De Beren Heenvliet

Stationsweg 27 3218 AV Heenvliet Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Heenvliet

Verantwoord dagje vakantie

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. Voor fietsers en wandelaars is deze locatie goed te bereiken en dompel je je even onder in vakantiesfeer. Zeer geschikt voor een groepsdiner of borrel!

Meer informatie over restaurant De Beren Heenvliet

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ron Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het was echt top vooraf bij de online reservering vermeld dat we de verjaardag van onze 2 kinderen vierde en toen werd er door de beren een muziekje gedraaid van lang zal ze lever en er kwamen 2 ijsje op tafel met sterretjes de jongens genoten.. en het eten was echt super.

topp
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Meerdere keren bij de Beeren in Heenvliet gegeten.
Prima gelegenheid,vlotte bediening,beleefd.Goed eten.
Niets meer aan toe te voegen.
Parkeren oke.
Komen zeker nog een keer .
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het was de eerste maar ook de laatste keer dat we hier gegeten hebben.
We zagen dat we onbeperkt sliptongetjes konden eten en de eerste 2 waren lauw en kennelijk voorgebakken. Toen we er nog 2 vroegen waarvan weer voor de ene persoon goed doorgebakken, kregen we er ieder 1. "Twee tegelijk mocht niet en hard gebakken kon meestal niet...." Op de spareribs lag een ondefinieerbare saus en ook de spareribs waren lauw.
De bediening was uiterst vriendelijk, wel storend dat er om de paar minuten wordt gevraagd of je nog wat wil drinken.....
Voetelink1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Goed menu ,goede bediening ,maar af en toe een vervelende serveerster die stampvoetend voor bij liep ! meer heb ik niet te zeggen !
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We haden meloen en ham en carpacio was erg lekker.
Bij de varkenshaas werd gevraagd of we saus wilden maar ze vertelde er niet bij dat je 2 euro per persoon daarvoor bij moest betalen ,werd er dan ook keurig van de rekening af gehaald.
Verder was het allemaal erg goed.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Wij kennen het restaurant van eerdere bezoeken en vinden dat de nieuwe eigenaren positieve en duidelijk merkbare verbeteringen hebben aangebracht. De bediening is vriendelijk doch je merkt een duidelijk zakelijker en punktuelere aandacht en service ( apart sauzen complet, evenzo het mayonaise stel).
Het eten zelf was wat we wilden hebben en dus bestelden. Prima presentatie op tafel. Dus de service was geweldig. Het "bonanza/beren"-decor voelde als "thuis". Geweldig, herhalen!!!
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De bediening was goed.
Carpaccio en de rauwe ham met meloen was goed.
De varkenshaas was goed klaargemaakt en de zalmfilet ook.
Leuke ambiance.

Komen zeker terug.
Hajé W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij komen hier al jaren. Sinds de verkoop aan De Beren is vooral de bediening achteruit gegaan. De persoonlijke touch is weg. Afgelopen dinsdag waren we er weer en toen na 25 minuten de kinderen eindelijk hun eten kregen, gelijk met de volwassenen Ondanks verzoek om ze kort na voorgerecht uit te serveren, dan kom je tenslotte ook nog aan je eigen eten toe, was de entrecote ruim medium (rare besteld), waren de asperges voorgekookt en wist pas de tweede serveerster een paar normale messen voor de kinderen te regelen. Kennelijk vindt men tegenwoordig bij de beren dat een twee en zesjarige het met steakmessen mogen doen. Toen we vervolgens geen toetje meer hoefden werd bij Gods gratie de koffie in de plaats gesteld van het toetje. U begrijpt, voor ons voorlopig de laatste keer..
Alex.van.der.meer .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en snel. We komen n keer terug met de kindjes erbij. Met de kortingscoupon vande Shell actie is de prijs nog aantrekkelijker.
Nicolev1 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Onwijs vriendelijk personeel, lekker eten, een goede sfeer en ook niet geheel onbelangrijk.. betaalbaar! Echt een aanrader!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de shell tank actie.
vooraf carpaccio, hoofd kipsate en als nagerecht appelcrumble.
allemaal erg smaakvol.
nette zaak, goede bediening en dat voor maar 30 euro.

Wij komen hier zeker weer terug
K_van_aken .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
heerlijk gegeten bij de beren in Heenvliet met shell bonnen. Kon echter alleen uit speciaal shell menu kiezen wat overeenkomt met de normale 3 gangen voordeel diner. Dit is echter geen straf want er is wel een ruime keuze. Snelle vlotte bediening met vriendelijke mensen. Jammer dat je niet in het weekend terecht kan met je shell bonnen.
GoodFood0 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Prima eten, snel op tafel zoals we gewend zijn. Jammer dat de nieuwe eigenaresse zo aanwezig is. Dirigeert haar personeel, roept ze met stemverheffing. Dit was eerder niet nodig en toen liep het ook gewoon.
Miranda213 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Eten en bediening waren goed. Jammer alleen dat de reservering voor de 2de keer niet aan het restaurant was doorgegeven.
Dulmen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gezellig restaurant, eten uitstekend, royale porties, prettige bediening. Echt een aanrader. De vouchers van de shell werden zondermeer ontvangen.
D.tergouw .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met Shell voucher wezen eten. Beperkte keuze uit Shell actie kaart. Keuze uit drie voor, drie hoofd en drie desserts. Maar het eten was goed. Personeel was vriendelijk.
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Helaas , maar dat is seizoensgebonden, was de meloen van het voorgerecht -meloen met ardennerham- te hard. Voor het overige was het menu uitstekend en verzorgd. Ook het z.g. "platte water"was gratis. A; met al een prima ervaring.
Timmermancorrie .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Er werd niet op een stukje vlees gekeken. Dus... buikje lekker vol!
Heel vriendelijke bediening . Alles prima. Was wel een beetje veel geroezemoes. maar ja
het was ook wel weer gezellig druk.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Lekker gegeten met 4 personen van de shell tank en dineer actie. Voor de prijs die je betaald (€9.75 per persoon - €19.50 en de 2e persoon gratis) een zeer uitgebreide keuze. Ik zelf had carpaccio, varkenshaas sate ( de satesaus was wel erg dik wel goed van smaak) en als nagerecht de appel crumble was verder niets op aan te merken. Zeer goed gegeten alles smaakvol en prima porties
Robvanmarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voor- en nagerecht waren prima. Hoofdgerecht, varkenshaas, was een beetje bleek vlees met weinig smaak en lag op een bedje van groenten. De groenten hadden een bepaalde
overheersende smaak ( volgens tafelgenoten tijmsmaak) de Zalm was goed en overigens hebben wij ( 4 personen) heerlijk gegeten.