De Betuwe Restaurant

Markt 1 6851 AG Huissen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Betuwe Restaurant

Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij komen hier al jaren en het is en blijft nog steeds een goed restaurant. Wij zijn dol op het vispalletje als voorgerecht en de rib eye als hoofdgerecht. Leuke bediening en in de zomer kan je lekker buiten op het terras zitten.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Diverse malen gegeten bij "de Betuwe", zowel de lunch als het diner. Een restaurant waar je "ouderwets" lekker kunt eten. Het is er altijd druk.

Normale prijzen, ruime keuze op de menu-kaart, goede porties.
Als binnenkomertje worden gratis bitterballen geserveerd.
Er worden veel lekkere bijgerechten geserveerd bij het hoofdgerecht.
Door de drukte duurt het soms lang voor er wordt geserveerd.
Druifje1 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voor haar 90ste verjaardag gaf moeders een buffet. Geweldig gegeten! Alles perfect geregeld en verzorgd. Dat blijft een mooie herinnering voor ons.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Hoef geen tweede keer meer van mij.Weinig eten voor de prijs en geen vriendelijk personeel!En ik zat achter in de donkere hoek bah wat ongezellig!
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Prima eten, heerlijke carpaccio of vispalette als vooraf. Maar ook vleesspies is echte aanrader! Surf en turf is top, mocht alleen iets meer zijn!
Goede garnituur van groente ( heerlijke zuurkoolrolletjes zaten er de laatste keer bij)
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het eten is er heerlijk en ik kan het weten heb al heel veel van de kaart geprobeert met volle tevredenheid.
Wij eten er wekelijks met plezier.
Bediening is prima zeer beleefd en aardig.
Niets op aan te merken.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Op 12 april met ons gezin hier gegeten. Vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Prima gegeten. Vooraf dipbrood, mosterdsoep, Ardennerham met meloen en vegetarische quiche. Hoofdgerecht: stoofpotje, vispotje (zeer goed gevuld), en een varkenshaasje (geloof ik). M'n zoon zei in elk geval: "Nog nooit zo'n mals stuk vlees gehad." Nagerecht: Ik hield het bij thee. Geen plek meer voor dessert. Mijn man nam cappuccino, mijn zoon koffie met dessert en mijn dochter crème brulée. Prima prijs-/kwaliteit verhouding. Komen vast en zeker weer terug.
Ellie61 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Even geluncht hier, een lendebiefstuk met brood. Taai! Heb het gemeld en daar werd niks mee gedaan helaas, jammer.. Heb wel eerder hier gegeten en toen was het best redelijk moet ik zeggen. Geef toch nog wel een 6 min voor het eten, maar bediening kan wel wat vriendelijker.
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gisteravond daar gegeten. We hadden het idee dat er voor de gasten voor een uur een tafel is. We hadden de jas nog aan toen er al een wijntje op tafel stond. Weinig eten, niet gevraagd of er voldoende was en voor de mayonaise extra betalen. Viel tegen dus. Geen tijd om eens lekker te tafelen. Snel er weer uit de volgende klant staat al weer te wachten. Jammer
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Hier kun je gewoon goed eten en heel betaalbaar. Wij namen de vleesspies en de entrecote met champignons. Vleesspies was lekker gekruid en heel sappig vlees, ook de kip. De entrecote was op verzoek nog mooi rood en je kreeg de keuze of ie in de pan of op de grill gebakken moest worden. Het garnituur bestaat uit veel lekkere klassieke groente, zoals spruitjes en bloemkool. Daarbij worden lekkere gebakken aardappelen en friet geserveerd. Erg vriendelijke bediening, je voelt je hier welkom.
Opa Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Afgelopen vrijdag hebben wij hier via een vakantieveilingbon mogen eten.
Een lange rit vanuit Spijkenisse was dit dubbel en dwars waard.

Gezellig en knus restaurant.
Lieve en attente bediening.
Het eten in een woord geweldig.
Wat hier uit de keuken komt is met zorg en liefde gemaakt en dat proef je.
Ruimschoots met 4 soorten groenten patatjes en aardappeltjes, heerlijk.

Een dikke duim of als er een cijfer gegeven moet worden een dikke 10.
Wij komen zeer zeker nog eens terug, jullie zijn dat zeker waard.
Mflaton .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Via VV hier terechtgekomen. Voldoende keuze, vlotte en vriendelijke bediening. Na opname drankje gratis amuse van het huis, 4 zeer smakelijke bitterballen. Porties zijn meer dan voldoende en worden met groot garnituur geserveerd, heerlijk verse groenten, salade en div. aardappelbereidingen. Zeker een zaak om terug te keren, mede door de mooie ligging en de lage prijzen van de consumpties.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Samen met mijn vrouw lekker gegeten, mijn vrouw had als voorgerecht het vispalletje en ik een zalm cocktail. Als hoofdgerecht had mijn vrouw een vlees stoofpotje en ik de zalm in dillesaus.
Het eten was uitstekend alleen een beetje veel.
De bediening was goed en vriendelijk en we hebben niet lang hoeven te wachten op ons eten.
Voor herhaling vatbaar.
Herman03 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Voor het eerst hier gegeten maar ook voor het laatst.
Vis is de slechtste welke ik ooit gegeten heb. Veel vet, gepaneerd en het smaakt naar karton. Weinig groenten. Bediening matig.
Lange wachttijden, te weinig personeel die men aan kan spreken.
Sarahv .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Om 16.45 uur hadden we gereserveerd. Er liep opvallend veel personeel. We werden direct bediend van een drankje en menukaart. We bestelden gelijk het voor- en hoofdgerecht. Het voorgerecht kwam snel, gebakken mosselen in knoflooksaus. De saus smaakte alsof het uit een potje kwam. Het hoofdgerecht liet een uur! op zich wachten (nadat we erom vroegen kwam het direct.. Wel werd ons door twee verschillende bediendes gevraagd of we nog wat wilden drinken. Mijn drankje was verkeerd opgenomen. Weer een ander kwam een nieuwe brengen, geloof dat we het halve personeel bestand aan de tafel hebben gehad.Het hoofdgerecht; gebakken scampi's met knoflooksaus viel tegen. Vier kleine bakjes met groenten voor vier personen was erg weinig. Er werd ons bij het hoofdgerecht dat we alles bij konden bestellen. Tijdens het eten kwam niemand ons vragen of we nog extra wensten. Dat hebben we ook zo gelaten omdat de trek door het lange wachten al vergaan was. Een koffie na en direct weg. Niet voor herhaling vatbaar.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Komen hier al jaren en het eten is heerlijk. Alleen jammer dat ze geen 3 gangen keuze menu hebben. Minpuntje is dat je voor de mayonaise moet betalen. Vriendelijk personeel en snelle bediening.