De Beren Spijkenisse

Westkade 51-55 3201 BC Spijkenisse Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Spijkenisse

Beregezellig en een steengoede kaart

Maak kennis met de vriendelijke en ongedwongen sfeer van Bonnie Beer. Hier ga je kwalitatief goed uit eten tegen een schappelijke prijs en word je de hele avond op je wenken bediend door het enthousiaste personeel. Niet voor niets zijn de ‘Beren Eetcafées’ al 30 jaar een begrip in Zuid-Holland, Brabant, Utrecht en Flevoland. Geniet in Spijkenisse van heerlijke seizoensgerechten neem in de zomer plaats op de zonnige terrasboot!

Meer informatie over restaurant De Beren Spijkenisse

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
John S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het driegangen menu is altijd goed en lekker. Tevens heb je genoeg keuze hierin. Dus wil je een goede en gezellige avond bezoek dan de Beren in Spijkenisse.
Dickbu .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
we kregen ons eten na anderhalf uur
we hadden 3 kinderen bij ons die gingen vervelen
ze bood excuses aan en ze haalde paar drankjes eraf
maar ze had maar een keer korting geven in plaats twee keer dus de prijs was het zelfde
ik ga daar nooit meer heen
Leroy J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten. Uitstekend goede bediening en bedankt voor het zingen en de sterretjes in mijn toetje. Top verjaardagsetentje gehad!
Mdriel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke tournedos met pepersaus gegeten bij de beren Spijkenisse,
en de appel crumble was ook niet te versmaden. (Jammie)

Supergezellig en bediend door een vlotte , zeer vriendelijke bediening,
die zich echt in allerlei bochten wringt om het iedere klant naar de zin te maken.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden !!!
Misschien moeten we er maar een wekelijkse traditie van maken !

Dianavdv .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker gegeten, fijne bediening. Jongen met drankjes nog wat nerveus en onwennig. Het 2 persoons tafeltje naast ons stond wel heel erg dicht bij onze, 4 persoons tafel
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het voorgerecht was dik in orde , het hoofdgerecht asperges met daarop een kalfs ribeye zorgde ervoor dat qua smaak de asperges aangebrand proefden jammer.
heb dit ook gemeld er werd voor de volgende klanten rekening mee gehouden.
Bediening vlot misschien te vlot in een uur tijd drie gerechten voorgeschoteld gekregen.
Maar via de shell bonnen wel de moeite waard.
Jammer dat je met deze bonnen niet de befaamde spare ribs kon bestellen.
Xmarlies321 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We werden bediend door een hele gezellige en enthousiaste dame, dat was een leuke ervaring.

Het vispannetje was erg flauw.
Er zat een gezin achter ons met een jong kind, het waren hele asociale mensen en wij hadden er erge last van net als de mensen er omheen. Het was de jongen die zo asociaal was en schreeuwde en scheldwoorden gebruikte. Er is hier niks van gezegd in het uur dat wij er zaten.
Hettie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Je komt binnen en wordt al heel hartelijk welkom geheten. We hadden een afwijking op het menu maar dat was geen probleem. Verder alles heel lekker prima bediening een aanrader.
PeeWee2112 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk gegeten bij De Beren in Spijkenisse. De groene risotto was rijkelijk gevuld met asperges, echt heerlijk. Vlotte, attente bediening en leuk ingericht restaurant. Wij komen zeker nog eens terug!
Schurkje25 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Prijs kwaliteit zeer prima!
Lekkere carpaccio en saté gegeten!
Met de 1+1 3 gangen menu van de Shell helemaal en super deal!
Wadenouden .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Het was erg druk. Toch had de bediening door dat onze, sinds januari, vegetarische dochter (12) niet veel had gegeten. Ze kreeg een ander vegetarisch gerecht, omdat zij het éérste niet lekker vond. (Het gerecht zelf was goed, wij hebben er als ouders ook van gegeten.)
Wij zaten er deze keer met de Shell dinerbonnen, de keuze is dan beperkt tot de driegangen menu opties.

Riekje-Eva B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten en flinke porties. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De saté was mals en smakelijk. Een absolute aanrader is de pineapple crumble. Heerlijk van smaak en apart.
Carsto01 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De bediening kon de drukte niet aan, deden hun best, half uur moeten wachten op ons 1ste drankje, voorgerecht volgde weer een half uur later, was jammer. Het eten was goed, de ambiance was gezellig.
Sh-Ab .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Mijn soep was heerlijk.
Voorgerecht was eveneens goed, de service kon op die dag wel wat beter.
Wellicht net begonnen dames en het was superdruk. Ik kreeg één keer de verkeerde Icetea (had Icetea Green besteld) en moest drie keer om boter vragen.

Wel supervriendelijk ontvangen en bediend.
Was weer genieten, zoals normaal gewend.
Dmeulen .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Lekker gegeten met de Iens bonnen. Genoeg keus. We waren met 6 personen, 4 verschillende voorgerechten op dezelfde tijd en iedereen vond het lekker. Hoofdgerechten en nagerecht ook prima. Er was meer dan genoeg, super vriendelijke bediening. Wij hebben een gezellige avond gehad.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Het eten was heerlijk. We moesten een beetje lang wachten op de bediening maar als we wat vroegen kwam het er wel. Leuke zaak en niet duur, zeker niet met de shell vouchers.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Gegeten van de Shell actie
Jammer dat je dan alleen van het speciale menu mag eten
Het eten was goed en de bediening vriendelijk
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Super gezellig met mijn verjaardag uit eten geweest. Service was goed, al ging het meerdere keren mis met het uitserveren en dat iedereen op hetzelfde tijdstip zijn eten kreeg. Maar verder niks te klagen.
Y.keizervanhengel .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
heerljk gegeten vond voorgerecht zalm en tomatensoep heerlijk friet met sate ook heerlijk ijs vond ik minder en de koffie was erg slap maar was erg gezellig voor herhaling vatbaar en beetje jammer dat je niet van de kaart mag kiezen zat voor ons
maar een gerecht bij naar onze smaak misschien verbeterpuntje
Bengeltje .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met een grote groep kun je hier prima eten voor een redelijke prijs.
Zeker met de Shell-aktie is het prima te betalen, voor 8 personen moet je wel 8 bonnen inleveren.