De Beren Oosterhout

Markt 22 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Oosterhout

Op de eerste rij

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Aan het marktplein stroomt de gezelligheid langs, dus genoeg te zien als je achterover geleund aan een heerlijke lunch of diner zit!

Meer informatie over restaurant De Beren Oosterhout

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Beren Oosterhout

Maarion .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding, korte wachttijd en vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Met AH restaurant actie daar gegeten en keuze uit de driegangenmenu menu a € 19,50 p.p.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
voor de 2de keer geweest was in een woord voortreffelijk dus gaan zeker daar weer binnenkort gaan eten heel gezellig restaurant
luijten.vandam .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hadden het AH MENU, en dat was erg lekker. Voldoende keus en variatie. De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige sfeer.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel goed. Kunnen ons aansluiten bij alle lovende kritieken van de andere gasten. Zeker nogmaals een bezoek waard. Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening.
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker en simpel maar goed eten, zeker de tomatensoep was heel lekker. We gaan zeker nog een keer terug. En dan ga ik ook de kipsate proberen
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
3 gangen menu .De kipsaté was heerlijk mals en de gegrilde zwaardvis overheerlijk ! Per ongeluk verkeerde toetje gekozen, maar werd binnen minuut omgeruild zonder kosten. Zeer betaalbare prijzen.
Gezellig familierestaurant waar we nog vaak zullen terugkeren.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend en meedenkend. Een aanrader voor iedereen. Komen binnenkort terug met vrienden die we ook kennis willen laten maken met De Beren Oosterhout
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was lekker, De bediening was vriendelijk en snel.
Wij hadden een 3 gangen diner voor 19,95 voor twee personen met de bon van ah.
Het was perfect allemaal thanks.

Mvg Mark
Rini V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed bevallen, tot de volgende keer
versteden .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Afgelopen vrijdag 22-09 hier gegeten. Het was wederom heerlijk en je krijgt meer dan voldoende. Het personeel is heel vriendelijk en zeer attent. Kortom je krijgt hier echt waar voor je geld. We komen hier absoluut nog eens terug.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij hebben weer lekker gegeten.
Leuke en goede bediening en we komen zeker weer terug.
Ook een gezellig sfeer hangt er bij de Beren in Oosterhout.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gezellig restaurant, wij zaten aan een ronde tafel met prima stoelen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Service was uitstekend. We kregen direct een andere plaats toegewezen, omdat we in eerste instantie in de trek zaten vlak bij de voordeur. Één van onze tafelgenoten had een glutenvrij dieet, er werd gelijk een alternatief aangeboden op het moment dat de tomatensoep niet meer voorradig was. Prijs/kwaliteit/service krijgt dan ook van ons een dikke 10, een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.
truusvanachteren .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zaten hier met de AH-restaurantactie maar daar was niets van te merken!
Werden met even veel vriendelijkheid behandeld als de overige gasten en ook het eten was net zo veel en even lekker dan dat van de klanten die de "volle mep" moesten betalen.
Wij hadden de tomatensoep - het krokante buikspek - de kipsaté en de Reijpenaar proeverij en alle gerechten waren even lekker en goed van kwaliteit!
Zoals gezegd waren ze érg vriendelijk en gaven ons ook de mogelijkheid om gewoon 3 gangen van de kaart te kiezen ipv uit het actiemenu dan golden uiteraard de gewone prijzen en zou de prijs van het actiemenu van de rekening worden gehaald - mooie aanbieding natuurlijk maar omdat het actiemenu voor ons genoeg te bieden had hebben wij daarvoor gekozen.
Als we in Oosterhout zijn gaan we zeker nog eens terug!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten! Hadden een goede plaats, het was gezellig en de bediening was prima.
Door de kortingsactie is het uit eten gaan weer haalbaar.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor-en nagerecht prima. Hoofdgerecht matig. Roodbaarsfilet niet echt lekker en zeer kleine hoeveelheid en dat zijn we bij De Beren niet gewend. Frietjes waren lauw. Personeel reageerde erg aardig en heeft ons gecompenseerd.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het lang wachten kwam omdat het restaurant helemaal bezet was.
Was verder geen probleem.
Onze vrienden vonden het eten en de locatie ook naar wens.
dekker1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vanavond weer lekker gegeten bij de Beren in Oosterhout. Vooraf telefonisch geïnformeerd over het mogelijk niet kunnen pinnen. Klasse

Alles was keurig geregeld, aardige bediening en behulpzaam.

Bedankt voor de geslaagde avond! Lej@n
Lor2520 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
eten was geweldig vriendelijk personeel
roodbaars was een beetje klein deed daar melding van en kregen gelijk een nieuwe er bij
gaan heel goed om met meldingen ze doen er gelijk wat mee
in 1 woord voor ons was het geweldig
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Waren hier met de AH actie. Kregen, in tegenstelling tot sommige andere restaurants, de keuze uit gehele menukaart er werd gewoon het bedrag van een drie gangen menu van de rekening afgehaald. Top dus. Vriendelijke bediening, lekker gegeten en ze hadden ook nog rekening gehouden met onze voorkeur van een rustig hoekje. Gaan zeker terug.