De Beren Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Utrecht

Beerse avond!

Als de beren het lusten, kun je het hier bestellen! Of je nu op dinsdagavond voor een korte hap gaat of op een uitgebreide weekendavond wilt dineren, bij Beren eetcafé in Utrecht kun je altijd terecht. Eet hier de lekkerste BBQ/grill gerechten, het malse vlees komt van het spit! De aanrader van menig bezoeker is de varkenssaté, waar de bediening een overheerlijk wijntje bij zal adviseren. Geniet van je Beerse avond!

Meer informatie over restaurant De Beren Utrecht

• : Parkeerplaats

6,4
6,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Beren Utrecht

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een prachtige avond gehad bij de Beren Utrecht. Het zag er ten eerste prachtig uit en daarnaast kwamen ons voorgerecht en hoofdgerecht binnen no time! De bediening was ook erg vriendelijk en gastvrij, en toen er een foutje werd gemaakt bij de bestelling voor het dessert, boden ze ons gratis koffie en thee aan. Een zeer geslaagde avond in een erg leuk en mooi restaurant!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Nooit meer, niet gezellig, ongeïnteresseerd personeel, lang wachten , zelfs een diepvriesmaaltijd smaakt nog beter, vieze plakkerige tafels, lauw eten en smakeloos!
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
slechte restaurantbezoek ooit. we waren benieuwd en wilden dit restaurant een keer proberen. De visvaria was niet lekker. Alleen een klein stukje zalm gegeten en de rest laten staan. de tbone van mijn man was super droog. (niet te kauwen). verwacht geen hoogstandjes maar dit was ver beneden (mijn) maat
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Wij 2volw. Hebben hier zaterdag avond gegeten mijn vriend had gereserveerd ergens tussen 7 en half 8. Wij waren er iets voor 7 uur aanwezig. Na 20 minuten mochten we onze drank bestellen en kregen we de kaart. Wij kozen voor 2 x carpaccio vooraf, ik voor hertenbiefstuk met wildstoof als hoofd.
Na 8 uur kregen we eindelijk onze carpaccio op.een warm bord en mochten we toch nog een 2de drankje bestellen. We hadden nog geen bestek dus dat gingde jonge knul nog even halen. Om 20.50 hadde we nog geen hoofdgerecht en zaten inmiddels al 2 uur binnen. Personeel op aangesproken en plots hadden we binnen 1 minuut ons hoofdgerecht. Mij wildstoof had 2 kleine stukjes vlees, verder enkel.jus. Toetje kwam daarna wel vlot. Verder was het niet echt druk in het restaurant. Geen drankje van het huis, mandje brood of korting... wij komen er niet meer terug, we gaan wel naar de beren in woerden ,die is wel goed.
marit_achternaam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Na twee keer vragen hebben we na 50 min ons eten ontvangen. Want de keuken had het druk. Er was geen salade meer want na ook dit zelf te hebben moeten navragen was het antwoord: ja dat is op.
Cash proberen te betalen maar ze konden nergens wisselgeld vinden... toch maar geprint, maar geen euro fooi gegeven, echt een gemiste kans. Mij zie je hier niet meer terug
Soeraya V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Ontvangst mag beter. We werden niet ontvangen en een beetje mompelend werd er een kant op gewezen waar we konden zitten.
Lang moeten wachten tot we geholpen werden. Verder was het prima.
André V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Karig eten, onervaren bediening die te weinig sturing krijgt.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg lekker gegeten, super vriendelijk personeel. Ik kom zeker nog eens langs.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Erg kindvriendelijk restaurant. Ik ben hier met mijn vriend en 2 kinderen wezen eten en het eten smaakte goed. Klantvriendelijkheid mag wel wat beter en het dessert idem dito.
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
ja maar jammer dat het personeel zo weinig aan dacht geeft aan de klanten en weg lopen om vervolgens tegen collega,s te mopperen kan je beter een ander baantje gaan zoeken,maar wat hier geschreven wordt, daar wel wat mee gedaan vraag het me af. kom wel terug om te kijken of het toe val was die dag.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vanavond gegeten in restaurant de Beren in Utrecht, 2 x volw. En 2 kinderen, het was al donker buiten maar Alle kaarsen op tafel Bleven uit op alle tafels in het restaurant. ik heb gevraagd of de kaarsjes aan Mochten. De andere Kaarten Bleven de hele avond uit? Gezellig!!
2 x 3 gangen Besteld, krijgen eerst de volwassenen en veel later onze kinderen / carpaccio flauw en soep veel te zout met 1 champignon in de champigonen snoep, hoofdgerecht. Werd gebracht toen mijn vrouw met kinderen naar de wc waren / het was niet druk in het restaurant en als je als serveerster 8 tafeltjes moet doen, mag je wel opletten!!! En niet gaan kletsen in de koffie hoek! Sate was gummie en VI's van mijn vrouw was koud , 4 kip nuggets slappe friet en mini bakje appelmoes is Voor wat je betaald zeeeeer Karig !!! Dan tot slot ons " dessert". Crumble / echter deze was van cement gemaakt en vakkundig gemetseld , vork boog krom op het dessert !!! Bij de koffie van mij vrouw zat een cakje waar je iemand een gat mee in zijn kop kan slaan
Ook was mijn "dessert" 15 minutes later als van mijn vrouw geserveerd niemand controleerd iets !! Ook dit niet opgegeten!! Klacht doorgegeven maar daar word niks mee gedaan. Afgerekend, Slechtste ervaring ooit in een " restaurant' Dit nooit meer!!!!!!
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geen goeie ervaring voor mij geweest. Eten was smaakloos en oh wat was het gehorig! Het leek net op een vreetschuur. Jammer de Beren, ik kom niet meer terug.
AJG B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
heerlijk gegeten en voor 'n leuke prijs! we komen zeker nog eens terug! Enige jammere was dat de mixed grill op was...
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer teleur gesteld tegen over restaurant in Gorinchem; slecht acoustic, zeer (te) luid zaal; scampis met look waren minuscuul klein; vlees was oké maar zonder meer; echt niet de waw effect en kwaliteitskeuken dan wij hebben in de andere restaurants.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Eten was heerlijk
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Altijd gezellig bij de Beren. Ik had een voorgerecht gekozen met groene asperges. Er zat van alles op, maar geen groene asperges. Geen probleem, deze werden nagebracht. We wilden beide vis voor hoofdgerecht. Bleek er nog maar 1 vis te zijn. Dit vonden wij wel slordig voor een vrijdagavond. Maar het andere hoofdgerecht was ook heerlijk.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was echt super
H R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij komen terug!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Snelle service, lekker eten, aardige bediening. Muziek zou wat zachter kunnen.
Miguel B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was slecht! Biefstuk zonder smaak. Ja van de vieze bakplaat. Champignonsaus was ranzig! Groentes slap en vet. Hier ga ik nooit meer heen!