De Beren Scheveningen

Strandweg 11 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Scheveningen

Met het hoofd boven water

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. De reddingsboeien aan de muur zijn een leuk detail, gezien het prachtige uitzicht over de zee. Wat denk je van een gezellig avondje uit met het Beren bios menu?

Meer informatie over restaurant De Beren Scheveningen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
6,9
Kan beter
Charon Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij met 4 personen bij De Beren in Scheveningen gegeten. Vooraf gereserveerd, maar omdat de musical op tijd was afgelopen, zijn wij langs geweest om te vragen of wij al konden komen (half uur eerder). Dit was geen probleem, onze tafel moest nog schoongemaakt worden. Nadat onze drankjes waren gekomen, kregen wij de menukaart.

Gelijk het voor- en hoofdgerecht uitgezocht. Na een half uur kregen wij ons voorgerecht. De tomatensoep zat in schaaltjes die niet helemaal schoon waren. Er zat viezigheid aan de buitenkant, leek wel stickerresten die niet goed waren verwijderd.

Nadat het voorgerecht op was, werden de lege borden/kommen opgehaald. Daarna hebben wij een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht.
Na 45 minuten werd ons gezegd dat het nog 3 minuten zou duren, alleen duurde het in werkelijkheid nog 15 minuten. Al met al een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, terwijl ze al wisten wat wij wilden eten.

Toen wij klaar waren met het hoofdgerecht, hebben wij gelijk maar personeelslid aangehouden om te vragen of wij gelijk ons dessert konden bestellen, want wij wilden eigenlijk niet weer lang wachten voordat iemand bij ons zou komen.

Wij hadden gekozen voor 3x een Dame Blanche en 1x koffie deluxe. De koffie deluxe werd gelijk gebracht, en op de dame blanche moesten wij nog 10 á 15 minuten op wachten. Beetje gek dat die niet tegelijkertijd werd gebracht.
Op de menukaart stond dat de dame blanche geserveerd zouden worden met warme chocoladesaus en slagroom. Nou ten eerste was het koude chocoladesaus en de slagroom was ontzettend vettig. Niet echt lekker. Het bakje van de chocoladesaus was nog vies, ook hierbij leek het alsof er stickerresten aan de buitenkant zat.

Daarna wilden wij zo snel mogelijk weg, met afrekenen werd ons gevraagd of het allemaal naar wens was geweest. Toen wij aangaven dat het allemaal wel erg lang duurde, werd daar niet eens op gereageerd.

Mochten wij nogmaals een keer naar Scheveningen gaan, dan gaan wij hier absoluut niet weer naar toe, dan zoeken wij wel een ander plekje op.
M M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Op een donderdagavond hier met 3 personen gegeten voor een bezoek aan het Circustheather.

Heb meerdere vestigingen van 'de Beren' bezocht, dit is verreweg het meest ongezellige restaurant van 'de Beren', aankleding is erg mager en de plekjes bij het raam zijn erg warm als de zon schijnt. Veel mensen gaan gedurende het bezoek ergens anders zitten omdat het veel te warm is. Geen zonwering aanwezig

We hebben vooraf gevraagd of we in 1,5 uur een 3 gangen diner konden eten ivm bezoek theater, dat moest geen probleem zijn. Omdat we op tijd in het Circustheater moesten zijn gekozen voor een alleen een hoofdgerecht met evt. de optie om later een dessert te bestellen. Ondanks dat er nauwelijks gasten aanwezig waren hebben we na 3 kwartier gevraagd wanneer we de bestelling konden verwachten. We hadden het idee dat onze bestelling totaal vergeten was. Door deze vertraging ook geen tijd meer voor een dessert. Blij dat we niet voor het 3 gangen menu waren gegaan. Dan hadden we waarschijnlijk alleen het voorafje kunnen opeten.

Deze vestiging van 'de Beren' laten we voorlopig links liggen. Jammer want de ervaring met andere vestigingen is veel beter.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op een mooie zonnige dag met 3 mensen proberen de bediening te doen is een slechte zaak. Het eten is redelijk, maar de medewerkers lijken niet te beseffen dat ze meer omzet kunnen krijgen door mensen goed en snel te bedienen en vaker aandacht te besteden aan een leeg glas op de tafel. Op een tafel naast ons heeft werkelijk waar een uur lang 2 borden gestaan met afgekloven spareribs. Niemand die het even afruimt! Uiteindelijk maar ergens anders een ijsje gehaald en met een ontevreden gevoel de zaak verlaten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Top gegeten, Aanrader!Ik nam een tournedos, mijn vrouw een entrecote,onze zoon een zalmfilet. Allemaal erg lekker! Daarna lekker naar de film geweest. Ze hebben het interieur ook helemaal vernieuwd
Daniela P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
35 minuten moeten wachten op een broodje en wraps. De wraps waren zo hard dat ze braken in stukjes en het brood was oud en de geitenkaas niet lekker. Dit hebben we twee keer aangegeven, er werd niets mee gedaan. Voor ons dus eenmalig, maar nooit meer!
s131709 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Pluspunten:
- Smaakvolle aankleding en sfeer
- Borden mooi opgemaakt
- Lekkere thee in mooie zakjes
- Menu ziet er goed uit

Aandachtspunten:
- Personeel aan tafel was prima, maar aan de bar was de bediening nonchalant.
- Toiletten smerig, waren verstopt met toiletpapier.
- Koffie niet te drinken. Latte macchiato was nog nooit ergens zo slecht. Bij opdiening zag het eruit als warme chocolademelk en het bleek dus ook slechte koffie te zijn zonder verse melk en goed schuim. Ook de cupcake was zo hard als een steen en lag volgens mij al heel lang in de vriezer.
- De maiskolf bij het eten was niet vers. Was niet knapperig, maar leek door en door gekookt.
- Zalmburger was te rauw.
Dianadikhoff .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag met familie een hapje gaan eten bij de beren. Altijd leuk als je ergens naar buiten stapt met t gevoel van "dat was ff gezellig"! Vrolijke bediening, lekker gegeten en op tijd klaar voor de film. Mooie zaak ook trouwens. Ik had de pittige kip, lekker niet te pittig en ruim voldoende. Mijn man had sate, omdat hij vindt dat de beren nou eenmaal de lekkerste sate hebben... Dus heerlijk eerlijk eten voor een prima prijs. En ja hier komen we zeker terug!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Samen met 2 vriendinnen hier gegeten. Het restaurant oogt vriendelijker en lichter dan voorheen. Verbouwing heeft positief effect op de uitstraling. Jammer dat de bediening zeer traag was, ongeinteresseerd en er van alles mis ging. Paar maal moeten vragen - als wij al iemand zagen - om een drankje en de menukaart. Het brood met smeersels kwam pas nadat wij al aan het hoofdgerecht bezig waren en toen wij zeiden dat wij dat nu niet meer hoefden werd -alsof het een gunst was- gezegd dat het dan wel van de rekening gehaald zou worden. Op de vraag of er nog kaneelijs was werd alleen gezegd dat weet ik niet. Dus kregen wij, zonder dat er navraag in de keuken werd gedaan, vanilleijs.
De apart bestelde gebakken ui en champignons voor € 2 per portie bleek bijna alleen uit uien te bestaan. Nee, op deze manier kom ik hier niet terug.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij gingen hier een hapje eten als afsluiter voor een leuk weekend. Laat ik beginnen met iets positiefs: Het eten is top! Van patat, vlees tot de saus. Bediening: nonchalant en onzichtbaar. Personeel is niet echt onvriendelijk, maar heeft volgens mij wel wat "opvoeding" nodig. Na enige tijd kwam eindelijk iemand langs om te vragen of wij iets te drinken wilden. Toen ik vroeg of het drinken van mijn partner ook is doorgekomen, kreeg ik een zeer verontwaardigd gezicht te zien en ook de toon beviel mij niet. We moesten best lang wachten op ons drankje en uiteindelijk zelf naar moeten vragen. Er zou iemand naar onze tafel komen om onze bestelling op te nemen, helaas moesten wij ook op deze persoon wachten en zelf iemand moeten roepen. Personeel mag wel wat oplettender zijn. Ook wat betreft lege glazen. Wel kregen wij een gratis drankje om te proberen.
Lege tafels werden ook niet afgeruid, terwijl de mensen al bijna een half uur weg zijn. Jammer, als de bediening beter was geweest, was het een topper. Nu weet ik niet zo zeker dat ik hier nog terug wil komen.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gisteren op een mooie dag lekker wezen wandelen op Scheveningen terrasjes zaten overvol toen ben ik bij de Beer gaan zitten........
Waar het eerst zo n vreet schuur was, is het nu een heel mooi restaurant geworden.
Deze zaak is bij navraag 3 weken geleden opnieuw open gegaan en nieuwen eigenaren. Ik oke dit is echt een wereld van verschil !!!
Mooiere kaart eten zag er goed uit en personeel was vrolijk ja door de drukte hoorde hier en gemor maar ja wat wil je als alles bom vol zit.
complimenten
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik ben gisteren geweest in de Beren Scheveningen ik kwam er vroeger wel eens maar zag dat de zaak verbouwd was en nieuwen eigenaren.

Ik moet zeggen 1000% beter en mooier ik ging eten was erg druk dus moest iets langer wachten maar dat begrijp ik dan ook wel.
Had mix grill deze was super het eten was dus ook beter en ik bleef ook langer zitten het was er een warme uitstraling en gezellig.

Ik kom er zeker snel weer terug.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Beste mensen er zitten nieuwe eigenaren in de Beren Scheveningen!!
Ik moet zeggen hij is helemaal verbouwd echt mooi geworden, gewoon WOW !!
Eten is super geworden een zeer goede kaart en je blijft ook veel langer zitten!
Deze nieuwe ondernemers weten hoe het moet dit zaak gaat HOT worden.
Anne-Greth V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hebben hier met zijn 3en gegeten op een maandagavond, de dag dat je voor 11,50 pp onbeperkt spare ribs kan eten. Tijdens de eerste ronde krijg je er friet dan wel aardappel uit de oven, sauzen en een klein bakje salade bij. Gezegd moet worden dat de salade duidelijk kant en klaar binnenkomt en ze niet ruim met hun portie zijn, maar de smaak is prima. Bij iedere ronde kan je kiezen uit verschillende marinades voor de spare ribs en eventueel kan je nog bv een bakje frietjes bijbestellen.
We zaten aan het raam met mooi uitzicht op het strand en de zee. De ambiance was gezellig, ze hebben net verbouwd bleek, en de stoelen zaten erg lekker. Op de achtergrond stond passende muziek op.
Het personeel was aller aardigst vanaf binnenkomen tot weggaan. Ze hadden zelfs netjes een allergenen kaart met uitleg voor een van ons. Wellicht omdat het om onbeperkt ging maar wel zijn we echt een keer iemand gaan halen omdat we al een tijdje zaten te wachten om opnieuw een portie te bestellen.
Al met al een restaurant waar we door de prijs/kwaliteit verhouding wel terug zouden komen.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Oh , oh oh wat een drama.
Prijs kwaliteit is ok , niets mis mee. Voor relatief weinig geld redelijk voedsel.
Maar er zijn wel een paar basisregels in elk restaurant. Bijvoorbeeld het eten op je bord dient warm te zijn , toch ?
NOT.
Ik had vis met gebakken groenten. De groenten koud. Ik vraag om warme groente en moet daar 10 minuten op wachten waardoor mijn vis al weer koud is. Neem dan het hele bord mee terug naar de keuken !!
Dan het dessert. Twee van de vier personen nemen een dessert. Worden 10 minuten van elkaar gebracht. ppffffhhhhh. Nadat ik dit aankaartte bij de leidinggevende die avond kreeg ik niet netjes een sorry te horen maar dat schijnt zo te horen. Ze krijgen het organisatorisch niet voor elkaar om toetjes tegelijk te serveren. DRAMA dus.

Personeel is naar mijn mening totaal niet geschikt voor dit vak. Heel anders is dat in de vestiging in Rotterdam Zuid , naast De Kuip.

Had liever mijn geld ergens anders uitgegeven maar ik heb nu eenmaal drie spare ribs liefhebbers in mijn gezin......
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Op een dinsdag gegeten dan zijn alle hamburger menu's 9,90. En dat zijn ze meer dan waard. Erg vriendelijk personeel. Gezellig buiten op terras gegeten.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij zaten al 20 minuten voordat we iets te drinken kregen. De bestelling voor het eten duurde ook vrij lang. Na ons idee was het niet zo heel druk. Het was allemaal chaotisch. Tafels waren ook niet afgedekt met bestek. Daar kwamen we eigenlijk pas achter dat we het voorgerecht kregen (omdat 2 personen wel bestek hadden). Mijn dochter begon al trek te krijgen, maar moest wachten op het hoofd gerecht. Niet handig op ingespeeld. Met het nagerecht vroeg de ober welke kleur beker mijn dochter wilde, maar kreeg een andere kleur dan die ze wilde. Ik had een keuze menu, en het toetje dat ik wilde stond er niet op, dus vroeg ik of ik het toetje wel kon krijgen. Dat was geen probleem. De ober die ons hielp was behulpzaam en aardig.
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Ik kan mij totaal niet vinden in onderstaande recensie en ik heb wederom genoten van een overheerlijke geitenkaas salade! Snelle service door topbediening; hierbij kon ik aangeven dat ik geen spekjes bij de salade wilde (i.v.m. allergie) en ik had de keuze tussen bruin of wit stokbrood. De sfeer was heel knus in het restaurant met al het hout, waardoor het veel warmte uitstraalt. Al met al heel lekker gegeten en ik kom hier zoiezo weer terug!
mikeyboy286 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Mijn vriendin had de beren burger besteld, die was erg goed! Ik had 5 halve spareribs ribben besteld met honing. Helaas kreeg ik deze zonder honing aangeleverd. Wij hadden 2 keer een groten cola besteld kregen helaas een kleine. De bedoening was ook erg chagrijnig helaas. Ik zou niet weer terug gaan naar het eetcafe in Scheveningen.
bhouweling .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ik ben er 2 maal met een groep wezen eten, dit waren ongeveer 20 personen, het personeel was zichtbaar en hoorbaar niet blij dat wij er waren, het duurder gewoon 1 uur voordat het voorgerecht kwam, vervolgens duurde het 30 min voordat het hoofdgerecht kwam, hierbij waren ze ook nog eens 2 personen vergeten. Het kwaliteit van het eten is niet bijzonder, maar het is wel gewoon lekker,
pauldistel .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hebben samen lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Qua netheid mag er wel iets meer aan gedaan worden.