De Berenkuil

Meer informatie over restaurant De Berenkuil

Jouw recensie over het restaurant De Berenkuil

lindavanbeekvandegeest .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bediening was onaardig en niet professioneel. Als je een allergie hebt gaan ze onbeschoft met je om. Er werd letterlijk aan mij gevraagd of ik een medische indicatie heb (ik mag geen gluten eten, daar wordt ik ziek van). Ze weten iig niks van allergenen en intolerantie begrijpen ze helemaal niks van.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Buiten heerlijk wat gedronken, hierna binnen ons hoofdgerecht gegeten. Helaas geen goed eten. Sparibs waren droog, evenals het kip gerecht. Ook de schnitzel was taai met een smaakloze saus.
Ook het personeel is niet één keer langs geweest om te vragen hoe het eten was. Voor ons zeker geen 2e keer..
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2012
Het eten was niet bijzonder. Maar er zat een kippenveer in de salade (bediening lachte er om en maakte grapjes), een haar tussen de frites en van de 3 sliptongen was er 1 duidelijk opnieuw opgewarmd (van de dag ervoor?). Bediening was niet alert en de kok zat in vol ornaat buiten te roken.
En uiteraard mag dit nooit gebeuren, maar ook de klant nog uitlachen en grapjes maken kan niet.