De Beren Oud-Beijerland

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Beren Oud-Beijerland

Monique L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Gezellig restaurant. Personeel heel vriendelijk, doen erg hun best. Lekker eten voor leuke prijs. Brood vooraf wat uitgedroogd. Wat van gezegd en er werd nieuwe aangeboden. Vond ik netjes. We komen er graag. Goede sfeer en lekkerceten. Ook voor vegatarier genoeg keus
Steph R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Jammer genoeg was de service niet al te best, ik werd zelfs een aantal keren genergeerd door een jongenman vanuit de bediening. We hebben de hele avond met 1 drankje gedaan want toen ons glas leeg was werd er niks aan ons gevraagd. Ik had niet het idee dat er een leidinggevende in de buurt was want er werd nogal lollig gedaan en totaal niet op de gasten gelet. Jammer want we hebben verder lekker gegeten.
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk terras buiten ook prima bij wat kouder weer. Bediening bijzonder traag maar dat werd achteraf goed gemaakt met een kopje koffie. Tja en het eten, goed op smaak en veel. Friet was helaas koud, burger prima. Prima hap voor tussendoor.
José B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super sfeervol, goede gerechten! Heel jammer dat men vergeten is dat mijn moeder haar verjaardag vierde, 75, en er geen muziek noch vuurwerk was. Wel afgesproken!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Voor de verandering - normaal gaan we weleens hier 's-avonds eten - nu neergestreken voor een door de weekse lunch en eerlijk is eerlijk.....een super lekkere makreelsalade gegeten. Om ons heen zaten ook mensen te lunchen en sommigen van hen hadden een lunchgerecht welke er uitzagen als kleine schilderijtjes.
Bediening leuke, frisse, vriendelijke jonge meiden en het eten werd in een normaal tempo geserveerd.
Deze zaak op deze locatie blijft een topper, met heerlijke gerechten, vriendelijk personeel, wat wil een klant nog meer?
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met dank aan de drukte van de foodtruck-activiteit in het dorp, hier neergestreken om een hapje te eten. Kwaliteit was prima, maar personeel had het tempo van een slak. We konden wel heerlijk buiten eten en binnen ziet het er ook prima uit, maar jongens: voer het tempo toch wat op, klets niet alleen en lang met vaste gasten.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij zijn hier zondagavond geweest. Heerlijk op het terras gezeten en allebei een varkenshaas saté genomen die botermals was. Lekkere pindasaus en rauwkost.
De Beren op deze locatie is werkelijk waar een aanwinst. Mooie inrichting, aardige medewerkers en goed betaalbaar eten. Wij gaan zeker weer een keertje terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Moesten erg lang op ons eten wachten...stokbrood en kruidenboter alsof het uit de vriezer kwam zo hard en koud...niet echt smakelijk.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
We zijn dit jaar gestart met uit-eten gaan bij Bertus Beer. Leuke Beer in Oud-Beijerland, mag wel iets beter gelet worden op het schoon houden van de zaak.
Concept is bekend en niet verrassend te noemen, maar wel lekker. De bediening was goed, daarbij opgemerkt dat het niet echt druk was.
We begrepen van de eigenaresse dat het "beren concept" zal worden aangepast. Oké dat kan, maar of dat verstandig is betwijfel ik. Mijn advies: laat het gewoon de 'beren uitstraling' houden!
MChristiaan .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Recent bij de Beer in Oud-Beijerland geweest. Niet verrassend, maar wel lekker.
De bediening was goed, maar mag wel wat meer attent zijn. O.a. lege glazen meenemen.
Het restaurant heeft een knusse "beren" uitstraling
Waardo .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Op een woensdagavond hier gegeten. Het was niet druk ... op het drukste moment van de avond vijf tafels gevuld . Je zou dan een vlotte bediening verwachten... Niets is minder waar, erg lang (minimaal een half uur) moeten wachten voor eten te bestellen en deze tijd ook minimaal gewacht voor het serveren. Zelfs het stokbrood met kruidendokter was niet in orde... Het stokbrood nat en koud en de kruidendokter vrieshard. Ook bij ons werd het driegangenmenu besteld met oa de saté. De saus was veel te zout in vergelijk met andere beren restaurants. We hebben dit gemeld, en ze gaven idd toe dat de saus anders smaakte. Ook is er een dagmenu besteld van onbeperkt sliptong... Het wachten op het tweede portie duurde dermate lang dat ik geen zin meer had om op een derde portie te wachten.
Ik zeg dit niet vaak, maar hier kom ik niet meer terug. Dit is niet beren waardig en er is voldoende alternatief in Oud-Beijerland.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
In de herkansing ... en gelukkig maar want of er was een wisseling van personeel of ze hebben iets gedaan met onderstaande reacties want we werden prima bediend!
Voorgerecht garnalenkroketjes waren redelijk, weinig garnaal maar de smaak was redelijk. Garnituur erbij (1 blaadje sla) hadden ze beter weg kunnen laten. Spareribs 10,- onbeperkt en smaakte prima. Kortom, als je niet gaat voor culinair maar gewoon voor de gezelligheid, kun je hier prima terecht.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Eten was prima maar de bediening ... we kwamen voor de onbeperkt spare ribs en hebben een uur lang (!) moeten vragen om een 2e portie (wat een halve rib is). De serveerster zei steeds "Ik kom zo bij u". Dat duurde dus een uur ... Voor het opnemen van het dessert hebben we ook een uur moeten wachten. En dat terwijl het pas druk werd toen wij weg gingen (half 8). Ook was het een crime om drankjes te bestellen.