Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Als je van mosselen houdt kun je hier je hart ophalen. Ook het 3 gangenmenu met vissoep, kabeljauw met mosselen en nagerecht met een mousse van limoen is werkelijk verrukkelijk. Hier wordt met liefde gewerkt, dat kun je zien en proeven! Jammer dat we zo ver weg wonen. Een echte aanrader.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Er zijn veel terrassen in Zierikzee. Spontaan zijn we bij de Beuze naar gaan zitten voor een lunch. Daar hebben we geen spijt van gehad. De bediening was heel vriendelijk, de kaart erg gevarieerd. Onze bestelling was prima verzorgd, alles met veel smaak en leuk opgemaakt. Een aanrader.
Mira .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Heerlijk uitgebreid voorgerecht gedeeld (doe ma 'n dodde) en aansluitend een mosselpannetje op het terras gegeten. Vriendelijke bediening.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Hier op 4 mei 2014 per toeval gaan eten. Het was geen terrasweer meer en wij liepen eigenlijk
naar een ander restaurant maar in het voorbij gaan lazen wij het krijtbord van rest. de Beuze met een drie gangen aspergemenu. Omdat het ons te koud werd hebben wij een tafeltje binnen voor het raam genomen. Het menu was goed, de huiswijnen en de bediening ook. Een menu voor 20 euro moet je tegenwoordig zoeken. Dus gewoon een "preiswert " restaurant.
En daar wij met mooi weer in Zeeland zijn zullen wij hier vaker terug komen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heel lekker gegeten met een groep van 7 volwassenen en 2 kinderen. Mooi plekje voor ons alleen. Iedereen was zeer tevreden over de vis en de oesters. Ook de asperges waren heerlijk. De soep had wat minder gepeperd gekund. Bediening was heel vriendelijk. Nagerechten naast mooi ook lekker.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Heerlijk met collega's gegeten. Gekozen voor het Zeeuwse menu. Het was erg lekker, vooral de oesters in diverse varianten vooraf. Alle gangen waren geheel naar wens. Het Beuze menu gaf een duifje als hoofdgerecht. Daar waren de meningen iets over verdeeld. Een collega had een intollerantie dieet waar bijzonder goed rekening mee is gehouden. De bediening was top!
badwilma .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Afgelopen woensdag heerlijk op het terras gegeten van dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Wij kwamen speciaal om mosselen te eten. Vooraf hadden wij oesters op 3 manieren bereid. Heerlijk! De serveerster raadde ons aan om samen 1 portie mosselen te delen omdat we al een vooraf hadden genomen. Wat een goede suggestie. Wij zaten inderdaad helemaal vol! En de mosselen waren heerlijk. De fles witte huiswijn was ook goed. Met zijn tweeën gegeten voor maar € 59,00. Hier komen wij zeker nog eens terug als wij in Zierikzee zijn.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
In het kader van een weekendje weg terechtgekomen op een terras in Zierikzee bij De Beuze. We hadden als vooraf zeeuwse Oesters en deze waren echt voortreffelijk, daarna gingen we door met vis en was in combinatie met de lamsoor een goede keus.
Hebben de huiswijn genomen en deze pakte goed uit.
Het ging erom hangen of we alle gerechten buiten konden eten, maar men verzekerde ons dat indien we het te koud vonden we gewoon naar binnen konden en dat men daar rekening mee hield.
Uiteindelijk hebben we bij de koffie het laatste straaltje zon zien weggaan, maar hebben verder heerlijk gegeten in een bijzonder gastvrije omgeving.
Jacco O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Fijn restaurant! Heerlijk gegeten en genoten van het wildmenu. Fraaie smaakcombinaties en voortreffelijke wijnen. Gezellige sfeer, lekker ongedwongen. Een aanrader voor als je in Zierikzee bent.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Absoluut een aanrader. Restaurant in een mooi pand. Mooi ingericht en ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening en attent. De gerechten zijn mooi opgemaakt. Kwaliteit van het eten is echt goed. Vlees vond ik super hier zowel qua smaak als malsheid. Ook heerlijke nagerechten. Van tafelgenoten begreep dat de vis gerechten ook prima waren. Een van de betere restaurants op Schouwen Duiveland.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Wij hebben, op mijn verjaardag, heerlijk gegeten, het was alleen veel te veel lamsvlees, jullie kunnen de porties halveren!
We hebben genoten van alles in en om Zierikzee en lekker geslapen in het Poortuus! Prettige omgangsvormen van de mensen in Zierikzee! Fred en Gea Keehnen uit Bosch en Duin.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Gisteren hier met zijn drieen geweest, na een speurtocht in Zierikzee naar een goed restaurant. Dat hebben we hier absoluut gevonden. M?ooi gelegen aan het sfeervolle plein, daarom eerst een amuse en een wijntje buiten gekregen. Aangenaam verrast door de zeer soepele omgang met buiten, binnen, of eerst buiten en dan binnen willen zijn. De amuse (een gevogelterou-leaux) was goed op smaak, dat gold zeker ook voor het eten daarna: een Beuze menu voor mij en een Zeeuws menu voor de anderen). Weliswaar vond ik mijn hoofdgang, een runderstoof, niet zo heel lekker, maar dat lag niet aan de bereiding maar aan mijn smaak. vooraf maakte men zich wat druk om ons verzoek om gebaken aardappels, die zouden op Iens negatief zijn beoordeeld, maar ook die waren prima. Alles was verder op orde, Zierikzee mag trots zijn op de Beuze.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Vorig jaar tijdens de vakantie in Zeeland 'ontdekt'. Dit jaar speciaal voor naar Zierikzee gereden. Leuk terras, uitgebreide thee-keuze, vriendelijk, joviaal personeel en als je wil lunchen is De Beuze helemaal een aanrader. Veel goede mogelijkheden, maar als je jezelf echt wil verwennen dan kies je voor Doe ma'n dodde. Garnaaltjes, rauwe tonijn, gerookte zalm, gegratineerde oesters, lamsvlees, kalfsvlees met voldoende sla en een variëteit aan brood, boter, kruidenboter en tapenade. Aanrader dus!