De Beren Oosterhout

Markt 22 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Oosterhout

Op de eerste rij

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Aan het marktplein stroomt de gezelligheid langs, dus genoeg te zien als je achterover geleund aan een heerlijke lunch of diner zit!

Meer informatie over restaurant De Beren Oosterhout

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een gastvriendelijk restaurant met een goede keuken. Sfeervol. Wij komen zeker terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Prima, gezellig, prettig personeel en het eten is heerlijk
ConnyMary V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijk personeel o.l.v Eric. Goed advies gezellige uitstraling goed eten. Eric gaat heel goed met mensen om met een beperking. Dit doen maar weinig restaurants . Zomers vriendelijk voor de honden en komen gelijk met bak water . Teveel om op te noemen gewoon perfect
P V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een super geslaagde avond, het eten was geweldig lekker. Wij waren met 5 dames van het werk en als verrassing hadden de mannen ook een tafel gereserveerd naast onze tafel. Ook die vonden het eten en de bediening geweldig goed.
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
was weer uitstekend net zoals de vorige keer !! Zeker nog van plan om nog eens terug te gaan. Zeer vriendelijke en goed bediening en het eten was voortreffelijk !
M. M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten bij de Beren! Gezellige entourage om met vriendinnen lekker bij te kletsen. Prijs kwaliteit is helemaal goed.
Incs .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Geen uitgebreide kaart maar zeker genoeg keuze. Aanrader.
inevandenboer .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een vlotte vriendelijke ontvangst. Ook de bediening was vlot en vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijne sfeer, vriendelijke bediening en hond-vriendelijk:-) Het eten was voldoende, het was via AH actie dus keuze beperkt helaas, ik vind dat een groter probleem als mijn eetpartner, en zou hier graag nog een keer à la Carte willen eten. Maar door AH korting nu eens écht voordelig!
mevr. S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima.
pejaroos .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prijs kwaliteit perfect. Zeer vriendelijk personeel. Warme gezellige inrichting. Keuze uit 3 soorten friet (zonder extra kosten) en eindelijke een restaurant die geen extra kosten rekent voor sausjes. Kipsaté was heerlijk bereid. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en komen hier zeker terug.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Snelle en vlotte bediening. Heerlijk gegeten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar !! Goede sfeer en service en kwaliteit voor een betaalbare prijs !!
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig vriendelijk en oplettend personeel! Naborrelen met een gezelschap van 5 dames tot 23:00 uur was geen enkel probleem. Echt fantastische!!!!!!
bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen ,het eten was ook lekker de bediening was zeer vriendelijk dus wat wil je nog meer dus we komen zeker nog een keertje terug.
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top service en zeer vriendelijk personeel.
Mocht je iets van het menu niet mogen hebben ze een alternatief.
Toppers stuk voor stuk!
jvdbliek .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten we waren met 6 personen en hadden een hele gezellige ronde tafel. En bedankt Kimberly voor de hele goede en fijne bediening
16041948 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bediening was uitstekend en de gerechten voldeden aan ieders verwachting. Hadden een persoon met pinda allergie en daar werd zeer goed over meegedacht door personeel (werd goed rekening mee gehouden). Hele gemoedelijke sfeer en keuze van gerechten was heel goed en uitgebreid.
Sintgroen I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede bediening en heerlijk gegeten
Erg leuk ingericht restaurant.. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten daar.
escha .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Buitengewoon vriendelijke ontvangst, prima behandeling, lekker gegeten, tevreden vertrokken.
Zo zou je overal graag worden behandeld.
Een echte aanrader!
ienenar1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super bedankt voor het gezellig hoekje waarin we mochten zitten. Dit was precies wat we bedoelde.
Bedankt ook voor de vriendelijke bediening en inderdaad de kipsaté was heerlijk !
Als we weer in Oosterhout zijn zullen we jullie zeker weer bezoeken ook zonder ah actiebon.
Groetjes uit Nijmegen Arno en Inez