Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Beuze

Freek P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met zorg en vakkundig klaargemaakt eten, opgediend door zeer aardige dames. De inrichting brengt je terug in de tijd dat geeft een warme welkome sfeer.
Wij komen er zeker nog wel weer terug.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Dit was ons 2e bezoek aan dit restaurant en als we weer in Zierikzee zijn volgt er zeker een derde
annettejankees W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ongedwongen sfeer, terras goed gelegen in de namiddag-zon, binnen leuk tafeltje aan het balkon boven gekregen. Vriendelijke bediening, verrassend lekker gegeten voor schappelijke prijzen. Gratis extra schaaltje zeekraal gekregen, top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima restaurant! Gerechten van zeer goede kwaliteit. Weinig zout, waardoor smaak van de gerechten echt te proeven is. Aanrader!
Anneke2015 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, goede adviezen en fantastische krakelverse ingrediënten! Zeeland op z'n best! Het was voor ons de kroon op ons weekendje weg en zeker reden om nog eens terug te komen.
Krijna V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten op onze trouwdag! Vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten. aperitief gerookte langoustine bijzonder van smaak. Voorgerecht: 'Doe maar een dodde' een schaal met diverse hapjes voor 2 personen lekker en verrassend. Hoofdgerecht: gepocheerde kabeljauw en vangst van de dag (Heeg) beiden op een bedje juist bereide zeekraal, met een schaal dikke frieten wat gerust rijst had mogen zijn. Het nagerecht dame blanche niet spannend maar het "beleg van zierikzee" viel echt op, heerlijk! Alles was prima op smaak en in balans. Bedankt voor de fijne avond, wij komen zeker terug!!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer vriendelijk, uitstekende gerechten, mooi terras en dat alles voor een gunstige prijs! Top! Heerlijke wijn.
Absoluut aanbevolen.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik zou een leuke schaal salade er bij op tafel zetten . Sla kost niet veel en het geeft zo veel volume van het geheel wat er op tafel wordt geserveerd
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten kunnen eten ivm mooi weer, lekkere verse oesters als voor gerecht, twee personen hadden kabeljauw 1persoon catch of the day (verse krab) en 1 persoon mosselen alle gerechten smaakte heerlijk en het werd mooi opgediend. Ook het kaasplankje als nagerecht voldeed aan de verwachting
Kortom prima eten voor schappelijke prijs
Zou het restaurant aan iedereen aan willen bevelen
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerlijke keuken, lekkere oester- en visgerechten.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima gegeten op het terras, op een zonnige zaterdag.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Aspergemenu voor €20 was heel lekker.
We komen graag terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen zondag hier eens binnen gestapt voor een diner. We konden ook op het terras plaats nemen maar daarvoor waaide (ondanks de schermen) net te hard. Binnen was er ruim plek. De bediening was zeer netjes en attent! De ene kant van de tafel koos voor een carpaccio (flinke portie, netjes afgewerkt en goed op smaak) . Daarna de lamskoteltjes. Deze waren goed gegaard, mooi gekruid en voorzien van passende garnering. Zelf had ik het vismenu. Dit begon met een goede vissoep (licht pikant, goed gevuld), daarna gestoomde kabeljauw met verse groenten (mals!) en daarna een pancatto met citroenijs. Allemaal goed op smaak en heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is prima! Het restaurant bevind zich in een oud pand, wat voorzien is van kunst. Het interieur is prima, wel licht gedateerd.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mijn vrouw en ik waren zeer aangenaam verrast door dit prima restaurant. Mooie ligging in het pittoreske Zierikzee. Vanwege de gunstige beoordelingen via IENS besloten wij er heen te gaan en zijn zeker niet teleurgesteld. Mooie verse producten met zorg klaargemaakt. Wij kwamen veel later binnen dan wij via onze reservering hadden opgegeven, maar dat was voor de vriendelijke en correcte dame die ons bediende geen enkel probleem.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Beuze. De oesters waren heerlijk, de vissoep verukkelijk, kabeljouw perfect en het dessert was een frisse afsluiting. De prijs kwaliteit verhouding is ook ontzettend goed. Lekkere verse producten uit de omgeving voor een nette prijs.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alerte bediening, rustige sfeer.
Keus met voorgerechten om te combineren betreffende persoonlijke voorkeur. Mooie gerechten, goed bereid en goede smaak.
Een van de betere restaurants in Zierikee
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is de vierde keer dat we hier, vanuit Brabant, komen. En het restaurant voldoet elke keer weer aan onze verwachting. Het eten is zalig, de bediening is vriendelijk en heeft alle tijd voor je. Tussen de gangen zit ook voldoende tijd. Het restaurant is sfeervol. Alles klopt gewoon in dit restaurant! Tot zelfs de mooie glazen aan toe.
Het is jammer dat we niet dichterbij wonen, anders kwamen we hier vaker :-)
Een aanrader dus!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
In de zomer, in de winter, allebei z'n charme. Gastvrijheid, goede producten, zijn hier belangrijk en dat merk je. De verrukkelijk bereide oesters, zalig! De prachtige menukaart qua lay out en inhoud laat je bij voorbaat al watertanden.
Toon M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hadden een bovenwater en onderwater menu. Als amuse kregen we een scheermes. De kwartel was voortreffelijk, de soep heerlijk een de hertenbiefstuk uitstekend. Het geheel goed verzorgd opgediend en er waren veel lekkere groenten bij. Mijn partner kreeg oesters ( laatste keer op het menu dit jaar) met een visspoep en gepocheerde kabeljauw. Ook zij was heel enthousiast. Een dessert met bloedsinaasappel en ijs ( bovenwater) en chcolade mousse en cake was een prachtige afsluiting. Het restaurant was mooi met het zeer oude plafond en de sfeer gemoedelijk en al helemaal in de kerstsfeer. Een aanrader een we komen zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Speciale bereiding van oesters op 3 verschillende wijzen, vooral de gebakken konden ons bekoren.
Mooie porties en lekkere bereiding van de hoofdgerechten (kabeljauw en slibtongetjes).
Enkel van het nagerecht Beleg van Zierikzee (een dessert met verschillende chocolade bereidingen) was lekker maar had ik iets meer van verwacht.
Zeker een aanrader.
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een heerlijke avond daar gegeten. De bediening is goed en vriendelijk en je kreeg uitleg over het eten. Prijs kwaliteit was top. Het was gezellig doordat er een bandje was die komt iedere laatste zaterdag van de maand. Gaan er zeker nog wel een keer terug.