De Beren Houten

Duwboot 22 3991 CE Houten Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Houten

Na winkelen komt eten

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Na een dagje winkelen is het tijd voor ontspanning, en dat gunt de vriendelijke bediening je van harte! Of verleng je dagje uit met het Beren bios menu.

Meer informatie over restaurant De Beren Houten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Erg voordelig
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer goed eten voor een redelijke prijs!
Wij hebben vaker bij restaurants gegeten van de Beren familie, maar deze springt er duidelijk boven uit.
Zowel qua kwaliteit van eten als de vriendelijkheid van de mensen.
Locatie (op een industrieterrein) komt wat vreemd over... Maar als je eenmaal binnen bent, dan is het zeer sfeervol.
Erg geschikt voor kinderen (springkussen voor de deur, wel binnen). Daardoor ook zeer geschikt voor mensen zonder kinderen (kinderen rennen niet langs je tafel)
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
op een zondagavond hier gegeten. Kunt op het dak gratis parkeren. Aardig gevuld restaurant voor een zondagavond. Leuk ingericht. 3 gangen menu voor 19,50 was lekker, bruschetta met noorse garnalen en karameltaartje waren erg lekker. Goede porties voor grote eters. Bediening was vlot en vriendelijk, zeker een aanrader.
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Helemaal eens met P Roever (en zeer geschikt voor kids):
Goed restaurant voor een redelijke prijs. Het eten is relatief eenvoudig maar van goede kwaliteit.
De bediening is prima.
De ligging, op een industrieterrein, is misschien niet zo geweldig, maar van binnen is het restaurant erg sfeervol.
Alles bij elkaar een aanrader als je goed en no-nonsense wilt eten.
P_Roever .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening is prima.
Alles bijelkaar een aanrader als je goed en no-nonsense wilt eten.
VoermansE .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De kerrie-kokos soep had zowel met kerrie als kokos niets te maken. Het smaakte eerder naar een kippenbouillon.
Ook de salade met kip en ketjap was smakeloos. Smakeloze dressing en de ketjapsmaak ontbrak. De nagebrachte ketjap in een bakje leek meer op bbq saus dan op ketjap (dik en geen zoutige ketjapsmaak).
Service was verder prima maar het eten vonden wij veel minder dan wij van dit restaurant gewend waren.
Bodilvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten was heerlijk Goede prijs verhouding was genoeg leuk opgediend personeel was heel vriendelijk alles was prima in orde zou jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden
Jayissy .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een echt kinderrestaurant. Eten was niet van hoge kwaliteit, was gewoon prima. Service was erg wisselend. Wij maakte gebruik van de shell actie waardoor we een aangepaste kaart kregen, dit viel erg tegen omdat er weinig keus was,
Marcel389 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Lekker eten. Goede vriendelijke bediening. Locatie ziet er goed alleen de ligging op het industrie terrein is wat minder.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met onze 2 kinderen zijn we bij de Beren in Houten gaan eten, met de Shell/Iens actie. We kregen een apart menu met keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. De kinderen kunnen kiezen uit 5 menuutjes. Het eten was niet spectaculair maar wel gewoon erg lekker (de zalm die ik had was super mooi gebakken, niet te droog) en goed bereid. De bediening uitermate vriendelijk en de service uitstekend. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat ook de kinderen mee deden met de actie, dit bleek niet het geval. De (nieuwe) eigenaar was toevallig op het afreken moment aanwezig en deed niet moeilijk, gaf ook korting op de kindermenu's.
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellig restaurant, lekker eten, maar niet hoogstaand geweldig. De wijn was in orde. Kortom prima eten, met kinderen goed te doen.
Ingridenarend .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Eten was minder als we gewend waren (referentie De Beren Heenvliet).
De keuze was minimaal wat betreft de Shell/Iens actie, we konden niet zoals gebruikelijk kiezen uit het drie gangen menu, maar hadden een aparte kaart speciaal voor deze actie (staat niet vermeld als je boekt).
Decor zag er netjes uit en de service was goed en netjes.
Angie79 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor de 2e keer met de Iens actie. Was prachtig weer dus konden buiten zitten. De seizoen gebonden asperge soep is was heerlijk!
Silvanavanwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voorgerecht ging. Mandje brood voor mn dochter werd vergeten. De tijd van het voorgerecht naar hoofdgerecht duurde 1 uur en 15 min. Niet erg handig met een meisje van 2. Er werd slecht gevraagd om drinken. Ben wat beter gewend van ze.
Springkussen is erg leuk, maar niemand houd het in de gaten. Oudere kinderen worden er niet afgestuurd en bij heel erg wild doen wordt er ook niks gezegd, jammer.
Dagmarvg .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Carpaccio was heerlijk!
De saté was prima alleen had er 1 van de 2 sla de andere niet. Daarnaast kwam de saus 10 min na dat het hoofdgerecht kwam.
We hebben helaas 50 min moeten wachten op het dessert.
Door allergie bleef er maar heel. Weinig over van het nagerecht.
Jammer echt jammer.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Bediening was goed!eten kwam optijd..alleen erg "simpel" van smaak..(beetje snackbar)maar ach..kan slechter
Kruk waar ik op moest zitten kreeg ik last vsn mijn rug van.Jammer van deze tafeltjes
Willemeningrid .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening aardig netjes vlot, de aankleding zag er goed uit na de verbouwing. Vroeger veel geweest, dus de verbouwing heeft wel nut gehad
Karinrijksen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was goed en vriendelijk. Het decor was prachtig.
We zullen het iedereen aanbevelen. We zaten gezellig aan een mooie ronde tafel met
z´n zessen.
Mailvia .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zijn met z'n 2 met Shell aktie gaan eten bij de Beren Houten,gezellige inrichting,onlangs vernieuwd.
Kregen een "hoge tafel",helaas wiebelde deze enorm,men heeft al getracht dit op te lossen met enige bierviltjes maar dat hielp niet echt.
Hele drukke plek krappe waar veel langs gelopen werd.
Mochten beperkt kiezen ivm shell aktie .
Dit in tegenstelling bij de Beren in Utrecht een week er voor.Daar mochten we kiezen uit hele 3-gangen menu kaart.
Hebben hetzelfde gegeten te weten carpaccio-varkenshaassate-dame blanche.
Carpaccio was wel ok,hier hebben ze aleen spekstukjes toegevoegd,was niet helemaal mijn ding,mijn vrouw vonder het wel lekker.
De saté hebben we deze keer gevraagd de pindasaus apart in bakje te serveren omdat de saus nogal dik en zout was de vorige keer en wilde ervaren of de saté echt gegrild zou zijn.Nou dat is helaas niet zo,is gekookt Denk ik,dus toch maar een flinke klodder saus er over gedaan ,wat het geheel inderdaad erg zout maakte.
De dame blanche kregen we hier wel met aparte chocoladesaus geserveerd (in tegenstelling met Utrecht,waar de saus er over heen gegoten was) Prima nagerecht.
Al met al redelijk gegeten
Voor ons gemiddelde score 7
Nieuwegeinse1970 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor Shell actie een beperkte menukaart. Op zich kan daar prima uit gekozen worden. Voorgerecht was prima, het hoofdgerecht minder, dessert redelijk. De locatie op een industrie terrein in een soort van winkelcentrum is niet bijzonder. Het restaurant vanbinnen is ruim. De medewerkers ontzettend vriendelijk.
Wieltroost V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de speciale Shell aktie kaart voor- hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Leuke ambiance geworden na de verbouwing.