De Beren Rotterdam-Zuid

5,9

Jouw recensie over het restaurant De Beren Rotterdam-Zuid

Annie W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Was gisteren dus vrijdag 18 Jan geweest en had een mix besteld, plus varkenshaas sate en een kindermenu met kipnuggets. De kipnuggets had ik teruggegeven want die was bijna aangebrand en toen hebben ze andere kipnuggets gegeven maar ook die zag er niet uit en mijn kleinzoon vond het niks en toen ik er een stukje van at was het echt vies. De mix van Vlees was ook zo droog, zo wel de kipfilet als de spare ribs en al het vlees was al een beetje koud. De sate van mijn vriend was ook koud toen hij het Kreeg en hij wou het nog teruggeven maar toch van afgezien. Dus onze ervaring is om er nooit meer heen te gaan want Zelfs de rauwkost en groenten waren niet om te eten. Het is niet aan te raden om naar dit soort restaurents te eten. Vroeger was het eten goed maar tegenwoordig doen ze maar wat en zo goedkoop is het ook niet. Want op de vrijdag zijn er geen acties, dus volle pond betaald dan verwacht ik ook war voor mijn geld. Een dikke 1 krijgen jullie berenrestaurants, wel jammer.
Familie G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
+Prima 3 gangen menu samen met leuke bioscoop actie.

- ( het voorgerecht ) de carpaccio was niet lekker. Het vlees smaakte erg naar diepvries en lagen maar enkele stukjes rucola.
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De Beren wordt naar mijn mening steeds slechter. Het restaurant is gerenoveerd maar eerst zag dit er veel gezelliger uit. Er wordt ook flink gediscrimineerd in deze zaak. Wij kregen echt een ellendig plekje met een grote lamp er op gericht, meerdere malen aangegeven dat ik graag een andere plek wilde ivm migraine. Er waren genoeg plekken beschikbaar maar mochten hier niet zitten al was het niet gereserveerd. Maar telkens gaven ze 2 andere gasten wel dat ene plekje. Vals gedrag.
Daarnaast is het eten echt flink achteruit gegaan. En hebben ze veel dingen van de kaart gehaald.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
het viel helaas erg tegen.
we moesten erg lang wachten op het eten
vieze borden werden niet opgehaald.
kregen dingen die we niet hadden besteld.
patat was koud.
3x geprobeerd drinken te bestellen
helaas.
we zaten op de boven verdieping
waar een ontevreden sfeer hing
meerdere mensen gingen ontevreden naar huis.
personeel kon de drukte niet aan.
eenmaal thuis bleek de rekening niet te kloppen
€10 te veel gerekend .
we hebben aan het etentje een flinke kater overgehouden
jammer....
Zoe V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Hier gegeten met mijn zussen! En het was erg lekker en goed op tijd. Alleen jammer dat het meisje die ons bediende niet goed werd begeleid. De hoofd van de bediening was niet heel tof tegen haar en dat vond ik niet terecht, want ze deed ontiegelijk haar best. De wijnglazen mogen wel beter schoongemaakt worden. We hebben de combideal met bios gepakt en dat was super. Alleen jammer dat het zo weinig keuze in hoofdgerechten is. Maar was erg lekker! Voor de rest dank je wel voor de leuke avond.
Lisá G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ik ging hier met mijn man eten en daarna naar de film, er werd een soort combo aangeboden. De keuze is niet enorm maar het eten is er wel goed.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Eerste en de laatste keer; 3 gangen menu besteld, 3 kwartier gewacht op het voorgerecht, bleek dat de serveerster het niet goed had doorgegeven. De carpaccio was goed. Kipsate als hoofdgerecht die was niet te eten. Doodgebakken kipfilet in een veels te zware en donkere pindasaus. Alsof het zo uit een verwarm bak was gekomen. Heel erg vies! Bij de snackbar is het beter. Daarna werd ons nagerecht opgenomen. Mijn partner had z’n koffie al een tijdje op toen ik aangaf dat m’n toetje nog niet was gebracht. Wat een ellende zeg.
Spo T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Gezellige sfeer! Industriële look, maar wel afgewerkt. Wij kozen voor een 3-gangen arrangement voor 21,50. De opties zijn dan beperkt (5 keuzes bij iedere gang) maar het smaakt prima. Bediening was vlot zonder hinderlijk te zijn.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De ontvangst was zeer vriendelijk, onze dochter had net gehoord dat ze geslaagd was en werd leuk gefeliciteerd door de man die ons ontving. De serveerster was zeer vriendelijk, vrolijk en gezellig. Het 'vuurwerk' op de sorbet van onze dochter was een hoogtepuntje en zeker met "celebration" dat werd gedraaid.
Het eten was verrukkelijk, goed van temperatuur en prima porties. We hebben heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs.
Kennard B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Zaterdag 7 april 2018 met 6 personen wezen eten. Het was er veel te koud! Dit laten weten aan de bediening, maar die deed daar niks aan. Vervolgens lang gewacht op de gerechten en drie (!) maal een gerecht vergeten op te nemen. De gerechten (met name de hamburgers) vonden we niks bijzonders en erg kaal opgediend. Met elkaar praten gaat ook niet, de 'muziek' staat er veel te hard. Hier gaan we niet meer heen.
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Samen met mijn partner hier op 26 april gegeten. Er was toevallig een actie van onbeperkt spareribs. Leuke actie en snelle service van het personeel. We zaten op de hoge barstoelen (erg comfortabel), leuke, strakke en eigentijdse inrichting van de zaak.
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Na de film hier eigenlijk best lekker snel gegeten.
Het was er om ca 1815 uur op dinsdag al redelijk vol.
Chick en Wings vooraf goed te eten maar de paneer was wel erg dik.
Daarna spareribs, lekker mals, vielen van het bot af.
Mijn tafelgenoot had varkenshaas saté, kennelijk ook in orde.
Het was later aardig vol daar, blij dat ik weer in de frisse lucht kwam.
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Samen met een vriendin bij de Beren gegeten in Rotterdam-Zuid. Gezellige avond gehad door lekker eten geserveerd door een hele leuke, vriendelijke ober.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was goed, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Bediening had duidelijk last van de drukte die ze hadden gehad van wedstrijd Feyenoord, op zich logisch. De temperatuur in het restaurant was echt te koud, we hebben met jassen aan gezeten en ook na melding werden we niet serieus genomen. De snelheid aan opnemen van de drankjes en het diner was traag, we hebben het zelfs 2x moeten opgeven.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eenvoudig maar goed eten. Goed plaatselijk bier op de tap. Bediening wel vriendelijk. Altijd wel druk. Bij goed weer ook fijn terras.
Daniel P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
8 man wezen eten ,drank duurde lang,kale borden, zure salade(uitgelegd dat dit niet kon)later excuses kopje koffie als goed maker
Koffie kopje vies;was 50 man binnen,zo.grote zaak.zo.weinig gasten dit gaat niet goed wij komen hier niet meer,jmr voorheen was altyd lekker en goed
Anoniem O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was een rustige avond. Bij aankomst (voor de zekerheid gereserveerd) werden we netjes naar onze tafel begeleid en werd na korte tijd netjes om een drankje gevraagd.

Daarna hadden we een andere serveerster die klanten helpen het minst belangrijke deel van haar baan vond. Na een paar keer wenken kwam ze het hoofdgerecht opnemen.
De burgers waren van een redelijke kwaliteit. Lager (misschien wel te) snel op tafel. Broodjes waren erg droog en qua beleg was er 1 pepertje en een klein beetje saus.

Toen we klaar waren, wilde we graag een toetje bestellen. Echter onze serveerster was eerst achterin met haar collega's aan het kletsen, andere tafels klaarzetten (ondanks meerdere keren haar aandacht te trekken).
Toen ze eindelijk naar onze tafel kwam en er bijna was, hoorde ze dat een collega weg ging en draaide letterlijk voor onze tafel om, om eerst met die collega te praten....
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Met een groep vrienden op woensdag 29 maart 2017 heerlijk gegeten en gedronken in deze gezellige zaak.
Jammer dat al vóór de start van het afrekenen (rond kwart voor 10) de medewerker chagrijnig was. Door een onduidelijkheid op de rekening, waarbij meteen werd uitgegaan dat wij de fout hadden gemaakt, liet hij zich niet van zijn geduldigste en klantvriendelijkste kant zien. Twee maal cappuccino, absoluut niet door ons gedronken, stonden nog open op de rekening. We kregen het gevoel op het politiebureau te zitten wegens verduistering van deze dranken. Ik was even bang dat hij met de bonnetjes zou gaan gooien...
Verder alleen maar positief over de andere medewerkers!!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mijn vriend en hebben het eten bij de beren als zeer prettig ervaren! We hebben heerlijk gegeten en gedronken voot een eerlijke prijs! We hebben een top avond gehad samen!
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Even voor de film een snelle hap, de saté is goed, daar kan je weinig aan verpesten, eten was snel op tafel, en de bediening attent. Toetje viel tegen, schimmelsmaak, en stukje plastic ( van de bak waar het ijs inzat? )
na het melden werd dit van de rekening gehaald, Niks hoogdravends maar als je snel wat wilt eten voor de film, goed adres.