De Beren Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Utrecht

Beerse avond!

Als de beren het lusten, kun je het hier bestellen! Of je nu op dinsdagavond voor een korte hap gaat of op een uitgebreide weekendavond wilt dineren, bij Beren eetcafé in Utrecht kun je altijd terecht. Eet hier de lekkerste BBQ/grill gerechten, het malse vlees komt van het spit! De aanrader van menig bezoeker is de varkenssaté, waar de bediening een overheerlijk wijntje bij zal adviseren. Geniet van je Beerse avond!

Meer informatie over restaurant De Beren Utrecht

• : Parkeerplaats

7,2
7,2
Voordelig
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prettig ontvangst, prima bediening en gezellig personeel.
Eten weer smakelijk en tip van de vorige keer opgevolgd :-)
Al met al weer een prettige ervaring zoals we gewend zijn bij de Beren Utrecht.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super lekker gegeten,
ontvangst heel hartelijk door de baas en Damiën.
Leuk restaurant met een western look.
Enige minpuntje, maar daar kunnen ze niets aan doen is dat er weinig parkeer ruimte is.
We hebben erg genoten en vertellen vrienden om ook eens de Beren in Utrecht te bezoeken.
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijke bediening, eten erg lekker.
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gisteren wederom heerlijk gegeten, zoals wij bijna elke week ervaren was het vlees en de vis perfect gebakken, bediening vriendelijk en goed. naar ons idee is de prijs kwaliteitverhouding prima. de kaart biedt veel keus. kortom een echte aanrader!!!!

Wat ons heel goed bevalt is dat ze 7 dagen per week open zijn in tegenstelling tot veel andere restaurants.
Deborah_van_zanten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Top gegeten! Services is ook gewoon super. Gezellige bediening lekker vrolijk hou ik wel van. Eten was heerlijk niets op aan te merken.
Willemaa .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Al meerdere keren. De afgelopen keer was het toch minder.Uiensoep smaakte niet goed en ook de groenten bij het hoofdgerecht waren niet lekker en hard. Voor de soep boden ze wel een alternatief. Service is prima.

Verder is jammer dat het restaurant gebruik moet maken van het toilet in de afhaalruimte. Die was zo smerig. Ze hadden beter een eigen toilet kunnen hebben.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plekje uitzoeken. De helft an het restaurant zat vol, dus het was lekker gezellig. De bediening was vriendelijk en behulpzaam als je iets vroeg. Voor de restaurantactie kregen we een aparte menukaart met de keuze uit 4 verschillende soepen of bruschetta carpaccio als voorgerecht, kip/varkenssate, sliptongetjes of nog iets als hoofd en 3 soorten toetjes. Wij hadden 2x bruschetta, 1x kipsaté, sliptongetjes en 2x appelcrumble na. De bruschetta is een echte aanrader! De salade bij het hoofdgerecht was vergeten, dus die kwamen ze nog nabrengen. De groenten bij de sliptongetjes waren koud (geen idee of dat de bedoeling was) maar verder best ok, geen culinair hoogstandje. Mijn vriend had de kipsaté en die was erg tevreden over de kip en saus. De frietjes waren in beide gevallen prima, niks bijzonders. Het toetje was heerlijk, die zou ik zeker nogmaals bestellen.
Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een laag prijsje. Het enige wat wel erg jammer was, was hoelang we op het eten moesten wachten. Ook toen het restaurant wat leger werd duurde het nog behoorlijk lang voor het toetje kwam.

Maar goed. We hebben prima gegeten
Joep030 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was niet slecht, maar ook weer geen voldoende waard. Patat was erg vet en de rest was ook geen hoogstandje. Wij maakten gebruik van de AH-actie (tweede vastgestelde diner gratis), maar hierdoor was er weinig keuze. En daarbij komt dat ik dan 19,50 euro (voor soep, drie stokjes saté en koffie) erg aan de prijs vind. Twee maal was de bediening wat vergeten. Geen onvriendelijk personeel, maar vermoed dat het met de drukte te maken had. Nogmaals: het was niet slecht, maar geen aanrader.
Carlameijer61 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hadde bonnen van de ah actie. Hiervoor was een apart zit gedeelte gereserveerd. Vervolgens kregen we een aangepaste menukaart waar we van konden kiezen. Deze keuze was erg beperkt.Als je als restaurant meedoet aan zo'n aktie zou het sportief zijn om je aan het reguliere menu te houden. Dit was duidelijk niet het geval. Friet leek overigens wel in oud vet gebakken. Appelcrumble was niet helemaal gaar. Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.
Cathyschut66 S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gewoon de gezelligheid en variatie. Koks vond ik teveel praten en lachen en ze waren niet gemotiveerd en nonchalant. Met koks die aandacht geef aan eten bereiden bereik je meer en beter eten.
Ron.wernert .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Saté was lekker. Aangepaste AH menu. Soep lauw en uit een pakje.Uiensoep leek wel jus.Zou er niet heengaan als ik de volle pond moest betalen.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heb met 3 mensen erg lekker gegeten. Werden vriendelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht. Heerlijke saté met goeie saus, knapperige friet met goeie mayo. Vlotte en vriendelijke bediening! Ik kom zeker nog een keer terug.
José G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker gegeten en we komen zeker weer terug. Dit keer hebben ze een speciaal menu voor de AH actie. 3 Keuzes voor elk gerecht.
Nancywinters .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Te weinig personeel, moesten erg lang wachten tot we ons eten kregen en ons glas was bijgevuld. Eten viel tegen. Wij komen hier niet meer terug.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het is een gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten eten was top heel erg vriendelijk personeel echt een aanrader echt voor herhaling zeker
Cindywtenweerde .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We zijn al meerdere keren bij de Beren geweest. De laatste keer liet de service wat te wensen over, maar later bleek dat ze onderbezet waren. Maar het eten is er heerlijk! Prijs kwaliteit verhouding is prima!
S B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Echt Lekker!! Onbeperkt malse Spare Ribs gegeten. Je mocht kiezen uit 5 verschillende smaken Marinades ( Smoked bbq, Ketjap,Chili,Honing,Knoflook) met twisted frites of homemade frites en salade. Plateau werd netjes opgediend door een vriendelijke serveerster die meerdere malen ad tafel kwam om te vragen of je nog meer spare ribs wilt of drinken. Een mooie aanwinst is dit restaurant v.deze Foodspot. Ik kan je aanraden om ook een keer te gaan eten, Uiteraard hebben ze ook andere gerechten op hun menukaart wat overigens niet duur is.
Marga.hoegee .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben lekker gegeten.
De keuze was wat beperkt vanwege de Iens/Shell actie, maar dat was bekend.
Alleen vindt ik het altijd jammer dat er zo weinig groenten bij de menu's geserveerd wordt.
Petba92 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De champingonsoep was niet erg lekker, had een vreemde nasmaak. De aspergesoep miste de croutons, deze waren op.
De saté was erg lekker en ruim voldoende. Dessert was de tiramisu lemon erg lekker. Mijn partner wilde koffie met een cup cake maar er was nog maar 1 smaak, geen keuze dus. Verder moesten we erg lang wachten.
Angie79 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
In tegenstelling tot De Beren Houten mocht je hier met de Shell actie uit het hele 3 gangenmenu kiezen. Het eten was heerlijk en het restaurant is goed bereikbaar en gratis parkeren.