De Beren Woerden

Utrechtsestraatweg 33 3445 AM Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Woerden

Geheime recepten en gezelligheid

Bij dit gezellige eetcafé zorgen ze dat elke gast zich thuis voelt. Een vriendelijke en informele sfeer in combinatie met verse producten van hoge kwaliteit karakteriseert De Beren. Sauzen en marinades volgens een geheim recept en spareribs zoals je ze nergens anders kunt krijgen. En dan is het café ook nog eens gevestigd op een prachtige locatie aan de Oude Rijn. Ultiem genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Beren Woerden

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,8
6,8
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Beren Woerden

JohanP .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een ontzettend slechte ervaring. Meer dan anderhalf uur op ons eten moeten wachten. Het geserveerde eten was ook nog koud. Het enige wat er af kon van het management was een sorry. Hier komen we absoluut nooit meer. Echt zonde van je geld.
Otto M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Niet te eten, lauwwarm, en van

slechtste kwaliteit. Nooit meer dit lokaal, een ik of wij hebben nog nooit zo matig eten gekregen. Een en 3 als beoordeling zol nog te veel zijn
coby S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
met me ouders en dochter gegeten was echt heel lekker en gezellig,goede bediening en leuk personeel parkeren ook goed we gaan er zeker nog eten staat nog genoeg op de kaart om te proberen
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We hebben hier al verschillende keren gegeten en ik kan me absoluut niet vinden in de recensies waarin het personeel negatief wordt afgespiegeld. Ik vind ze juist erg (kind)vriendelijk en attent. Over het het eten waren we ook zeer tevreden. Ik had de seizoensburger (Mexicaanse burger). Prima burger in Mexicaanse stijl met jalapeños en tortilla chips. Ook de apple crumble (dessert) is een aanrader.
Omar P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De service was zeer beroerd te noemen, personeel had meer oog voor elkaar dan voor de klanten. Voorgerecht niet gekregen, meteen hoofdgerecht wat lauw half koud was. Heel lang wachten op drinken, zelfs vergeten te leveren, waardoor wij langer dan een half uur droog stonden ( toen zijn we bijna zelf bier wezen tappen ). al met al, erg teleurstellend.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH Uitjes gereserveerd voor de Beren. Het 3-gangen menu ziet er erg goed uit. Het voorafje was voortreffelijk, het dessert is ook helemaal niets mis mee, was erg lekker.

Waar het mis ging is met het hoofdgerecht, dit was absoluut niet warm. Wel wat van gezegd, als compensatie één drankje voor twee personen korting gehad. Erg jammer, en je ziet het gewoon gebeuren: het restaurant zat helemaal vol en er liepen maar twee meiden in de bediening, later aangevuld met een 3e. De tafels van mensen die afgerekend hadden en waren vertrokken werden niet meer leeg geruimd, nieuwe gasten zie je véél te lang wachten. Toen ons koude hoofdgerecht werd gebracht, ontbrak bestek en mayonaise, alleen het tegelijk bestelde drankje werd 10 minuten later bezorgd. Het bestek hebben we zelf van een tafel naast ons gekregen.
jj G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk restaurant en lekker gegeten. Vervolgens afgerekend en op weg naar huis kwam ik er achter dat ze i.p.v. een biertje een hele kan hadden aangeslagen. We waren vervolgens al bijna thuis. Hierop terug gegaan om het te melden. Ik stelde voor om het gehele bedrag van de kan terug te geven aangezien we een extra rit hebben gemaakt met de auto. De mevrouw van de bediening vond dit geen goed idee en wilde het biertje nog van het bedrag af halen, en gaf aan dat ik had moeten bellen zodat een van de meiden in de bediening het naar mijn huis had kunnen brengen. Ik vind dit totaal geen service en wie zit er nou op te wachten dat de bediening even langs je huis komt om het geld langs te brengen? Nou gaat het me geen eens om die 3 euro maar de service is gewoon slecht en zal hierdoor ook nooit meer terug komen.. Ik hoop voor jullie dat je in het vervolg bij andere gasten hier anders mee om gaat aangezien het jullie fout is geweest.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met vier volwassenen en twee kinderen lekker gegeten bij De Beertjes in Woerden. Eén volwassene met een gluten allergie. Hier werd ontzetten goed over mee gedacht door het zeer vriendelijke personeel. Het voor-, hoofd- en nagerecht van het AH menu werd glutenvrij gemaakt. Top.
mjose .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gister met 3en heerlijk gegeten bij de Beren met AH restaurant actie! Het voorgerecht van crostini met pulled pork etc. en de rucola kaaskroketten waren erg lekker! Ook de varkensmedaillons met honing en spek en de heilbot waren zeer smakelij, met geode frieten erbij. Het dessert was voor ons teveel dus we hebben ons beperkt tot koffie en thee.
De Beren is smaakvol ingericht, heft een gezellige atmosfeer en een zeer geode prijs kwaliteit verhouding. Kortom echt een aanrader!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Redelijk gegeten met de AH bonnen; keuze uit 3 voorgerechten (trio van van alles en kaaskroketten waren goed en voldoende), 3 hoofdgerechten (sate was redelijk, niet voor herhaling vatbaar, de varkensmedallions waren prima!), nagerechten (tiramisu erg droog en de pepernoten parfait viel onwijs tegen; wat flauw, smakeloos). De 2 kinderen hadden een gewoon kindermenu; voldoende friet en burger. De appelmoes was een klein cupje. Toen de kinderen bij wilden bestellen bleek later dat een cupje appelmoes 1.50 per bakje kostte!! En dat voor een goede eetlepel vol; belachelijk!! Een beetje saus voor 4 personen, waarom niet meer?!
Niet voor herhaling vatbaar!
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Jammer dat De Beren geen kraanwater serveert. Lekker gegeten, en we hadden snelle bediening gevraagd en gekregen. Keuzemenu van AH kortingbonnen biedt voldoende keuze, smakelijke gerechten.
M Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is goed als he tenminste de AH actieprogramma rekent. Anders zou ik 22,50 te duur vinden voor deze basic kwaliteit. Champignonsoep was op zich goed, maar lijkt Unox met extra champignons. Tomatensoep beetje zurig. Saté en heilbot goed. Schaaltje per persoon rauwkost was enige groente. Tiramisu was goed. Kruidnotenparpait viel tegen.
Magda666 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was lekker. De varkensmedaillon smaakte goed samen met de frietjes. Het toetje met pepernoten was heerlijk. Ik miste wat warme groente, maar de rauwkost salade was prima.
j G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ging veel fout.
Geen saus bij vlees pinda noten allergie (kaal vlees is niet echt lekker)
Kei harde patat ..
Heel jammer!
nvanraaij .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was wel goed, maar niet echt lekker warm, de satesaus was erg dik, en de frietjes waren erg weinig, ook de keuze van het nagerecht vond ik beperkt, jammer was ook dat het servies een beetje vreemd was, gerechten werden geserveerd op een bord wat niet daarvoor was bestemd, en we kregen ook geen vorkje bij het nagerecht, en de cupcake was oud. ik zal hier niet voor de tweede keer heen gaan.
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vrijdag bij De Beren geweest.
Op zich verwachtten wij hier geen haute cuisine, maar toch wel redelijke kwaliteit.
Het was niet gek druk, maar wel te weinig personeel, dus het duurde erg lang allemaal. Voordat we onze drankjes op tafel hadden duurde het 20 minuten en daarvoor moesten wij het ook nog eens 3 keer vragen.
Verder schrokken we van dan gepeperde rekening, ruim €200 euro voor 3 volwassen en 3 kinderen. En dan hadden we alleen nog maar voor de kinderen een gedeeld voorgerecht en voor de volwassenen een voorgerecht, verder allemaal een hoofdgerecht, wat wijn en drankjes voor de kinderen. Geen koffie, geen desserts, geen extra's.
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken (in ieder geval in het weekend, want op doordeweekse dagen betaal je zo'n €11,- voor een portie spareribs, nu €20,-....)
simkjewoudstra .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was jammer dat het koud was, als de deur naar de gang openging, zaten we te bibberen... verder erg mooie locatie, leuk aangekleed. Voor de prijs van Albert Heijn actie (22,50 voor 2 personen) vind ik dat we heerlijk hebben gegeten!!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en sfeervol ingericht beren restaurant met warme verlichting en leuke assesoires. Echt heel erg gezellig. Comfortabele banken en stoelen. Toen wij kwamen was het zaterdagavond en wel erg lawaaiig en druk, bediening rende zich rot. Maar we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Voorafjes waren subliem, evenals het vegetarische hoofdgerecht en de huisgemaakte patatjes. Vis viel helaas erg tegen, enorm vet, vet droop er echt letterlijk uit. Goede cappuccino, cupcake viel tegen (beetje chemisch smaakje, wellicht van een pakje?), tiramisu was dan weer erg lekker.
Wij komen zeker terug, alleen bestellen we dan geen vis meer.
esthervanes.1982 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Van een beren restaurant moet je natuurlijk geen sterren restaurant verwachten, maar voor het segment waar het zich in bevind vonden wij het echt goed. Mooi opgediend, goed warm en smakelijk , vlotte bediening, kortom voor een laagdrempelig en snel hapje eten prima
Else D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Het menu had voldoende keuze maar de kwaliteit van het voor- en nagerecht was matig. Bediening was vriendelijk. Locatie erg druk en koud!