Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij zijn bedient door Deborah. Lieve meid met veel enthousiastme. We hebben heerlijk gegeten. Bedankt.
Wai-ling Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tafels staan best dicht op elkaar waardoor je niet veel speling heb als de tafel achter jou ook bezet is.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond met 5 personen geweest. Personeel zeer attent, vriendelijk, snel en vroeg keurig of alles naar wens was. 3 gangenmenu zeer aan te prijzen; kwaliteit echt goed en dat voor een zeer schappelijke prijs mag ik wel zeggen. Inrichting is echt "Beren" waar je kijkt. Voor jong en oud kun je hier heel gezellig tafelen. Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Supergezellig zoals altijd. Driegangenmenu aan te bevelen; hertenbiefstuk is zeer aan te bevelen. Bedankt Geoffrey, Debby en Roos. ( kok Idalgo vanzelf ook)
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Redelijke "beren" kenner. Dit is een topper. Eten zeer goed. Hertenbiefstuk echt een aanrader. Gezellige sfeer en attente bediening. Kind riendelijk die veilig buiten kunnen ravotten. rolstoelvriendijk. Hond is welkom. Prijs/kwaliteit is top. Kom zeker terug.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooi uitzicht over de Maas! Sfeervolle kerstverlichting! Genoeg parkeerruimte! Wij hebben genoten!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
September is satemaand bij de Beren, dus op naar het filiaal in Schiedam. Gratis parkeren in de buurt en mooi gelegen, (vrijwel direct) naast het water met uitzicht op de schepen. Helaas te koel om op het (kleine) terras te gaan zitten, dus naar binnen waar we vriendelijk ontvangen werden. Binnen ziet het er wat oubollig/bruin-cafe-achtig uit. Vooraf wat brood met kruidenboter (prima en vers brood) en daarna alle vier de sate besteld. De sate was goed, m'n friet helaas lauw, maar dat werd netjes en snel opgelost door de bediening. Verder een eenvoudige schotel met weinig uitstraling, met bakje rauwkost. Soms kunnen de drankjes wat langzaam doorkomen, maar ook die zijn verder wel in orde (keuze uit verschillende huiswijnen per glas). Vriendelijk geprijsd.
Robertvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond gegeten bij de Beer in Schiedam! Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen door een jonge man en naar onze tafel bij het raam gebracht. Tijdens de reservering was gevraagd of het mogelijk was om bij het raam te zitten.. Gelukkig was dit goed geregeld! Mijn vrouw heeft een biefstuk met pepersaus en 'dikke' friet gegeten en ik de spareribs. Zoals altijd smaakte de spareribs goed en mijn vrouw heeft genoten van haar stukje vlees. Onze kleine had een kindermenu met ijsje wat werd geserveerd met een sterretje, leuk! Het decor is zoals altijd gezellig met wat beren en de hygiëne op orde. Wij komen hier graag als gezin of met vrienden.
Biancajt .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Alles veel te lang doorgebakken.

Gisteren hier met mijn 2 dochtertjes gaan eten. We zaten buiten en dat is erg gezellig met het mooie uitzicht op het water. Echter het eten is ons niet zo goed bevallen. Mijn dochter had de sliptong en deze was zo hard doorgebakken dat we het vleesmes moesten gebruiken om hem te fileren. Ze heeft er uiteindelijk maar 2 gegeten. Zelf had ik de varkenshaas. Ook deze was veel te lang doorgebakken en helemaal droog. Ik moest flink kauwen om hem te eten. Ik heb hem vervolgens ook niet opgegeten. Nu zal je denken..... waarom heb je niet gezegd............ nou dat komt omdat wij in het uur dat wij buiten gezeten hebben er niet 1 keer iemand bij ons langs is geweest om te vragen of het naar wens was. Na 50 minuten kwam er een dame het terras opgelopen om andere gasten een drankje te vragen maar voor de rest hebben we helemaal niemand gezien! Uiteraard heb ik bij het afrekening (waarvoor ik ook zelf naar binnen moest) gezegd dat het eten niet goed klaar gemaakt was. Ter compensatie werden er 2 ice-tea van de rekening gehaald, kregen we excuses en kreeg ik 2 pepermuntjes mee......................... allemaal erg teleurstellend
claudiacardinaal .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik vond alles wel lekker alleen zou ik graag iets van een huzarensalade willen bij mijn eten verder is alles prima. De sfeer was ook goed allen de muziek beetje hard kon moelijk een gesprek verstaan komt ook door slechthorendheid. De choco trio vomd erg lekker alleen de brouwnie vond ik jammer dat niet smeuig was maar verder prima
willem.vanvliet .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Bediening is super eten is lekker en goed , alleen let op dit is meer een suggestie een kleedje op de tafels al is het maar van papier dat doe ook wel wat .
janverb .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij zijn al diverse keren hier gegeten maar nu hebben we 1 1/2uur moeten wachten op ons eten,ook op het eerste drankje duurde het een 1/2uur.Voorlopig niet meer.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Leuk restaurant met een heel mooi uitzicht! Hier een 3 gangenmenu gegeten.
Eten:
- voorgerecht: carpaccio
Smakelijk en mooie portie. Geen overdaad aan dressing.

Hoofdgerecht: varkenshaassate
Lekkere malse, sappige saté met smakelijke satésaus. Patat was wel iets te doorbakken.

Nagerecht: dame blanche
Kan eigenlijk nooit verkeerd. Was wel een flinke portie.

Service:
Uitstekend! Heel vriendelijk personeel met aandacht voor z'n gasten.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Na zeker 2 jaar (ik at hier destijds regelmatig met collega's) weer eens gegeten met mijn vrouw en mijn beste vriend op deze prachtige locatie. Uiteraard is er nog steeds een mooi uitzicht op de Maas met de langskomende schepen. Bij aankomst een hartelijk ontvangst. Het was rustig voor de vrijdag avond en we konden een mooie tafel bij het raam uitzoeken. Mijn vrouw bestelde een "mixed fish" met Franse frietjes en salade. De bijgeleverde saus viel niet in de smaak, maar de vis was prima in orde. Over de salade straks meer. Mijn vriend bestelde het 3-gangen keuzemenu bestaande uit makreelsalade, (kip)saté en "pineapple crumble", alles geserveerd met Franse frietjes. Het was goed dat ik mee was, want de makreelsalade viel bij hem niet zo in de smaak, maar ik heb er niet met tegenzin voor gezorgd dat de schaal toch leeg kwam. De saté was overigens uitstekend, evenals het nagerecht. Ik "ging" voor de Runderentrecôte. Hoewel ze een ruime keus (staat niet op de menukaart!) hebben, serveren ze hier jammer genoeg geen gebakken aardappeltjes. Dan maar Franse frietjes, waar ik geen spijt van kreeg. De entrecôte werd volgens opgave prima medium en goed op temperatuur geserveerd, en deze smaakte uitstekend. Daarnaast kreeg ik net als mijn vrouw een bakje met salade geserveerd. Dit herinner ik me nog van vroeger. Mijn advies: doe dit niet. Dit "waterige mixje" van onbekende groenten is niet meer van deze tijd! De mensen willen zien wat ze eten, en willen alles vers! Een paar blaadjes sla met wat tomaatjes zou nog beter zijn geweest! Al met al hebben wij hier een zeer plezierige avond beleefd met correct opgemaakte borden, een goede rode wijn, vriendelijk, respectvol personeel en een hele ongedwongen plezierige sfeer met mooi uitzicht.
jstiekema .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Prima eten, beetje weinig en op het eind was het personeeel moe.
Maar het uitzicht maakt veel goed.
Aanrader dus als je het oude interieur geen problem vindt.
evavijf .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Prima eten. Vooral de spareribs. Vriendelijk personeel. Kom zeker nog een keer terug. Ideaal restaurant om met kinderen te eten. Uitzicht op de boten op de waterweg.
j.bruijn32 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Jammer dat er een misverstand was over de Shell vouchers. De eigenaar wist hier niets van af. Wij hebben waarschijnlijk op de verkeerde site gereserveerd, maar wel bij IENS. Wij hebben bij de reservering bij de opmerking aangegeven gebruik te willen maken van de Shell vouchers. (Tweede persoon een gratis drie gangen menu).Jammer, dat IENS ons bij de bevestiging niet heeft laten weten, dat Barney Beer niet mee doet. Wat ons ook verbaasd is, dat wij een bevestiging hebben ontvangen, maar deze ook niet bekend was bij Barney Beer.
Ondanks alles hebben wij heerlijk gegeten.
Jan en Willie
jhvandermost .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
heel gezellige zaak altijd vriendelijk personeel eten was prima eendeborst zo als hij moet zijn lekker mals en sappig soep voor af ook heerlijk en dame blance lekker zoet en groot echt perfect valentine etentje gehad met mijn vriendin
jansen.shj .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het was zeer gezellig, leuk werknemers. Het eten was erg lekker en veel voor een goeie prijs.
We gaan zeker nog een keer terug om daar lekker te eten.
liablok60 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk een sateetje gegeten met zijn tweetjes met patat groente en een ijsje na,
Sate was erg mals zowelde kip als varkensvlees. TOP komen snel weer terug.
Bediening is Super aardig.