Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Beuze

Son En Jos D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bezoek aan de beuze is voor ons steeds EEN JUWEELTJE en zijn de ganse ploeg zeer dankbaar????????
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten in relaxe sfeer. Goede prijs / kwaliteit verhouding
Nella V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De entourage doet absoluut afbreuk aan de zaak. In het lager gelegen deel van de zaak waan je je een een gedateerd Grieks restaurant. Stoelen zijn gedateerd: laag, doorgezakt en ouderwets. Ook het tapijt op de vloer is niet van deze tijd. Heel erg zonde want het is een prachtig pand met aardige bediening en een leuke kaart.
Francette M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Op het bord buiten stond een keuze uit 2 hoofdmenu'.s. Na eerst een drankje te hebben genomen werd verteld dat 1 hoofdmenu op was. Het "hoofdmenu" dat wij toen namen kwam pas na ruim driekwartier nadat wij hier een opmerking over maakten. Het geleverde menu was zeer, zeer matig. 4 asperges + een stukje witvis en nog halfgare aardappeltjes. Al met al geen aanrader om hier nogeens gebruik van te maken. Opweg naar Groningen onderweg nog een overheerlijke maaltijd genutttigd.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
eten werkelijk ondermaats!! enkel het brood was lekker.We zaten ook ergens onderin naast de keuken;Het ganse geheel was een afknapper.Moet wel zeggen dat ze 2 hoofdgerechten minder aangerekend hadden nadat we onze eerlijke mening hierover hadden gegeven
M.L. O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Alles wat we vroegen was mogelijk, we bestelden een portie oesters om te delen, heerlijk vers. Hierna, onder het genot van een heerlijke fles prosecco, nog een portie besteld. Daarna entrecote en lamskoteletten, en kregen hierbij een goed advies over de rode wijn. Als nagerecht een kaasplankje met regionale kazen. En dat alles met super live muziek, en vriendelijke bediening. Wanneer we weer in Zierikzee zijn komen we zeker terug!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Eten was lekker.
copschore C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voorgerecht Doe maar een dodde, was prima!
Zeetong viel niet van de graat, had nog even in de oven gemoeten!
Verder prima!
Lee-anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het is zo heerlijk in de beuze dat er vloerbedekking ligt en gordijnen hangen. Hierdoor heb je totaal geen last van de stemmen en geluiden van andere gasten en kan je gewoon rustig met elkaar praten. De samenstelling van het menu was echt goed.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Als we iets te vieren hebben, en soms ook zomaar, dan eten we hier. Het eten is heerlijk, de bediening gastvrij. Genieten!
Truus O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima , het is er altijdgoed vertoeven, eten is perfect, de bediening is erg vriendelijk en gastvrij
Julezzz D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik vond het voorgerecht flauw. Voor het hoofdgerecht, de zeetong was heel veel citroen gebruikt. Ik persoonlijk vind dat dit optioneel moet zijn.
Wel werd mij daarom een nieuwe aangeboden, prima service.

Een beetje oubollig geheel, het kan wel wat hipper.

Service was prima. Naar mijn idee mag de kok wel wat spannender koken.
Son En Jos D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor ons VLAMINGEN is dit restaurant DE PAREL VAN ZIERIKZEE.wie hier zijn gading niet vind zal het nergens vinden. Wij rijden 120km voor hier te mogen eten !
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening; het was een topavond! Een heel klein verbeterpuntje: later op de avond werd het benauwd in het bovendeel. Dat maakte dat we niet nog een dessert namen, maar de frisse lucht opzochten.
anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
goed bereid en met eerlijke smaken. Kraakverse vis en heerlijke oesters. OOk kon geregeld worden dat we op tijd weg konden naar de voorstelling over de beiaardier.
P S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hebben met 4 personen heerlijk gegeten. We hebben een menu gehad van boven en onder water. Dat is zeker aan te raden om dat te nemen. De bediening was heel goed.. Tijd voor een geintje hebben ze ook. We hadden eigenlijk verwacht dat er live muziek zou zijn, want dat is meestal de laatste weekend van de maand. Bij aanmelden zeiden wij dat het jammer was dat er geen live muziek is. En dat vonden ze erg dat wij een drankje van de zaak kregen. Dit is een restaurant waar wij zeker weer terug komen.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De jas aannemen en weer aangeven was niet vanzelfsprekend, klaarblijkelijk. Daarnaast mijn complimenten, want de amuse, dodelijk voor de partner werd vlot aangevuld voor een heerlijk alternatief. Niet meer de sterren alures van vroeger gewoon een gezellig en lekker restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Freek P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met zorg en vakkundig klaargemaakt eten, opgediend door zeer aardige dames. De inrichting brengt je terug in de tijd dat geeft een warme welkome sfeer.
Wij komen er zeker nog wel weer terug.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Dit was ons 2e bezoek aan dit restaurant en als we weer in Zierikzee zijn volgt er zeker een derde
annettejankees W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ongedwongen sfeer, terras goed gelegen in de namiddag-zon, binnen leuk tafeltje aan het balkon boven gekregen. Vriendelijke bediening, verrassend lekker gegeten voor schappelijke prijzen. Gratis extra schaaltje zeekraal gekregen, top!