Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Beren Schiedam

Stan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was goed en de bediening vriendelijk maar drie kwartier wachten tussen voor en hoofdgerecht was echt te lang heb daarom ook geen nagerecht genomen bang voor de wacht tijd
aLaddin A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Lekkere zalmfilet en mijn man de mixgrill. Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.
Cis J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erge gezellige avond gehad, met super gezellig personeel. Komen zeker terug!!!
Dan R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Afgelopen weekend wezen eten bij de beren, bij binnenkomst goed geholpen en allemaal heel vriendelijk. Vervolgens hadden wij als voorgerecht carpaccio besteld, heel flauw eten en smaakloos. Zelf zout en peper op gedaan anders was het niet te eten. Als hoofdgerecht had mijn vriend 3 stokJES saté, saté was heel erg weinig. Het is maar goed dat hij er patat bij had genomen want het past zo in je holle kies zo weinig. Ik zelf had de hertenbiefstuk, goed medium gebakken en lekker. Bij het afrekenen appart commetaar gekregen van personeel.. Wij laten het bij deze keer naar de beren gaan, goede service alleen het eten was minder.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij zijn met met 5 personen op 1e Kerstdag geweest. "Berendruk", maar toch nog voldoende tijd voor de gasten. Lekker en niet te duur gegeten.
Mj S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Komen hier al jaren. Wij horen zo.n beetje bij de inboedel.
Gloria M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Top avond met lekker eten en vooral hele gezellige en relaxte bediening...
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Begrepen niet dat wij verschillende voorgerechten wilden midden op de tafel voor iedereen. Krijgen daarom 4x een bord met 1grote bruchetta. Dit was niet de bedoeling, liever wat kleine hapjes. Vonden de pindasaus te donker op de saté.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we zijn beter gewent
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige muziek, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de Maas.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed gegeten en vriendelijke bediening
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
afgelopen weekend hier met een groep van 8 gegeten. het was druk, zoals altijd, en dat stemde ons eerst positief. een druk restaurant betekent immers dat het eten iig goed is! maar het blijft een berenrestaurant....

te weinig ruimte om mijn ervaring op te schrijven, maar in het kort: zeer jonge en vooral trage bediening die wellicht de werkdruk niet aan kunnen, vaak om iets moeten vragen en dan zeggen dat ze er aan komen, maar dat helaas niet doen en tot 2x toe te horen krijgen dat een gerecht op was, maar het stond wel op de bon vermelden en dan krijg je van ze te horen: ja, maar we hadden het gerecht wel!
ook waren veel dingen op de bon als 'diversen' aangeslagen wat ik echt niet weet wat het is!
en kom op, maar €4,40 voor een zeer klein glaasje huiswijn en zelfs €4,75 voor 1 bolletje ijs met slagroom vragen is absurd!!!
Ada O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk en goede en vriendelijke bediening
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk en gezellig personeel,
En een verassing. Met een verjaardag.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten.
Stanley W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De saté was lekker. Helaas miste de vlaamse friet aardappel in het umhulsel en de kroepoek was erg taai.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen vond ik dat we iets te lang moesten wachten op ons eten. De bediening is vriendelijk en het eten smaakte prima.
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zoals altijd uitstekende service. Ik vroeg mezelf wel af waarom de bediening geen zomerse outfit heeft en waarom er geen tweede doorgang is naar het terras.
Kadebuthe L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Onvriendelijk personeel( voorgerecht en hoofdgerecht )met zelfde bestek gegeten.Net 2 flessen water kopen en béétje water voor honden gevraagd ( vandag is 30'c) maar niet gekregen.