De Berkenhorst

Kerkendelweg 30 3775 Kootwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Berkenhorst

Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We waren weer eens een weekendje op dit bungalowpark dat in z'n geheel wel een opknapbeurtje kan gebruiken. Dat geldt ook voor het restaurant, dat zoals in de andere recensies inderdaad meer wegheeft van een bistro of kantine. Op de laatste avond van ons verblijf zijn we met z'n drietjes hier na het zwemmen een hapje gaan eten. De kinderen kregen een kindermenu, waarbij het geen probleem was dat mijn oudste zoon liever een broodje dan frietjes bij z'n kroket wilde. De "grote mensen kaart" verraste mij in positieve zin qua uitgebreidheid en diversiteit van de gerechten. Ik heb gekozen voor de eendeborstfilet in sinaasappelsaus, waarbij gebakken aardappeltjes, frietjes, worteltjes en een bakje salade werd geserveerd. Tevens een bakje mayonaise zonder dat ik daarom hoefde te vragen. De eendeborst was netjes ("medium") bereid en de sinaasappelsaus had voor mij iets krachtiger van smaak gemogen. Van de bijgerechtjes waren vooral de aardappeltjes lekker knapperig; de worteltjes vielen een klein beetje tegen (flauw van smaak). De kinderen mochten een ijsje uitzoeken en zelf nam ik een kopje koffie toe. Schade? Slechts 36 euro, dus inclusief een normale fooi met z'n drietjes voor slechts 4 tientjes klaar. Gezien de uitgebreide kaart, het smakelijke eten, maar vooral door de gunstige prijs-kwaliteit verhouding een 8 voor het eten. Als je de lat niet te hoog legt is dit restaurant een prima alternatief.
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Dit is eigenlijk geen restaurant maar een bistro, met papieren lopertje over de tafel , zelfs geen placemat onder je bord !
De menukaart is al een paar jaar hetzelfde, geen verrassingen dus, de groentensoep is nog steeds heldere bouillon met een hand rauwe groenten, en de uiensoep net als vorig jaar lauw geserveerd.
Waarom in het voorjaar geen aspergeschotel en in de herfst wild op het menu?
Het eten is op zich goed, al is het vreemd dat de biefstuk doormidden gesneden geserveerd word om te kijken of hij goed is van binnen, dat mag toch eigenlijk niet gebeuren.
Al met al prijs kwaliteit verhouding is niet goed, echt te duur , ondanks kortingen en acties !
Tesselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Heerlijk gegeten. Voorgerechten mosselen en gamba's heerlijk gekruid , hoofdgerecht ook prima. Uitzicht op het zwembad vonden wij leuk door het enthousiasme van de kinderen die er speelden. Koffie met lekkers ook heerlijk. Bediening prima, vriendelijk en snel.
Een aanrader
Floddertje .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Heel leuk restaurant, vriendelijke bediening. We hebben er heerlijk gegeten en met ons gluten dieet werd perfect rekening gehouden. prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Bedankt voor de geweldige avond!!