De Beren Woerden

Utrechtsestraatweg 33 3445 AM Woerden Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Woerden

Geheime recepten en gezelligheid

Bij dit gezellige eetcafé zorgen ze dat elke gast zich thuis voelt. Een vriendelijke en informele sfeer in combinatie met verse producten van hoge kwaliteit karakteriseert De Beren. Sauzen en marinades volgens een geheim recept en spareribs zoals je ze nergens anders kunt krijgen. En dan is het café ook nog eens gevestigd op een prachtige locatie aan de Oude Rijn. Ultiem genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Beren Woerden

Nvanraaij .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vrijdag bij De Beren geweest.
Op zich verwachtten wij hier geen haute cuisine, maar toch wel redelijke kwaliteit.
Het was niet gek druk, maar wel te weinig personeel, dus het duurde erg lang allemaal. Voordat we onze drankjes op tafel hadden duurde het 20 minuten en daarvoor moesten wij het ook nog eens 3 keer vragen.
Verder schrokken we van dan gepeperde rekening, ruim €200 euro voor 3 volwassen en 3 kinderen. En dan hadden we alleen nog maar voor de kinderen een gedeeld voorgerecht en voor de volwassenen een voorgerecht, verder allemaal een hoofdgerecht, wat wijn en drankjes voor de kinderen. Geen koffie, geen desserts, geen extra's.
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken (in ieder geval in het weekend, want op doordeweekse dagen betaal je zo'n €11,- voor een portie spareribs, nu €20,-....)
Simkjewoudstra .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was jammer dat het koud was, als de deur naar de gang openging, zaten we te bibberen... verder erg mooie locatie, leuk aangekleed. Voor de prijs van Albert Heijn actie (22,50 voor 2 personen) vind ik dat we heerlijk hebben gegeten!!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en sfeervol ingericht beren restaurant met warme verlichting en leuke assesoires. Echt heel erg gezellig. Comfortabele banken en stoelen. Toen wij kwamen was het zaterdagavond en wel erg lawaaiig en druk, bediening rende zich rot. Maar we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Voorafjes waren subliem, evenals het vegetarische hoofdgerecht en de huisgemaakte patatjes. Vis viel helaas erg tegen, enorm vet, vet droop er echt letterlijk uit. Goede cappuccino, cupcake viel tegen (beetje chemisch smaakje, wellicht van een pakje?), tiramisu was dan weer erg lekker.
Wij komen zeker terug, alleen bestellen we dan geen vis meer.
Esthervanes.1982 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Van een beren restaurant moet je natuurlijk geen sterren restaurant verwachten, maar voor het segment waar het zich in bevind vonden wij het echt goed. Mooi opgediend, goed warm en smakelijk , vlotte bediening, kortom voor een laagdrempelig en snel hapje eten prima
Else J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Het menu had voldoende keuze maar de kwaliteit van het voor- en nagerecht was matig. Bediening was vriendelijk. Locatie erg druk en koud!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel gezellig gegeten bij De Beren ! Erg spontaan en behulpzaam is de bediening.
Wij hopen er zeker een keer weer te gaan eten. Het was met de actie daar ook zeer voordelig om te eten.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met de Albert Heijn restaurantactie hier gereserveerd. Jammer dat er maar een paar reserveringen per tijdsvak gemaakt kunnen worden. Nu konden we pas om half negen terecht. Toegewezen tafel vonden we niet wat en daar kon ook snel wat aan gedaan worden. Later werden we zelfs nog gevraagd of we een tafeltje aan het raam wilden. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Hier en daar tikje gehaast leek het wel.
We hebben een leuke avond gehad en goed gegeten. De actie was leuk bedacht, maar per saldo niet echt heel veel voordeliger dan dat je er gewoon was gaan eten denk ik.
Toch zullen we hier vast nog wel eens aanschuiven.
Thl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We kwanen binnen en ze konden onze reservering niet vinden vervolgens moesten we aan de bar gaan zitten om te wachten op een tafel dit duurde een kwartier wel drankjes van de zaak gehad maar ja het was erg rumoerig en zo snel als het voorgerecht kwan zo lang moesten we wachten op het hoofdgerecht en nagerecht.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij zijn met 4 personen met de ASH actie geweest.

Door tegenwerkende TomToms en druk verkeer hadden we beperkte tijd. Dat was geen probleem volgens de serveerder, maar we zouden wel het toetje beter kunnen laten zitten.

Voorgerecht was lekker en de Saté was prima. Toetje inderdaad laten zitten, maar wel koffie en thee besteld.

Toen we de rekening kregen waren we erg verrast. We moesten namelijk de volledige prijs van het AH menu betalen (terwijl we dus het dessert niet hebben genomen) en ook de koffie en thee stonden gewoon op de nota. (Achteraf bedenk ik me nu dat ook de verkeerd geleverde Cappuccino op de rekening stond. Dit moest een thee zijn, maar werd door de tijd dan maar een glaasje water). Daarbij had ze 4x het AH menu aangeslagen, in plaats van 2x (want 2e menu gratis). Toen we dit aangeven was het excuus dat ze dit altijd bij de kassa verrekenen. Maar dat is een erg slap excuus voor als je dat er niet bij zegt en mensen ook contant kunnen afrekenen.

Niet alleen betaal je dus € 3 meer voor een AH menu (want gewone 3-gangen zijn € 19,50), ze proberen er dus ook op andere manieren nog extra aan te verdienen. Dit maakt voor ons dat we er zeker niet meer terug zullen komen.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier lekker wezen dineren.

Vooraf kregen we brood met smeersels, dit was prima.

Als voorgerecht had ik carpaccio, dit was heerlijk.

Hoofdgerecht een american bbq ex burger, beter en lekkerder dan ik vooraf gedacht had.

Bediening was ook zeer vriendelijk.

Hesterhof .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De Beren is een heel goed restaurant, gezellige sfeer en prima bediening! De inrichting is sfeervol en ruim opgezet. Het menu had voldoende keuze voor iedereen.
Derekeltjes .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
onbeperkt spareribs gegeten , heerlijk na 3x had ik toch wel genoeg,weinig personeel meisjes liepen zich rot met zn 2 , komt doordat mensen niet reserveren
we gaan zeker nog eens terug
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
De meiden in de bediening zijn vriendelijk maar er wordt op allerlei manieren geprobeerd om extra aan je te verdienen. Wil je brood met smeersel? Ja, dan krijg je de duurste variant...wordt niet gevraagd welke variant je wilt. Welke saus wilt u bij het menu? De suggestie wordt gewekt dat het inclusief is.....dat is het niet, je betaald €2,- extra. Volgens de bediening was het een foutje, echter hebben we dit eerder meegemaakt hier. Het TOPPUNT van slechte service was toch wel het fout dat mijn moeder na het per abuis omstoten van haar koffie (over haar kleding heen) niet eens een nieuwe van het huis kreeg aangeboden. Er werd gewoon een extra bonnetje om te betalen meegebracht. Als je nou service wil bieden dan geef je een gast in ieder geval een nieuw bakje koffie, want niemand gooit het voor zijn lol om. Nu wordt je dubbel gestraft. Wat is nou de kostprijs? Misschien €0,20? In dit geval dus maar geen fooi gegeven aan de dames. Oh ja en de koffie op tafel konden we ook nog zelf schoonmaken nadat we zelf een doekje gehaald hadden. Resultaat? Drie ontevreden gasten die nooit meer bij jullie komen....en een negatieve beoordeling op deze site.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op zich lekker gegeten hier.
De Pasta vegetarisch was koud.

Vriendelijke bediening jammer dat ze van alles vergaten.

Sate was prima de garnituren erbij niet echt lekker.
Als je met drie man friet krijgt krijg je maar 1 klein setje sauzen dit vind ik raar.
Zet gewoon drie bakjes saus neer als je alleen komt krijg je toch ook een eigen setje saus?

Verder niet lang hoeven wachten op ons eten.
Ijs was OK geen hoogstandje Dame Blanche mag toch echt meer chocolade saus bij een los bakje of gewoon meer.

P_jung55 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Van de AH-actie gebruikgemaakt. Het menu sprak ons niet aan en tegen een kleine bijbetaling konden we het mosselpannetje nemen. Vreemd want een driegangenmenu kost normaal 19,50, en met de actie 22,50... je ziet af van voor- en nagerecht en dan toch bijbetalen. Maar goed, toch gedaan en de mosselen waren goed. Het was erg druk en er lijkt te weinig personeel, je moet steeds iemand roepen en lang wachten. De afwas en glazen stapelden zich hoog op; geen spoelhulp. Het tafeltje was vettig. 4,25 voor een glas wijn is ook redelijk aan de hoge kant; dat is waar op verdiend wordt. Als je weinig verwachtingen hebt van het eten en zin hebt in een 'vreetschuur' ben je aan het juiste adres.
Ellenn94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij De Beren Woerden. Wij kozen voor het 3-gangenkeuze menu met de vitello, de lamsrack en als dessert een heerlijke chocolade mousetaart. De bediening was erg vriendelijk en vlot met het opnemen en het brengen van de drankjes. Er werd veel aandacht aan ons geschonken zonder dat dit opdringerig overkwam.
Na het eten van onze ene gang stond na ongeveer 10 minuten/ een kwartier de volgende gang op tafel. Ideaal dus ook als je alleen even snel een hapje komt eten.
Wij komen zeker weer terug!!
Roderikenlisette .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een woensdag wezen eten en personen in de bedieningen waren super geïnteresseerd en hielden goed rekening met de kinderen. Daarom is het ook een ideaal restaurant om met kinderen te gaan eten. Ze houden dan ook echt rekening met je.
Verder is het eten goed. Natuurlijk is niet alles vers gemaakt maar het voldoet zeker aan de verwachtingen!
Erooijen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
leuk en gezellig restaurant.

Was erg rustig en we kregen helaas een tafel tegen de keuken aan wat erg onrustig was.

(we hadden zelf om een andere tafel moeten vragen)

Eten was goed en voldoende en lekker.
Kees-Ate V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik heb een beetje moeite met De Beren. Men had rekening gehouden met een persoonlijk verzoek, dat was prettig. Het voorgerecht (van het AH menu) was er binnen 10 min. Het hoofdgerecht na een uur. Helaas zonder bestek wat we zelf moesten halen want geen bediening te wenken. Ook na afhalen van het hoofdgerecht geen bediening meer te bereiken waarop we het na 45 min wachten (terwijl ondertussen alle tafels op het terras gesopt werden) maar opgaven en toen er eindelijk iemand kwam maar om de rekening hebben gevraagd. Vervolgens nette excuses gekregen. Waarvoor dank, bleek alleen later de link voor een review niet te werken omdat men had aangeven dat wij niet verschenen waren. Men zal gedacht hebben dat zal wel eens zo'n type zijn die een review achterlaat.... en dat klopt. Even mailen met IENS en er is een werkende link :-) Eindconclusie: De Beren moeten echt meer tijd steken in het trainen van hun vakantiekrachten.