De Beukelaer

Meer informatie over restaurant De Beukelaer

Jouw recensie over het restaurant De Beukelaer

Roy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Beukelaer in Roggel, het is een restaurant zoals het hoort te zijn. bediening was zeer gastvrij, en waren erg enthousiast om ons te informeren over de gerechten en bijbehoorende wijnen. als voorgerecht had ik een lauwwarme salade met in seranoham gewikkelde asperges. en als hoofdgerecht asperges met gerookte zalm. de saus was echt heerlijk. bij de meeste restaurants krijg je er gesmolten boter bij, maar hier nogmaals een goeie saus.
echt een aanrader. we hebben er allemaal van genoten
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
In het paasweekend heel goed gegeten bij restaurant de beukelaer. Wij hebben gekozen voor het jubileum menu van €38.95. Daarbij kreeg elke 2e persoon het menu voor de helft van de prijs. Alles was heel goed en de huisgemaakte tiramisu als nagerecht was een verrukkelijke afsluiter. Zelfs voor onze kleinste van 10 maanden werd gezorgd door het voedingsspotje op te warmen en netjes in een schaaltje te doen. Super service.... Bedankt !!
Jens-123 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Prima eten, fijne plek om te vertoeven. Correcte bediening, wel wat gehaast. Kruidenroomsoep aanrader, daar kom je voor terug!
jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gisterenavond met oom en tante voor het eerst gaan eten bij dit restaurant en het is een absolute aanrader.
4 gangendiner besteld en we werden al blij verrast bij het voorgerecht van zalmcocktail
salade met biefreepjes die uitzonderlijk van smaak waren.
Tussengerecht bestond uit heldere groentesoep die erg lekker was en het hoofdgerecht bestond uit een mix van vlees (voor mij) een stooppotje van ossehaas (lekker gekruid) en oom en tante hadden wienerschnitsel besteld. Bij dit alles werden heerlijke verse groentjes geserveerd, witlofrolletjes, boontjes en worteltjes en een salade. Voldoende aardappeltjes en frietjes. Het dessert waren 2 heerlijke bolletjes ijs, met advocaat en slagroom.
Vriendelijk personeel en we hebben een leuke avond gehad in een prettig decor.
Hier komen we zeker terug.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Subliem getafeld met het gezin en aanwas naar aanleiding van moeder's verjaardag. Over het eten kan ik kort zijn: niets dan lof.

Paar andere pluspuntjes van De Beukelaer:
- uitzonderlijk vriendelijke bediening (gebbetje inclusief)
- zeer gevarieerde kaart
- ontspannen sfeer, door o.a. sfeervolle achtergrondmuziek
- taartje van eiwitschuim (dessert) is absoluut een aanrader
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Een 3gangen menu voor 25euro, kregen ook nog een amuse vooraf. heerlijk gegeten, goede service, leuke aankleding. Een echte aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!
mikejill .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Restaurant de Beukelaer.
Wij hebben hier al diverse keren gedineerd en elke keer was het zeer beslist de moeite waard.
Nicole is een fantastische gastvrouw die je op onnavolgbare wijze op je gemak stelt, een praatje met je maakt en het eten serveert.

vandaag hadden wij als voorafje een overheerlijke carpaccio gevolgd door een fantastisch lekker pannetje mosselen. Als toetje hebben we een lekkere kop cappuccino gedronken.

Dit restaurant is beslist een aanrader.
Wij komen zeker weer terug !
karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
hier heerlijk gegeten, alleen de serveerster was niet al te vriendelijk .mijn zoon van 7 was aan het bestellen en snapte niet dat hij moest kiezen en noemde meerdere hoofdgerechten op , ze schonk daar totaal geen aandacht aan en het leek eerder dat ze zich eraan stoorde waarom duurde het bestellen zo lang .
ook maakte ze nog een keer een opmerking naar mijn vriendin !
we hebben super gegeten en gelukkig waren er ook nog andere serveersters !