De Beren Delft

6,5
7,2
R. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op zondag 6 november 2016 gegeten bij billy beer in Delft. Wij zijn al jaren gast in dit restaurant, maar na elk bezoek hebben we het idee dat de kwaliteit en service steeds minder worden.

Voorgerecht was nog niet geserveerd toen we het hoofdgerecht kregen. Personeel is meer met elkaar aan de hoek van de bar bezig dan met de gasten. Geen goedenavond, maar "hallo". Hoog "je"en "jij" gehalte. Vlees te gaar of rauw. Zelf moeten vragen of we een nieuw drankjes konden krijgen, bediening loopt heen en weer, maar vergeet te kijken of er geschonken kan/moet worden. Sla liep al bruin aan, slappe gare groeten. Lang moeten wachten op rekening, waarna de rekening ook niet klopte....drankjes op de bon die niet zijn uitgeserveerd.

Onvrede kenbaar gemaakt, geen begrip, maar wel "ik ga het doorgeven".

Zonde om op zo'n goede locatie met zo'n goede formule, zo veel incapabele medewerkers/leiding te hebben .

Dit was ons laatste bezoek na 15 jaar billy beer.
Colinda41 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten nav 19 jarig huwelijk. Het was niet best.
De Cola was water, de kipschnitzal zo vreselijk taai...de spareribs tegen verbrand aan. Het personeel wilde alles oplossen en gaf onze dochter dan ook een nieuwe kipschnitzel. Erg vriendelijk personeel maar de kwaliteit van alles laat te wensen over. Ik zou hier niet meer gaan eten!
Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag 9-9-2016 samen met vriendin snel een satéschotel gehaald om erna een bios te pakken. We hadden dus wel enige haast. Dit gaven we meteen aan bij binnenkomst en men heeft hier perfect op ingespeeld. Ondanks de drukte wegens het mooie weer. Eten kwam snel en was (zoals gewoonlijk) simpel, maar goddelijk lekker. Hierdoor waren we bijtijds klaar waardoor we nog rustig naar de bioscoop konden lopen. Film The Shallows was ook spannnend om te zien, dus al met al een heerlijk avondje uit. Volgende keer blijven we langer genieten bij De Beren.
Tjarda R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Goede avond wij komen net terug van het filiaal Billy beer in delft en wat ter aanleiding van onze 4e trouwdag een gezellige afsluiting van de dag had moeten worden voor ons gezin is flink in de soep gelopen door het des betreffende restaurant.

Ik zal bij het begin beginnen
Maandag 6juni zijn we op het terras op de beestenmarkt gaan zitten voor 2 x een 3 gangen menu en 2x onbeperkt spareribs met als vooraf een kruidenboter

De kruidenboter kwam vrij snel maar daarna ging alles mis we hebben zeker een half uur op de soep moeten wachten oké het was druk dus alle begrip vervolgen waren we 45 min verder voordat de eerste sparerib op tafel kwam met de sate van de 2 andere menu.s

Bleek dat het bord van mijn vrouw aan de onderkant onder de sparerib marinade zat dus vroeg ze een servetje om het schoon te maken komt er een personeelslid aan met een vaatdoek duwt het in haar handen en gaat staan wachten tot het schoongemaakt werd door mijn vrouw !!! Dit lijkt mijn toch een taak van het personeel

En toen we op tafel keeken bleek ook de sauzen voor de patat te ontbreken en lieten ze het lege mandje van de kruidenboter gewoon op tafel staan

Toen we daar melding van maakte toch met lichte frustratie konden we een drankje krijgen van de zaak daar ging het ons totaal niet om en hebben we ook afgeslagen

Vervolgens bleek er in het glas van mijn vrouw een behoorlijke barst te zitten en toen we in gesprek met de verantwoordelijke gingen ( man met rood achtig haar ) kwam die eerst met het verweer NIEMAND op dit terras zit zo lang op zijn eten te wachten of ie er met een stopwachts naast had gestaan nu heb ik een pest hekel aan liegen dus dat doe ik ook niet

Wij hadden zo iets van laat maar en bestelde na dik een uur onze 2e sparerib te gelijk en net zoals als de eerste keer kwam de 2e weer dik 5 min later als de andere je zou denken gelijk besteld gelijk op tafel niet zo vreemd toch

En als klap op de vuurpijl was mijn sparerib lauw de verantwoordelijke waar we mee gesproken hadden en ook deze sparerib aan tafel bracht vond hem warm genoeg dat gaf hij ook duidelijk aan en ging geen discussie uit de weg

Vervolgens droop meneer af met plank en omdat ik zei dat ik na de nieuwe rib de lol er voor mijn af was en ik klaar zou zijn maar onze zoon rustig nog door mocht gaan wilde meneer in alle ijl een nieuwe rib brengen en dan maar gelijk de desserts van de 3 gangen menu's maar erbij doen zodat wij weg konden

Soort van struisvogel reactie als ik het probleem niet ziet dan is het er niet ondertussen kwam die koude spareribs van mijn weer terug zogenaamd een nieuwe maar deze was 10 sec in de magnetron gezet en dus nog steeds koud !!!!

Nu waren we er dus echt klaar mee en toen onze zoon die ook in de horeca werkt vertelde dat een gerecht een minimale temperatuur van 50 graden moet hebben en dit net 17 graden was werd meneer toch wat ongemakkelijk tja valt ook niet mee als een ventje van 16 je even de les leest hoe het wel moet

Mochten we afrekenen en zou meneer het goed maken en ik laat meteen weten dat ik nooit op korting uit ben geweest betaal liever gewoon en dat ik een leuke avond heb

Maar meneer haalde er 2 menu.s af strijk hij vol trots een paar glazen drinken we hadden 8 drankjes bij elkaar genomen en we moesten alsnog 52.25 Euro betalen.

Maar ik had zeggen en schrijven 1 sparerib en me patat zonder mayo op dat noem ik geen menu en bij het 3 gangen menu hebben we geen toetje genomen door dit gezeik sorry dus hebben we bijna gewoon betaald wat we gebruikt hebben en voel ik hierdoor nog meer in de maling genomen maar meneer kon niks verder betekenen

Dus wenden ik me tot u en hoop dat deze drama avond toch netjes kan worden opgelost want met Billy beer ben ik de komende maanden wel ff klaar

En dat terwijl we regelmatig bij de beren kwamen eten zelfs tot op de berenboot aan toe altijd naar volle tevredenheid maar vanavond was het echt te schandaal voor worden

Ik ben niet iemand die snel klaagt heb zo iets van iedereen doet toch zijn best enten foutje ach daar zijn we gelukkig mensen voor en ik zeg altijd dat ik zelf altijd het verste van perfectie staat

Maar hoe het vanavond ging nee dat gaat echt te vet 5 a 6 blunders op 1 avond is teveel

Beste Irene, bedankt voor je recensie op IENS!

We hebben ons uiterste best gedaan om dit voorval op te lossen. We vinden het vervelend dat jullie dit niet zo hebben ervaren. Meerdere malen hebben we onze excuses aangeboden en jullie hebben het totaalbedrag van de gehele rekening van ons vergoed gekregen, wat wij eigenlijk nooit doen. Daarnaast zijn er verschillende beledigingen richting ons personeel geuit. Dit stelt ons zeer teleur. Wij kunnen daarom helaas niets extra’s voor jullie betekenen.

Nogmaals onze excuses. We wensen je een fijne dag verder.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanwege mijn verjaardag hier op 28 januari met mijn gezin van 4 personen even wezen eten. Wij hadden van te voren gerserveerd. In het verleden al eens eerder hier wezen eten. De inrichting spreekt mij wel aan, beetje cowboy western stijl. Twee tafelgenoten kozen voor het 3-gangen keuze menu a 19,95. Mijn zoon en ik beide voor onbeperkt spareribs. Voorafgaand werden de drankjes opgenomen en vlot gerserveerd. Of wij misschien brood met smeerseltjes erbij wilden in afwachting van de bij het keuzemenu horende voorgerecht. Dat wilde wij wel. De hoeveelheid schijfjes brood viel wat tegen, zeker voor 4 personen. Tip: pas deze hoeveelheid even aan of adviseer om twee porties te nemen. 8 schijfjes stokbrood voor 4 personen is wat karig. De voorgerechten (surf en turf) bij het keuzemenu waren niet echt uitdagend qua opmaak, maar volgens de dames wel lekker. De biefstukspiesjes waren wat grijzig van kleur, niet echt gegrild of gebakken dacht ik. Misschien wel uit de steamer. De spareribs waren in verhouding tot de prijs best ok. Over de hoeveelheid viel niet te klagen, en keurig op tijd kwam de bediening vragen of wij nog een hele of halve sparerib wilde. Ook werd als tip gegeven om twee halve te nemen met verschillende smaak. Bij het keuze menu was gekozen voor de sateh. Deze zag er oke uit, was mals en goed van smaak volgens de dames. Ik kon het niet laten om even mee te proeven en proefde een prima satehtje. Al met al geen culinair hoogstandje maar wel gewoon goed te eten en een gezellige avond. Wij komen er nog wel eens terug, bijvoorbeeld in de zomerperiode om op het terras aan de gezellige Beestenmarkt in Delft te zitten.
Wenentom .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
heb echt nog nooit zo slecht gegeten, de carpaccio was zo taai en niet weg te krijgen . de surf en turf bestond uit precies 2 garnaaltje en 2 mini stukjes biefstuk. carpaccio terug gegeven daar kregen we 1 drankje voor. daarna het hoofdgerecht sate was taai mijn eende borst moest medium zijn maar was helemaal rauw en niet warm en over de garnering nog niet te spreken. na weer klacht te hebben neer gelegt kreeg ik het antwoord je kan eendeborst ook rauw eten. we hadden 3 gangen menu maar mijn man haakt na zn smerige eten af. ik dacht waag poging 3 het kaas plankje...nou ja kaasplankje 4 stukjes kaas op een bord. het was echt vreselijke en baal dat ik mijn zuurverdiende geld hier heb uit gegeven. en als service 1 drankje en het broodmandje gratis krijgen terwijl je 2 gerechten niet genomen heb en de rest rond uit slecht was, is belachelijk. kom hier nooit meer
ProeverDL .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De bediening vond ik vriendelijk. Er is niet een plek voor kinderen om even te spelen, omdat ze al snel in de weg lopen. Wel is er een finne kleurplaat. Het kindermenu is fantasieloos met friet en appelmoes. Wat groenten ipv salade zou fijn zijn. Salade is voor kleine kinderen moeilijk te eten.
De saté was heerlijk. De spare-ribs vond ik niet goed. Ze waren duidelijk door koken gegaard en ik kon niet merken dat ze gegrild waren. De smaak is dan minder lekker. De verschillende smaken worden gecreëerd door een sausje over de ribs te smeren.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
We waren erg vroeg, sommigen van het personeel was nog niet in bedrijfskleding.
Leuke aankleding in het restaurant, en de saté BB is altijd onze favoriet.
Ze gaan altijd erg leuk met de kinderen om.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ergens december.. We vonden t altijd prima maar in december toen m'n dochter van 14 vroeg of ze alvoholvrij bier hadden en de wiekse 0% bestelde... (Hoort bij werkende en uiteten en feest) Ik was erbij.... De serveerster vroeg om haar id.. Waarop ik zei"hoezo" het is 0%! Waar wil je op checken. "Ja dat doen we hier"
En ik zei "nou laat maar want ze is 14" en dit is onbegrijpelijk. Op de markt op 2 terrassen krijgt ze t gewoon!
En bij afrekenen was door 2 delen erg moeilijk en t kindermenu uitgesplitst ipv totaalprijs.
Wij zijn klaar met ze.
Dat niet met mij als ouder wordt gecommuniceerd ipv haar een ID vragen voor 0%..
Ronald_2 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
enorm druk op maandagavond, het was maar goed dat we gereserveerd hebben. Desondanks is de bediening vlot en attent. Prima voor een doordeweeks simpel etentje. Spareribs, pittige kip, smaakt prima lekker mals, prijs/kwaliteit verhouding is OK.
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Met vrienden en kinderen wezen eten bij Billy beer (tenminste zo was de naam in vroegertijden). De ambiance was en is prima, maar het eten was minder goed dan vroeger. De spareribs waren gewoon niet waren evenals de frietjes. De bediening was traag en we moesten overal om vragen.

De bediening is wel heel vriendelijk. Jammer dat Billy niet meer zo is zoals het was, want toen was het een feestje voor jong en oud. Het was overigens steenkoud in het restaurant omdat de deur continue open bleef staan.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Een vriendin rade mij aan om te gaan eten bij De Beren in Delft.

Uiteindelijk toch besloten om er eens te gaan eten, wij hadden biefstuk besteld. Dit was, volgens haar de specialiteit. Wij bestelde er champignonsaus bij, eerlijk gezegd smaakte de saus naar een pakje uit de supermarkt maar dan nog flauwer. Dit gaven wij aan en als antwoord kregen wij "Ja, er is een nieuw recept sindskort" Nou, het lijkt eerder een bezuinigingsrecept op de saus. De prijs van de saus was ook nog een 2,50! En het ergste vond ik nog, er werd gevraagd welke saus wij bij de biefstuk wilde. En vervolgens stond het ook op de rekening! Mijn ervaring in 9 van de 10 restaurants is het zo dat de saus bij de prijs inbegrepen zit. Zeker als je al zoveel betaald voor de biefstuk. De saus werd wél van de rekening gehaald.

De biefstuk daarentegen was héérlijk! Ik als voornamelijk biefstuk eter zou hier zeker nog wel een biefstukje bestellen, maar dan de volgende keer zonder saus.

De service was wel erg goed.
Het decor heb ik in deze geen mening over omdat wij buiten zaten. Deze geef ik wel een 10, want ik moet helaas een cijfer invullen.

Robertoroberto .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Afgelopen vrijdag maaltijd genuttigd, teruggekomen vanwege prima prijs en goed eten. De bediening is eigenlijk wel oke, vriendelijk, echter wel duidelijk dat er instructies zijn de klant zo snel mogelijk af te handelen en er zoveel mogelijk eruit te krijgen wat mogelijk is; glas leeg, meteen nieuw glas aanbieden, bord leeg, meteen bord van tafel en weer iets aanbieden en dat gaat maar zo door. Hoogst ergerlijk allemaal en daar jaag je klanten mee weg, jammer en gaat niet werken.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met z'n zessen, tafel gereserveerd. kregen tafel pal naast de ingangsdeur. Het was fris en regenachtig buiten. Gevraagd of er nog plek ergens anders was. Helaas. (Les voor reservering om dit te vermelden niet bij buitendeur) Er stonden boven de tafel ook 2 plafond ventilators aan wat ook de nodige kou met zich mee bracht. Deze werden nadat we erom vroegen uit gezet.
Drankjes werden opgenomen en daarna aantal keren gevraagd of we al keus hadden gemaakt. Communicatie verliep niet goed. Kwam steeds andere bediening om dit te vragen. Je voelde je bijna niet welkom.
Biefstuk met dunne frietjes gevraagd. Biefstuk rare/medium gevraagd. Was inderdaad rood maar verschrikkelijk taai, was niet doorheen te komen. Helaas ook dikke frietjes gekregen.
Biefstuk voor de helft laten staan.
Bediening was niet vriendelijk, zeer zakelijk en geen warm gevoel bij gekregen.
De ingangsdeur constant open en dicht was heel onaangenaam. Erg koud en winderig. Op een geven moment maar shawl omgedaan om nog beetje behaaglijk te voelen.

al met al geen 2x keer meer.
Beste Marsje,

Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat het diner bij Billy Beer niet naar wens is verlopen. Hier willen wij natuurlijk onze excuses voor aanbieden.

Aangezien wij de klacht graag met u willen bespreken zou ik graag met u in contact komen.
Zou u mij uw contactgegevens willen mailen via sales@beren.nl?
Ik hoop van u te horen zodat wij uw klacht naar behoren kunnen oppakken!

Met vriendelijke groet,
Cindy
Billy Beer
Essiej .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Het was erg druk. Decor zag er gezellig uit maar maakte ook een stoffige vieze indruk. Het eten was lekker alleen was tijdensheyhoofdgerecht, mijn varkens haasje te ver door. Voor de rest was het een leuke ervaring.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Vandaag na lange tijd bij dit restaurant gegeten, maar dit was ook de laatste keer. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, maar dat was ook gelijk de laatste positieve ervaring.
Na het opnemen van de drankjes vroeg ik de dame om brood met smeersels, dit was allemaal erg moeilijk, dat was aan haar gezicht af te lezen.

We hadden het eerste stukje brood nog niet op, of de dame kwam al vragen of we een keuze hadden kunnen maken. We hebben mevrouw aangegeven dat dat niet het geval was en ze zou later terugkomen. Allemaal erg amateuristisch.

Als hoofdgerecht een mixed grill en een sate menu besteld. Maar een andere saus bij de sate dit i.v.m. allergie was erg moeilijk en er werd gelijk aangegeven dat dit alleen tegen meerprijs mogelijk was.

De gerechten werden lauw bezorgd en de saus vergeten. De mixed grill werd zo hard neer gezet dat de entrecote op tafel viel, maar na een kort "sorry" liep de dame weg. Dit aangegeven bij een andere dame, maar alleen de saus werd nagebracht. Nadat het eerste stuk vlees opgegeten was, was de rest eigenlijk al koud. De spare ribs maar laten staan, maar ook daaruit werd geen actie ondernomen.

Kortom een zeer teleurstellende ervaring.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De Beren restaurants staan bekend om o.a. de saté met dikke frieten en dat was dan ook weer van goede kwaliteit. De jongedames in de bediening zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben een klantvriendelijke instelling en fijne rolverdeling.

De wachttijden zijn kort en dat op een drukke zaterdagavond is een compliment waard. Reserveren is wel wenselijk want we hebben heel wat mensen teleurgesteld zien vertrekken omdat er gewoon geen tafeltje meer was.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Vertrouwd adres voor patat met saté of spare ribs, ook als bij anderen de 'keuken gesloten' is. Meestal vlotte bediening en redelijk eten voor een schappelijke prijs, hoewel geleidelijk de prijs omhoog gegaan is en de porties kleiner. Ambiance is misschien wat oubollig, maar prijs/kwaliteit doet zeker niet onder voor 'hippere' eetcafé's.
Myrjam .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wij hebben hier afgelopen zondag met 5 man heerlijk gegeten. Het is een heel gezellig eetcafe met een hele vlotte en gezellige bediening. De spareribs en de hamburgers waren heerlijk. En de prijs is niet duur. Komen hier zeker terug

Anne K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Heerlijk restaurant om met kinderen te eten. Veel te zien, kleur platen tijdens het wachten en ze hebben zelfs limonade. Over de kwaliteit van het eten hoor je mij niet klagen. Het is geen haute cuisine, maar prima pubfood. Niet origineel, maar prima weg te happen. En als de kinderen happy zijn....