Meer informatie over restaurant de Beslagkom

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Tamboekie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben vanavond bij de beslagkom gegeten. Het ziet er erg gezellig uit leuke speelhoek moesten erg lang op onze pannenkoeken wachten, 1 kinderpannemkoek was aangebrand de ander een melk vrije pannenkoek was gewoon echt vies!
Ik en mijn man hebben zelf geproefd omdat we dachten dat onze dochter overdreef. Dat kwam door het speciaal beslag werd ons verteld. Onze dochter heeft altijd koemelk vrije pannenkoeken en die zijn altijd goed. Maargoed wij vroegen of Ze dan wat patat en wat kebab vlees kon krijgen ja dat kon. Toen kwam er toch een groot bord! Onze dochter is 9.
bij afrekenen stond en de pannenkoek erop en de grote schotel van 15€
Tja dat ze de pannenkoek niet lusten dat was hun probleem niet. En die kebab ja dat waren nou eenmaal grote porties. En dan op een toon....
Zo ga je niet met je klanten om!

Wij komen dan hier ook nooit meer terug!
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Omdat ik een kindje van 5 bij me had, beneden gegeten, waar ruime speelgelegenheid is voor verschillende leeftijdsgroepen. Zij de iets te grote, veel te zoete maar heel lekkere piraten boot pannenkoek. Met poedersuiker is er een boot opgepoederd en die kunnen de kinderen dan versieren met diverse hagelslagjes. Omdat het een pannenkoek EN GRILLrestaurant is had ik een lekkere biefstuk. Die van 175 gram is groot zat :) De Katwijkse scene die in tekst en beeld op de wanden terug te vinden is maakt een leuke lokale ambiance.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Vanavond bij toeval gegeten bij de Beslagkom (ander pannenkoekenrestaurant in Katwijk was dicht). We waren aangenaam verrast. Met twee kleine kinderen (4 en bijna 2 jaar) is het hier prima vertoeven. Een fijne, ruim opgezette, ruimte waarin zowel een speelplek is voor kleintjes als voor wat grotere kinderen (zonder dat we het gevoel hadden in een speelparadijs te zitten). Onze jongens hebben zich prima vermaakt en het eten (naturel pannenkoeken en baconburgers) was lekker. Bediening was vriendelijk. Hier gaan we zeker nog eens heen.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het ideale pannenkoeken restaurant van de streek (Katwijk / Noordwijk / 'Valkenburg bij Panbos'). De pannenkoeken zijn er heerlijk (en 'redelijk' normale prijzen). Ideaal dat je boven en beneden kan zitten. Als je 'rust' wil ga je lekker boven zitten en al wil je de kids in de gaten kunnen houden zit je heerlijk beneden. Parkeergelegenheid is ook prima. Aan de buitenkant straalt het niet uit hoe het aan de binnenkant (netjes) is, maar als je het weet dan blijf je er komen!
BiancaWillemse .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Al een aantal keren gegeten in de Beslagkom.
Uitgebreide kaart, ook voor de kinderen. De piratenboot is bij ons een groot succes.
De cadeaumunten die je er bij kunt kopen zijn wel aan de dure kant, dat kan best goedkoper.

De bediening is vaak erg vriendelijk en de pannenkoeken zijn heerlijk!
Kempinga .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Drukke zaak, veel kinderen (maar wat verwacht je van een pannenkoekenrestaurant). Bediening is volop aanwezig, wel veel jongeren en dat merk je in de wijze waarop ze je aanspraken. Ze lopen ook krom van de vele toeters en bellen aan hun sloof. Kaart ziet er leuk en origineel uit met diversiteit aan pannenkoeken maar ook met gerechten voor iemand die geen pannenkoeken wil.
Kinderpannenkoeken zijn behoorlijk aan de prijs zeker als ze een kadootje erbij ' krijgen' die je uiteindelijk zelf moet betalen. De volwassen pannenkoek oogt afgemeten. Net te weinig beleg (shoarma) en de knoflooksaus was zeker het laatste restje uit de fles want het was te weinig en ik moest ervoor bijbetalen.
Leidinggevende is aanwezig en ziet toe dat iedereen doet wat hij zeij in zijn wijk moet doen....dat dat dan ook ter plekke wordt verteld aan diegene hoort niet. Hou dat binnenskamers. Was geneigd om er zelf wat van te zeggen maar hield wijselijk mijn mond na een blik die kon doden.
Kinderen konden er lekker hun gang gaan (speelgedeelte) en dat is fijn....alleen na 1 uur daarbinnen ben je er wel klaar mee en is een overdekte kinderspeeltuin net zo slecht voor je gehoor.
We kijken nu al uit naar de zomer als je daar lekker op het terras kan gaan eten.

Er zijn andere opties (zeker in Katwijk) waar wij toch liever gaan eten.
Vanderplas55 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Heerlijk gegeten bij De Beslagkom! Bij binnenkomst werden we warm onthaald door de vriendelijke bediening.
Kindvriendelijk, lekkere pannenkoeken en vooral de haas saté is een aanrader!
Voor de kinderen zijn er veel mogelijkheden, grote speelhoek en er werd mij verteld dat er met mooi weer nog een springkussen buiten staat!
Hier gaan we vaker heen
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Wat een gezellig restaurant!! Bediening is vriendelijk, kinderen vermaken zich prima en het eten was uitstekend zowel
Pannenkoeken als overige menu's! Echt een aanrader voor jong en oud!
Jacob03 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Gisteren bij de Beslagkom geweest daar hebben we de maandpannenkoek gegeten. Erg orgineel. Voor de rest genoten van een haas saté en een schnitzel ook beide heel lekker. Hadden wij niet verwacht van een pannenkoekenrestaurant. Decor is leuk gedaan, schermen waar wat informatie op staat bvb een broodje wat ik hier zeker een keer ga eten. Bediening was vriendelijk niets op aan te merken.

Aanrader!
peekluts .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Je zal hier zeker een kinderfeestje kunnen houden, maar ik wil gewoon een lekkere pannekoek eten. En dat lijkt hier niet mogelijk.
Aan mijn pannekoek zat een vreemde bijsmaak, daarnaast was hij nogal zwart. De kaas van de kaas-gember pannekoek had zich verstopt. Waarschijnlijk ergens tussen de oververtegenwoordigde gember.
De bediening bedoelde het goed, maar met goede bedoelingen run je geen restaurant. Zo gaf de snelheid waarmee de gerechten voorbij kwamen me het gevoel dat we de bus moesten halen.
Het decor was evenmin rustgevend: opzichtige lichtreclames voor een koffiemerk en een zeer storend televisiescherm. Ik wil gewoon een lekkere pannekoek eten; voor een film ga ik wel naar de bioscoop.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
wat een feest om hier met je kinderen en/of kleinkinderen te gaan eten. de pannekoeken in alle mogelijke variaties zijn prima.
voor de kinderen is het echt een paradijs: heerlijke en uitgebreide speelhoek, jonge en enthousiaste bediening, vrijwel alles kan en mag. en terwijl de kinderen aan het dollen zijn in de speelhoek , in afwachting van de bestelde pannekoek kunnen de ouders heerlijk rustig hun wijntje drinken ! een echte aanrader om hier een kinderfeestje te houden!