Over het restaurant de Beurs

Voel je welkom

In dit gastvrije restaurant gaat het om een ding: genieten. Je voelt direct dat jij als gast in het middelpunt staat. Uit de keuken komen de lekkerste gerechten. Wat een heerlijke middag of avond!

Meer informatie over restaurant de Beurs

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant de Beurs

Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
mooie plek om even te lunchen of iets te gaan drinken op een goede locatie!
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
lunch gerechten waren mager. niet voldoende voor een maaltijd.
wel lekker. maar ook niet goedkoop voor de hoeveelheid
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Sympathieke zaak, de tortilla chips uit de oven waren vers en knapperig, superlekker. Ook pulled chicken broodje was rijkelijk belegd en goed op smaak. Het is duidelijk dat het hier draait om de gasten blij te maken, we komen zeker een keer terug!
Ethan M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk gelunchd. Leuke locatie en het was in eerste instantie erg rustig maar gaandeweg steeds drukker. Toen wij weggingen zat de zaak helemaal vol zelfs op het terras. Dit was niet ten koste van de service en snelheid gegaan. Zeer efficiente bediening. Lekker koffie. Komt niet vaak voor dat een leuk klein knus zaakje decaf cappuccino met soyamelk hebben en het ook nog lekker war was ook!! Mijn ervaring is dat cappuccino vaak op de een of ander manier lauw wordt en dat vind ik jammer. Koekje bij de koffie was ook erg lekker. Huisgemaakte tomatensoep met pastinaak, geitenkaas tosti en sinasappel cheesecake waren heerlijk. Zaakje is lekker licht en zit in het zonnetje is leuk ingericht. Al met al hidden gem in Schiedam en van dit soort zaakjes mogen er wat mij betreft meer zijn/komen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gelunchd met een lekker glas wijn.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij vonden het een heel gezellig restaurantje, goeie locatie en we werden door een heel prettig persoon goed geholpen.
Sharon E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Hier kun je heerlijk op het terras zitten, of binnen met prachtig uitzicht op de haven. Goede lunchkaart, lekkere wijnen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een fijne omgeving. lekker lunchgerecht, vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
Kortom, Top!
Markus S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Leuk zondag ochtend ontbijt, Service heel vriendelijk en binnen mooie decoratie , niet te veel, dus relaxing en niet druk.
Zeker eens weer ontbijt hier !
karinboon1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
All over prima en lekker. Bediening zeer vriendelijk. Locatie erg gezellig aan het water. Prettige sfeer. Heerlijke cheesecake.
gideonse .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
heel leuk eettentje, gezellig terras, mooi uitzicht, leuke bediening en bovenal heerlijke koffie.
Ook een zakje vers gebrande koffie bonen gekocht voor thuis, heerlijk!
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Tijdens een wandeling door Schiedam kwamen we uit bij dit restaurantje om even een heerlijk bakje koffie te drinken en een broodje te eten.
We waren blij verrast. Echt zalige koffie en leuk verzorgde lunch. Prettige bediening.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Zeker aan te raden. De lunch was eenvoudig, maar goed.
Leuk om daar te zitten. Leuke plek ook in Schiedam.
Voor herhaling zeker vatbaar.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Alles was lekker, en alles werd ook met veel plezier voor ons neergezet!
Tel daar de vriendelijke en warme bediening bij op plus het mooie uitzicht en dan kom je inderdaad op de hoogste score uit..
Catrinaj .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
High tea voor de 16e verjaardag van mijn dochter, met zes meiden genoten van heerlijke cheesecake, scones, chocolaatjes, hartige broodjes, erg leuk, zeker een aanrader.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag geluncht met een groep bij de Beurs. Het eten was krap aan,maar wel lekker.De bediening was ver onder de maat, chagrijnig. Kunnen ze geen grote groepen aan? Locatie wel goed.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Omdat ik een goede ervaring had met een high tea bij de Beurs, had ik voor 4 personen een high tea gereserveerd. Bij aankomst waren alle tafels binnen nog niet opgeruimd en toonde het anders zo sfeervolle restaurant rommelig. Omdat het prachtig weer was, namen we plaats op het terras en genoten van het uitzicht op de historische haven van Schiedam. Al snel kregen we een potje groene thee. Niet heel bijzonder maar wel lekker. Als eerste kregen we scones die goed van smaak waren maar niet helemaal gaar. Vervolgens kregen we een plateau met wat koude hartige sandwiches en zoete gerechten. De sandwiches waren heerlijk. Ook de zoete gerechten waren smaakvol. Minder fraai vond ik de grote chocolade muffins die in twee helften waren gesneden. De potten thee werden op ons verzoek aangevuld maar de soep werd vergeten waardoor de balans tussen hartige en zoete gerechten volledig verstoord werd. Daardoor werd het zoet veel te overheersend en ging ons dat zelfs tegenstaan. Een deel hebben we dan ook laten staan. De soep hebben aan het eind van de high tea alsnog gekregen en als goedmakertje kregen we tijdens het wachten wat bitterballen. De heerlijke warme hartige gerechten waardoor de high tea zo mooi in balans was, bleken niet meer tot de high tea te behoren. Kortom, de high tea viel tegen. De eerlijke excuses van de gastheer dat hij weinig had geslapen door de bruiloft van de vorige dag, was een schrale troost.
RichardEvelien .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij hebben vrijdag 02-10-2015 of trouw diner en feest gehouden bij De Beurs en het was in 1 woord GEWELDIG! Wij hebben met 43 man gegeten, alles was goed op smaak en meer dan voldoende, wij kregen dan ook van alle gasten de complimenten over het eten.

Aansluitend het feest voor zo'n 80 man, wat ook echt, mede door de mensen van de beurs, een super gezellig feest was. Echt een top avond om nooit te vergeten.

De Beurs zelf is gelegen op een hele mooie locatie in hartje Schiedam.
Wij zullen De Beurs dan ook aan iedereen aanraden!
marrie52 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Voor de lunch namen we kroketten/brood en uitsmijter/ham/brood. Het eten was lekker, maar er werd geen boter geserveerd, brood was prima. Kroket had lekker korstje en goede vulling, maar waarom zit er zo weinig smaak aan? Of geef er een heel lekkere mosterd bij, niet de smakeloze die ik kreeg. Hoewel er enkele lovende recensies staan over de bediening, hebben wij een andere mening. De twee medewerkers waren niet te bekennen of keken, bij het doorlopen van de zaak richting terras of keuken, naar de grond; in ieder geval niet naar hun klanten. We hadden er genoeg van, na 10 minuten op een medewerker 'wachten' of aandacht proberen te trekken om nog een afsluitende koffie te nemen. En toen een van de twee bij de kassa stond er meteen naast gaan staan om af te rekenen. Wij hebben daarna heerlijk koffie gedronken aan de overkant in de bij (de nieuwe vestiging van) de bibliotheek.
0tamara0 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Leuk restaurant op een top locatie!! Ik kom hier zeker terug voor de gezellige sfeer en de goede service. Ik was niet heel erg weg van het dineren hier. Maar dat is een tijd geleden en misschien is dat nu veranderd. De lunch daarentegen is erg lekker en ze zijn niet zuinig.