Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
We komen in de Beuze al enkele jaren met ons tweeën of met gasten. Maar steeds worden we verrast door de gerechten. De ambiance en het personeel zijn voortreffelijk. Vanavond verrast door het nagerecht: witte chocolademousse met een gelei van .... VIS . Een voortreffelijke combinatie. Uitzonderlijk lekker en gedurft. De Beuze heeft zichzelf weer overtroffen.
Thoonen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Goede ambiance, bediening en eten. Borden zijn mooi en vol opgemaakt. Geen dessert genomen door de grote van porties. Ik ga er zeker een keer terug eten!
simonevanosch .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Hartelijk welkom ,op de dinsdagavond heel rustig.
Gastvrouw Hetty kwam speciaal nog even om ons te begroeten na wat langere tijd niet
geweest te zijn bij De Beuze.
Eten zoals altijd verzorgd en met oog voor detail.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een erg gezellig leuk tentje! Leuk aangekleed, sfeervol. Eten was prima, ruime keuze uit dagverse vis en mijn vriendin is vegatarisch ook daar werd zonder moeite rekening mee gehouden. Kwaliteit prijs verhouding ook prima.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Buitengewoon mooie locatie met hartelijke bediening in het centrum van Zierikzee met uitstekende kaart. Nergens Zeeuwse zuinigheid bij: de porties, inschenken van wijn in de glazen en service met een glimlach. Sliptong van uitstekende kwaliteit, goed gebakken met garnituur op smaak. Mosselpan goed op gekruid, kaasplank op temperatuur, goede "zoetjes" bij de koffie. Gewoon goed!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede keer dat we bij De Beuze eten en het was weer geweldig. Je voelt je erg welkom en het eten is erg lekker. Vanwege de Kerst speelde er een bandje, was erg gezellig!
Beye2440 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Absolute aanrader, niet twijfelen maar gewoon hier gaan eten, daar krijg je geen spijt van.
Erg fijne afsluiting van een weekendje Zeeland. Dagmenu genomen en dat was van een prima kwaliteit: alles vers bereid, niet het afgemaakte spul uit de groothandel wat je wel eens voorgeschoteld krijgt en keurig en creatief gepresenteerd. Lekkere pastinaaksoep, mooi hoofdgerecht in een afgepaste hoeveelheid (rode poon of parelhoen) en een dessert (niet alleen de verwachte bolletje vanilleijs, maar ook nog eens lekker ijs (zelfgemaakt?) met reepjes appel en royaal slagroom.
En wat meer restaurants zouden moeten doen: geen thee uit zakjes, maar zelf thee uit potjes in een zeefje scheppen, veel lekkerder.
Zeer gastvrije ontvangst, muziek goed en op de achtergrond, mooie plek in Zierikzee.
Wordt een vast onderdeel van ons programma als we in de buurt zijn.
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De Beuze is niet alleen gelegen op een toplocatie, zeker als je in de zon een plekje direct voor de deur kunt bemachtigen, maar heeft ook nog top eten en een bediening van een allooi dat je niet vaak meer tegen komt. Snel, beleefd en correct! Kortom, zeker een aanrader!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We werden zeer vlot en persoonlijk bediend. Het aangeboden voedsel is 100% uit de streek en dat wordt ook in de zeer uitgebreide menu-boeken duidelijk gemaakt. Alle sausen en toevoegingen blijken van eigen hand en dat proef je: zuiver en eerlijk voedsel. De bereiding van alle verse gerechten (we hadden een roastbeef-salade en een kalfsoesters) is zeer smaakvol, liefdevol en met mooie smaaktonen opgediend. Alle lof voor dit intieme familiebedrijf. En de prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend te noemen. Het decor is wat gedateerd.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wij waren niet zo enthousiast over de Beuze. Het eten stond iets te snel op tafel omdat we een beetje vroeg waren. De entrecote was veel te rood, terwijl er niet gevraagd was hoe ie gebakken moest worden. Het decor was behoorlijk oudbollig en de stoelen zaten niet lekker, die waren nogal doorgezakt. Bediening was wel erg aardig. We vonden het erg jammer dat t tegenviel.
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Een mooie zondagmiddag, gezellig op het terras met live muziek, in hartje Zierikzee!
Het eten was heerlijk, gerecht van de lunchkaart rond 16:00 (geen probleem),
lekkere biefstuk met sla, champignons en brood. Ook de visschotel met brood was heerlijk.
Vriendelijke bediening!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op een mooie zomeravond met 'zn tweeën bij De Beuze gegeten. Rustige sfeer, attente bediening met merkbare liefde voor de producten. Als voorgerechten hadden we de dagsoep - een mosterdsoep - en de vissalade. De laatste royaal met diverse warme en koude vissoorten; heerlijk. Als hoofdgerechten een flinke zeetong en een eveneens flinke tournedos. Beide erg goed.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
We zijn zeer vriendelijk ontvangen op een rustige avond. Restaurant is verzorgd, de aankleding rustiek. We aten een vissalade en scheermessen vooraf en als hoofdgerecht een schol. Alle gerechten waren zeer smaakvol en voortreffelijk bereid. De Soave die er bij geschonken werd paste uitstekend. Een adres om naar terug te gaan.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Op grond van de score bij Iens gekozen voor De Beuze en daar hebben we geen spijt van gekregen. Mijn tafelgenoten hebben het kreeftmenu genomen en waren hier zeer over te spreken. Zelf heb ik genoten van de zeer verfijnd klaargemaakte coquilles en de subtiel gestoomde kabeljauw. De desserts waren voortreffelijk. De bediening is zorgvuldig en de akoestiek in de mooie ruimte is prettig, wat wellicht het gevolg is van de vaste vloerbedekking die een goede demping geeft.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Mooie lokatie en gezellig ingericht. Lekkere stoelen. Heel prettige bediening. Erg goede kreeft gegeten, alleen de tomaten salsa bovenop voegde wat mij betreft niets toe. Veel en goede wijnen per glas. De lamskoteletten en entrecote waren ook prima.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Hier op 06-07-2015 heerlijk op terras voor ingang in de avondzon gegeten. Fijn restaurant en zeer goede bediening. De topper h ier vind ik de proeverij van zeeuwse oesters maar hiervoor is het nu nog geen seizoen. Heerlijk om vooraf een amuse te krijgen maar onverwacht kwam de eigenaar met een portie scheermessen aan welke wij mochten proberen....hmmm heb nog nooit zulke lekkere scheermessen gegeten.....dit neem ik bij mijn volgend bezoek als voorgerecht als de oesters er nog niet zijn...hoofdgerecht voor mij de gegrilde entrecote en voor mijn vrouw de lamskoteletten beiden smaakten zeer goed en werden heel mooi gepresenteerd met een schaaltje friet en diversen groenten op het bord. als dessert de saboyonne met rabarber welke zeer verfrissend was. Gewoon weer een aangename avond gehad bij rest, de Beuze.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Een ietwat oubollig entourage, maar eten dat meer dan goedmaakt. Leuk amuse, geweldig plateau aan voorgerechten en de kreeft... meet dan geweldig. Het enige miminpunt was de hoeveelheid van de kaasplank als dessert. Die hebben we meegesmokkeld en later lekker opgepeuzeld.
Corine J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten, een viergangenmenu met als eerste gang een oesterproeverij. Goed personeel, zeer servicegericht en eten was echt top, absoluut een aanrader!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Uitstekend gegeten! We hebben gekozen het "Zeeuws Menu" met Oesterproeverij, een absolute aanrader (de scheermessen die bij het hoofdgerecht werden geserveerd zijn een aangename verassing op de kaart, die vind je in Nederland bijna nergens, een "vergeten schaaldier"?). We werden op onze wenken bediend door de zeer gastvrije en vriendelijke gastvrouw én heer, persoonlijke aandacht open voor 'n gesprek. We komen graag nog eens terug!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk mosselen gegeten op zaterdagmiddag. De bediening was vriendelijk, het eten lekker: mooie grote mosselen en lekkere sausjes. Dit was een van de zaken waar nog een tafeltje vrij was.