De Beren Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Utrecht

Beerse avond!

Als de beren het lusten, kun je het hier bestellen! Of je nu op dinsdagavond voor een korte hap gaat of op een uitgebreide weekendavond wilt dineren, bij Beren eetcafé in Utrecht kun je altijd terecht. Eet hier de lekkerste BBQ/grill gerechten, het malse vlees komt van het spit! De aanrader van menig bezoeker is de varkenssaté, waar de bediening een overheerlijk wijntje bij zal adviseren. Geniet van je Beerse avond!

Meer informatie over restaurant De Beren Utrecht

• Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij komen terug!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Snelle service, lekker eten, aardige bediening. Muziek zou wat zachter kunnen.
Miguel B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was slecht! Biefstuk zonder smaak. Ja van de vieze bakplaat. Champignonsaus was ranzig! Groentes slap en vet. Hier ga ik nooit meer heen!
chris J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goede sfeer erg gezellig ,personeel beleeft en leuk heel lekker gegeten.komen graag terug .ondanks dat het heel erg druk was heeft iedereen zich volledig ingezet om ons een leuke avond te bezorgen.jammer dat de toiletten gedeeld moeten worden met derden waar de klanten het helaas niet zo nauw nemen om het netjes te houden.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De bediening bij De Beren Utrecht is zeer zwak en matig.
Tafels blijven zeer lang onaf geruimd waar gasten weg zijn is zeer slordig voor de nieuwe gasten en als de tafel afgeruimd wordt het maar half gedaan placemats blijven liggen en zelf het vatdoekje blijft er liggen wat zeer slordig is.
Er wordt zelf niet tijdens het verblijf even naar je tafel gekomen of alles naar wens is en of de gast nog wat drinken wilt bestellen. Ik raad iedereen aan ga niet naar de Beren Utrecht toe bij de andere Beren is de service veel beter.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant, gezellige en vriendelijke bediening. Lekker gegeten van de AH restaurant spaarzegel actie was een goed menu en vooral de bruschetta met carpaccio was erg lekker
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede ontvangst door gastheer, als verrassing een speciale AH menukaart, waarvan van de drie hoofdgerechten er een niet geleverd kon worden. Weinig keuze dus nu. Lang wachten op de drankjes, lang wachten op de gerechten waarvan er een terug de keuken in gegeven is. De bestelde varkenshaas was veel te lang gebakken en was zeer droog en met zwarte aanbrandpuntjes. De nieuwe bestelling "varkenssnitsel" kon net door de beugel. Hij was gefrituurd terwijl ik echt vind dat een snitsel in de boter gebakken dient te worden. De Beren is tenslotte geen snackbar. De caramel koffie met muffen was voldoende. We zijn hier voor de tweede keer wezen eten, waarvan deze keer met de AH aktie, echter zo onder de maat dat we geen derde keer terug komen.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Absolute ballentent. Moesten per gerecht zo'n uur wachten, terwijl 1/10e van het restaurant gevuld was. Daarbij kregen we als hoofdgerecht 3 sate stokjes op een groot bord, niks erbij! Voor de hele tafel (we waren met 8) kregen we drie grote bakken friet. In een snackbar krijg je het nog luxer. Ik zelf was al veel vaker naar de beren geweest in o.a. Almere en Amersfoort. Daar kreeg je gewoon een opgemaakt bord met friet en een bakje rauwkost en was de bediening snel en vriendelijk. Nu wilde ik met mijn vrienden hierheen omdat ik zo'n fan was van de Beren...nou niemand wilt er ooit nog heen
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig aangekleed restaurant, vriendelijke bediening en prima eten. Verder makkelijk bereikbaar en vindbaar. Parkeergelegenheid voor de deur is iets minder, maar dat is een algeheel bekend probleem bij de foodspot waar het restaurant zich bevindt. Echter is er iets verderop meer dan voldoende parkeergelegenheid.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prettig ontvangst, prima bediening en gezellig personeel.
Eten weer smakelijk en tip van de vorige keer opgevolgd :-)
Al met al weer een prettige ervaring zoals we gewend zijn bij de Beren Utrecht.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super lekker gegeten,
ontvangst heel hartelijk door de baas en Damiën.
Leuk restaurant met een western look.
Enige minpuntje, maar daar kunnen ze niets aan doen is dat er weinig parkeer ruimte is.
We hebben erg genoten en vertellen vrienden om ook eens de Beren in Utrecht te bezoeken.
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijke bediening, eten erg lekker.
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gisteren wederom heerlijk gegeten, zoals wij bijna elke week ervaren was het vlees en de vis perfect gebakken, bediening vriendelijk en goed. naar ons idee is de prijs kwaliteitverhouding prima. de kaart biedt veel keus. kortom een echte aanrader!!!!

Wat ons heel goed bevalt is dat ze 7 dagen per week open zijn in tegenstelling tot veel andere restaurants.
deborah_van_zanten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Top gegeten! Services is ook gewoon super. Gezellige bediening lekker vrolijk hou ik wel van. Eten was heerlijk niets op aan te merken.
willemaa .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Al meerdere keren. De afgelopen keer was het toch minder.Uiensoep smaakte niet goed en ook de groenten bij het hoofdgerecht waren niet lekker en hard. Voor de soep boden ze wel een alternatief. Service is prima.

Verder is jammer dat het restaurant gebruik moet maken van het toilet in de afhaalruimte. Die was zo smerig. Ze hadden beter een eigen toilet kunnen hebben.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plekje uitzoeken. De helft an het restaurant zat vol, dus het was lekker gezellig. De bediening was vriendelijk en behulpzaam als je iets vroeg. Voor de restaurantactie kregen we een aparte menukaart met de keuze uit 4 verschillende soepen of bruschetta carpaccio als voorgerecht, kip/varkenssate, sliptongetjes of nog iets als hoofd en 3 soorten toetjes. Wij hadden 2x bruschetta, 1x kipsaté, sliptongetjes en 2x appelcrumble na. De bruschetta is een echte aanrader! De salade bij het hoofdgerecht was vergeten, dus die kwamen ze nog nabrengen. De groenten bij de sliptongetjes waren koud (geen idee of dat de bedoeling was) maar verder best ok, geen culinair hoogstandje. Mijn vriend had de kipsaté en die was erg tevreden over de kip en saus. De frietjes waren in beide gevallen prima, niks bijzonders. Het toetje was heerlijk, die zou ik zeker nogmaals bestellen.
Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een laag prijsje. Het enige wat wel erg jammer was, was hoelang we op het eten moesten wachten. Ook toen het restaurant wat leger werd duurde het nog behoorlijk lang voor het toetje kwam.

Maar goed. We hebben prima gegeten
joep030 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was niet slecht, maar ook weer geen voldoende waard. Patat was erg vet en de rest was ook geen hoogstandje. Wij maakten gebruik van de AH-actie (tweede vastgestelde diner gratis), maar hierdoor was er weinig keuze. En daarbij komt dat ik dan 19,50 euro (voor soep, drie stokjes saté en koffie) erg aan de prijs vind. Twee maal was de bediening wat vergeten. Geen onvriendelijk personeel, maar vermoed dat het met de drukte te maken had. Nogmaals: het was niet slecht, maar geen aanrader.
carlameijer61 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hadde bonnen van de ah actie. Hiervoor was een apart zit gedeelte gereserveerd. Vervolgens kregen we een aangepaste menukaart waar we van konden kiezen. Deze keuze was erg beperkt.Als je als restaurant meedoet aan zo'n aktie zou het sportief zijn om je aan het reguliere menu te houden. Dit was duidelijk niet het geval. Friet leek overigens wel in oud vet gebakken. Appelcrumble was niet helemaal gaar. Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.
Cathyschut66 S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gewoon de gezelligheid en variatie. Koks vond ik teveel praten en lachen en ze waren niet gemotiveerd en nonchalant. Met koks die aandacht geef aan eten bereiden bereik je meer en beter eten.