De Beren Oosterhout

Markt 22 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Oosterhout

Op de eerste rij

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Aan het marktplein stroomt de gezelligheid langs, dus genoeg te zien als je achterover geleund aan een heerlijke lunch of diner zit!

Meer informatie over restaurant De Beren Oosterhout

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig vriendelijk en oplettend personeel! Naborrelen met een gezelschap van 5 dames tot 23:00 uur was geen enkel probleem. Echt fantastische!!!!!!
bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen ,het eten was ook lekker de bediening was zeer vriendelijk dus wat wil je nog meer dus we komen zeker nog een keertje terug.
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top service en zeer vriendelijk personeel.
Mocht je iets van het menu niet mogen hebben ze een alternatief.
Toppers stuk voor stuk!
Jvdbliek .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten we waren met 6 personen en hadden een hele gezellige ronde tafel. En bedankt Kimberly voor de hele goede en fijne bediening
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bediening was uitstekend en de gerechten voldeden aan ieders verwachting. Hadden een persoon met pinda allergie en daar werd zeer goed over meegedacht door personeel (werd goed rekening mee gehouden). Hele gemoedelijke sfeer en keuze van gerechten was heel goed en uitgebreid.
Sintgroen I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede bediening en heerlijk gegeten
Erg leuk ingericht restaurant.. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten daar.
Escha .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Buitengewoon vriendelijke ontvangst, prima behandeling, lekker gegeten, tevreden vertrokken.
Zo zou je overal graag worden behandeld.
Een echte aanrader!
Ienenar1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super bedankt voor het gezellig hoekje waarin we mochten zitten. Dit was precies wat we bedoelde.
Bedankt ook voor de vriendelijke bediening en inderdaad de kipsaté was heerlijk !
Als we weer in Oosterhout zijn zullen we jullie zeker weer bezoeken ook zonder ah actiebon.
Groetjes uit Nijmegen Arno en Inez
Koenes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Altijd als we in Oosterhout zijn gaan we bij de Beren eten. Leuke sfeer en hele aardige bedrijfsleider. Je wordt heel vriendelijk ontvangen.
CCM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben wederom heerlijk gegeten bij de beer! Deze keer een zeer vriendelijke bediening. Wij vinden de prijs / kwaliteit verhouding heel erg goed.
Mijnbootje .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebber er heerlijk gegeten de saté was lekker de satésaus lekker pittig .
De bediening was goed ,snel en zeer vriendelijk.
Zeker een aanrader en we komen beslist nog terug.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
mooie locatie aan leuk plein.Uiterst vriendelijk personeel!!!Restaurant ziet er gemoedelijk,gastvrij uit.Of je "thuiskomt".Zeker een aanrader!!
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vandaag hier op uitnodiging gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk.
Eerst gegaan voor stokbrood met smeersels. Prima van smaak, ook lekker dat er zowel wit- als broodbrood werd geserveerd. Hierna de zalm gekozen. Hierbij een bedje van groenten en gedraaide friet.
De zalm was prima van smaak en precies goed doorbakken. Groenten ook lekker, had van mij alleen wat meer mogen zijn. De friet vond ik persoonlijk wat aan de vette kant. Had liever wat minder friet en wat meer groenten gezien. Verse jus d'orange wel erg aan de prijs. Verder prijs-/kwaliteitverhouding in orde. Ik kom hier zeker terug.
Jobina V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We waren met onze kinderen 8 en 10 jaar, zijn op kinderen ingericht, is erg plezierig!
We hebben heerlijk en genoeg gegeten, vriendelijk personeel!
Zeker een aanrader de saté varkenshaas ????
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een gezellige avond met vrienden tijdens een midweek Oosterhout. Eten was lekker, de porties voldoende De bediening prima. Een fijne avond.
Diana.damen1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben gisteren 3september een high beer gehad met 9 mannen voor een vriend die 50 jaar werd.
We kunnen niet anders zeggen het was op en top geregeld.
Goede uitleg over het Bier menu door gastheer Erik, en tussen de biertjes door heerlijke luxe hapjes afgestemd op het biertje wat we kregen.
Ook bijpassende mooie menu bierkaarten gemaakt met de nodige uitleg.
Kortom het was geweldig en een aanrader voor iedereen die een High Beer zou willen.
Erik en je top team bedankt voor de zeer geslaagde middag.
Marcel Damen
Tilburgseweg39 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben met vieren genoten van een heerlijke zeebaars.
Voor en nagerecht waren prima.
De bediening en service waren voortreffelijk.
Is voor herhaling vatbaar,
Marieiens717 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Alles was erg lekker. Goed verzorgd en vriendelijke bediening. Ambiance is leuk met al die beren. Echt een restaurant om nog eens naar terug te gaan. Prima
Buschauffeur65 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
wij hebben met 8 personen heerlijk gegeten Donderdag 25 aug. wij hadden diverse maaltijden van vis tot sate's en lams rib . Iedereen was heel goed te spreken over het eten en de bediening en het was er gezellig ingericht met grote beren erg leuk vonden wij
Roosdegraaf.1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer goede en gezellige bediening. Ondanks de drukte vanwege de kermis, vlotte servering van de heerlijke gerechten. zéér zeker voor herhaling vatbaar!!!