De Beren Utrecht

Proostwetering 80 3543 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Utrecht

Beerse avond!

Als de beren het lusten, kun je het hier bestellen! Of je nu op dinsdagavond voor een korte hap gaat of op een uitgebreide weekendavond wilt dineren, bij Beren eetcafé in Utrecht kun je altijd terecht. Eet hier de lekkerste BBQ/grill gerechten, het malse vlees komt van het spit! De aanrader van menig bezoeker is de varkenssaté, waar de bediening een overheerlijk wijntje bij zal adviseren. Geniet van je Beerse avond!

Meer informatie over restaurant De Beren Utrecht

• : Parkeerplaats

7,2

Jouw recensie over het restaurant De Beren Utrecht

AJG B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
heerlijk gegeten en voor 'n leuke prijs! we komen zeker nog eens terug! Enige jammere was dat de mixed grill op was...
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer teleur gesteld tegen over restaurant in Gorinchem; slecht acoustic, zeer (te) luid zaal; scampis met look waren minuscuul klein; vlees was oké maar zonder meer; echt niet de waw effect en kwaliteitskeuken dan wij hebben in de andere restaurants.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Eten was heerlijk
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Altijd gezellig bij de Beren. Ik had een voorgerecht gekozen met groene asperges. Er zat van alles op, maar geen groene asperges. Geen probleem, deze werden nagebracht. We wilden beide vis voor hoofdgerecht. Bleek er nog maar 1 vis te zijn. Dit vonden wij wel slordig voor een vrijdagavond. Maar het andere hoofdgerecht was ook heerlijk.
Carin W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was echt super
H R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij komen terug!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Snelle service, lekker eten, aardige bediening. Muziek zou wat zachter kunnen.
Miguel B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was slecht! Biefstuk zonder smaak. Ja van de vieze bakplaat. Champignonsaus was ranzig! Groentes slap en vet. Hier ga ik nooit meer heen!
chris J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
goede sfeer erg gezellig ,personeel beleeft en leuk heel lekker gegeten.komen graag terug .ondanks dat het heel erg druk was heeft iedereen zich volledig ingezet om ons een leuke avond te bezorgen.jammer dat de toiletten gedeeld moeten worden met derden waar de klanten het helaas niet zo nauw nemen om het netjes te houden.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De bediening bij De Beren Utrecht is zeer zwak en matig.
Tafels blijven zeer lang onaf geruimd waar gasten weg zijn is zeer slordig voor de nieuwe gasten en als de tafel afgeruimd wordt het maar half gedaan placemats blijven liggen en zelf het vatdoekje blijft er liggen wat zeer slordig is.
Er wordt zelf niet tijdens het verblijf even naar je tafel gekomen of alles naar wens is en of de gast nog wat drinken wilt bestellen. Ik raad iedereen aan ga niet naar de Beren Utrecht toe bij de andere Beren is de service veel beter.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant, gezellige en vriendelijke bediening. Lekker gegeten van de AH restaurant spaarzegel actie was een goed menu en vooral de bruschetta met carpaccio was erg lekker
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede ontvangst door gastheer, als verrassing een speciale AH menukaart, waarvan van de drie hoofdgerechten er een niet geleverd kon worden. Weinig keuze dus nu. Lang wachten op de drankjes, lang wachten op de gerechten waarvan er een terug de keuken in gegeven is. De bestelde varkenshaas was veel te lang gebakken en was zeer droog en met zwarte aanbrandpuntjes. De nieuwe bestelling "varkenssnitsel" kon net door de beugel. Hij was gefrituurd terwijl ik echt vind dat een snitsel in de boter gebakken dient te worden. De Beren is tenslotte geen snackbar. De caramel koffie met muffen was voldoende. We zijn hier voor de tweede keer wezen eten, waarvan deze keer met de AH aktie, echter zo onder de maat dat we geen derde keer terug komen.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Absolute ballentent. Moesten per gerecht zo'n uur wachten, terwijl 1/10e van het restaurant gevuld was. Daarbij kregen we als hoofdgerecht 3 sate stokjes op een groot bord, niks erbij! Voor de hele tafel (we waren met 8) kregen we drie grote bakken friet. In een snackbar krijg je het nog luxer. Ik zelf was al veel vaker naar de beren geweest in o.a. Almere en Amersfoort. Daar kreeg je gewoon een opgemaakt bord met friet en een bakje rauwkost en was de bediening snel en vriendelijk. Nu wilde ik met mijn vrienden hierheen omdat ik zo'n fan was van de Beren...nou niemand wilt er ooit nog heen
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig aangekleed restaurant, vriendelijke bediening en prima eten. Verder makkelijk bereikbaar en vindbaar. Parkeergelegenheid voor de deur is iets minder, maar dat is een algeheel bekend probleem bij de foodspot waar het restaurant zich bevindt. Echter is er iets verderop meer dan voldoende parkeergelegenheid.
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prettig ontvangst, prima bediening en gezellig personeel.
Eten weer smakelijk en tip van de vorige keer opgevolgd :-)
Al met al weer een prettige ervaring zoals we gewend zijn bij de Beren Utrecht.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super lekker gegeten,
ontvangst heel hartelijk door de baas en Damiën.
Leuk restaurant met een western look.
Enige minpuntje, maar daar kunnen ze niets aan doen is dat er weinig parkeer ruimte is.
We hebben erg genoten en vertellen vrienden om ook eens de Beren in Utrecht te bezoeken.
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijke bediening, eten erg lekker.
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gisteren wederom heerlijk gegeten, zoals wij bijna elke week ervaren was het vlees en de vis perfect gebakken, bediening vriendelijk en goed. naar ons idee is de prijs kwaliteitverhouding prima. de kaart biedt veel keus. kortom een echte aanrader!!!!

Wat ons heel goed bevalt is dat ze 7 dagen per week open zijn in tegenstelling tot veel andere restaurants.
deborah_van_zanten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Top gegeten! Services is ook gewoon super. Gezellige bediening lekker vrolijk hou ik wel van. Eten was heerlijk niets op aan te merken.
willemaa .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Al meerdere keren. De afgelopen keer was het toch minder.Uiensoep smaakte niet goed en ook de groenten bij het hoofdgerecht waren niet lekker en hard. Voor de soep boden ze wel een alternatief. Service is prima.

Verder is jammer dat het restaurant gebruik moet maken van het toilet in de afhaalruimte. Die was zo smerig. Ze hadden beter een eigen toilet kunnen hebben.