Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

7,2

Jouw recensie over het restaurant De Beren Schiedam

Marese L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vader trakteert. We vonden het erg gezellig. Alleen met 2 85+ mensen moet je niet bij de deur geplaatst worden met deze koude wind. Verder prima.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Koude spare ribs, geen marinade maar saus. En dan de niet samenwerkende bediening en ontbrekende merengue bij het toetje.. voor mij niet meer!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vriendelijk ontvangen, prima plekje bij het raam. Ik had gekozen voor de spare-ribs. Ik heb lekkere toppings gekregen. Patat en salade prima in proportie. Als toetje warm appelgebak met slagroom. Helemaal goed!
Ik vond de bediening erg aardig. Er werd meegedacht, ze waren snel en eerlijk.
Ik heb lekker gegeten en rustig aan tafel kunnen zitten. Genoten van het uitzicht. Als je naar buiten kijkt, zie je de schepen voorbij varen.
Mat B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk avondje met mijn zoon gehad x
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We moesten anderhalf uur op ons eten wachten. Verder hebben we van twee personen het vlees moeten terug geven, omdat het zo droog en doorbakken was dat het in je keel stopte. We laten nooit ons eten staan, maar dit was echt niet weg te krijgen. Bovendien stond op de kaart dat de steak 400 gr. Was, maar kreeg er één van 200 gr. ( was een foutje op de kaart) kregen als tegemoedkoming een paar drankjes gratis.
Sarin V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hier komen wij niet meer.
na 1.5 uur het voorgerecht pas gekregen, personeel is jong en heeft er geen zin in.
biefstuk was te ver doorbakken, ander hoofdgerecht was vergeten.
kortom tijd en geld verspilling.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lang op het eten moeten wachten
daan R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gewoon”GEWOON”
Geert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vlees was aangebrand, salade te oud en te weinig, bediening te langzaam (50 minuten gewacht op het eten), verder ok. De kids vonden de indoor speeltuin erg leuk.
Sipko D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima no-nonsense gelegenheid. Helaas was de reservering (via Iens gemaakt) niet doorgekomen, zoals zo vaak bij Iens gebeurt. Terwijl de uitbaters zo hun best doen. Beter om direct via de website van het restaurant te boeken, want Iens verdient die marge niet.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben anderhalf uur met 1 drankje gedaan tussen voor en hoofdgerecht zat ruim een uur en het nagerecht bleef erg lang weg voor de kinderen
De patat was koud en de spareribs niet echt lekker ... beetje thuisbezorgd.nl kwaliteit en bij het personeel kon er de hele avond géén lachje vanaf erg jammer
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was goed en de bediening vriendelijk maar drie kwartier wachten tussen voor en hoofdgerecht was echt te lang heb daarom ook geen nagerecht genomen bang voor de wacht tijd
ALaddin A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Smakeloos eten en onervaren trage personeel . Te lang gevacht en met twee kinderen is dat niet meer leuk en gezellig is het helemaal niet . Te duur ! Nooit meer naar Barney Beer !
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Lekkere zalmfilet en mijn man de mixgrill. Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.
Cis J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erge gezellige avond gehad, met super gezellig personeel. Komen zeker terug!!!
Dan R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Afgelopen weekend wezen eten bij de beren, bij binnenkomst goed geholpen en allemaal heel vriendelijk. Vervolgens hadden wij als voorgerecht carpaccio besteld, heel flauw eten en smaakloos. Zelf zout en peper op gedaan anders was het niet te eten. Als hoofdgerecht had mijn vriend 3 stokJES saté, saté was heel erg weinig. Het is maar goed dat hij er patat bij had genomen want het past zo in je holle kies zo weinig. Ik zelf had de hertenbiefstuk, goed medium gebakken en lekker. Bij het afrekenen appart commetaar gekregen van personeel.. Wij laten het bij deze keer naar de beren gaan, goede service alleen het eten was minder.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij zijn met met 5 personen op 1e Kerstdag geweest. "Berendruk", maar toch nog voldoende tijd voor de gasten. Lekker en niet te duur gegeten.
Mj S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Komen hier al jaren. Wij horen zo.n beetje bij de inboedel.
Gloria M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Top avond met lekker eten en vooral hele gezellige en relaxte bediening...
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Begrepen niet dat wij verschillende voorgerechten wilden midden op de tafel voor iedereen. Krijgen daarom 4x een bord met 1grote bruchetta. Dit was niet de bedoeling, liever wat kleine hapjes. Vonden de pindasaus te donker op de saté.