De Beren Tilburg

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Beren Tilburg

Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten daar en een leuke avond gehad!alles was goed verzorgd!hadden het bioscoopmenu en dat was eenvoudig maar wel goed.
Patty T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met een vriendin geweest op een drukke avond. We hebben niet lang hoeven wachten en het eten was super.
Ook het personeel was heel erg aardig. Ga zeker nog eens terug.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De smaken waren heel bijzonder gecombineerd. De kok had echt goed nagedacht over de verschillend gerechten maar de porties waren schandalig klein. Mijn zoon ging met honger weg. Bovendien moesten we ruim een uur wachten op het volgende gerecht omdat een andere groep voor ging. Veel brood en sla, weinig groente en amper aardappeltjes. een bakje mayonaise amper groter dan een vingerschaaltje terwijl we met 5 personen waren.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heel goed eten voor goede prijs. Kan rustig op je gemak eten en vriendelijke bediening. Wij zatten buiten op terras. Bediening was vlot en. Vroeg of we nog naar film hierna moesten dan konden ze hier rekening mee houden
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisterenavond voor de film in de bioscoop even gegeten. De sfeer is lekker ontspannend en de service is ook wel goed. Helaas was het eten wat minder.
We hadden carpaccio vooraf en deze was vrij dik gesneden en leek niet echt helemaal vers (hing een raar luchtje aan).
Als hoofdgerecht hadden we Mixed Grill, waar frietjes en salade bij zit. Deze bestond uit een spare-rib, een entrecote, een stukje kipfilet en een BBQ-worst.
We begonnen met de spare-rib, welke lekker mals was en het vlees zo van het bod af viel. Een een beetje jammer dat er geen marinade op zat, maar je proefde wel erg goed de grill-smaak wat wel prettig werd ervaren. Vervolgens de entrecote; Deze zou Medium gebakken worden, deze was echter Well-done en erg stug van structuur. De kipfilet was goed doorbakken, alleen een beetje droog van smaak. De BBQ-worst kan je maar beter laten liggen, heb 1 hap genomen en deze gelijk weer terug gelegd op het bord. Het was erg vet en er zaten stukje pees of gemalen botjes in (harde stukjes).
Verder konden we voor 2 euro nog een schaaltje champignonturfsaus erbij nemen, dat dachten we wel lekker te vinden. Echter was dit meer een verdikte champignonsoep. De smaakt was ook niet vers daarvan (uit een pakje ofzo).
De frietjes en salade waren dan wel weer lekker, maar als een echte vleespersoon haal je daar niet je voldoening uit.
Kwa drinken krijg je bij een cola je drank uit een automaat welke te vergelijken is met de Mc Donald.
Erg jammer, locatie, sfeer en service waren echt wel goed, maar het eten is niet helemaal vers en van de juiste kwaliteit voor de prijs dat je moet betalen. Dit grapje van twee voorgerechten en twee hoofdgerechten met 3 drankje koste €75, 60. Dan had het wat mij betreft wel wat beter mogen zijn...
Michèle T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Voordat ik en mijn vriend naar de bioscoop gingen, wilden we nog op ons gemakje een lekker hapje eten.
Toen we binnenkwamen, werden we meteen geholpen en mochten we kiezen uit een paar plekken die nog vrij waren. Wij hadden een plek gekozen bij het raam.

Toen we zaten, kwam iemand vragen wat we wilden drinken. Dit was oké. Daarna moesten we zelf uitvinden dat de kaart op de papieren placemat stond.
Ik had een T-Bone (waar frietjes, groenten en salade inclusief was) besteld, en mijn vriend een entrecote (waar ook frietjes groenten en salade inclusief was). Er werd gevraagd hoe wij ons vlees wilden. Ik wilde mijn T-bone medium/rare en mijn vriend zijn entrecote, medium.

Na ongeveer 15 à 20 minuten wachten kregen we ons eten.
Mijn vlees was helaas medium, naar het doorbakken toe. Zonde van zo'n mooi stuk vlees. Ik denk dat mijn T-Bone bevroren in de pan is gelegd of in een veel te koude pan, want er zat ook geen lekker aangebraden plekken op (en dus doorbakken). De entrecote van mijn vriend was wel medium.
De ''salade'' die we erbij kregen, was een groot blad ijsbergsla met een scoop huzarensalade erop, een kwart tomaat en flink wat saus eroverheen. De groenten waren helemaal door (courgette, aubergine, paprika) en veel te veel tijm eroverheen gegooid. Zonde.

Nadat onze drankjes op waren, duurde het ontzettend lang, voordat we een ober naar onze tafel kregen (terwijl er genoeg obers rondliepen). We vroegen om nog een drankje (koffie en een cola light). En dit duurde lang voordat we dat kregen.

We hebben daarna maar snel betaald en we komen nooit meer terug. Ook niet voor een snelle hap. Veel te duur voor wat je krijgt en het eten is verpest.
bob D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Even snel voor de film wat eten bij Bommel Beer kan tegenvallen zo blijkt. Het 3-gangen menu kost nog geen 20 euro maar de kwaliteit is zeer magertjes. Het wordt aan tafel gebracht door overwegend zeer jeugdige jongens en meisjes die af en toe wat routine en sturing lijken te missen (chaotisch als het druk is). En je hierdoor niet zien, bestelling vergeten te brengen en het vaak lang duurt. Toch zit het er redelijk vol, dat komt denk ik door het ontbreken van meer concurrentie op deze plek.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
In het verleden al een aantal beren eetcafés tegengekomen en over het algemeen in de prijskwaliteit verhouding goed te noemen en de gastvrijheid goed.

Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel en deze zaak is er eentje. De inrichting is standaard, veel pluche beren en alles in de donkere sfeer van een eetcafé, alleen het ik hier meer het gevoel dat ik in een bruin gekleurde kantine zat. Dit kan te wijten zijn aan de locatie naast/in een groot bioscoopcomplex.

Maar wat een slechte service. In een zaak waar nog geen 10 mensen zaten duurde het meer dan 20 minuten voordat onze drankjes werden opgenomen en dat ook nog eens op een zeer ongeïnteresseerde manier (en dat was zo te zien de uitbater0. Deze werden vervolgens weer een kwartier later gebracht door een jonge bediende die duidelijk van toeten nog blazen wist.

Na voor een tweede keer om een menukaart te hebben gevraagd kwam die eindelijk naar 10 minuten (hier geen placemat te bekennen met een menukaart zoals bij andere 'beren'). Het viel wel op dat de uitbater voortdurend aan de telefoon hing en gezien zijn gedrag was dat de hele tijd ene informeel gesprek.

Het duurde verder nog 30 minuten voordat onze hamburgers verschenen, maar ook deze werden zonder enige opmerkingen voor ons neergezet. Smaakte goed, de standaard kwaliteit.

Alles naar binnen gewerkt, snel afgerekend en voor de rest zien ze ons hier nooit meer terecht... een aanfluiting. Je bent hier in ieder geval niet 'te gast'.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Het eten is zoals je dat in een (groot) eetcafé mag verwachten eigenlijk prima, maar niet heel bijzonder. er is een redelijk groot aanbod zodat er ook eigenlijk altijd wel iets voor iedereen op de kaart staat. De aankleding van het restaurant is ook gezellig en ziet er prima uit.

De bediening is echter goed waardeloos, lang wachten op de gerechten, drinken en bestellingen worden vergeten. Ze vergeten herhaaldelijk mensen bij het bestellen van drinken waardoor ze steeds weer op en neer moeten lopen en de sauzen komen pas halverwege het gerecht een keer aan.

Als je naar de bioscoop gaat en je hecht geen waarde aan goede service kan je hier prima eten.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Mooi restaurant met vriendelijke bediening. Voor het eten kunnen we maar een magere voldoende noteren. De camembert met ananas was prima, maar de spareribs waren beslist niet 'top' (beetje vet en niet helemaal gaar). Ronduit onvoldoende was de rauwkost (teveel, smaakloos, geen dressing) en de warme groenten waren doorkookt en slap. De 'french fries' en de 'dikke friet' werden op het verkeerde bord geserveerd, maar dat hebben we onderling opgelost. Kortom: minder goed dan onze ervaring bij sommige andere 'Beren-restaurants'
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Let op, het is geen restaurant, maar een restaurant-café ! Groots opgezet maar met super vriendelijke bediening, met persoonlijke aandacht, wat je niet overal krijgt van zeer jeugdige bediening. Goed georganiseerd en je ziet de vriendelijke collegaliteit....
Maar het eten....ruime keuzes....van voorgerecht tot en met het nagerecht, super super goed.
Wij namen het 3 gangen menu, met verschillende keuzes €. 19, 95.
Voorgerechten zeer goed, verrassende smaak van kreeftensoepje, carpaccio met overheerlijke truffel mayonaise (had wel een potje mee willen nemen, volgende keer vragen).
De herte biefstuk, zo mals, onverwacht goed. De sliptong, ook goed. Als ook de gepofte aardappel goed HEET was geweest....was het eten, onze keuzes, richting 10 gegaan.(prijs-prest.)
Wij komen hier zeker terug door de kwaliteit van het eten, aanrader.
Bediening-zeer vriendelijk, keuzes-ruim genoeg, eten-zeer goede kwaliteit, prijs-zeer vriendelijk!
- men heeft ook een Bioscoop aanbieding - 3 gangen menu + bios kaartje voor maar €.25,--