De Beren Rotterdam-Zuid

6,2

Jouw recensie over het restaurant De Beren Rotterdam-Zuid

Janet H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Samen met een vriendin bij de Beren gegeten in Rotterdam-Zuid. Gezellige avond gehad door lekker eten geserveerd door een hele leuke, vriendelijke ober.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was goed, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Bediening had duidelijk last van de drukte die ze hadden gehad van wedstrijd Feyenoord, op zich logisch. De temperatuur in het restaurant was echt te koud, we hebben met jassen aan gezeten en ook na melding werden we niet serieus genomen. De snelheid aan opnemen van de drankjes en het diner was traag, we hebben het zelfs 2x moeten opgeven.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eenvoudig maar goed eten. Goed plaatselijk bier op de tap. Bediening wel vriendelijk. Altijd wel druk. Bij goed weer ook fijn terras.
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
8 man wezen eten ,drank duurde lang,kale borden, zure salade(uitgelegd dat dit niet kon)later excuses kopje koffie als goed maker
Koffie kopje vies;was 50 man binnen,zo.grote zaak.zo.weinig gasten dit gaat niet goed wij komen hier niet meer,jmr voorheen was altyd lekker en goed
Anoniem O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was een rustige avond. Bij aankomst (voor de zekerheid gereserveerd) werden we netjes naar onze tafel begeleid en werd na korte tijd netjes om een drankje gevraagd.

Daarna hadden we een andere serveerster die klanten helpen het minst belangrijke deel van haar baan vond. Na een paar keer wenken kwam ze het hoofdgerecht opnemen.
De burgers waren van een redelijke kwaliteit. Lager (misschien wel te) snel op tafel. Broodjes waren erg droog en qua beleg was er 1 pepertje en een klein beetje saus.

Toen we klaar waren, wilde we graag een toetje bestellen. Echter onze serveerster was eerst achterin met haar collega's aan het kletsen, andere tafels klaarzetten (ondanks meerdere keren haar aandacht te trekken).
Toen ze eindelijk naar onze tafel kwam en er bijna was, hoorde ze dat een collega weg ging en draaide letterlijk voor onze tafel om, om eerst met die collega te praten....
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Met een groep vrienden op woensdag 29 maart 2017 heerlijk gegeten en gedronken in deze gezellige zaak.
Jammer dat al vóór de start van het afrekenen (rond kwart voor 10) de medewerker chagrijnig was. Door een onduidelijkheid op de rekening, waarbij meteen werd uitgegaan dat wij de fout hadden gemaakt, liet hij zich niet van zijn geduldigste en klantvriendelijkste kant zien. Twee maal cappuccino, absoluut niet door ons gedronken, stonden nog open op de rekening. We kregen het gevoel op het politiebureau te zitten wegens verduistering van deze dranken. Ik was even bang dat hij met de bonnetjes zou gaan gooien...
Verder alleen maar positief over de andere medewerkers!!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mijn vriend en hebben het eten bij de beren als zeer prettig ervaren! We hebben heerlijk gegeten en gedronken voot een eerlijke prijs! We hebben een top avond gehad samen!
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Even voor de film een snelle hap, de saté is goed, daar kan je weinig aan verpesten, eten was snel op tafel, en de bediening attent. Toetje viel tegen, schimmelsmaak, en stukje plastic ( van de bak waar het ijs inzat? )
na het melden werd dit van de rekening gehaald, Niks hoogdravends maar als je snel wat wilt eten voor de film, goed adres.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten is best aardig. De logistiek kan beter. Iedereen doet 1 taak. Als je dan je eten eindelijk op tafel hebt heb je zo'n 5 mensen gezien. 1 brengt je, 1 neemt het drankje op, 1 komt het drankje brengen, 1 komt de bestelling opnemen en 1 brengt de bestelling.
Komt erg rommelig over. Medewerkers zijn dan ook niet geïnteresseerd in jou, maar alleen in dat wat je besteld . Ze proberen het nog wel vriendelijk te doen, maar zijn alweer bezig met wat ze daarna moeten doen.

Eten is OK. Bij onbeperkt spareribs mocht ik ook de diverse smaken proberen. Maar probeer geen drankje te bestellen als ze een nieuwe rib komen brengen want dan is er paniek.
Kringelfriet was een optie, maar stond wel voor € 0,50 op de rekening zonder melding te maken vooraf.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We werden ontvangen door een vriendelijke jongeman , die nam ook onze bestelling op. Ons drinken werd zonder iets te zeggen op tafel gezet , hij zei echt helemaal niks !!!! Smeersels en garnalen waren wel oké. Op naar het hoofdgerecht , we wachten en wachten en wachten........ en vijf kwartier laten nog niks. We hebben de jonge man gezegd dat we graag af wilden rekenen en dat het echt slechte gang van zaken is. De jongeman kon er niks aan doen , maar de keuken die zijn denken wij met andere dingen bezig als de bestellingen. Wij komen in iedergeval nooit meer!!!! ????????
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig gegeten alvorens van Feyenoord tegen Vitesse te genieten. Geen hoogstaande keuken, maar een prima plek om een hapje te eten. Prijs Kwaliteit prima!
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren hier gegeten. Erg lang moeten wachten tot we onze bestelling konden doorgeven. Het kwam daarna echter wel snel en was van prima kwaliteit. Ik had de angus burger besteld, medium. De uien ontbraken echter, het broodje was helemaal doorweekt, oud sla en de beloofde uien ontbraken. Gevraagd om een nieuwe en dit werd zonder problemen geaccepteerd. Iets beter, maar nog steeds niet smakelijk. Burger werd ook nog eens twee keer op de rekening gezet. Slordig! Normaal heb ik nooit problemen bij een Beer, maar hier kom ik niet meer.
XgamegirlX .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een amateuristisch zooitje daar zeg. 5 euro bijbetalen voor lamsrack plus nog eens 2 euro voor een andere saus en dan droge smaakloze lam voorgeschoteld krijgen. Het dessert waren ze vergeten. Mensen vergeten kunnen ze wat van want de hele avond gebeurde hetzelfde bij tafels om ons heen. Achteraf 9 euro teveel op de bon gerekend (bestellingen van andere tafels).
Ilëem L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Man man wat een teleurstelling...
Vier personen telefonisch gereserveerd, stonden we niet op het lijstje. Na het wachten werden wij eindelijk naar onze tafel begeleid, maar daar bleef het ook bij. Na drie keer vragen of we mogen bestellen kwam er eindelijk iemand. Onvriendelijke bediening.. werd geirriteerd nadat ik heb doorgegeven dat het best lang duurt allemaal (sorry maar zo ga je toch niet met je gasten om?) Eten was best lekker. Service kan wat beter, iedergeval een glimlach op je gezicht verandert de sfeer al snel! Tegenvallend.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteravond, tweede Pinksterdag, gegeten bij De Beren op Zuid. Het was erg druk maar ondanks de drukte bleven de medewerkers erg vriendelijk en leken het onder controle te hebben.
De spare ribs waren erg lekker en mals, wat mij ook was aanbevolen door vrienden.
Ik vind het een prima eetgelegenheid zo bij de bioscoop!
Gooke O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Omdat we naar de bioscoop gingen en dit keer voor Pathe de Kuip gekozen hadden kwamen we op het Kor Cieboomplein terecht. Op het plein zijn meerdere restaurants te vinden die net zo groot van opzet zijn als de de Beer. Echter het was een drukke zondagavond en bijna overal waren lange rijen mensen te zien. We besloten het beren restaurant te proberen. Ook hier was het flink druk. Onze naam werd snel genoteerd en we konden aan de bar wachten. Ook hier zijn we snel geholpen. Wachten met een drankje en een mandje brood met smeersels was goed te doen. We aten spareribs. Deze vielen zeker niet tegen. Er zat voldoende vlees aan, ze waren goed gaar en niet droog. De smaak was niet uitgesproken of heel indrukwekkend. De spareribs werden op een plastic plank geserveerd met een piepklein kommetje salade en friet met sausjes. De porties waren zeker groot genoeg. Wij hebben ons eten niet opgekregen. De bediening was vlot en netjes. We zullen er niet snel weer gaan eten, maar slecht was het niet.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op zich was het eten prima, echter vonden we het wel erg vreemd dat het toetje niet op een dienblad gebracht werden maar in de ene hand een taartje en in de andere hand twee coupes ijs met een hand tussen de vingers in het glas geklemd aan tafel gebracht werd. Niet echt smakelijk als de bediening met zijn vingers in jouw slagroom zit te roeren.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bij de Beren gegeten met een beren-bios bon. Het voorgerecht (surf&turf) was tot tweemaal toe niet warm. De hoeveelheid van het eten was minder dan wat wij van de beren gewend zijn. Het personeel liep tot 3 maal toe over gevallen eten van de tafel naast ons heen. Toen het erg druk was, werd er ineens opvallen vaak gevraagd of er al afgeruimd kon worden, waardoor we het idee kregen dat we weg moesten. Na het online indienen van deze klachten kreeg ik een waardebon voor 2 gratis drankjes en een mandje stokbrood toegestuurd. Dit vond ik redelijk netjes opgelost, al ga ik er door deze slechte ervaring niet meer heen.
Nimrah .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Vroeger stonden de beren bekend voor de heerlijke spareribs echter was dit zo slecht dat de lokale bezorgboer uit de dorp veel betere spareribs levert dan hier.

Jonge vlotte bediening dat wel maar vergat wel een drankje. Moet wel gezegd dat we hem 20 minuten later gratis kregen.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben er verleden jaar met de kerst gegeten was prima in orde.
Dit jaar weer geboekt met de kinderen en de rest van de familie.
17.30 uur aanwezig,na zessen pas aan tafel,de stoelen zaten nog onder vettigheid van de vorige eters .
De drank was snel geserveerd,daarna was het wachten,hebben maar 3 mandjes brood met kruidenboter besteld,toen weer wat te drinken genomen.
Om 19.15 uur kwam de soep maar die was koud-lauw die hebben we terug gestuurd.
Om 19.35 kregen we eindelijk weer soep 5x maar die was nog steeds koud-lauw.
Die hebben we ook terug gestuurd met de mededeling dat we geen soep meer hoefde.
Toen was het wachten op het hoofd gerecht,ze kwamen weer vragen of we wat wilde drinken.
Dat wilde we niet we willen nu eindelijk wat te eten hebben en dat duurde weer erg lang
Spareribs waren droog en doorbakken bij de sate zat een droog dor bolletje salade of wat daar op moet lijken.
Kortom het eten was slecht tot matig wat voor ons een gezellig avondje uit had moeten worden,is nu totaal verziekt door deze zaak.
364 euro uitgegeven aan deze ballentent.
Dit nooit meer,bedankt beren voor het verzieken van onze avond.
Ik was blij dat ik weer om 21.15 weer in de auto zat,het was een lange avond vol ergernis.