De Beren Boot

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant De Beren Boot

nikki B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
heerlijk gegeten super bediening en de kok bij het buffet heeft ons super geadviseerd, ook met allergieen word hier goed rekening gehouden.

echt een top ervaring
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
nikki B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
een geweldig uitje voor met het hele gezin, vrienden of familie. Een super leuke rondvaart, goed buffet met voor ieder wat wils en geweldige bediening
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Geweldige avond gehad! Heerlijk eten, vriendelijk personeel! Mooie tocht. In verhouding is het zeker goed ! Bedankt voor alles!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een mooie vaartocht onder het genot van heerlijk beren eten en leuk personeel. Dit is echt een aanrader en al helemaal voor de Beren liefhebbers, dit moet je gedaan hebben!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Leuk uitje voor met kinderen. De rondvaart was erg mooi. Het buffet was uitgebreid en lekker. Voor ieder wat wils: jong en oud. Aardig personeel. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
remco S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke avond vermaak varen en eten.
Buffet was in orde soep was lekker en voldoende.
De andere gerechten waren ook prima in orde.
Ik miste wat fruit.

Jammer was dat onze glazen half vol al meegenomen werden tot twee keer toe.
Personeel was wat ongeintresseerd en vooral op drankjes en extra's verkopen gericht.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Was super leuk, het eten was lekker maar niet super speciaal. Maar de rond vaart was wel super speciaal.
We hadden een rustige plek gevraagd en ook gekregen.
Super gezellig gehad en genoten.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met een grote groep gaan eten op de berenboot. Gedurende 2,5 uur vaart de boot door de Rotterdamse haven. Leuk om regelmatig naar buiten te kijken. Het buffet is niet bijzonder, maar biedt ruime keuze. De berenboot is betaalbaar alternatief en weer eens wat anders.
Steph0819 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren met de familie met 10 man gegeten. Heel vriendelijk personeel mochten op de foto met de beer was wel grappig. Eerst krijg je een soep buffet later groot buffet.. Alles was lekker alleen jammer dat de vis gerechten al een beetje ver heen waren. Verder super gegeten.
familieVer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Nadat wij al een aantal keren bij een Beren restaurant hadden gegeten, leek het ons een leuk idee om een keer met de Berenboot mee te gaan. Van tevoren netjes doorgegeven dat er een vegetariër in ons midden was. Het eten wordt in buffervorm gepresenteerd, waarbij iedereen een keus heeft in zijn vlees of vis maar niet voor een vegetariër, die kan niet kiezen. Het eten was tegen de tijd dat wij aan de beurt waren niet warm, groenten slap en frietjes koud. Heel jammer. Ons zien ze niet meer terug.
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Aardig personeel. Maar de ribben komen uit een stoomoven en zijn voorgekookt. Prima voor als je njet beter gewend bent. En voor deze prijs is het
Ok. Maar ik betaal
Toch liever iets meer voor ribben van de grill met houtskoolsmaak.

Toetje was heerlijk
Beste Derek9,

Bedankt voor het delen van uw mening. We zullen dit intern overleggen met de koks
Fijn dat het toetje goed heeft gesmaakt. Wij hopen dat u een fijne avond heeft gehad en hopen u in de toekomst weer bij ons aan boord te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
het Beren Boot team
jerry V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Van het weekend met de familie wezen eten aanboord van de beren boot. Ontvangst deed de kapitein die ons over droeg aan de dames van de bediening heel netjes en correct. Dames waren gezellig en snel. Jongens van de keuken deden het heel leuk met het buffet en eten was heerlijk.

Even kort samen gevat in een woord! SUPER!!

Komen snel weer terug
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Wij, mijn broer en ik hebben woensdag 28 oktober gegeten op de Berenboot. Het was een fantastische ervaring, het personeel is heel gezellig en de eetbar kwam met groot spektakel in zicht, zeker het bekijken waard. Verder hebben ze een geweldige service gegeven, wij hadden de verkeerde datum van de grouponbon opgegeven en eigenlijk was deze verlopen, maar zonder enig probleem konden wij alsnog een gezellige avond meemaken. Een echte aanrader.
Wilma van Leeuwen
peterkouters .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
DE BERENBOOT ..... BEREGOED !!!
In één woord: GEWELDIG! Bediening en klantvriendelijkheid een dikke 10!
De boottocht van 2,5 uur was prima, maar het lopend Berenbuffet spande de kroon.
Werkelijk een aanrader voor iedereen, van 8 tot 88!
Peter Kouters, 11-08-2015
willem460 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
een leuke ervaring om door de haven te varen en te eten goede service en leuke bediening erg vriendelijk personeel en eten erg lekker we gaan zeker nog een keer eten daar heb een leuke dag gehad en genoten van het eten vooral de spareribs
Colinda K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Met vaderdag op de berenboot!! Het restaurant waar ik mijn vader echt een plezier mee doe. Vroeger altijd zelf gevaren en voor hem zeer goed bevallen. Nadat hij zijn buik voldoende gevuld had met de ruime keuze die het buffet hem te bieden had heeft hij heerlijk genoten op het dek van het uitzicht onder het genot van een sigaartje. Maar ook de rest van de familie hebben genoten. Zeer vriendelijk ontvangen. We waren met 12 man en ook dat was geen probleem. Gezellige lange tafel. Mijn dochter heeft coeliakie en mag dus geen gluten eten. Daarvoor was apart brood gebakken met een eigen schaaltje kruidenboter. Ook speciaal een kop glutenvrijesoep. Zelfs de patat werd in een aparte schaal geserveerd zoals dat moet. In één woord TOP. Geweldig om te zien dat een team het zo goed met elkaar kan vinden. Doen we zeker nog een keer.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vandaag voor het eerst op de berenboot gegeten , bij aankomst even moeten wachten voordat we de boot op mochten dit was niet erg want het uitzicht was heel mooi. Eenmaal op de boot vriendelijk ontvangen en ons onze plek aangewezen. Ik en mijn familie hebben genoten van het eten en het geweldige uitzicht , zeker voor herhaling vatbaar ! Vriendelijk personeel die wel van aanpakken weet , heel erg bedankt voor de leuke avond. Hopelijk tot snel!
henny1963 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Wederom een geweldige ervaring. Heerlijk eten en een hele mooie rondvaart door de havens van Rotterdam. Dit is voor herhaling vatbaar. Dus tot de volgende keer......
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Via kennissen gehoord en toen wij in rotterdam waren hebben we besloten om de haven eens te bekijken vanaf het water. Via Iens de site gevonden waar we konden reserveren en zo gedaan. Bij de boot werden we ontvangen door een vriendelijke kapitein, die ons naar tafel bracht. Nadat we ons drankje hadden besteld konden we al vrij snel aan het soepbuffet. Het was gezellig druk, bij de soep kon je allerlei lekkers doen, zoals room of lente ui dit vond ik wel goed smaken. na de soep kwam het buffet uit de grond, met vuurwerk en een leuke enthousiaste kok. In het buffet zaten allerlei beren gerechten, we hebben haast van alle gerechen geproefd en ik moet zeggen dat het goed smaakte. De sate was mals en bij de spareribs viel het vlees zo van het bot, heerlijk. we konden wel 2 keer langs het buffet en als ik gewillen had nog wel een keer, maar we zaten vol. Gelukkig was het nagerecht passend. een bolletjes vanilles ijs met een toefje slagroom. na nog een bakje koffie gedaan te hebben zijn we na het afmeren met de Watertaxi naar he tHotel teruggegaan. Een zeer leuke beleving met lekker en voldoende eten, die ik iedereen kan aanraden. Complimenten voor het vriendelijke personeel en de aardige kapitein.