Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zoals altijd uitstekende service. Ik vroeg mezelf wel af waarom de bediening geen zomerse outfit heeft en waarom er geen tweede doorgang is naar het terras.
Kadebuthe L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Jammer dat ze onderbezetting hadden van het personeel. Daardoor duurde het lang voordat je nagerecht kon bestellen en kreeg. Varkenshaas was droog. Kreeg het nagerecht 45 min later. En duurde half uur voordat je nagerecht kon bestellen. Verder een mooie locatie. En nogmaals personeel kon er niks aan doen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar erg lange wachttijd. Daarnaast ook nog eens een sorbet vergeten te serveren, waarop we nog 10 minuten moesten wachten. Al met al: voor het eten hoef je het niet te laten, maar voor de service is dit absoluut geen aanrader.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een plek waar men graag nog eens terugkomt met heerlijk eten, en prima personeel. Tot de volgende keer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Stoelen ietwat oncomfortabel en tafel wat laag , overigens geen reden om weg te blijven.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Geen hoge verwachtingen van hebben. Gewoon kijken op de website wanneer je onbeperkt spare ribs kunt eten en gaan, want een lekker stuk vlees grillen kunnen de beren wel!

De sfeer en inrichting is ouderwets en typisch "beren", maar dit gaat eerdaags veranderen voor een modernere uitstraling.
S V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten en bediening prima

Maar als het druk is te veel tafels en stoelen ruimte erg beperkt dan
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Super vriendelijke bediening.
Angelique Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg goed gegeten en goede service
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij zijn bedient door Deborah. Lieve meid met veel enthousiastme. We hebben heerlijk gegeten. Bedankt.
Wai-ling Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tafels staan best dicht op elkaar waardoor je niet veel speling heb als de tafel achter jou ook bezet is.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond met 5 personen geweest. Personeel zeer attent, vriendelijk, snel en vroeg keurig of alles naar wens was. 3 gangenmenu zeer aan te prijzen; kwaliteit echt goed en dat voor een zeer schappelijke prijs mag ik wel zeggen. Inrichting is echt "Beren" waar je kijkt. Voor jong en oud kun je hier heel gezellig tafelen. Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Supergezellig zoals altijd. Driegangenmenu aan te bevelen; hertenbiefstuk is zeer aan te bevelen. Bedankt Geoffrey, Debby en Roos. ( kok Idalgo vanzelf ook)
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Redelijke "beren" kenner. Dit is een topper. Eten zeer goed. Hertenbiefstuk echt een aanrader. Gezellige sfeer en attente bediening. Kind riendelijk die veilig buiten kunnen ravotten. rolstoelvriendijk. Hond is welkom. Prijs/kwaliteit is top. Kom zeker terug.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooi uitzicht over de Maas! Sfeervolle kerstverlichting! Genoeg parkeerruimte! Wij hebben genoten!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
September is satemaand bij de Beren, dus op naar het filiaal in Schiedam. Gratis parkeren in de buurt en mooi gelegen, (vrijwel direct) naast het water met uitzicht op de schepen. Helaas te koel om op het (kleine) terras te gaan zitten, dus naar binnen waar we vriendelijk ontvangen werden. Binnen ziet het er wat oubollig/bruin-cafe-achtig uit. Vooraf wat brood met kruidenboter (prima en vers brood) en daarna alle vier de sate besteld. De sate was goed, m'n friet helaas lauw, maar dat werd netjes en snel opgelost door de bediening. Verder een eenvoudige schotel met weinig uitstraling, met bakje rauwkost. Soms kunnen de drankjes wat langzaam doorkomen, maar ook die zijn verder wel in orde (keuze uit verschillende huiswijnen per glas). Vriendelijk geprijsd.
Robertvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond gegeten bij de Beer in Schiedam! Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen door een jonge man en naar onze tafel bij het raam gebracht. Tijdens de reservering was gevraagd of het mogelijk was om bij het raam te zitten.. Gelukkig was dit goed geregeld! Mijn vrouw heeft een biefstuk met pepersaus en 'dikke' friet gegeten en ik de spareribs. Zoals altijd smaakte de spareribs goed en mijn vrouw heeft genoten van haar stukje vlees. Onze kleine had een kindermenu met ijsje wat werd geserveerd met een sterretje, leuk! Het decor is zoals altijd gezellig met wat beren en de hygiëne op orde. Wij komen hier graag als gezin of met vrienden.
Biancajt .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Alles veel te lang doorgebakken.

Gisteren hier met mijn 2 dochtertjes gaan eten. We zaten buiten en dat is erg gezellig met het mooie uitzicht op het water. Echter het eten is ons niet zo goed bevallen. Mijn dochter had de sliptong en deze was zo hard doorgebakken dat we het vleesmes moesten gebruiken om hem te fileren. Ze heeft er uiteindelijk maar 2 gegeten. Zelf had ik de varkenshaas. Ook deze was veel te lang doorgebakken en helemaal droog. Ik moest flink kauwen om hem te eten. Ik heb hem vervolgens ook niet opgegeten. Nu zal je denken..... waarom heb je niet gezegd............ nou dat komt omdat wij in het uur dat wij buiten gezeten hebben er niet 1 keer iemand bij ons langs is geweest om te vragen of het naar wens was. Na 50 minuten kwam er een dame het terras opgelopen om andere gasten een drankje te vragen maar voor de rest hebben we helemaal niemand gezien! Uiteraard heb ik bij het afrekening (waarvoor ik ook zelf naar binnen moest) gezegd dat het eten niet goed klaar gemaakt was. Ter compensatie werden er 2 ice-tea van de rekening gehaald, kregen we excuses en kreeg ik 2 pepermuntjes mee......................... allemaal erg teleurstellend
claudiacardinaal .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik vond alles wel lekker alleen zou ik graag iets van een huzarensalade willen bij mijn eten verder is alles prima. De sfeer was ook goed allen de muziek beetje hard kon moelijk een gesprek verstaan komt ook door slechthorendheid. De choco trio vomd erg lekker alleen de brouwnie vond ik jammer dat niet smeuig was maar verder prima