De Beren Rotterdam-Zuid

Diana B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mijn vriend en hebben het eten bij de beren als zeer prettig ervaren! We hebben heerlijk gegeten en gedronken voot een eerlijke prijs! We hebben een top avond gehad samen!
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Even voor de film een snelle hap, de saté is goed, daar kan je weinig aan verpesten, eten was snel op tafel, en de bediening attent. Toetje viel tegen, schimmelsmaak, en stukje plastic ( van de bak waar het ijs inzat? )
na het melden werd dit van de rekening gehaald, Niks hoogdravends maar als je snel wat wilt eten voor de film, goed adres.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten is best aardig. De logistiek kan beter. Iedereen doet 1 taak. Als je dan je eten eindelijk op tafel hebt heb je zo'n 5 mensen gezien. 1 brengt je, 1 neemt het drankje op, 1 komt het drankje brengen, 1 komt de bestelling opnemen en 1 brengt de bestelling.
Komt erg rommelig over. Medewerkers zijn dan ook niet geïnteresseerd in jou, maar alleen in dat wat je besteld . Ze proberen het nog wel vriendelijk te doen, maar zijn alweer bezig met wat ze daarna moeten doen.

Eten is OK. Bij onbeperkt spareribs mocht ik ook de diverse smaken proberen. Maar probeer geen drankje te bestellen als ze een nieuwe rib komen brengen want dan is er paniek.
Kringelfriet was een optie, maar stond wel voor € 0,50 op de rekening zonder melding te maken vooraf.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We werden ontvangen door een vriendelijke jongeman , die nam ook onze bestelling op. Ons drinken werd zonder iets te zeggen op tafel gezet , hij zei echt helemaal niks !!!! Smeersels en garnalen waren wel oké. Op naar het hoofdgerecht , we wachten en wachten en wachten........ en vijf kwartier laten nog niks. We hebben de jonge man gezegd dat we graag af wilden rekenen en dat het echt slechte gang van zaken is. De jongeman kon er niks aan doen , maar de keuken die zijn denken wij met andere dingen bezig als de bestellingen. Wij komen in iedergeval nooit meer!!!! ????????
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig gegeten alvorens van Feyenoord tegen Vitesse te genieten. Geen hoogstaande keuken, maar een prima plek om een hapje te eten. Prijs Kwaliteit prima!
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren hier gegeten. Erg lang moeten wachten tot we onze bestelling konden doorgeven. Het kwam daarna echter wel snel en was van prima kwaliteit. Ik had de angus burger besteld, medium. De uien ontbraken echter, het broodje was helemaal doorweekt, oud sla en de beloofde uien ontbraken. Gevraagd om een nieuwe en dit werd zonder problemen geaccepteerd. Iets beter, maar nog steeds niet smakelijk. Burger werd ook nog eens twee keer op de rekening gezet. Slordig! Normaal heb ik nooit problemen bij een Beer, maar hier kom ik niet meer.
XgamegirlX .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een amateuristisch zooitje daar zeg. 5 euro bijbetalen voor lamsrack plus nog eens 2 euro voor een andere saus en dan droge smaakloze lam voorgeschoteld krijgen. Het dessert waren ze vergeten. Mensen vergeten kunnen ze wat van want de hele avond gebeurde hetzelfde bij tafels om ons heen. Achteraf 9 euro teveel op de bon gerekend (bestellingen van andere tafels).
Ilëem L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Man man wat een teleurstelling...
Vier personen telefonisch gereserveerd, stonden we niet op het lijstje. Na het wachten werden wij eindelijk naar onze tafel begeleid, maar daar bleef het ook bij. Na drie keer vragen of we mogen bestellen kwam er eindelijk iemand. Onvriendelijke bediening.. werd geirriteerd nadat ik heb doorgegeven dat het best lang duurt allemaal (sorry maar zo ga je toch niet met je gasten om?) Eten was best lekker. Service kan wat beter, iedergeval een glimlach op je gezicht verandert de sfeer al snel! Tegenvallend.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteravond, tweede Pinksterdag, gegeten bij De Beren op Zuid. Het was erg druk maar ondanks de drukte bleven de medewerkers erg vriendelijk en leken het onder controle te hebben.
De spare ribs waren erg lekker en mals, wat mij ook was aanbevolen door vrienden.
Ik vind het een prima eetgelegenheid zo bij de bioscoop!
Gooke O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Omdat we naar de bioscoop gingen en dit keer voor Pathe de Kuip gekozen hadden kwamen we op het Kor Cieboomplein terecht. Op het plein zijn meerdere restaurants te vinden die net zo groot van opzet zijn als de de Beer. Echter het was een drukke zondagavond en bijna overal waren lange rijen mensen te zien. We besloten het beren restaurant te proberen. Ook hier was het flink druk. Onze naam werd snel genoteerd en we konden aan de bar wachten. Ook hier zijn we snel geholpen. Wachten met een drankje en een mandje brood met smeersels was goed te doen. We aten spareribs. Deze vielen zeker niet tegen. Er zat voldoende vlees aan, ze waren goed gaar en niet droog. De smaak was niet uitgesproken of heel indrukwekkend. De spareribs werden op een plastic plank geserveerd met een piepklein kommetje salade en friet met sausjes. De porties waren zeker groot genoeg. Wij hebben ons eten niet opgekregen. De bediening was vlot en netjes. We zullen er niet snel weer gaan eten, maar slecht was het niet.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op zich was het eten prima, echter vonden we het wel erg vreemd dat het toetje niet op een dienblad gebracht werden maar in de ene hand een taartje en in de andere hand twee coupes ijs met een hand tussen de vingers in het glas geklemd aan tafel gebracht werd. Niet echt smakelijk als de bediening met zijn vingers in jouw slagroom zit te roeren.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bij de Beren gegeten met een beren-bios bon. Het voorgerecht (surf&turf) was tot tweemaal toe niet warm. De hoeveelheid van het eten was minder dan wat wij van de beren gewend zijn. Het personeel liep tot 3 maal toe over gevallen eten van de tafel naast ons heen. Toen het erg druk was, werd er ineens opvallen vaak gevraagd of er al afgeruimd kon worden, waardoor we het idee kregen dat we weg moesten. Na het online indienen van deze klachten kreeg ik een waardebon voor 2 gratis drankjes en een mandje stokbrood toegestuurd. Dit vond ik redelijk netjes opgelost, al ga ik er door deze slechte ervaring niet meer heen.
Nimrah .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Vroeger stonden de beren bekend voor de heerlijke spareribs echter was dit zo slecht dat de lokale bezorgboer uit de dorp veel betere spareribs levert dan hier.

Jonge vlotte bediening dat wel maar vergat wel een drankje. Moet wel gezegd dat we hem 20 minuten later gratis kregen.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben er verleden jaar met de kerst gegeten was prima in orde.
Dit jaar weer geboekt met de kinderen en de rest van de familie.
17.30 uur aanwezig,na zessen pas aan tafel,de stoelen zaten nog onder vettigheid van de vorige eters .
De drank was snel geserveerd,daarna was het wachten,hebben maar 3 mandjes brood met kruidenboter besteld,toen weer wat te drinken genomen.
Om 19.15 uur kwam de soep maar die was koud-lauw die hebben we terug gestuurd.
Om 19.35 kregen we eindelijk weer soep 5x maar die was nog steeds koud-lauw.
Die hebben we ook terug gestuurd met de mededeling dat we geen soep meer hoefde.
Toen was het wachten op het hoofd gerecht,ze kwamen weer vragen of we wat wilde drinken.
Dat wilde we niet we willen nu eindelijk wat te eten hebben en dat duurde weer erg lang
Spareribs waren droog en doorbakken bij de sate zat een droog dor bolletje salade of wat daar op moet lijken.
Kortom het eten was slecht tot matig wat voor ons een gezellig avondje uit had moeten worden,is nu totaal verziekt door deze zaak.
364 euro uitgegeven aan deze ballentent.
Dit nooit meer,bedankt beren voor het verzieken van onze avond.
Ik was blij dat ik weer om 21.15 weer in de auto zat,het was een lange avond vol ergernis.
guidetti .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
een van de twee sateburgers was "kip"maar dan wel een hele oude;was niet doorheen te komen,ook geen smaak aan.de andere was oke ,vandaar een 5 en geen 0.
porties worden ook steeds kleiner(en daar gaat men hier voor naar toe), Beren gaat zichzelf de das omdoen op deze manier.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Afgelopen weekend in Zuid gegeten. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om spareribs te maken? De spareribs waren doorgekookt en de marinade was er over heen gegooid. De maiskolven waren nog bevroren. We waren er vrij vroeg in de avond en het was niet druk, dus je zou denken dat de kok genoeg tijd had om het eten voor te bereiden. De friet die erbij werd geserveerd, was te kort gebakken. Mijn tafelgenote had een smakeloze varkenshaas. Ook al zijn de prijzen aan de lage kant, dit kun je gewoon niet zo uitserveren. Maar ik moet niet alleen negatief zijn, gebakken champignons(saus), bolletje huzarensalade, stokbrood kruidenboter waren prima! Personeel is vriendelijk (alhoewel de smartphones af en toe interessanter leken dan de klanten) en het decor is prima, precies wat men van een eetcafe kan verwachten.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Bij Beren restaurant, is altijd lekker eten, voor een voordelige prijs.
Vooraf een mandje stokbrood genomen met kruidenboter. Brood was heerlijk vers gebakken.
Hoofdgerecht: Ind. saté burger- Kipfilé met satésaus, sla, komkommer en gefrituurde uitjes en berenfrites.
mijn man heeft gekozen voor de sparéribs. je kan kiezen uit verschillende smaken.
en een heerlijke Latté als afsluiting.
Lekker gegeten ( voor een redelijke prijs.)
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Lang moeten wachten voordat we uiteindelijk konden bestellen. Ze deden het natuurlijk wel slim door ons voorafgaand nog een broodje aan te bieden. Weinig groenten op het bord en voor het geld het niet waard (biefstuk).

Service was goed en inrichting prima.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Jah... we moesten wat eten en alles was vol. Hier konden we wel terecht. Erg leuk om een keer mee te maken. Simpel en gewoon eten. wat tegen viel was het wachten op een tafel. Werd 40 mi aangegeven maar uiteindelijk iets meer dan een uur....