Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

Bas L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik zou een leuke schaal salade er bij op tafel zetten . Sla kost niet veel en het geeft zo veel volume van het geheel wat er op tafel wordt geserveerd
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten kunnen eten ivm mooi weer, lekkere verse oesters als voor gerecht, twee personen hadden kabeljauw 1persoon catch of the day (verse krab) en 1 persoon mosselen alle gerechten smaakte heerlijk en het werd mooi opgediend. Ook het kaasplankje als nagerecht voldeed aan de verwachting
Kortom prima eten voor schappelijke prijs
Zou het restaurant aan iedereen aan willen bevelen
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerlijke keuken, lekkere oester- en visgerechten.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima gegeten op het terras, op een zonnige zaterdag.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Aspergemenu voor €20 was heel lekker.
We komen graag terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen zondag hier eens binnen gestapt voor een diner. We konden ook op het terras plaats nemen maar daarvoor waaide (ondanks de schermen) net te hard. Binnen was er ruim plek. De bediening was zeer netjes en attent! De ene kant van de tafel koos voor een carpaccio (flinke portie, netjes afgewerkt en goed op smaak) . Daarna de lamskoteltjes. Deze waren goed gegaard, mooi gekruid en voorzien van passende garnering. Zelf had ik het vismenu. Dit begon met een goede vissoep (licht pikant, goed gevuld), daarna gestoomde kabeljauw met verse groenten (mals!) en daarna een pancatto met citroenijs. Allemaal goed op smaak en heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is prima! Het restaurant bevind zich in een oud pand, wat voorzien is van kunst. Het interieur is prima, wel licht gedateerd.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mijn vrouw en ik waren zeer aangenaam verrast door dit prima restaurant. Mooie ligging in het pittoreske Zierikzee. Vanwege de gunstige beoordelingen via IENS besloten wij er heen te gaan en zijn zeker niet teleurgesteld. Mooie verse producten met zorg klaargemaakt. Wij kwamen veel later binnen dan wij via onze reservering hadden opgegeven, maar dat was voor de vriendelijke en correcte dame die ons bediende geen enkel probleem.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Beuze. De oesters waren heerlijk, de vissoep verukkelijk, kabeljouw perfect en het dessert was een frisse afsluiting. De prijs kwaliteit verhouding is ook ontzettend goed. Lekkere verse producten uit de omgeving voor een nette prijs.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alerte bediening, rustige sfeer.
Keus met voorgerechten om te combineren betreffende persoonlijke voorkeur. Mooie gerechten, goed bereid en goede smaak.
Een van de betere restaurants in Zierikee
Running P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is de vierde keer dat we hier, vanuit Brabant, komen. En het restaurant voldoet elke keer weer aan onze verwachting. Het eten is zalig, de bediening is vriendelijk en heeft alle tijd voor je. Tussen de gangen zit ook voldoende tijd. Het restaurant is sfeervol. Alles klopt gewoon in dit restaurant! Tot zelfs de mooie glazen aan toe.
Het is jammer dat we niet dichterbij wonen, anders kwamen we hier vaker :-)
Een aanrader dus!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
In de zomer, in de winter, allebei z'n charme. Gastvrijheid, goede producten, zijn hier belangrijk en dat merk je. De verrukkelijk bereide oesters, zalig! De prachtige menukaart qua lay out en inhoud laat je bij voorbaat al watertanden.
Toon M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hadden een bovenwater en onderwater menu. Als amuse kregen we een scheermes. De kwartel was voortreffelijk, de soep heerlijk een de hertenbiefstuk uitstekend. Het geheel goed verzorgd opgediend en er waren veel lekkere groenten bij. Mijn partner kreeg oesters ( laatste keer op het menu dit jaar) met een visspoep en gepocheerde kabeljauw. Ook zij was heel enthousiast. Een dessert met bloedsinaasappel en ijs ( bovenwater) en chcolade mousse en cake was een prachtige afsluiting. Het restaurant was mooi met het zeer oude plafond en de sfeer gemoedelijk en al helemaal in de kerstsfeer. Een aanrader een we komen zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Speciale bereiding van oesters op 3 verschillende wijzen, vooral de gebakken konden ons bekoren.
Mooie porties en lekkere bereiding van de hoofdgerechten (kabeljauw en slibtongetjes).
Enkel van het nagerecht Beleg van Zierikzee (een dessert met verschillende chocolade bereidingen) was lekker maar had ik iets meer van verwacht.
Zeker een aanrader.
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een heerlijke avond daar gegeten. De bediening is goed en vriendelijk en je kreeg uitleg over het eten. Prijs kwaliteit was top. Het was gezellig doordat er een bandje was die komt iedere laatste zaterdag van de maand. Gaan er zeker nog wel een keer terug.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel lekker gegeten, maar de service is een beetje aan de langzame kant. Lekkere mosselen en een prima zeetong. De tijden tussen de gerechten waren alleen iets te lang, wat toch een beetje afbreuk doet aan de algemene ervaring.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Soms kom je in een restaurant waar je echt verrast wordt. En dat was vandaag het geval in Zierikzee. Ik heb nog nooit zo'n leuke menukaart gezien. Alleen daarom raad ik mensen aan om hierheen te gaan. Het eten (we hadden een lunch) was echt voortreffelijk en de bediening bijzonder prettig. Bent u in Zierikzee dan hoop ik dat u hier een keer heen gaat. Van harte aanbevolen!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Op zondag geluncht met zijn vieren. het enige vegetarische gerecht zonder veel kaas was de "seizoenssalade met een palet aan groenten". Voor 10,50 kregen we een bordje sla met verder alleen radijs en rettich, niet eens goed schoongemaakt, 5 bramen en kruiden. hele takken rozemarijn met tak er nog aan. Zonder dressing of iets. heeel erg slecht en duur. Gelukkig bleek de bediening het wel te begrijpen en we hebben deze salade teruggegeven en hoefde deze niet te betalen. maar hier komen we zeker nooit meer terug. Blijkbaar denkt de kok dat vegetariers alles eten zolang het maar groen is. ga zo door!
Jolandavd13 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We kregen de tip om het voorgerecht 'van alles wat' te nemen, voor 2 personen en om daarna te bekijken of we nog behoefte hadden aan een hoofdgerecht. Het was meer dan voldoende, de zalm was subliem, maar ook het gepekelde lamsvlees. De bediending was meer dan vriendelijk, een erg aardige vruw die ons uitleg gaf over het plukken van oesters. Bier werd snel bij de tafel bezorgd.
Lekker eten, goede prijs en fijne bediening: aanrader!
johanhulzebos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gekookte mosselen gegeten, ze waren fantastisch!!! Ook de service en bediening TOP!!!
Restaurant De Beuze is zeker een uitstekende keuze!!!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten in de Beuze. Als je echt wil genieten moet je hier zijn. Prima service en uitstekende eerlijke gerechten uit de regio. Tip om te nemen is Doe ma´n doden als voorgerecht je weet niet wat je overkomt zo heerlijk!