De Beurs

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant De Beurs

marcomarcomar .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met 8 volwassenen in dit Tapasrestaurant gegeten op zaterdagavond. Het eten is redelijk goed, alleen wordt het bijna allemaal lauw tot halfwarm geserveerd.
De bediening is niet heel attent en geeft drankjes aan en je moet die zelf maar doorgeven. Ook de kleine pannetjes worden te pas en te onpas overal aangegeven. aangezien die helaas dus niet altijd warm zijn kun je ze inderdaad vastpakken. In andere restaurants laat je dat wel uit je hoofd.
Frietjes die je er los bij kan bestellen waren koud, evenals de frietjes van het kleine gerechtje frietje stoofvlees.
Glazen werden niet omgewisseld bij het switchen van bijv. Cola naar 7-up.
Op meerdere fronten dus duidelijke missers.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten. Geen hele grote keuze maar voor ieder wat wils. Het is een all you can eat concept tot je aan het dessert begint. Daarvan mag je maar 1x 2 gerechten van bestellen.
erik W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Te mooie locatie voor het restaurant, al het eten komt uit de vriezer en wordt ala minute opgewarmd, smaak noch aandacht wordt er aan het eten gegeven, dit is voor mij geen herhaling vatbaar
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Een paar dagen weg in Zeeland. Iemand in Middelburg raadde ons dit restaurant aan.
Het is van buiten een mooi pand, binnen vond ik die sfeer ver te zoeken.
Jong personeel wat vriendelijk is maar wat onervaren leek.
Het eten viel ons echt heel erg tegen. Hele simpele gerechtjes, niet op smaak gebracht. Biefstukje was taai, spareribs niet smakelijk en ook de saté viel erg tegen.
Ik vind €28,50 echt een veel te hoge prijs voor deze kwaliteit eten. Gaan hier niet meer naar terug.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We gingen als onderdeel van een vrijgezellenfeestje tapas eten bij De Beurs. We hebben echt genoten! De gerechtjes zijn niet per se Spaans, er zaten ook veel Mexicaanse en Griekse dingen tussen. Maar dat gaf helemaal niet. Het is gewoon ontzettend leuk dat je allerlei kleine gerechtjes kan proberen. Ze waren allemaal erg lekker, er zat geen enkele tegenvaller tussen. Vooral van de toetjes werd ik erg blij! Bediening was prima en verder is het vooral een heel mooi restaurant. Heel sfeervol daar binnen!
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Het eten is vrij simpel en zoals voorheen omschreven zou het best naar een iets hoger niveau getilt mogen worden, maar desondanks een fijn restaurant om met een grote groep te eten. Service is goed en de prijzen zijn ook goed.
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
mooi gebouw, prima service door de dames en de gastheer. Huiswijn prima. Eten de vorige keer iest minder, laatste keer goed. Een gezellige avond en het restaurant zal ook helemaal vol.
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We werden vriendelijk ontvangen! We vroegen welke wijn er was, want we wilde graag een fles de bediening kon ons vertellen dat er maar een soort was later bleek dit er twee te zijn. De tapas gerechten waren prima van smaak vaak ging er qua bestellen wat fout.
Dit werd goed opgepakt door een dame in de bediening bood haar excuses aan en vertelde ons dat dit absoluut niet mag/kan gebeuren. Ze bood ons een drankje van het huis aan, dus prima opgelost. Wellicht tot weerziens
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een restaurant in een mooi gebouw, lekker brood vooraf, een lekker gambakroketje en personeel dat zijn best doet en dat was voor mij al het positieve dat ik kon vinden.
Ik heb best wat ervaring met uit eten en mijn vriend is chef kok, dus ook ervaring met eten met smaak. Deze smaak vond ik bij de Beurs ver te zoeken.

De grootste verbazing heb ik over het feit dat het restaurant iedere dag vol zit en dat mensen terug blijven komen. Was ik er dan op de verkeerde dag? Was er vandaag een andere kok? of heeft het feit dat er weinig tapas restaurants in de omgeving zijn ermee te maken? Ik kom in ieder geval niet meer terug.

Veel van de gerechten misten smaak. Het basisproduct was over het algemeen goed en ik denk ook vers, maar als je het niet op smaak brengt met kruiden, specerijen enz, dan blijft het smakeloos. Menige hobbykok kan dat beter. Ik vraag me af of de gerechten in de keuken wel geproefd worden.

In de bediening stond veel jong personeel die echt hun best deden, maar waar merkbaar de ervaring miste. Verkeerde drankjes werden geleverd, op vragen kwam geen adequaat antwoord en het zout waar we om vroegen moet nog geleverd worden. Na 2 keer vragen uiteindelijk het zout van de tafel naast ons geleend.
Maar wat ik vooral een afknapper vond is dat er wel gevraagd werd of het smaakte, maar als je dan eerlijk antwoord gaf als dat niet zo was, dan kwam daar geen enkele reactie op en maakte ze dat ze weg kwamen. Stel dan de vraag niet, als je het antwoord niet wil weten.

De eigenaar was deze avond ook aanwezig en ook met hem hebben we geprobeerd het gesprek aan te gaan. Hij vroeg tenslotte ook zelf aan ons hoe het bevallen was. Maar ook hij wimpelde het gesprek af. Ik snap best dat het lastig is om met opbouwende kritiek om te gaan, maar nu kregen we echt het gevoel dat ze niet oprecht geïnteresseerd waren of het gesmaakt had. Ik miste de passie om de gast een lekker en eerlijk product voor te zetten en met een voldaan gevoel naar huis te laten gaan.

Jammer, want er ligt potentie voor mooie dingen, maar ik denk dat nu de verkeerde keuzes gemaakt worden. Teveel onervaren personeel werkt tegen. Er mist passie en misschien ook wel ervaring in de keuken. En ik mis de oprechte missie om de gast iets moois voor te zetten.

Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ik sluit mij 100% aan bij mijn voorganger.

Vlot en professioneel personeel, mooie aankleding en een leuk concept. Wij hebben ons echt zitten te verheugen bij gerechten op de kaart als; pita gyros, scampi's in look, sushi en pasta bolognese.
Het niveau van de gerechten overstijgt echter niet de kunsten van een gemiddelde hobbykok. Daarnaast staan er best wat gerechten op de kaart die direct uit de frituur komen.
Het eten kan naar een hoger niveau getild worden maar wij hebben een leuke avond gehad. De leuke en diverse gerechten op de kaart hebben daar een positieve rol in gespeeld.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gister voor het eerst bij de beurs gegeten,wat een prachtig pand! Heerlijke tapas,voldoende keuze voor vis en vlees. De desserts waren helemaal geweldig, mango smoothie met likeur 43 en ook de cheesecake was heerlijk. Bediening was vriendelijk en snel.Al met al een heerlijk avondje uit.Top concept,ga zo door!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Eten is goed en we gaan er zeker nog een keer heen :-)
Bediening verdient nog wel verbetering, helaas duurde de opnames van de drankjes of afhalen van de bonnen 'te' lang