De Beurs

6,7
Kan beter
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Een echte teleurstelling. Weinig aardappelen, die je ook nog eens bij moet betalen evenals een tweede bakje sla. Geen warme groente of compote. Vlees en saus al behoorlijk afgekoeld.
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij zijn zaterdagavond bij de beurs geweest. Zeker geen aanrader. Echt een grote teleurstelling. Het vlees op ons bord was karig de satésaus was koud. We kregen 2 kleine kommetjes aardappelschijfjes uit de frituur en 1 kommetje sla voor 4 personen. Geen warme groenten of een kommetje compote.
We bestelden 2 kommetjes aardappelschijfjes bij en bleken die na afloop nog te moeten betalen. € 3,75 per kommetje.
Wat een teleurstelling. We wilden nog graag een nagerecht bestellen maar dat durfden we niet aan. Jammer. Het was een bijzondere dag 30 jaar waren onze vrienden getrouwd. We waren met vier personen.
Ook zaten we in een koud hoekje.
Wens andere gasten meer succes. Hessel en Hinke
Leanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben hier geluncht. Mijn vriendin had de gamba salade en ik de thaise kip wrap. Beide gerechten waren verrukkelijk en prachtig opgemaakt. Buiten was het fris door tocht dus zijn we binnen gaan zitten. De bediening was heel vriendelijk en snel. Als ik weer eens in Zwolle ben zal ik hier zeker weer gaan lunchen.
Walidje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Leuke tent met heerlijk bier en goed eten. Relaxte sfeer. Bediening is vriendelijk. Aanrader zo midden in de stad met een fijn uitzicht op de kerk.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor de lunch neergestreken bij dit eetcafé. Twee tosti's besteld die echt niet te eten waren. Droog, half verbrand, geen boter erop, smaakloze kaas. Naast het lange wachten echt een fiasco.
NW26 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Vandaag geluncht bij De Beurs. Heerlijk in de zon gezeten, en een tomatensoep besteld. Helaas kwam deze naar mijn idee gewoon uit een blikje van de supermarkt. Erg jammer dus. Bediening was overigens wel heel vriendelijk en vlot.
GeertjeK .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
We kozen dit restaurant uit voor een lunch omdat we daar achter glas in de zon konden zitten, het was erg koud. Dat kon en dat was ook meteen het meest positieve. De broodjeskaart was weinig opwindend (zelfs geen broodje kroket!) maar gezien de prijzen verwachtte ik wel iets lekkers. Dat werd niet helemaal waargemaakt. Ik had een 'broodje brie' en dat was precies dat: een (net niet helemaal knapperig gebakken) broodje met daarop drie plakken weinig smaakvolle brie en een plukje sla. Geen boter of andere garnituur. Voor €6,50 een beetje teleurstellend. Ook kwam de (overigens vriendelijke) bediening om de tien minuten vragen of we nog iets wilden gebruiken.
Wat mij betreft geen aanrader.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
De Beurs ligt in in het hartje van Zwolle en is een gezellige plek voor een lunch. Dineren kun je er volgens mij niet, maar er is een lunchkaart met niet al te ingewikkelde, maar wel zeer goed klaargemaakte gerechten. We hebben hier eenvoudig geluncht. Er wordt met zeer verse ingrediënten gewerkt en alles was precies goed op smaak. Koffie was perfect. Bediening is vlot, persoonlijk en geïnteresseerd.