Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,3
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Als je van mosselen houdt kun je hier je hart ophalen. Ook het 3 gangenmenu met vissoep, kabeljauw met mosselen en nagerecht met een mousse van limoen is werkelijk verrukkelijk. Hier wordt met liefde gewerkt, dat kun je zien en proeven! Jammer dat we zo ver weg wonen. Een echte aanrader.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Er zijn veel terrassen in Zierikzee. Spontaan zijn we bij de Beuze naar gaan zitten voor een lunch. Daar hebben we geen spijt van gehad. De bediening was heel vriendelijk, de kaart erg gevarieerd. Onze bestelling was prima verzorgd, alles met veel smaak en leuk opgemaakt. Een aanrader.
Mira .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Heerlijk uitgebreid voorgerecht gedeeld (doe ma 'n dodde) en aansluitend een mosselpannetje op het terras gegeten. Vriendelijke bediening.
levenslust .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Wanneer je dol bent op zeebanket is het begin van het mosselseizoen een feestje. Soms werd ik teleurgesteld door een bord met miezerige mosselen, maar niet bij Beuze. Wat een grote sappige mosselen waren met een mooi garnituur. Een goed glas bier erbij maakte het compleet. Het driegangen lunchmenu van mijn disgenoot was ook heerlijk en de bediening was heel vriendelijk.
boeing747 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Wij hebben gisteren avond de specialiteit van het huis "Doe ma´n dodde " gegeten.
Deze overheerlijke schotel voor twee personen bestond uit gerookte zalm, verse coquilles, Hollandse garnalen, gerookte paling, runderlende carpaccio, Coppa di Parma, Parmaham, gegratineerde oesters, olijven, geserveerd met toast, stokbrood, tappenade, room-en kruidenboter. Alles had veel smaak. De witte wijn van Domaine du Tariquet, Casgogne was zeer goed daarbij. De bediening van zeer goed. Wij komen zeker terug.
rob17215 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Ronduit Teleurstellend !!
De Beuze is normaliter een restaurant met een prima keuken en kaart maar ditmaal duidelijk niet. Het voorgeschotelde "aspergemenu "bestond uit aspergesoep van kookvocht met aspergesoep uit een pakje met wat peterselie en wat hamsnippers , vervolgens 4 asperges zo
uit de pan zonder enige saus met 4 gekookte aardappels enige plakken beenham en een gekookt ei en vervolgens als dessert een schaaltje met 1 bolletje vanille ijs met wel 2 gesneden aardbeien. Als dit het visitekaartje voor de restaurantweek moet zijn is het duidelijk een gemiste kans. Jammer want de sfeer is prima en de bediening zeer vriendelijk.
brood/smeersels, huisgemaakte (pakje??) asperge soep met brood naar behoefte, tafelwater, hoofdgerecht asperges, met roodbaars of beenham, krieltjes, lamsoren en boter jus, vanille bourbon roomijs, aardbeitjes, brownie bij de koffie, alles super, voldoende en naar wens en dan zo'n recensie, jammer

Reactie van proever:

Inderdaad jammer want deze reactie is kenmerkend voor de horeca anno 2014 ! Men kan geen terechte en opbouwende kritiek velen en heeft totaal geen zelfreflectie. Het was onze bedoeling om u er op te attenderen dat dit menu veel beter kan en moet gezien onze ervaringen bij uw restaurant
andere keren

anf 2e reactie van restaurant:

beste Rob, wij kunnen goed met kritiek omgaan. Wij gebruiken de opmerkingen van onze gasten om ons te verbeteren, alleen graag op het moment als er naar gevraagd wordt en niet achteraf, kunnen wij nog iets herstellen, we werken alleen met verse producten dus kun je niets suggereren, tot gauw
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Hier op 4 mei 2014 per toeval gaan eten. Het was geen terrasweer meer en wij liepen eigenlijk
naar een ander restaurant maar in het voorbij gaan lazen wij het krijtbord van rest. de Beuze met een drie gangen aspergemenu. Omdat het ons te koud werd hebben wij een tafeltje binnen voor het raam genomen. Het menu was goed, de huiswijnen en de bediening ook. Een menu voor 20 euro moet je tegenwoordig zoeken. Dus gewoon een "preiswert " restaurant.
En daar wij met mooi weer in Zeeland zijn zullen wij hier vaker terug komen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heel lekker gegeten met een groep van 7 volwassenen en 2 kinderen. Mooi plekje voor ons alleen. Iedereen was zeer tevreden over de vis en de oesters. Ook de asperges waren heerlijk. De soep had wat minder gepeperd gekund. Bediening was heel vriendelijk. Nagerechten naast mooi ook lekker.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Wat een heerlijk restaurant om te eten of iets te drinken. Mijn dochter en ik hebben beiden een maagverkleining en kunnen dus niet veel eten. Wij vroegen of het mogelijk was om 1 gerecht te bestellen plus een extra bord ivm onze maagverkleining. Dit was geen enkel probleem, sterker nog, toen onze lunch kwam kregen we 2 borden met op elk bord een half broodje rijkelijk belegd met carpaccio en alles erop en eraan! Het broodje was overheerlijk en de volgende dag zijn we teruggegaan voor weer een broodje, ditmaal ging ik nog een stapje verder, ik wilde graag weer een half broodje carpaccio en mijn dochter een half broodje zalm en ja hoor, wederom geen enkel probleem, wat een service! Jammer dat ik er niet in de buurt woon anders had ik hier zeker een aantal keer per week zo'n overheerlijk broodje gaan eten. Maar als ik in de buurt ben dan zal ik zeker hier weer terugkomen :)
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Heerlijk met collega's gegeten. Gekozen voor het Zeeuwse menu. Het was erg lekker, vooral de oesters in diverse varianten vooraf. Alle gangen waren geheel naar wens. Het Beuze menu gaf een duifje als hoofdgerecht. Daar waren de meningen iets over verdeeld. Een collega had een intollerantie dieet waar bijzonder goed rekening mee is gehouden. De bediening was top!
badwilma .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Afgelopen woensdag heerlijk op het terras gegeten van dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Wij kwamen speciaal om mosselen te eten. Vooraf hadden wij oesters op 3 manieren bereid. Heerlijk! De serveerster raadde ons aan om samen 1 portie mosselen te delen omdat we al een vooraf hadden genomen. Wat een goede suggestie. Wij zaten inderdaad helemaal vol! En de mosselen waren heerlijk. De fles witte huiswijn was ook goed. Met zijn tweeën gegeten voor maar € 59,00. Hier komen wij zeker nog eens terug als wij in Zierikzee zijn.
kirsten2508 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Wij hadden goede recenties gelezen op internet, en die goede recenties zijn niet voor niks! Wat een goed restaurant is dit zeg!
Het restaurant is echt heel erg mooi en leuk ingericht, en het personeel is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Ik ben in verwachting, en mocht bepaalde vis van mijn gerecht niet. Het personeel legde dit op een apart bordje zodat mijn vriend hier nog gewoon van kon genieten.
En het eten is echt heerlijk! Wij gaan hier zeker weten nog vaker terug komen!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Wat een fantastisch restaurant!!! We zouden naar Concert at Sea gaan maar ivm slechte weer lekker met z'n vieren uiteten. Echt alles was voortreffelijk! Vooraf hadden we doe ma'n dodde voor 4 personen, schitterend om te zien en verschrikkelijk lekker!! Hoofgerecht tournedos, zeetong en mosselen, allemaal fantastisch en ook de desserts waren heerlijk!! Niets dan lof, ook voor de vriendelijke bediening!! Als we hier ooit weer in de buurt komen, gaan we zeker terug!!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
In het kader van een weekendje weg terechtgekomen op een terras in Zierikzee bij De Beuze. We hadden als vooraf zeeuwse Oesters en deze waren echt voortreffelijk, daarna gingen we door met vis en was in combinatie met de lamsoor een goede keus.
Hebben de huiswijn genomen en deze pakte goed uit.
Het ging erom hangen of we alle gerechten buiten konden eten, maar men verzekerde ons dat indien we het te koud vonden we gewoon naar binnen konden en dat men daar rekening mee hield.
Uiteindelijk hebben we bij de koffie het laatste straaltje zon zien weggaan, maar hebben verder heerlijk gegeten in een bijzonder gastvrije omgeving.
Fijn_proever .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Naar aanleiding van de goede recensies op Iens hebben wij De Beuze bezocht voor een lunch. Eten was prima en bediening zeer vriendelijk! Een maaltijdsalade als lunch is niet helemaal optimaal om de kwaliteit van de keuken over de hele breedte te beoordelen, dus volgende keer als we in de buurt van Zierikzee zijn eens het diner proberen om te kijken wat ze echt in hun mars hebben. Was in ieder geval veelbelovend!
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Fijn restaurant! Heerlijk gegeten en genoten van het wildmenu. Fraaie smaakcombinaties en voortreffelijke wijnen. Gezellige sfeer, lekker ongedwongen. Een aanrader voor als je in Zierikzee bent.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Absoluut een aanrader. Restaurant in een mooi pand. Mooi ingericht en ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening en attent. De gerechten zijn mooi opgemaakt. Kwaliteit van het eten is echt goed. Vlees vond ik super hier zowel qua smaak als malsheid. Ook heerlijke nagerechten. Van tafelgenoten begreep dat de vis gerechten ook prima waren. Een van de betere restaurants op Schouwen Duiveland.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Wij hebben, op mijn verjaardag, heerlijk gegeten, het was alleen veel te veel lamsvlees, jullie kunnen de porties halveren!
We hebben genoten van alles in en om Zierikzee en lekker geslapen in het Poortuus! Prettige omgangsvormen van de mensen in Zierikzee! Fred en Gea Keehnen uit Bosch en Duin.
willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Tijdens een weekendje zeeland hier het zeeuws menu gegeten. De oesters als voorgerecht op 3 verschillende manieren bereid, werkelijk prima.
Als hoofdgerecht een ruime portie kabeljauw. Goed, maar had iets hoger op smaak kunnen zijn.
Nagerecht zeer smakelijk. Bediening vriendelijk, maar een beetje rommelig. Restaurant van buiten sfeervoller dan van binnen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Gisteren hier met zijn drieen geweest, na een speurtocht in Zierikzee naar een goed restaurant. Dat hebben we hier absoluut gevonden. M?ooi gelegen aan het sfeervolle plein, daarom eerst een amuse en een wijntje buiten gekregen. Aangenaam verrast door de zeer soepele omgang met buiten, binnen, of eerst buiten en dan binnen willen zijn. De amuse (een gevogelterou-leaux) was goed op smaak, dat gold zeker ook voor het eten daarna: een Beuze menu voor mij en een Zeeuws menu voor de anderen). Weliswaar vond ik mijn hoofdgang, een runderstoof, niet zo heel lekker, maar dat lag niet aan de bereiding maar aan mijn smaak. vooraf maakte men zich wat druk om ons verzoek om gebaken aardappels, die zouden op Iens negatief zijn beoordeeld, maar ook die waren prima. Alles was verder op orde, Zierikzee mag trots zijn op de Beuze.