Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

Ans T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk en gezellig personeel,
En een verassing. Met een verjaardag.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten.
Stanley W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De saté was lekker. Helaas miste de vlaamse friet aardappel in het umhulsel en de kroepoek was erg taai.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen vond ik dat we iets te lang moesten wachten op ons eten. De bediening is vriendelijk en het eten smaakte prima.
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zoals altijd uitstekende service. Ik vroeg mezelf wel af waarom de bediening geen zomerse outfit heeft en waarom er geen tweede doorgang is naar het terras.
Kadebuthe L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Onvriendelijk personeel( voorgerecht en hoofdgerecht )met zelfde bestek gegeten.Net 2 flessen water kopen en béétje water voor honden gevraagd ( vandag is 30'c) maar niet gekregen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Jammer dat ze onderbezetting hadden van het personeel. Daardoor duurde het lang voordat je nagerecht kon bestellen en kreeg. Varkenshaas was droog. Kreeg het nagerecht 45 min later. En duurde half uur voordat je nagerecht kon bestellen. Verder een mooie locatie. En nogmaals personeel kon er niks aan doen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar erg lange wachttijd. Daarnaast ook nog eens een sorbet vergeten te serveren, waarop we nog 10 minuten moesten wachten. Al met al: voor het eten hoef je het niet te laten, maar voor de service is dit absoluut geen aanrader.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een plek waar men graag nog eens terugkomt met heerlijk eten, en prima personeel. Tot de volgende keer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Stoelen ietwat oncomfortabel en tafel wat laag , overigens geen reden om weg te blijven.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Geen hoge verwachtingen van hebben. Gewoon kijken op de website wanneer je onbeperkt spare ribs kunt eten en gaan, want een lekker stuk vlees grillen kunnen de beren wel!

De sfeer en inrichting is ouderwets en typisch "beren", maar dit gaat eerdaags veranderen voor een modernere uitstraling.
S V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten en bediening prima

Maar als het druk is te veel tafels en stoelen ruimte erg beperkt dan
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Super vriendelijke bediening.
Angelique Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg goed gegeten en goede service
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij zijn bedient door Deborah. Lieve meid met veel enthousiastme. We hebben heerlijk gegeten. Bedankt.
Wai-ling Y.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tafels staan best dicht op elkaar waardoor je niet veel speling heb als de tafel achter jou ook bezet is.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vanavond met 5 personen geweest. Personeel zeer attent, vriendelijk, snel en vroeg keurig of alles naar wens was. 3 gangenmenu zeer aan te prijzen; kwaliteit echt goed en dat voor een zeer schappelijke prijs mag ik wel zeggen. Inrichting is echt "Beren" waar je kijkt. Voor jong en oud kun je hier heel gezellig tafelen. Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Supergezellig zoals altijd. Driegangenmenu aan te bevelen; hertenbiefstuk is zeer aan te bevelen. Bedankt Geoffrey, Debby en Roos. ( kok Idalgo vanzelf ook)
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Redelijke "beren" kenner. Dit is een topper. Eten zeer goed. Hertenbiefstuk echt een aanrader. Gezellige sfeer en attente bediening. Kind riendelijk die veilig buiten kunnen ravotten. rolstoelvriendijk. Hond is welkom. Prijs/kwaliteit is top. Kom zeker terug.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooi uitzicht over de Maas! Sfeervolle kerstverlichting! Genoeg parkeerruimte! Wij hebben genoten!