De Beurs

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,8
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik heb hier op het terras gezeten rond etenstijd en daarom een gerecht van de kaart besteld. Mijn keuze viel op het kippie. Dit smaakte goed, vooral in combinatie met de heerlijke saus die erbij werd geserveerd. Er had wel iets meer vlees aan gemogen voor een goed vullend gerecht. Prima maaltijd, maar verder niets bijzonders.
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanmiddag op het terras een biertje en een broodplankje besteld. Broodje prima, maar wat een slechte service zeg! Ik kreeg mijn Wieckse Witte al compleet dood aan tafel, zat geen schuim op. Na mijn vriendelijke vraag aan de jongen die hem bracht of hij hem op kon tappen vond hij dat onzin: dan moest hij naar de andere kant van het terras, teveel moeite blijkbaar. Toen bood hij aan om mijn dure bier met een stampertje aan tafel op te schuimen. Dus hij was niet alleen onbeleefd maar nog dom ook: op die manier houdt bier geen koolzuur over. Slechtste service die ik ooit in een restaurant heb gehad, ik kom hier nooit meer.
Beste Ilona,

jammer dat je zo'n slechte ervaring had op ons terras, bier van de tap hoort ook bij ons goed aan tafel te komen, we hebben wel ruim 400 plekken buiten waardoor soms een stukje lopen wat ten koste gaat van de schuimkraag maar ons beleid is zeker niet om dit op deze manier af te doen. We lopen graag even op en neer voor je om het biertje weer goed op tafel te krijgen. Excuses voor het feit dat het helaas bij deze medewerker niet zo gegaan is en je dit als onbeleefd hebt ervaren, we nodigen je dan ook van harte uit voor een goede en mooie Wieckse Witte en wellicht een portie bitterballen erbij bij ons op het terras? Het terras staat nog een aantal weken, mocht je in willen gaan op onze uitnodiging stuur ons even een privé berichtje via Facebook.

met vriendelijke groet,

• Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag prima gegeten.
1x Beurs Burger
1X Gamba Salade.

Burger was goed gevuld en goed gegaard. Salade was fris, iets te zuur voor mij. Gamba's waren groot, maar iets te ver door waardoor de bite verdween. Verder was alles wel goed op smaak. Bediening is oké, alleen wat traag met het opnemen van eten.

Locatie is leuk. Hartje Utrecht, altijd gezellig
Yvon A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wij hebben als gezin heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Heel vriendelijk personeel, met plezier aan t werk. Snelle service. Wij gaan vaak uiteten, maar de combinatie vriendelijk personeel en lekker eten komen we niet vaak tegen, maar hier klopte dit helemaal!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met twee collega's hier egborrld en gegeten. Paar speciaalbiertjes en wijnen. Allemaal te koud maar verder is er weinig eer aan te halen.
Het eten was prima voor de schappelijke prijs die het kost.
Verder is het een beetje bruin, stinkend toilet en tocht door de toegangsdeur.
Feepee .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Vanavond met enige tijdsdruk bij de beurs gegeten met collega's. Iets wat we vaker doen als we nog door moeten werken. Onze bestelling (ook drankjes) vooraf doorgebeld zodat er rekening gehouden kon worden met de haast. 4x hetzelfde, een beurs-burger. Simpele ingrediënten maar erg lekker uitgevoerd. Service was dus erg vlot en voor onze behoeften dus fijn. Wat betreft de aankleding: niet teveel aan storen. Het is een multifunctionele kroeg waar gedanst wordt 's avonds en je kunt er verder prima lunchen of eten. Mooie aankleding hoef je dan ook niet te verwachten.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Goeie lunch broodjes voor een zeer goeie prijs! De broodjes hebben een standaard beleg, bijvoorbeeld carpaccio, geitenkaas of gerookte zalm, maar je krijgt precies wat je zou verwachten van zo'n broodje en dat is dikke prima! De service is ook snel en goed.

Als je binnen komt ruik je in eerste instantie wel dat het ook een feestcafé is, maar na een paar minuten ruik je de geur van oud bier niet meer. Voor €20,- (inclusief fooi) voor 2 goed belegde broodjes en 4 frisdrankjes kom ik zeker nog eens terug!
Nboesberg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Al twee keer gegrilde biologische kip gegeten in korte tijd. Beide keren was het heerlijk. De bediening: bescheiden aanwezig! Gezellige sfeer. Een aanrader dit eetcafé op de Neude.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gezellig eetcafé voor de snelle hap.
Gekozen voor de steak, heerlijk mals en geserveerd met kleine salade en knapperige frietjes.
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Kom zeker terug.
Miss-MH .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hadden niet gereserveerd, omdat het tegen onze principes in gaat om te reserveren voor een hamburger. Ondanks dat het heel vol was konden we nog een tafeltje krijgen. We hadden beide de Badass burger. Het was echt een lekkere burger, met genoeg frietjes en een lekkere salade met lekkere dressing. Het was beter dan we hadden verwacht voor 10 euro. De cheesecake na afloop had niet gehoeven. Het was een stukje taart op een bordje, niks meer en minder. Ik miste een frisse smaak ernaast, een sausje bijv of een framboosje erop. De bediening had niet veel kennis over de bieren, maar dit was niet teleurstellend. Voor een klein prijsje zaten we bomvol!
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Blijft een leuke tent om een lekker hapje te eten. De menukaart is enige tijd geleden veranderd en biedt zeker veel meer lekkers dan op de andere kaart. Uitgebreid tafelen zou ik niet aanbevelen, maar een lekkere hap kan je wel verwachten. Locatie is goed en prijs acceptabel.
DikkeDoei .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
De Beurs in Utrecht is echt een begrip. Dit komt onder anderen omdat je er 's avonds uit kunt gaan. Zo worden de tafels opzij geschoven en wordt er plaatsgemaakt voor dansende mensen, drank en muziek. Binnen zitten in de Beurs vind ik zelf nooit zo fijn, je ruikt vaak het chloor/bier van de voorgaande avond. Verder is het eten altijd erg goed geweest, echter hebben ze van de zomer een overstap gemaakt naar een steak/lobster restaurant. De keur aan broodjes die voorheen op de kaart stonden zijn niet allemaal meer te bestellen. Het is is 'verfijnder' geworden. Ieder kan zo zijn mening hebben of dat dit een goede stap is geweest. Buiten zitten kan beide 's zomers en 's winters. 's Zomers is het erg lekker om buiten op het plein te zitten. Het geeft je écht een stads gevoel. Helaas is het wel jammer dat de bediening altijd erg druk is. Vaak kijken ze niet goed om hun heen, dit heb ik al meerdere malen opgemerkt. Zo komt het wel eens voor dat je een kwartier zit te wachten voor dat je eerste drankje op wordt genomen. Zelfs als ze met zichzelf bezig zijn en niet met de mensen op het terras. Iets wat ook jammer is, maar begrijpelijk, is dat je gelijk moet betalen als je een drankje besteld. Dit komt omdat er té vaak mensen weglopen en ze dit niet in de hand hebben. Zo moest ik eens mijn legitimatie afgeven aan een serveerster terwijl we met een groep van 15 man wat gingen drinken én lunchen.
D D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Vanmiddag gelunched bij de Beurs. Op de menukaart kwam al de twijfel; een broodje carpaccio voor 4,5?! Dat zal wel heel karig zijn.. Nee hoor! Lekker broodje en heerlijke dressing. Toppertje! Personeel wel heel onvriendelijk. Ondanks de verdeling van opnemers en drankenlopers hebben we lang moeten wachten om iets te bestellen. Ondertussen moesten we roepen naar het personeel om iets bij te bestellen of de aandacht te vragen. Dat maakte dat we ook snel gingen afrekenen omdat we geen zin meer hadden om te wachten. Daarnaast waren ze ook totaal niet vriendelijk. Zonde!
Mariana .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Ook de Beurs is één van mijn zomer favorieten in Utrecht! Het broodje carpaccio en de cheesecake zijn twee aanraders. Hier een tijd terug wezen lunchen met twee vriendinnen. De inrichting is gewoon normaal. Personeel prima!
Mats123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Prima eetcafe waar je zowel goed kan lunchen als dineren. De prijs/kwaliteit verhouding is super, de bediening vriendelijk en de sfeer goed. Verwacht inderdaad geen haute cousine maar gewoon een goede biefstuk met pepersaus. Als je iets langer blijft zitten kan je gelijk uit gaan, wat zeer gezellig is.
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Gezellig café, altijd wel wat te beleven. De burgers die wij onlangs probeerden waren zeker de moeite waard! Jammer dat de bediening al jarenlang zo slecht is. Soms zit je oeverloos om je heen te staren op een terras, de 'Flamingo uithangen', noem ik dat, want lege glazen detecteren ze niet.
Anniehannie123 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de beurs! Ze hebben een nieuw menu, mijn steak smaakte heerlijk! Precies goed gebakken ook en van goed formaat! Daarnaast erg veel speciaalbieren! Goede bediening ondanks de drukte en het grote terras! Ga hier zeker nog een keer terug en dan om de kreeft te eten.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Op een warme dag, rond de 30 Gr C, heerlijk loungen hier met Martinis voor een redelijke prijs E4.25. Het met twee handjes gevulde schaaltje Nachos een en eier dopje Quacamole is daarin tegen aan de prijs.
Tessa888 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De Beurs heeft sinds enkele weken een nieuw concept waarin ze zich richten op kreeft, steak en hamburger. Wij aten de hamburger. Een stuk slechter dan in het oude menu het geval was. De burger wordt geserveerd op een zacht bolletje, met erg weinig vlees. We hadden verwacht dat de burger super lekker zou zijn, gezien dit 1 van hun 3 speerpunten is. Daarnaast waren de frietjes veel te lang gefrituurd en werd het eten geserveerd op een dienblad met bakpapier. Het deed erg fastfood restaurant achtig aan! Jammer.. Voorheen kwamen we er vaak toen de oude kaart er nog was, maar nu komen we niet meer terug. De bediening was overigens prima.