De Betuwe

Hoog Kellenseweg 7 4004 JB Tiel Nederland Kaart

Over restaurant De Betuwe

Al 40 jaar een begrip

Restaurant de Betuwe is een bruisende ontmoetingsplek in het hart van Nederland. Een begrip in Tiel en omgeving. Families, vrienden of geliefden keren er graag terug. Hier ontvangt het behulpzame team iedere bezoeker op een gastvrije manier. Met vakmanschap, plezier en inzet leggen zij u steeds weer in de watten!

Meer informatie over restaurant De Betuwe

Voordelig
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ekkalp .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed restaurant met ruime keuze op de kaart en kwalitatief prima eten! Vriendelijk personeel! Goede locatie en ruime parkeergelegenheid.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, voor een donderdagavond was het restaurant goed gevuld! De bediening was vriendelijk en gaf goede adviezen wat de kaart betreft, iets wat door ons zeer op prijs is gesteld. Dit is voor ons een reden om "De Betuwe" nog eens te gaan bezoeken.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
door een foute reservering van de andere zaal (er zouden 200 mensen komen maar er waren er 320)
heeft het langer geduurd voor ons eten werd gereserveerd. Maar ze hebben er alles aan gedaan om
het goed te maken.
Ben hier al eerder geweest en heb dit nooit meegemaakt. dit is een top restaurant met zeer goed een veel eten.
vriendelijk personeel en de eigenaars komen zelfs bij de tafel om een praatje te maken.
zal hier zeer zeker nog vaker komen. en zal dit ook bij iedereen aanbevelen.
Ron A.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisteren met de familie daar gegeten, telefonisch gereserveerd voor de restaurantaktie voor 9 personen. Dit was geen probleem.
We hadden vroeg afgesproken ivbm kleine kinderen en vermeld dat het niet te lang moest duren. Dit was helaas niet het geval, we moesten lang wachten jammer. Na het overigens heerlijke eten kwam de rekening, deze was niet wat wij verwacht hadden. Bij de aktie krijg je het 2de 3-gangen menu gratis, wij moeten in 1x het volle pond betalen omdat we ipv 8 met 9 personen waren (de bon geld tot 8) aan de telefoon is hier niks van gezegd. Voor gaande jaren is hier nooit moeilijk over gedaan en betaalde wij de 9de persoon gewoon vol en de rest voor de helft. De eigenaar was het niet met ons eens en toonde geen begrip. Jammer dat het zo gegaan is.
Wij komen hier in ieder geval nooit meer.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was lekker alleen Jammer dat het soms Lang duurde voordat we eten hadden voor de rest was het goed en ouderwets lekker!
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben vandaag [10/11/16] weer eens "gehapt" in Restaurant de Betuwe, tafel 3. Het was weer ouderwets lekker.
Voor haar: vooraf Tomatensoep daarna Lever met spek en uien en na cappuccino.
Voor hem: vooraf Tomatensoep daarna Zigeuner Schnitzel en koffie na. Uiteraard met verschillende schaaltjes groenten, komkommer en sla, gebakken aardappels en frietjes.
Gaan we nu over op Okay >>>> Bediening: okay, Gastvrijheid: okay, Eten: okay, Sfeer: okay, Ambiance: okay, Kwaliteit: okay.
Is er een volgende keer? Jazeker, we komen binnenkort gewoon weer terug.
D J V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben lekker gegeten.
De soep was goed gevuld maar niet al te warm.
Het hoofdgerecht was uitstekend naar onze mening meer dan voldoende.
We hebben een nagerecht genomen omdat dit moet anders hadden we dat niet gedaan omdat we al vol zaten.
Rita L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
consumpties en voorgerechten erg duur ..en ook geen verse groenten alleen sla..verder prima bediening en erg gezellig!
Rita L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
dag het was inderdaad heel gezellig maar wat de prijzen betreft zijn de consumpties wel duur..en ook de voorgerechten
Florissen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gereserveerd, maar vrij lang moeten wachten voor we een plaats kregen toegewezen. Gastheer ontbrak?Personeel was hartelijk, maar een deel van personeel oogde chaotisch. Eten werd vlot geserveerd, maar het klopte niet volledig met hetgeen besteld was. Bedienden wisten ook niet goed wat ze bij zich hadden. Borden zagen er op één na mooi opgemaakt uit. Alleen de varkenshaas lag op het bord met champignonsaus er overheen, even snel... zonder enige passie, dit zag er niet professioneel uit. Smaak van het eten was absoluut goed, evenals de grote van de porties! Serveren van drank liet erg lang op zich wachten, het gevulde dienblad stond ruime tijd onaangeroerd op de bar. Het serveren hiervan verliep ronduit klungelig. Bar stond bomvol met lege glazen en flesjes, dit oogde zeer rommelig.
Kortom, prima avond gehad en lekker gegeten! Maar een deel van het personeel kan wel wat scholing en structuur gebruiken.
Jos.guitjens .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, en zijn zeer tevreden over de bediening, en service in het algemeen!
prima plaats om te eten met familie of vrienden.
L V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
1 uur wachttijd tussen voor en hoofd gerecht is te veel. het probleem is dat er te weinig personeel rondloopt.
biefstuk was prima maar bonen en rode kool uit pot of blik niet, we vroegen ons ook af of de stoofperen voor consumptie waren zo droog waren deze.
G.E. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Was een fantastisch idee ,dat je practisch alles kon kiezen van hun uitgebreide kaart!!
En vond het wachten daaarom ook helemaal niet erg.
Hebben zitten smullen.
Met vriendelijke groet.
Lucie F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima eten, grote porties, veel soorten groenten erbij dat zijn krijg je nergens meer. Jammer dat je voor Mayo moet betalen. En er wordt gevraagd welke saus je bij de biefstuk wilt, niet of je saus wilt en deze staat later nook voor €2,50 op de rekening. Ook de prijzen voor een portie champignons en uien zijn flink aan de maat. Heel tegenstrijdig met de grote porties en ruime groentes. Verder heerlijk gegeten met leuke, vriendelijke bediening.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Buiten het vlees waren er verschillende schaaltjes groenten, komkommer en sla, wat wij heel erg waarderen. Ook moest er plotseling een kind met ons mee, ook dat was geen enkel probleem. Kinderstoel werd meteen aangeschoven en bordje bijgezet. Al met al, hier komen wij zeker terug.
Acuijpers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De keuze uit de kaart was ruim: voor elk was wils. Onze vrienden hadden hier al eerder gegeten en dit restaurant aanbevolen. We vonden het een prima keuze. Geen toeters en bellen, maar gewoon lekker gegeten en de porties waren ruim. . Als voorgerecht nam ik bitterballen van geitenkaas , omdat ik die nog nooit geproefd had. Heerlijk. We kregen verschillende soorten groenten, eigenlijk te veel keuze, en heerlijke gebakken aardappeltjes en frites. Mijn man had kabeljauw en was zeer tevreden. Ook de andere hoofdgerechten: varkenshaas, tournedos met kippelevertjes vielen bij onze vrienden goed in de smaak. Ik had tournedospuntjes en op een heel enkel stukje na waren ze heerlijk mals. De toetjes: ijscoupe, ijs met warme kersen, en crème brulée, vooral die laatste, voldeden aan onze verwachtingen. Met twee AH actiekaarten was de rekening een leuke verrassing. Wij komen zeker terug.
Jos.guitjens .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij zijn prettig ontvangen en bediend, ook de uitleg omtrent de AH actie was weer correct. De sfeer en ambiance waren gezellig.
Jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu van AH actie. Vriendelijke ontvangst en vlotte en vriendelijke bediening. We waren met 8 personen, bijna ieder had iets anders te eten, maar alles was heerlijk. Ook werd aantal x gevraagd of alles voldoende was en zo niet dan werd er bijgevuld. Kortom heel tevreden over alles.