Over het restaurant De Beren Schiedam

Knuffelbaar met een grillsmaak

Barney Beer doet zijn naam eer aan als je de vrolijke knuffelberen om je heen ziet hangen. In de nagebouwde kajuit zit je heerlijk knus of met een hele groep. Een prachtige locatie aan de oever van de Maas waar je de cruiseschepen loom voorbij ziet varen. Buiten kunnen kinderen en honden spelen op de speelplaats, als de bbq gerechten zijn verorberd.

Meer informatie over restaurant De Beren Schiedam

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Beren Schiedam

Mj S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Komen hier al jaren. Wij horen zo.n beetje bij de inboedel.
Gloria M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Top avond met lekker eten en vooral hele gezellige en relaxte bediening...
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Begrepen niet dat wij verschillende voorgerechten wilden midden op de tafel voor iedereen. Krijgen daarom 4x een bord met 1grote bruchetta. Dit was niet de bedoeling, liever wat kleine hapjes. Vonden de pindasaus te donker op de saté.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we zijn beter gewent
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige muziek, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de Maas.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed gegeten en vriendelijke bediening
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
afgelopen weekend hier met een groep van 8 gegeten. het was druk, zoals altijd, en dat stemde ons eerst positief. een druk restaurant betekent immers dat het eten iig goed is! maar het blijft een berenrestaurant....

te weinig ruimte om mijn ervaring op te schrijven, maar in het kort: zeer jonge en vooral trage bediening die wellicht de werkdruk niet aan kunnen, vaak om iets moeten vragen en dan zeggen dat ze er aan komen, maar dat helaas niet doen en tot 2x toe te horen krijgen dat een gerecht op was, maar het stond wel op de bon vermelden en dan krijg je van ze te horen: ja, maar we hadden het gerecht wel!
ook waren veel dingen op de bon als 'diversen' aangeslagen wat ik echt niet weet wat het is!
en kom op, maar €4,40 voor een zeer klein glaasje huiswijn en zelfs €4,75 voor 1 bolletje ijs met slagroom vragen is absurd!!!
Ada O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk en goede en vriendelijke bediening
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk en gezellig personeel,
En een verassing. Met een verjaardag.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten.
Stanley W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De saté was lekker. Helaas miste de vlaamse friet aardappel in het umhulsel en de kroepoek was erg taai.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen vond ik dat we iets te lang moesten wachten op ons eten. De bediening is vriendelijk en het eten smaakte prima.
Yvon G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zoals altijd uitstekende service. Ik vroeg mezelf wel af waarom de bediening geen zomerse outfit heeft en waarom er geen tweede doorgang is naar het terras.
Kadebuthe L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Onvriendelijk personeel( voorgerecht en hoofdgerecht )met zelfde bestek gegeten.Net 2 flessen water kopen en béétje water voor honden gevraagd ( vandag is 30'c) maar niet gekregen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Jammer dat ze onderbezetting hadden van het personeel. Daardoor duurde het lang voordat je nagerecht kon bestellen en kreeg. Varkenshaas was droog. Kreeg het nagerecht 45 min later. En duurde half uur voordat je nagerecht kon bestellen. Verder een mooie locatie. En nogmaals personeel kon er niks aan doen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar erg lange wachttijd. Daarnaast ook nog eens een sorbet vergeten te serveren, waarop we nog 10 minuten moesten wachten. Al met al: voor het eten hoef je het niet te laten, maar voor de service is dit absoluut geen aanrader.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een plek waar men graag nog eens terugkomt met heerlijk eten, en prima personeel. Tot de volgende keer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Stoelen ietwat oncomfortabel en tafel wat laag , overigens geen reden om weg te blijven.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Geen hoge verwachtingen van hebben. Gewoon kijken op de website wanneer je onbeperkt spare ribs kunt eten en gaan, want een lekker stuk vlees grillen kunnen de beren wel!

De sfeer en inrichting is ouderwets en typisch "beren", maar dit gaat eerdaags veranderen voor een modernere uitstraling.
S V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten en bediening prima

Maar als het druk is te veel tafels en stoelen ruimte erg beperkt dan