Over restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een heerlijke avond daar gegeten. De bediening is goed en vriendelijk en je kreeg uitleg over het eten. Prijs kwaliteit was top. Het was gezellig doordat er een bandje was die komt iedere laatste zaterdag van de maand. Gaan er zeker nog wel een keer terug.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel lekker gegeten, maar de service is een beetje aan de langzame kant. Lekkere mosselen en een prima zeetong. De tijden tussen de gerechten waren alleen iets te lang, wat toch een beetje afbreuk doet aan de algemene ervaring.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Soms kom je in een restaurant waar je echt verrast wordt. En dat was vandaag het geval in Zierikzee. Ik heb nog nooit zo'n leuke menukaart gezien. Alleen daarom raad ik mensen aan om hierheen te gaan. Het eten (we hadden een lunch) was echt voortreffelijk en de bediening bijzonder prettig. Bent u in Zierikzee dan hoop ik dat u hier een keer heen gaat. Van harte aanbevolen!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Op zondag geluncht met zijn vieren. het enige vegetarische gerecht zonder veel kaas was de "seizoenssalade met een palet aan groenten". Voor 10,50 kregen we een bordje sla met verder alleen radijs en rettich, niet eens goed schoongemaakt, 5 bramen en kruiden. hele takken rozemarijn met tak er nog aan. Zonder dressing of iets. heeel erg slecht en duur. Gelukkig bleek de bediening het wel te begrijpen en we hebben deze salade teruggegeven en hoefde deze niet te betalen. maar hier komen we zeker nooit meer terug. Blijkbaar denkt de kok dat vegetariers alles eten zolang het maar groen is. ga zo door!
Jolandavd13 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We kregen de tip om het voorgerecht 'van alles wat' te nemen, voor 2 personen en om daarna te bekijken of we nog behoefte hadden aan een hoofdgerecht. Het was meer dan voldoende, de zalm was subliem, maar ook het gepekelde lamsvlees. De bediending was meer dan vriendelijk, een erg aardige vruw die ons uitleg gaf over het plukken van oesters. Bier werd snel bij de tafel bezorgd.
Lekker eten, goede prijs en fijne bediening: aanrader!
Johanhulzebos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gekookte mosselen gegeten, ze waren fantastisch!!! Ook de service en bediening TOP!!!
Restaurant De Beuze is zeker een uitstekende keuze!!!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten in de Beuze. Als je echt wil genieten moet je hier zijn. Prima service en uitstekende eerlijke gerechten uit de regio. Tip om te nemen is Doe ma´n doden als voorgerecht je weet niet wat je overkomt zo heerlijk!
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Geluncht met tieners. Heerlijke vissalade, clubsandwitch en kogelbiefstuk. Lekker rustig eten, beetje suf aangekleed. Aanrader.
Smulpaap10 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben zowel gisteren als vandaag bij de Beuze gegeten en het was heel goed. Een prachtig pand met een zeer attente bediening.
Het eten was ook heerlijk.
Froukjeprive .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijke visgerechten. Ongedwongen, fijne sfeer. Mooi weer, dus het voorgerecht lekker buiten op het gezellige pleintje kunnen eten.
Copschore .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, maar niet opdringerig.
Tip: bij de tournedos was de groente minimaal, dit zou wat meer mogen zijn!
Verder een prima restaurant!
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten. De kok verstaat zijn vak. Ze serveren verrassende originele gerechten. De hooiparfait is een echte aanrader.

Het vriendelijke attente bediende personeel maakte het plaatje compleet.
Je krijgt meer dan waar voor je geld.
We komen er graag nog eens terug.
Ireber .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vrijdag uitstekende rode poon, met lamsoor gegeten. 's-Middags is de vis aangevoerd en
's-avonds door de koks uitmuntend bereid. Verser kan het niet. Dit gerecht gecombineerd met een glas witte Sauvion Blanc van Martino maakte het geheel af. De wijn was goed op temperatuur. Dit gerecht is echt een toppertje.
Hier ga je niet alleen uit eten, maar je bent ook gezellig een avondje uit. De service was weer perfect. Je bent hier echt een gast.
Bij De Beuze wordt hoofdzakelijk met verse streekproducten gewerkt en dat proef je ook.

Het restaurant heeft een bijzondere uitstraling, door dat de oude muren zichtbaar zijn gemaakt.
Soppie65 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een verassend heerlijk restaurant zeg, met z'n zessen top gegeten, gezellige ambiance, uitstekende en vlotte bediening. De aanbeveling Doe ma´n dodde is ook echt aan te raden een heerlijke proeverij van veel voorgerechten van de kaart. Kreeft aan tafel geshowd, verser kan niet. Hier gaan we terug komen, chapeau
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wat een leuk restaurant. En alles geweldig lekker. Met z'n 8ten Oesters, scheermessen, tong, schol enz. enz. gegeten. We weten nu ook alles over mosselen, de oesterkwekerij en het limousin rund op de dijken van de Westerschelde. Morgen weer als dat zou kunnen.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Hier op 9 mei 2016 gegeten. Tafeltje uit de wind en in de zon voor het pand. AZoals in heel zeeland is men hier ook zeer gastvrij. Het eten vond ik minder dan andere keren. De proeverij van oesters was perfect ! de zeetong zoals ook veel andere gerechten waren op. Wij hebben toen voor de 2 x 3 slibtong gekozen. achteraf een slechte keuze daar deze onwijs klein waren +/- 150 gram maar bovenal niet lekker gebakken. Dit is de eerste keer dat wij niet echt lekker gegeten hebben in een restaurant waar het altijd goed is. Wij komen hier regelmatig als wij in zeeland zijn. Nog een heerlijke koffie genomen als afsluiter. Mijn trui nog laten hangen en deze twee dagen later zonder probleem opgehaald.
MartynH .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heel goed gegeten. Fijne bediening, goede sfeer en mooi terras. Entrecote was van topkwaliteit, prijzen zijn netjes. Aanrader in het gezellige Zierikzee.
Mvdwaal .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We kwamen binnen om 19.15 en na 2 uur wachten hadden we nog steeds het hoofdgerecht niet. Na een keer vragen werd er verteld dat het druk was. Toen uiteindelijk alles kwam, was van de 4 gerechten 2 gerechten nog koud, de kabeljauw was ijskoud van binnen en teruggezonden. 1 x asperges was ook lauw tot koud en de eieren waren ook ijskoud en groen van binnen. Geen excuses alleen argumenten. Nauwelijks compensatie. We kregen 10% korting maar het dessert hadden we gecanceld. Een sigaar uit eigen doos. Jammer, want we hadden er altijd best goed gegeten maar we komen niet meer terug.
R.de.lange .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Mooie gerechten met een bijzonder toetje waarin hooi is opgenomen. Vraag het na! De bediening is zeer vriendelijk en geeft graag de uitleg over de gerechten.
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
We komen in de Beuze al enkele jaren met ons tweeën of met gasten. Maar steeds worden we verrast door de gerechten. De ambiance en het personeel zijn voortreffelijk. Vanavond verrast door het nagerecht: witte chocolademousse met een gelei van .... VIS . Een voortreffelijke combinatie. Uitzonderlijk lekker en gedurft. De Beuze heeft zichzelf weer overtroffen.