De Beurs

Kruiskade 55 3012 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Beurs

Niemand die zich niet thuisvoelt in Café Beurs. Overdag de plek bij uitstek voor een goede lunch en een gezellige (netwerk-)borrel, aan het begin van de avond een geliefde dinerlocatie -zowel bij hen met een smalle beurs als bij hen die wat dieper in de buidel kunnen tasten- en na tienen –met stip- de favoriete kroeg van vele studenten.

Meer informatie over restaurant De Beurs

Op 10 minuten loopafstand van Rotterdam Centraal station. Reizen per bus, tram of metro? Uitstappen bij halte Weena.
  • Kom je met de auto?
    De Beurs is gelegen aan de Kruiskade, populaire winkelstraat, in het centrum van Rotterdam.

Maandag t/m woensdag: 11.00 - 01.00 uur

7,1
Voordelig
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super gezellig. Zeer mooie locatie. Eten was heerlijk!!! Complimenten aan de chef! Bediening was zeer vriendelijk, netjes en beleefd
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
heb gisteren hier geluncht met een collage ik had de kipsaté dit is echt een aanrader mijn collage de salade met zalm en creme fraiche dit was ook erg smakelijk erg leuke zaak
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gisteren heerlijk bij café beurs wezen eten een heerlijke entrecote besteld werd wel snel geholpen het vlees was prima gebakken en de rest van de garnituur was ook top qua smaak
Nadz S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteren gegeten bij cafe beurs. Eten was goed, presentatie was netjes. Maar....service was super traag. Order afnemen duurde al lang. 45min gewacht op t eten. Tijdens het betalen konden we niet pinnen. Zelfs bon kon niet gegeven worden. Ik ga niet meer terug!
Sabinebever .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vorige week een hapje gegeten bij Café Beurs, omdat ik er ’s avonds wel eens kom om te stappen (wat trouwens een dikke aanrader is). Het eten is vrij simpel, maar goed te doen. Ik koos voor de Superburger Beurs. Een flinke burger met kaas, tomaat en salade. Burger vulde prima, dus ik was gauw tevreden (al had hij iets minder vet gemogen). De burger kostte overigens maar 12,95, een mooi studententarief dus. Je krijgt waar voor je geld en dat is als student zijnde natuurlijk top. De tent ziet er verder uit als een echt bruincafé. Je moet er van houden, maar het geeft wel sfeer. De bediening is top en de obers zijn altijd in voor een praatje. Dit maakte het uiteindelijk een prima etentje met goed gezelschap.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten bij de beurs vandaag, ik heb zelf de schnitzel op die erg lekker was, mijn vriendin nam de kipsaté en ook deze viel erg in de smaak! Zeker voor herhaling vatbaar!
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Zakelijk wezen lunchen bij Café Beurs. Gekozen voor de clubsandwich Beurs en de clubsandwich Italian. Niet bijzonder, maar smaakte prima. De presentatie kan nog wel wat aandacht krijgen, er lagen nu wat doritos naast om het bord te vullen, maar dat zou niet nodig hoeven zijn als de sandwich er mooi uitziet. Personeel is vriendelijk, maar niet heel klantgericht. We zaten even gezellig te kletsen en hadden nog geen tijd gehad om de kaart te bestuderen en direct werd gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt. Opzich niks mis mee zou je zeggen, maar met een zo goed als lege tent zou je je klanten best iets meer mogen "bestuderen". Nadat we uitgegeten waren, werden de borden vrij vlot weggehaald en vervolgens bleef het daarbij.. Gelijk maar om de rekening gevraagd. Café Beurs ziet we van buiten gezellig uit en als een vast gezicht op de Rotterdamse Lijnbaan, maar van binnen is het oude meuk. We zaten aan hoge tafels naast het raam en kon geen één kruk vinden waar de schuimen vulling niet naar buiten hing.
LadyXochi .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We waren met een groep van rond de 20 personen en we waren verre van tevreden.
We moesten het eten en drinken apart bestellen. Kon schijnbaar niet tegelijk ingevoerd worden op hun apparaatje.
Het dreigde te gaan regenen, dus vroegen wij of wij binnen konden zitten. Dat komt want er zat nog bijna niemand binnen. Eenmaal binnen gekomen was er wat onduidelijkheid over waar wij mochten zitten. Er werd op een lange tafel gewezen, maar toen de helft zat werd ons verteld dat die tafel gereserveerd was. We konden toch niet binnen zitten. De luifel werd naar beneden gedraaid en het grootste deel van ons gezelschap zat droog. Een man of vijf zat in de regen, maar daar werd geen oplossing voor gezocht. Het kon ze schijnbaar niet zoveel schelen.
Het duurde ruim een uur voor het eten werd geserveerd. Wij waren dan wel met een grote groep, een tafeltje achter ons had eerder besteld, maar slechts één van de vier gasten had haar eten al gekregen. Zij moesten naar het theater en konden niet langer wachten. Drie gasten vertrokken dus met een lege maag. Het personeel reageerde hier wat kippig op.
Toen het eten geserveerd werd was de hoeveelheid erg teleurstellend. Weinig vless aan de varkenssaté en de 'twee sliptongen' waren onder de maat. De vis kan er in ons gezelschap vertelde dat deze eigenlijk teruggegooid hadden moeten worden zo klein dat ze waren. Er zal zeer weinig garnituur bij en veel te weinig frieten. We kregen wel een enorme bak mayonaise, totaal niet in verhouding. Het is dat wij op dat moment honger hadden, anders waren de borden terug gestuurd. Echt schadalig was het!
Meerdere mensen klaagden over het geheel, maar daar werd niks gedaan. Na aandringen kreeg ik op mijn deel van de rekening 1 koffie gratis. Hoewel ik het gebaar waardeer, is dit niet bepaald passend. Als ik realiatisch kijk naar de service, kwaliteit en hoeveelheid, was de rekening zo 40% te hoog.
Ons zien ze hier niet meer terug.

Brunocoutant .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vriendelijk personeel. De qualiteit en decorum was conform mij verwachtingen, daarom heb ik 7 tot 8 gegeven. Voor herhaling vaatbar.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteravond gegeten bij Café Beurs, omdat we daarna naar het theater in de straat zouden gaan. De ruimte heeft iets knus en gezelligs, maar het is ook wel aan een likje verf en een flinke schoonmaakbeurt toe. Het personeel was heel vriendelijk en vooral aan het begin van de avond flink aanwezig. Gaandeweg de avond, hoe drukker het werd, hoe minder er gevraagd werd aan ons. Het eten was prima. Ik had de burger en dat was een flinke! Vanwege de kaas en het spek wel aan de zoute kant. Mijn man had de kip-saté en had er wel een tweede stokje van gelust. De friet is zoals het hoort te zijn.
Aanfluiting van de avond was de dame blanche, vandaar een 6 voor het eten. Mijn man kreeg 3 bolletjes ijs met een heel miniem chocolade-streepje eromheen geserveerd. Toen bij het afrekenen gevraagd werd of alles naar wens was en we vertelden dat de dame blanche tegen viel, werd deze opmerking genegeerd. Jammer, want ze zouden punten scoren door geinteresseerd te zijn in wat er verbeterd kan worden.
Adem K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Van middag lunch in de beurs heb een clubsanswich gegeten was er lekker vriendelijke bediening leuke zaak
Kom zeker terug
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
ik was vandaag in de beurs kom hier wel vaker de superburger is zeker eenaanrader helemaal met een extra eitje d'r boven op. Bedienend personeel zeer attent leuke ambiance ook
Ronald_102 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Lekkere broodjes, zalm en diamanthaas. Aardige bediening, een lekker biertje en voor een leuke prijs.
Goed gegeten en gedronken, dus komen we nog wel eens terug!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Na een dagje winkelen in Rotterdam, even nog een leuk plekje gezocht om een hapje te eten.
We kwamen bij jullie terecht. WoW wat een leuke sfeer en gezellige tent was de eerste indruk. Maar echt WoW was het eten, onze complimenten aan de mensen in de keuken vlees super mals en goede saus combinatie. Wij komen zeker weer een keertje terug. Bedankt voor de lekkere afsluiter van een gezellige dag was de kers op de taart. Danielle en Bauke
KlaasdeSlager .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op aanraden hebben we gisteren de Super Burger gegeten, die was erg lekker en goed geprijsd. De obers waren zeer attent! Uitstekende service!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuke plek in het centrum van Rotterdam. In het begin lette het personeel even niet op, maar dat wat daarna prima goedgemaakt. Gewoon een leuke tent met goed eten. Leuk om een keer naar toe te gaan!
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Kende de Beurs eigenlijk alleen van de feestjes in het weekend, maar heb hier dinsdag een heerlijke kipsate gegeten. Zeker de moeite waard.
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Onze reservering stond niet geboekt, maar er was voldoende plaats dus konden we gewoon een tafel nemen. De kaart is eenvoudig. Wij hadden brood met smeersels vooraf. Als hoofdgerecht varkenshaassate en gegrilde tonijn. Als nagerecht crème brulee en chocolademousse wat een chocoladetaartje bleek te zijn. Het geheel was voldoende. Wel was de maag van één van ons een paar uur later behoorlijk van streek.... Wellicht de tonijn geweest....?
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Samen met een vriendin wezen dineren, wij hadden de zalm en de sate. Beide waren meer dan lekker, goed bereid en echt waar voor je geld!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik heb vorige week met mijn vriend gelunchd bij café Beurs, wat hebben we lekker gegeten, we hadden allebei een club sandwich hele goede smaak en heerlijk vefrissend. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Als je lekker wilt lunchen is dit een absolute aanrader!