De Beren Zwijndrecht

Vanaf 1 mei dagelijks (van maandag t/m zondag) vanaf 12:00 uur geopend

Jouw recensie over het restaurant De Beren Zwijndrecht

Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een driegangenmenu gebruikt, prima in orde. Veel gelachen. Calamaris waren helaas op, in plaats daarvan bood de gastvrouw inktvisringen aan. Prima oplossing, hierom wel gelachen, we hadden geregeld het idee dat we in een verborgen camerashow zaten, veel ging mis maar werd goed gemaakt door de veel te vriendelijke gastvrouwen. Men was wel TE veel bezig met sorry en excuses aanbieden. Eten was overigens in orde en tegen een zeer laag tarief
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wanneer je zo op een maandag thuiskomt , niet ingesteld bent om te koken en even zoekt op internet is het fijn dat er toch een zaak open is en wel De Beren. We begonnen met smakelijke garnaalkroketten en een vis-proeverijtje , begeleid door frisse Witte Trappist van 't vat. De hoofdgerechten werden varkens-sateh en een mixed-fish met smakelijke garnituurtjes. Besloten werd met een speciaal-koffie en een sorbet.
Goede kwaliteit met een redelijke prijs , een vriendelijke vlotte bediening , die attent is. Tot de volgende keer.Meerdere zaken in Zwijndrecht en Rijsoord kunnen bij dit concept nog wel wat opsteken.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Wezen eten met familie, waaronder een kind, . We waren speciaal vroeg, 18 uur, en hadden van tevoren gereserveerd. Al snel viel ons op dat het niet snel ging. Kregen redelijk snel de kaart en drinken We hadden geen voorgerecht, vervolgens duurde het lang voor dat we ons Hoofdgerecht kregen zelf moeten vragen waar het bleef, Kinderhoek is zwaar teleurstellend, je kan je kind er niet bezig houden. Er was wellicht voldoende personeel, maar die hielpen ook in de keuken en waren daardoor niet in het restaurant waardoor je daar weer moeite had iemand zijn aandacht te krijgen en het leek slecht op elkaar afgestemd. Toen we eindelijk nagerecht hadden besteld duurde en duurde dat ook weer, in de tussentijd je kind maar rustig houden, ook toen weer gevraagd waar het bleef.
Personeel ging het even in de keuken vragen en bleef daar en lang niet gezien. eindelijk nagerecht op 1 na oeps vergeten, toen dit na een kwartier kwam niet eens een excuus :-( al met al een slechte ervaring, jammer
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima restaurant waar je prijsvriendelijke lekker kunt eten. vriendelijke bediening met een persoonlijke touch !. Echtgenote was jarig en daar is leuk mee omgegaan naast alle felicitaties door medewerkers.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De laatste periode hebben we hier een aantal keren gegeten , makkelijk,laagdrempelig , goed eten , prijs/kwaliteit goed , vriendelijke , attente en actieve bediening.Het werd voor ons garnalenkroketjes & een vis-proeverijtje. Daarna ossenhaas-puntjes en mixed-fish.Als dessert sorbet en cafe-misu.Wij dronken er speciaalbieren bij , waarvan men er een aantal goede op de kaart heeft. Als groot bierliefhebber vond ik dat de behandeling toch wel beter kan.De Witte Trappist van het vat kwam zeer goed verzorgd op tafel. De andere bieren van de tap kwamen zonder schuim dus uitgeblust(dood) aan , zelfs de pils.Jammer. Worden de glazen niet goed verzorgd ? Bieren van hoge gisting van de fles werden voorzien van natte glazen , terwijl dit schone droge glazen moeten zijn. Het kan dus wat beter voor de liefhebbers.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het begint een gewoonte te worden , wanneer het dameskoor optreedt is thuis de keuken gesloten en is het fijn hier een hapje te kunnen gaan eten.Jonge , vriendelijke, correcte en attente bediening. Het werd om te beginnen een lekkere Chouffe van het vat.De keus viel op garnalenkroketten & carpaccio.Het hoofdgerecht werd Heyde Hoeve schnitzel,voorzien van goede ambachtelijk grove frites , sausjes , piccalilly , groente mix , salade. Toe werd het een leuk verzorgd kaasplankje , Reypenaer. 2 Eerder beoordeelde arrogante zaken kunnen hier een voorbeeld aan nemen , de een wat betreft de kwaliteit van de frites , de ander betreffende het ontbreken van garnituur bij een duur 3-gangen menu van de kaart en een grote plank met een kleintje kaas.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zo midden in de week een hapje eten lukt hier heel goed. Het was slibtong-avond.We begonnen met een lekkere soep en vervolgden met zeer smakelijke tongentjes. Zij werden begeleid door speciaal bieren van het vat.Toe werd het ijs en speciaal-koffie.Twee verbeterpuntjes vismesjes bij het bestek en bij hoge koffieglazen geen kleine lepeltjes , maar een soort sorbetlepels.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Na een lange korenmiddag op zondag thuisgekomen weinig zin om nog zelf te koken.Dan is het prettig om in de buurt naar De Beren te kunnen voor een leuk menutje. Vooraf lekkere tomatensoep met room, geeft wat smoel , dat ontbreekt nog weleens ergens bij een heel groot restaurant.We namen de echte Rotterdamse seizoensburger met lekkere grove frites en wat salade + sausjes. Toe werd het een sorbet en misu-koffie.Men heeft goede speciaalbieren van het vat , als liefhebber is dat te waarderen.Goede prijs-kwaliteitverhouding.Attente , vriendelijke ,jonge bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Zo aan het einde van het dubbele lange weekend en begin van het nieuwe jaar niet zelf koken maar nog even uit eten.
Het werden vooraf garnalenkroketjes en een proeverijtje van vis. Gevolgd door malse ossenhaaspuntjes en een mixed-fish.
Er was weer een lekker biertje van het vat n.m. Chouffe-Bok.
Toe werd het sorbet en koffie de luxe. Prijs / kwaliteitsverhouding was goed.Fijne, vriendelijke bediening.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ontvangen en bediend door vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, goed warm en smaakvol. De sfeer was goed en communiceren aan eigen tafel ging prima.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Even een avond voor een eenvoudige makkelijke maattijd.Soepje , sateh en een aparte koffie. Goed bier van de tap.Vriendelijk bediening
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was heel lang geleden , dat wij hier waren.Wij gingen feitelijk voor de tongentjes , maar het werd uiteindelijk een driegangen-menu.
Vooraf buikspek . hoofdgerecht ossobuco en als dessert een verzorgd kaasplakje. Er konden leuke bieren besteld worden.De bediening was vriendelijk en een gemaakt foutje werd leuk opgelost.
Claire Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gisteren heeft onze dochter haar Sweet Sixteen party bij De Beren Zwijndrecht gevierd. Ze hebben lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening die haar ook nog eens te gek verrasten. De meiden hebben een top avond gehad! Bedankt!!
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede entourage, hartelijke ontvangst. Hoofdgerecht werd geserveerd 5 minuten na serveren stokbrood kruidenboter. Wijn veel te warm geserveerd, patat leek nergens op. Ik verwachtte geen haute cuisine, maar dit was beneden peil. Men vroeg mij naar een oplossing, gezegd dat ik ze graag de gelegenheid wil geven het beter te doen. Hiervoor een cadeaubon ontvangen, dit is dan wel de positieve kant.
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Lekker gegeten in een mooie, gezellige en kindvriendelijke zaak! Vriendelijke bediening en veel keus op de kaart, ook vegetarisch.
Areke Janna H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We hebben er vanavond prima gegeten, lekkere biefstuk, varkenshaas en frieten, prima ijs en koffie en vriendelijk personeel.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wezen eten met familie, waaronder enkele kleine kinderen. We waren vroeg, 17 uur, en hadden van tevoren gereserveerd. Al snel viel ons op dat het niet snel ging. Duurde best lang voor we drinken en de kaart kregen. Vervolgens duurde het bijna een uur voor we ons voorgerecht kregen, na vragen waar het bleef. Hoofdgerecht duurde ook lang, maar niet zo lang als voorgerecht, omdat we al snel gingen vragen waar het bleef. Kinderhoek is zwaar teleurstellend. Een donker hok met wat (hoge!) krukken en een tv, meer niet. De naam kinderspeelhoek niet waard. er was voldoende personeel, maar het leek slecht op elkaar afgestemd. Ook keken ze niet op of om als ze langsliepen. Even een seintje geven bij het langslopen lukte dus niet, je moest ze echt roepen. Aanspreken kon niet, daar was het te rumoerig voor. Aankleding is oubollig, een echte oude bruine beer, niet meer van deze tijd. Eten was oke, geen hoogstaande kwaliteit. Met name sommige "fancy" voorgerechten waren teleurstellend, en passen niet bij de "simpele" hoofdgerechten. Nagerechten teleurstellende kwaliteit. Mijn triffle was niets meer dan een groot glas met slagroom met laagjes koekkruimels ertussen, echt slecht.
M C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eerste keer weer na de verbouwing, het is zeker mooi geworden. Vond het de laatste jaren minder worden, zo wel kwaliteit als gezelligheid. Het leek nu ruimtelijker en gezelliger. Het eten werd goed geserveerd en het zag er allemaal keurig uit. Patat was beetje lauw maar niet minder lekker, het eten was goed , beter dan laatste keer dat ik er was. Personeel misschien jong maar juist leuk dat ook deze mensen een kans krijgen en de ruimte krijgen om te leren. We hebben een leuke avond gehad en prijs kwaliteit was voldoende, ga zo door!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Aardige kaart maar slecht uitgevoerd. Alles doorbakken ipv zoals we gevraagd hadden. Absoluut het geld niet waard €191 voor 5 personen. Ambitie is OK maar dan moet het waargemaakt worden. Personeel is heel vriendelijk maar de keuken stelt niets voor
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We gaan hier 1 a 2 keer per jaar eten als we iets simpels willen. Voor de 1e keer na de verbouwing. Veel jong personeel en wellicht daarom ging het uitserveren een beetje chaotisch in de zin dat ze niet altijd bij de juiste tafel kwamen met drankjes en eten.
Het eten zelf, we hadden alle 3 een biefstukje, was niets mis mee.