De Betuwe

Hoog Kellenseweg 7 4004 JB Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant De Betuwe

Al 40 jaar een begrip

Restaurant de Betuwe is een bruisende ontmoetingsplek in het hart van Nederland. Een begrip in Tiel en omgeving. Families, vrienden of geliefden keren er graag terug. Hier ontvangt het behulpzame team iedere bezoeker op een gastvrije manier. Met vakmanschap, plezier en inzet leggen zij u steeds weer in de watten!

Meer informatie over restaurant De Betuwe

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alles was perfect geregeld.
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Al vaker gegeten bij de betuwe, maar deze keer niet goed. Frietjes waren lauw tegen het koude aan, vlees geen smaak. Serveerster serveert het glas ( wat leeg is) met d'r vingers in het glas.

Zeker niet wat ik gewend ben.
miriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het restaurant was super. van binnen zag het er netjes en verzorgd uit. ook het personeel was vriendelijk. Het eten ging best snel. Ze kwamen vragen of alles naar wens was , wat wij zeiden was. Het eten is weer vanouds , veel soorten groente ,aardappels, friet enz. dus al met al een geweldig lekker restaurant voor herhaling vatbaar.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prettige sfeer, vakkundig en attent personeel, mooie gerechten voor een redelijke prijs.
vooral het nagerecht was lekker. Een aanrader.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede ontvangst, Heerlijk eten, Vriendelijk personeel.
We hebben een fantastische avond gehad.
Zeker om hier nogmaals te gaan eten!
Arida D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zoals altijd bij de Betuwe was het eten weer fantastisch en de sfeer en bediening super!
We hebben weer genoten en komen zeker weer genieten van het lekkere eten!
coby B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
het was fris in het restaurant,heb mijn jas aangehouden. Hadden een tafel ergens in hoek,ongezellig.
lang op het hoofdgerecht moeten wachten,groenten waren koud,ik had een cordon bleu waar geen kaas en ham zat,alleen een plakje kaas op de cordon bleu was niet te eten.Het viel ons tegen zal de volgende keer niet gauw naar dit restaurant gaan.Jammer
jos.guitjens .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben prime gegeten, met vrienden. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de uitleg over de AH-actie was corect! Wij hebben het zeer prettig ervaren.
Pieter Adrianus V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
het was de derde keer dat wij er waren.
wij vinden het echt een aanrader!!!
we hebben De Betuwe al aan verschillende mensen aanbevolen. Super!!
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Een beetje te veel voor senioren. Zou graag een senioren menu zien.
Maar het eten is voortreffelijk. Ik vind het fijn dat wij met een AH voucher bij jullie terecht kunnen.
Vond het jammer dat ze geen gingerale hadden.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
we zaten bij de open deur,tocht en rooklucht.bediening slecht.verkeerde gerechten.afruimen tafel duurde lang.kindmenu ruk!!!
romi .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten en lekker met die groenten er bij vooral de rode kool bediening heel vriendelijk en net alles achter elkaar afwerken maar gewoon de tijd er voor nemen
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een goede sfeer ! Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen! Wij gaan er zeker terug.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op 20 dec. 2016 mijn 70e verjaardag gevierd in apart zaaltje.
Uitstekende bediening.
Drank en hapjes van superkwaliteit.
Kortom geweldig met goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aan te bevelen.
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Regelmatig eten we bij Restaurant de Betuwe. Dat is altijd ouderwets lekker.
Deze keer vooraf met zijn tweeën tomatensoep. Daarna de een de Waardse kogelbiefstuk en de ander Varkenshaas met champignonroomsaus. Dit alles voorzien van een garnituur van groenten en aardappelen & frites. Als nagerecht koffie.
Wat moeten we dan nog melden? Het was heerlijk. We had een een leuke avond. De kwaliteit van het eten was goed. Er is een uitgebreide kaart met vis, vlees, gevogelte en vegetarische gerechten.
Met plezier kijken we op ons etentje terug.
En......we komen op een ander moment weer terug om te eten bij Restaurant de Betuwe.
fintelmanw .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldig restaurant een aanrader om te eten. Bediening was goed en vriendelijk. Mooi en schoon restaurant en eten was super goed
Max T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Mijn vrouw, ik en onze zoon komen graag eten bij het restaurant de Betuwe. Niet alleen vanwege de AH-restaurantactie, maar ook op speciale dagen zoals op onze verjaardagen en met de kerst. Gastvrije ontvangst, goede bediening en de menukaart met twee "aardappelsoorten" en de verschillende groenten maken de keus voor ons altijd makkelijk om voor dit restaurant te kiezen. Ook de netjes gedekte tafels, de wisselende aankleding/versieringen, de bereikbaarheid en volop parkeergelegenheid spreken voor zich!
Louy A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het is niet zo netjes dat een klant zelf moet vragen om drinken, de bedieners horen dit vaker te doen.
De wachttijden tussen de gerechten waren erg lang! Het eten was ook niet al te goedkoop. Kortom: het is voor ons heel makkelijk om niet meer voor deze restaurant te kiezen om eerdergenoemde redenen. Op bovenstaande punten valt veel te verbeteren.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hier wezen eten met een AH-voucher. Vorige keer duurde het veel te lang voordat we onze bestelling kregen. Hierop vandaag expliciet op gelet. Het was in een woord fantastisch! De tournedos was perfect gebakken, de schnitzel smaakt uitstekend en de bijgerechten waren tongstrelend. Heerlijk genoten en binnen 150 minuten stonden we zeer voldaan buiten. Chapeau! Zo kan en moet het dus. Kom zeker nog een keer terug!
ekkalp .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goed restaurant met ruime keuze op de kaart en kwalitatief prima eten! Vriendelijk personeel! Goede locatie en ruime parkeergelegenheid.