De Beren Oosterhout

Markt 22 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Oosterhout

Op de eerste rij

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Aan het marktplein stroomt de gezelligheid langs, dus genoeg te zien als je achterover geleund aan een heerlijke lunch of diner zit!

Meer informatie over restaurant De Beren Oosterhout

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Beren Oosterhout

Piet S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben lekker gegeten bij de Beren in Oosterhout op 5 december. De bospaddenstoelensoep was qua smaak lekker, maar te dik van structuur en zag er daarom wat papperig uit. De hoofdgerechten (spareribs en tournedos) waren erg lekker en precies gebraden en gegrild als besteld). Met een kopje goede espresso en cappuccino koffie was het een geslaagde avond.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima gegeten, leuke snelle bediening en betaalbaar.
Xenia A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Een gezellig restaurant, vriendelijk personeel, goede bediening eten was goed kortom een restaurant waar ik vaker zal komen.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima restaurant om lekker en betaalbaar te eten. De bediening is vriendelijk maar niet altijd even proactief. Toch ook voldoen. Gezellig zitten daar.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wonden het heel gezellig vriendelijke bediening en uitstekende menukeuzes Top avondje gehad gaan zeker nog een keer terug en ook aanbeveling bij kennissen een feit
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prijs kwaliteit is goed!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals altijd prima gegeten bij De Beren in Oosterhout.
Ik (en meerderen) vind alleen de standaard rauwkost salade die bij de hoofdgerechten geserveerd wordt gewoon niet lekker, De sla wat bij kinder hoofdgerecht erbij zit of de huzarensalade zoals er vroeger bij zat bij de hoofdgerechten vind ik veel beter.
P.A D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig restaurant, hebben op heerlijke stoelen gezeten. Het eten was heerlijk moesten 0,50 extra voor
twister friet betalen dat moeten ze even mededelen want de serveerster zei U heeft de keuze.
Het peren toetje konden wij niet zo waarderen.
walrus3004 B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heb je kids en wil je eens iets anders dan de McDonalds, dan zit je hier goed. Wil je echt lekker eten, dan zal je verder moeten zoeken In Oosterhout .
Thieu T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super, lekker eten, vriendelijke bediening, erg gezellig.
Hele fijne avond gehad.
Altijd heel druk, zegt ook al veel. Zelfs op doordeweekse avonden.
ben_lia_aarts .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
leuke ontvangst kwaliteit eten was meer dan goed ook de prijs was zeer aanvaardbaar.de ligging van het restaurant was ook zeer sfeervol.
vivianvanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hadden lekkere herfstkost, hertenbiefstuk, met zuurkool en stoofpotje en cranberry het was echt heerlijk!! extra cranberry saus gekregen (super) dessert was ook heerlijk kaasplankje, en mijn man had de crumble.
Nog heerlijk op het terras gezeten onder de terras verwarmer.
Alleen jammer van de rokers op het terras, maar ja dan hadden dus beter binnen kunnen gaan zitten. even niet aan gedacht, maar het was nog te lekker om binnen te zitten.
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was in korte tijd het tweede bezoek en men wist zich wederom te verbeteren t.o.v. de vorige keer. Ofschoon de soep niet al te warm was en er alles aan gedaan werd om dit te herstellen koste het ons moeite om duidelijk te maken dat het echt niet nodig was. De soep was heerlijk en wij konden onze mond niet verbranden. Maar het geeft wel aan hoeveel aandacht men geeft aan gemaakte opmerkingen. Wij hebben buitengewoon lekker gegeten en daar ook melding van gemaakt bij het afrekenen. Een eerlijke zaak, waar de klant nog steeds koning is en ook als zodanig wordt behandeld. Klasse!! Komen gegarandeerd terug en zullen het ook aan vrienden melden om een bezoek te brengen aan dit ‘Beren goed’ restaurant.
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Erg gezellig ingericht , leuke sfeer . Alleen jammer dat het in het begin best snel ging om vervolgens weer lang te moeten wachten op het hoofdgerecht. Ik had een verkeerde keuze ik dacht lekker een black angus burger maar dit was echter gewoon een gummy burger als ik hem om de grond zou gooien zou die gewoon stuiteren in mijn woorden kunstvlees. Zou truffelmayo op zitten dit was ver te zoeken zo ook de bekleden met sla etc.
verkooijen44 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Beren is een leuk familierestaurant waar de prijs/kwaliteit verhouding goed is.
Wij hebben er heerlijk gegeten, de bediening was goed, het personeel vriendelijk.
Wij zullen in de toekomst dit restaurant zeker nog bezoeken.
Maarion .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding, korte wachttijd en vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Met AH restaurant actie daar gegeten en keuze uit de driegangenmenu menu a € 19,50 p.p.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Was weer super gezellig en de saté is er overheerlijk. Het zat lekker vol en een gezellige drukte. De serveersters kwamen regelmatig langs of alles naar wens was. Dat was het zeker, graag tot een volgende keer
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
voor de 2de keer geweest was in een woord voortreffelijk dus gaan zeker daar weer binnenkort gaan eten heel gezellig restaurant
luijten.vandam .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hadden het AH MENU, en dat was erg lekker. Voldoende keus en variatie. De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige sfeer.