Over het restaurant De Beuze

Genieten van de mooiste producten

Gelegen in een sfeervol pand aan aan het Havenplein. In de keuken worden de beste producten omgetoverd tot echte klassiekers. De vriendelijke en kundige bediening zorgt voor een fijne ontspannen sfeer en schenkt graag nog een glas wijn voor je in. Een warme, gastvrije plek waar je graag nog een keer terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Beuze

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Beuze

Julezzz V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik vond het voorgerecht flauw. Voor het hoofdgerecht, de zeetong was heel veel citroen gebruikt. Ik persoonlijk vind dat dit optioneel moet zijn.
Wel werd mij daarom een nieuwe aangeboden, prima service.

Een beetje oubollig geheel, het kan wel wat hipper.

Service was prima. Naar mijn idee mag de kok wel wat spannender koken.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor ons VLAMINGEN is dit restaurant DE PAREL VAN ZIERIKZEE.wie hier zijn gading niet vind zal het nergens vinden. Wij rijden 120km voor hier te mogen eten !
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening; het was een topavond! Een heel klein verbeterpuntje: later op de avond werd het benauwd in het bovendeel. Dat maakte dat we niet nog een dessert namen, maar de frisse lucht opzochten.
anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
goed bereid en met eerlijke smaken. Kraakverse vis en heerlijke oesters. OOk kon geregeld worden dat we op tijd weg konden naar de voorstelling over de beiaardier.
P S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hebben met 4 personen heerlijk gegeten. We hebben een menu gehad van boven en onder water. Dat is zeker aan te raden om dat te nemen. De bediening was heel goed.. Tijd voor een geintje hebben ze ook. We hadden eigenlijk verwacht dat er live muziek zou zijn, want dat is meestal de laatste weekend van de maand. Bij aanmelden zeiden wij dat het jammer was dat er geen live muziek is. En dat vonden ze erg dat wij een drankje van de zaak kregen. Dit is een restaurant waar wij zeker weer terug komen.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De jas aannemen en weer aangeven was niet vanzelfsprekend, klaarblijkelijk. Daarnaast mijn complimenten, want de amuse, dodelijk voor de partner werd vlot aangevuld voor een heerlijk alternatief. Niet meer de sterren alures van vroeger gewoon een gezellig en lekker restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Freek P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, met zorg en vakkundig klaargemaakt eten, opgediend door zeer aardige dames. De inrichting brengt je terug in de tijd dat geeft een warme welkome sfeer.
Wij komen er zeker nog wel weer terug.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Dit was ons 2e bezoek aan dit restaurant en als we weer in Zierikzee zijn volgt er zeker een derde
annettejankees W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ongedwongen sfeer, terras goed gelegen in de namiddag-zon, binnen leuk tafeltje aan het balkon boven gekregen. Vriendelijke bediening, verrassend lekker gegeten voor schappelijke prijzen. Gratis extra schaaltje zeekraal gekregen, top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima restaurant! Gerechten van zeer goede kwaliteit. Weinig zout, waardoor smaak van de gerechten echt te proeven is. Aanrader!
Anneke2015 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, goede adviezen en fantastische krakelverse ingrediënten! Zeeland op z'n best! Het was voor ons de kroon op ons weekendje weg en zeker reden om nog eens terug te komen.
Krijna V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten op onze trouwdag! Vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten. aperitief gerookte langoustine bijzonder van smaak. Voorgerecht: 'Doe maar een dodde' een schaal met diverse hapjes voor 2 personen lekker en verrassend. Hoofdgerecht: gepocheerde kabeljauw en vangst van de dag (Heeg) beiden op een bedje juist bereide zeekraal, met een schaal dikke frieten wat gerust rijst had mogen zijn. Het nagerecht dame blanche niet spannend maar het "beleg van zierikzee" viel echt op, heerlijk! Alles was prima op smaak en in balans. Bedankt voor de fijne avond, wij komen zeker terug!!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer vriendelijk, uitstekende gerechten, mooi terras en dat alles voor een gunstige prijs! Top! Heerlijke wijn.
Absoluut aanbevolen.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik zou een leuke schaal salade er bij op tafel zetten . Sla kost niet veel en het geeft zo veel volume van het geheel wat er op tafel wordt geserveerd
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten kunnen eten ivm mooi weer, lekkere verse oesters als voor gerecht, twee personen hadden kabeljauw 1persoon catch of the day (verse krab) en 1 persoon mosselen alle gerechten smaakte heerlijk en het werd mooi opgediend. Ook het kaasplankje als nagerecht voldeed aan de verwachting
Kortom prima eten voor schappelijke prijs
Zou het restaurant aan iedereen aan willen bevelen
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerlijke keuken, lekkere oester- en visgerechten.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima gegeten op het terras, op een zonnige zaterdag.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Aspergemenu voor €20 was heel lekker.
We komen graag terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen zondag hier eens binnen gestapt voor een diner. We konden ook op het terras plaats nemen maar daarvoor waaide (ondanks de schermen) net te hard. Binnen was er ruim plek. De bediening was zeer netjes en attent! De ene kant van de tafel koos voor een carpaccio (flinke portie, netjes afgewerkt en goed op smaak) . Daarna de lamskoteltjes. Deze waren goed gegaard, mooi gekruid en voorzien van passende garnering. Zelf had ik het vismenu. Dit begon met een goede vissoep (licht pikant, goed gevuld), daarna gestoomde kabeljauw met verse groenten (mals!) en daarna een pancatto met citroenijs. Allemaal goed op smaak en heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is prima! Het restaurant bevind zich in een oud pand, wat voorzien is van kunst. Het interieur is prima, wel licht gedateerd.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Mijn vrouw en ik waren zeer aangenaam verrast door dit prima restaurant. Mooie ligging in het pittoreske Zierikzee. Vanwege de gunstige beoordelingen via IENS besloten wij er heen te gaan en zijn zeker niet teleurgesteld. Mooie verse producten met zorg klaargemaakt. Wij kwamen veel later binnen dan wij via onze reservering hadden opgegeven, maar dat was voor de vriendelijke en correcte dame die ons bediende geen enkel probleem.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij De Beuze. De oesters waren heerlijk, de vissoep verukkelijk, kabeljouw perfect en het dessert was een frisse afsluiting. De prijs kwaliteit verhouding is ook ontzettend goed. Lekkere verse producten uit de omgeving voor een nette prijs.