Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant de Beurs

Voel je welkom

In dit gastvrije restaurant gaat het om een ding: genieten. Je voelt direct dat jij als gast in het middelpunt staat. Uit de keuken komen de lekkerste gerechten. Wat een heerlijke middag of avond!

Meer informatie over restaurant de Beurs

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant de Beurs

Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
mooie plek om even te lunchen of iets te gaan drinken op een goede locatie!
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
lunch gerechten waren mager. niet voldoende voor een maaltijd.
wel lekker. maar ook niet goedkoop voor de hoeveelheid
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Sympathieke zaak, de tortilla chips uit de oven waren vers en knapperig, superlekker. Ook pulled chicken broodje was rijkelijk belegd en goed op smaak. Het is duidelijk dat het hier draait om de gasten blij te maken, we komen zeker een keer terug!
Ethan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk gelunchd. Leuke locatie en het was in eerste instantie erg rustig maar gaandeweg steeds drukker. Toen wij weggingen zat de zaak helemaal vol zelfs op het terras. Dit was niet ten koste van de service en snelheid gegaan. Zeer efficiente bediening. Lekker koffie. Komt niet vaak voor dat een leuk klein knus zaakje decaf cappuccino met soyamelk hebben en het ook nog lekker war was ook!! Mijn ervaring is dat cappuccino vaak op de een of ander manier lauw wordt en dat vind ik jammer. Koekje bij de koffie was ook erg lekker. Huisgemaakte tomatensoep met pastinaak, geitenkaas tosti en sinasappel cheesecake waren heerlijk. Zaakje is lekker licht en zit in het zonnetje is leuk ingericht. Al met al hidden gem in Schiedam en van dit soort zaakjes mogen er wat mij betreft meer zijn/komen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gelunchd met een lekker glas wijn.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij vonden het een heel gezellig restaurantje, goeie locatie en we werden door een heel prettig persoon goed geholpen.
Sharon E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Hier kun je heerlijk op het terras zitten, of binnen met prachtig uitzicht op de haven. Goede lunchkaart, lekkere wijnen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een fijne omgeving. lekker lunchgerecht, vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
Kortom, Top!
Markus S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Leuk zondag ochtend ontbijt, Service heel vriendelijk en binnen mooie decoratie , niet te veel, dus relaxing en niet druk.
Zeker eens weer ontbijt hier !
karinboon1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
All over prima en lekker. Bediening zeer vriendelijk. Locatie erg gezellig aan het water. Prettige sfeer. Heerlijke cheesecake.
gideonse .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
heel leuk eettentje, gezellig terras, mooi uitzicht, leuke bediening en bovenal heerlijke koffie.
Ook een zakje vers gebrande koffie bonen gekocht voor thuis, heerlijk!
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Tijdens een wandeling door Schiedam kwamen we uit bij dit restaurantje om even een heerlijk bakje koffie te drinken en een broodje te eten.
We waren blij verrast. Echt zalige koffie en leuk verzorgde lunch. Prettige bediening.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Zeker aan te raden. De lunch was eenvoudig, maar goed.
Leuk om daar te zitten. Leuke plek ook in Schiedam.
Voor herhaling zeker vatbaar.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Alles was lekker, en alles werd ook met veel plezier voor ons neergezet!
Tel daar de vriendelijke en warme bediening bij op plus het mooie uitzicht en dan kom je inderdaad op de hoogste score uit..
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag geluncht met een groep bij de Beurs. Het eten was krap aan,maar wel lekker.De bediening was ver onder de maat, chagrijnig. Kunnen ze geen grote groepen aan? Locatie wel goed.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Omdat ik een goede ervaring had met een high tea bij de Beurs, had ik voor 4 personen een high tea gereserveerd. Bij aankomst waren alle tafels binnen nog niet opgeruimd en toonde het anders zo sfeervolle restaurant rommelig. Omdat het prachtig weer was, namen we plaats op het terras en genoten van het uitzicht op de historische haven van Schiedam. Al snel kregen we een potje groene thee. Niet heel bijzonder maar wel lekker. Als eerste kregen we scones die goed van smaak waren maar niet helemaal gaar. Vervolgens kregen we een plateau met wat koude hartige sandwiches en zoete gerechten. De sandwiches waren heerlijk. Ook de zoete gerechten waren smaakvol. Minder fraai vond ik de grote chocolade muffins die in twee helften waren gesneden. De potten thee werden op ons verzoek aangevuld maar de soep werd vergeten waardoor de balans tussen hartige en zoete gerechten volledig verstoord werd. Daardoor werd het zoet veel te overheersend en ging ons dat zelfs tegenstaan. Een deel hebben we dan ook laten staan. De soep hebben aan het eind van de high tea alsnog gekregen en als goedmakertje kregen we tijdens het wachten wat bitterballen. De heerlijke warme hartige gerechten waardoor de high tea zo mooi in balans was, bleken niet meer tot de high tea te behoren. Kortom, de high tea viel tegen. De eerlijke excuses van de gastheer dat hij weinig had geslapen door de bruiloft van de vorige dag, was een schrale troost.
0tamara0 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Leuk restaurant op een top locatie!! Ik kom hier zeker terug voor de gezellige sfeer en de goede service. Ik was niet heel erg weg van het dineren hier. Maar dat is een tijd geleden en misschien is dat nu veranderd. De lunch daarentegen is erg lekker en ze zijn niet zuinig.
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Op 10 juni 2015 heb ik geluncht bij de Beurs. Ik had hen gevonden doordat ik op biologisch lunchen had gezocht op het internet. Er kwamen meerdere restaurants in Schiedam naar boven maar zij vielen op door hun originele menukaart. Een broodje uitsmijter is niet zo mijn ding. Ik heb een heerlijke salade gegeten van gemengde sla met rucola, een frambozendressing, geitenkaas en groene linzen. De combinatie met groene linzen vond ik verrassend en het smaakte heerlijk. Ik zou deze lunchroom bij iedereen aanbevelen. Het eten is niet alleen goed, maar ook nog eens met respect voor mens en omgeving bereidt. Daar scoor je bij mij punten mee. Ik was tevreden met de prijs-kwaliteitverhouding. Het was er gezellig en de bediening vriendelijk en vlot.
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gegeten met de Rotterdampas de tapas grill. Het was heerlijk, genoeg te eten en het toetje was ook lekker. Een echte aanrader
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hier bij toeval terecht gekomen op zoek naar een ontbijt na overnachting. Op 1 van de mooiste plekjes van Schiedam op het terras in de zon genoten van een heerlijk ontbijt. Vriendelijke eigenaar en dito bediening. Alles was huisgemaakt en dat proefde je! Wij komen hier zeker nog eens terug