel lang voor onze groep überhaupt de kaart te zien kreeg, het wachten op het eten duurde nog langer. Het brood bij de maaltijd was super, de maaltijd zelf viel een beetje tegen. De rondleiding in de brouwerij was leuk, net als de bruine kroeg zelf.
Dora .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellige entourage. Helaas kunnen de serveersters geen goed advies geven over het bier. Het eten liet vrij lang op zich wachten. Gerechten te duur voor de kwaliteit en hoeveelheid. Vind het meer een eetcafe dan een restaurant. De biertjes zijn wel erg lekker en ook het toetje was prima. Wel heel netjes dat we als genoegdoening voor het lange wachten een rondje van het huis kregen.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Op doortocht richting belgie een hotel geboekt in breda, wij als horeca stelletje zijn toen terecht gekomen bij de beyerd. cafe, meer dan 140 verschillende soorten bier, en natuurlijk bier uit eigen brouwerij.

ik ben zelf niet echt een bier drinker, maar het restaurant wat hier bij hoort, alle gerechten heeft als ingrediënt in ieder geval een bier soort, de ervaring nog leuker maakt. we hielden het bij alleen een hoofdgerecht, maar dit was meer dan genoeg.

hebben een super avond gehad, en het is zeker waar voor je geld.

groeten uit friesland
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Waren hier in het verleden al enkele keren geweest maar omdat we de prijs van de gerechten bijna altijd te hoog vonden voor hetgeen geboden werd, liepen we hier na deze ervaring eigenlijk steeds aan voorbij. Nu echter prima gegeten! Weliswaar nog steeds best aan de prijs in vergelijking tot andere vergelijkbare restaurants in de binnenstad, maar nu met een goed gevoel heerlijk op het terras gegeten. Het brood vooraf en de amuse waren lekker, de mosselen in Rodenbach een aanrader en de roodbaarsfilet was erg goed. Daarbij frietjes, salade en warme groenten. De bediening heel attent en erg vriendelijk. Het was alleen een beetje vreemd dat ze geen citroendoekjes of een schaaltje lauw water met citroen hadden om de handen te reinigen na het eten van de mosselen, maar...we komen snel nog eens terug.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Gezellig met z'n vieren gaan winkelen in Breda, even hier gestopt om wat te eten en een lekker pilsje erbij. De Beyerd staat goed bekend in Breda om hun bieren. Toen we binnenkwamen was het behoorlijk druk en konden we na even wachten zitten, nadat een ander groepje was vertrokken.
Gelijk een Luxe Tapas besteld en een paar biertjes, even wat advies gevraagd over het bier. Het bier kwam vlot en een plank met tapas volgde vlot. Zeer goede kwaliteit sashimi van tonijn, lekkere hammen, kaas en tempura garnaal. Alles met een redelijke prijs kwaliteit verhouding en een zeer vriendelijke bediening.
Lolietje .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Met een aantal vrienden weer heerlijk gegeten bij de Beyerd. De sfeer is heel gemoedelijk, je voelt je meteen thuis in het restaurant met uitzicht op de brouwketels. De lentekaart is een echte aanrader, er staan heerlijke gerechten op. Met een bijpassend biertje erbij is het extra genieten.
De service was zoals altijd top!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Gisteren gegeten met vrienden, en we waren allemaal zeer tevreden. De amuse smaakte voortreffelijk. De kerriesoep met daarbij het Brigand bier dat was een goede combinatie. Daarna de Dronken vis in Deugniet en natuurlijk het bier erbij heerlijk. Goede bediening zij gaan ons nog vaak terug zien.
HetisZomerDirk .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zaterdag 14 april heerlijk gegeten bij het restaurant van de Beyerd. Verrast door de huiselijke sfeer die ik al kende van het café en de bijzondere uitstraling van de koperen brouwketels. Toch bijzonder om midden in een brouwerij te dineren.

We zijn gastvrij en enthousiast ontvangen door twee jonge bedienden die allebei op een leuke manier heerlijke biertjes hebben aanbevolen en uitleg hebben gegeven bij het brouwers surprise menu. Ze wisten er veel over te vertellen en de bieren smaakten prima bij het eten. Kortom wat ons betreft een aanrader !

Victor B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Samen met een vriend hier gaan eten. Was niet de eerste keer maar wel de meest memorabele en helaas in negatieve zin. We namen alleen een hoofdgerecht en brood vooraf. Het brood was prima (borstelbrood) maar van de 3 smeersels was alleen de onbewerkte roomboter lekker. Plots kregen we toen een amuse. Deze was werkelijk niet weg te krijgen zo goor. Iets van oud bier en ijsbergsla. Superbitter en je vraagt je af of er iemand in de keuken staat die het zelf heeft geproefd. Laten staan dus.
Hoofdgerecht was Hertenbiefstuk en Kalfsgratin. Beide medium besteld. Het hert was ondanks de dikte van het vlees toch wat ver doorgegaard. De saus van cranberries en bier was veel te zuur en de bijgevoegde groente wat lukraak op bord. Broccoli perfecte bite maar geheel naturel. Puree vies. Frietjes lekker maar niet vers en dat waren ze eerst wel.
Het kalf was prima van smaak maar daar zat een haar in. Dat zag de eter pas toen bord al 2/3 leeg was. Ging mee naar de keuken. We kregen excuses en mochten een gratis kopje koffie. Die koffie wilden we echter ergens anders gaan drinken. Zodoende de rekening gevraagd. Hierop was geen aanpassing gemaakt. Onder het in ontvangst nemen van duizend excuses (en de baas zou er niet zijn) heb ik deze betaald. Slechte oplossing.
Was de laatste keer hier eten. Zie nu pas dat dit restaurant momenteel zo ongeveer onderaan bungelt in de scores in Breda. Dat verbaast me niks maar is wel erg jammer. Het is een leuke zaaltje bij een van de beste (bier) cafes van Nederland en een mooie aanvulling op het cafe. Dan moet je het echter wel goed doen. In het verleden ging dat ook best goed maar de volgende keer blijf ik in het cafe.
Te duur, niet lekker.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Heerlijk gegeten hier met een groep van 11 personen. Ze hebben voor grotere groepen een keuzemenu samengesteld. Vooraf een livar carpaccio, als hoofdgerecht een heerlijke males parelhoen met als side wilde spinazie en frietjes, als dessert brouwerijkazen.
Het geheel smaakte prima, wel moet ik zeggen dat 31,50 voor een keuzemenu iets aan de prijs is, ik zou dit eerder op een waarde van ca 25 euro schatten.
De bediening is zeer vriendelijk en de aankleding van het restaurant is erg gezellig met veel bier en natuurlijk de ketels die in het restaurant staan.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Van de week met mijn gezin heerlijk gegeten een 3 gangen menu de wijn en het bier begeleiden de gerechten mooi het was een zeer prettige ervaring een echte aanrader
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
De amuse was lekker. Voorgerecht , paté, geen smaak. Hoofdgerecht, varkenshaas, taai, droog, slecht! Tijd tussen de gerechten veel te lang. Kortom: het geld niet waard!
Ammy .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Dineren met uitzicht op de brouwerij en het bier op tafel, goede kwaliteit eten en heerlijk bier, hier gaan ze ons snel terugzien.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Eten van hoog niveau, maar wel aan de prijzige kant,, jammer want daardoor wordt de prijs/kwaliteit toch wat minder. Erg grappig dat alle gerechten op één of andere manier met bier worden klaargemaakt. Dat maakt het eten erg smaakvol, bovendien staat er een goede kok in de keuken, die al het vlees supermals weet te bereiden. Vooraf kregen we nog een amuse: een ijsbergslasoepje. Erg bijzonder omdat ik het nog nooit had gegeten, maar helaas geen geweldige smaak (erg bittere nasmaak). We werden netjes gehopen door de bediening, maar het meisje dat ons bediende snapte niet wat we bestelden toen we een speciaalbiertje bestelden, wat toch typisch is in een biercafe...
Mikel En Orson D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
In een brouwerij gelegen sfeervol restaurant met als specialiteit gerechten bereid en geserveerd met speciaalbier. Uiteraard kun je hier ook de huisgebrouwen bieren proeven/drinken. Aangrenzend het bekende biercafé.