De Beugel

31-263519440

Meer informatie over restaurant De Beugel

Bakker002 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Echt super gegeten, terwijl ik dit bij het binnenstappen niet had verwacht. Het is namelijk een gezellig bruin eetcafe. De kwaliteit van het eten en de bediening was gewoon goed. Een aanrader! Ook om gezellig een biertje te drinken, met speciale verrassingen op de tap.
Nicole1988 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Lekker eten voor een goede prijs. Verwacht geen topkwaliteit, maar daar is de prijs (8,95 voor een menu) ook naar. Prima prijs-kwaliteitverhouding voor een eetcafé en beter dan sommige restaurants. Pluspunten zijn de keuze voor een salade of warme groente, en friet of aardappeltjes. Ook is er altijd een prettige sfeer en kun je daarna nog heerlijke biertjes drinken. Tip: Ga in de zomer lekker buiten zitten. Ook de andere restaurants zetten dan tafeltjes buiten, waardoor het steegje nog gezelliger wordt. Aanrader!
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Hier prima saté gegeten met goede groenten en patat, aan de bar desnoods, gezellige bar, waar je ook nog goed kan eten, met een biertje van de tap. Echte barman als bediende en een leuke bar, die schilderingen op de wand waardoor het er ouder uitziet hoeft van mij niet. Maar ik kom hier zeker weer!
Bijenmoer .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Heerlijk, de Grolsch Weizen uit de tap. Fijne bediening. Lekker eten en niet te duur. Bovendien draaien ze altijd goede muziek.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Inmiddels heb ik meerdere keren bij 'De Beugel' gegeten. Vaak geheel ongepland, soms zelfs nog laat op de avond even een hapje maar altijd is het lekker. Het vlees is goed, de groenten niet 'overcooked' en er is voldoende variatie in de gerechten.

Bijkomend voordeel is dat het lekker goedkoop is en je daarom gerust een tweede gang kunt nemen en ondertussen kunt genieten van een lekker biertje/whisky ;-)
M H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Ik heb heerlijk gegeten van de hamburger. Voor mij veel te veel maar erg lekker. Ik kon kiezen welke kaas ik wilde (cheddar, echte uit Engeland, dus niet van die plastic plakjes of blauwschimmel) De cheddar met jalapeno op het broodje was erg lekker. Volgende keer vraag ik zonder friet, dit is teveel voor mij. Mijn partner had voor de blauwschimmelkaas gekozen maar was wel een beetje jaloers op mij.
Moest redelijk lang wachten tot ik mijn drankje mocht bestellen, vandaar de 7 voor service.
KarelArnhem .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Goed adres voor een 'PubGrub'. Uitgebreide keuze en goed vlees.
De bierliefhebber komt hier zeker aan zijn (of haar) trekken. Een mooi uitgebreid assortiment van diverse bieren op tap en op fles.
Een mooie verrassing voor mij was de enorm uitgebreide collectie whisky's. Er zijn café's die zich gespecialiseerd in whisky noemen en minder in het assortiment hebben.

Voor een goede hap en vooral voor een goed glas is dit adres een absolute aanrader!