De Beren Bleiswijk

Hoefweg 163 2665 LA Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Beren Bleiswijk

Restaurant De Beren Bleiswijk staat bekend om de heerlijke vlees- en visgerechten die worden bereid op een authentieke houtskoolgrill. Sinds mei 2016 heeft het restaurant een volledige restyle gekregen waardoor de prachtige serre beter uitkomt en zijn er diverse gezellige hoekjes gecreëerd zodat er nog intiemer gedineerd kan worden. Ook is er op de eerste verdieping een indoor kinderspeeltoestel gerealiseerd en kunnen de ouders gezellig dineren terwijl ze de kinderen in de gaten kunnen houden. ’s Zomers is er tevens een ruim terras waar men kan genieten van een lunch, diner, borrel of een uitgebreide high tea.
Het restaurant is zeer goed te bereiken via de N209 en er is een gratis parkeerterrein voor de deur. Dagelijks vanaf 12.00 uur kun je bij de Beren Bleiswijk terecht voor een lekkere lunch of een diner.

Meer informatie over restaurant De Beren Bleiswijk

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Beren Bleiswijk

dave S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We zijn zeer vriendelijk geholpen door Kevin en verder door dames. Top avond. Eten is wat je ervan mag verwachten. Ik zou er zeker nog een keer gaan eten .
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor het eerst hier gegeten. Parkeren is wat lastig, maar aan de straat verderop vonden we een plek. Er zijn geen invalideplekken. De inrichting is gezellig. Genoeg privacy aan je tafel. Eten overheerlijk en zeker voor de prijs. Bediening vriendelijk en snel. We komen zeker eens terug.
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten mag wat warmer. Vriendelijke bediening! Parkeerruimte is beperkt. Komen graag nog eens terug. Inrichting is erg sfeervol.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eerste keer: Prima bediening. Uitstekende rundersteak. Het ijs (Dame Blanche) was wat plakkerig.

Tweede keer: Na mijn bezoek van twee maanden geleden weer geweest. Mijn review blijft ongewijzigd, maar ik heb er wel twee sterren vanaf gehaald. Ik liep tegen hetzelfde aan als de vorige keer: als je gaat zitten wordt er 20 minuten niet naar je omgekeken. De vorige keer dacht ik nog aan een incident, maar het is structureel. Ik zie dames schrijvend aan de bar zitten (moet de administratie worden gedaan terwijl gasten zitten te wachten?) en op het moment, dat ik op wil staan om weg te gaan, komt er iemand. Daarna is de bediening uitstekend, maar ik kan mij zo voorstellen dat er mensen zijn, die al lang zouden zijn weggegaan,. Drukte speelt geen rol, beide keren kwam ik pas om 20.30 uur binnen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstdiner met 10 volwassenen en 7 kinderen ( 0-6 jaar).
Het was een berenavond. De sfeer, de bediening, het eten en inrichting. Alles klopte.
Een aanrader voor iedereen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima bediening. Ik had een uitstekende rundersteak.. Het ijs (Dame blanche) was wel wat plakkerig.

Tja, wat nog meer te zeggen als je minimaal 120 tekens moet hebben? :-)
Jojomajoto .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gisteravond met zn zessen onbeperkt spareribs gegeten. Echt lekker, goede bediening en goede prijs!!
Echt een aanrader!
Ik zou zo weer gaan.
Johnny1105 J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bediening amicaal en vriendelijk. Wel een beetje opdringerig met de drankjes. Ook niet zo`n frisse actie van de jongedame met de lange blonde haren die na haar dienst omgekleed was en het nodig vond om aan de bar d`r haar te gaan borstelen. Dat doe je niet in een restaurant dacht ik en zeker niet als personeel. Eten goed en ruim voldoende. De zaak mag wel eens wat grondiger worden schoongemaakt want het oogt smoezelig. Ook het herentoilet stonk en was niet erg schoon. Zie dit als puntjes van opbouwende kritiek want het eten was prima.
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wij waren hier voor de afsluiting van onze familiedag.
Gemoedelijk, gezellig, vrolijk, netjes, prima gegeten, zeker niet te duur.
Personeel is jong, enthousiast en zeer behulpzaam.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig beren restaurant met boven gemiddeld goede bediening.
ruime opstelling, voldoende ruimte voor een kinderwagen.
De klant staat hier nog echt centraal.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eindelijk eens voor het eerst bij de Beertjes gegeten met mijn partner. Afgezien van de vreselijk ongezellige locatie met afschuwelijk lelijk gebouw is er binnen gelukkig niet veel van te merken. Druk, leuke inrichting, gezellig en zelfs speciaalbier op de kaart. Prima uitgebreide keuze, snel bereid en geserveerd door vriendelijk personeel. Eten goed, niets op aan te merken. Viel ons alles mee.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
wij waren altijd fan van de beren!

nu na de verbouwingen helaas 2 keer een slechte ervaring gehad..

1 keer in scheveningen en nu in bleiswijk..

elke verandering is geen verbetering..
ze willen een net restaurant worden maar de mensen die naar de beren gaan zoeken vooral gezelligheid en sfeer wat er nu juist mist!!

het speelgebeuren boven is heel mooi en leuk verzonnen !! personeel is heel jong maar werken hard en zijn vriendelijk!!

maar de sfeer is er niet...heel gek..

de kaart is veranderd...geen snitzel meer..
ook krijg je veel minder patat dan vroeger..
de lekkere dikke berenfrieten zijn weg....nu gekke met schil..

me vrouw is zwanger ze mag geen rood vlees..en aangezien de snitzel er niet meer is bestelde ze een hamburger extra doorbakken! snap het toch al niet want een hamburger moet toch altijd doorbakken zijn??

dus hij kwam..en ja hoor nog rood..terug laten sturen kwam hij terug zonder patat!! en iets minder rood maar nog steeds rood.

je wil dan weer niet klagen maar de avond is wel gelijk verziekt..

nee voor ons echt ff geen beren meer.

elke verandering is geen verbetering

IB I.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima gegeten en vriendelijke bediening. Kipsaté zoals die er alleen bij De Beren smaakt en een heerlijke Angusburger met heerlijke frites.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondag hebben we met ons gezin samen met twee schoonzonen én oma gegeten bij het bereneetcafe in Bleiswijk, in totaal met z'n achten. Een uitstekende ervaring. We hebben allemaal heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en de prijs voor dit etentje viel best wel mee. Kortom, wat ons betreft een aanrader om daar te gaan eten. Bij ons zijn de kids al wat ouder, maar heb je jonge kinderen dan zou ik er ook zeker heen gaan, want boven is er een waar kinderparadijs, waar ze heerlijk kunnen spelen, terwijl de ouders daar kunnen eten en drinken.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heel gezellige sfeer, bediening was vlot, heel aardig en deskundig, eten was erg lekker we waren met zijn vieren en hadden allemaal wat anders en alles was gewoon erg lekker.
We komen zeker nog een keer terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Altijd lekker eten, vriendelijk personeel en goede service. Ook leuk dat de jarige een "speciaal" ijsje kreeg en een verjaardagsmuziekje.
Mitch V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een mooi verbouwd restaurant! Het eten is zeer goed voor de prijs die je betaald en ook de service is uitstekend. Voor een gezellig avondje een leuk adresje met voldoende keuze qua eten.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Afgelopen maandag heerlijk met mijn ouders en dochter daar gegeten top service en heerlijk eten het nieuwe dessert de chocolade fondue was boven verwachting super lekker voor een leuke prijs.
Ik hoop dat het met de serveerster die van de trap viel weer goed gaat tot de volgende keer.
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eerste keer gegeten na de make-over. De kinderspeelruimte boven is verrassend groot, we waren de enige boven maar dat betekende niet dat we vergeten werden. De bedieningen was uiterst professioneel en gastvrij, eten was prima in orde (zoals altijd), vooral de varkenssate is hier altijd erg lekker. Menuutjes zijn ook leuk op gezet voor een uitnodigende prijs.

Nu met de speelruimte boven waar je ook kunt eten en daarbij je kinderen in de gaten kunt houden is zeker een aanraden voor jonge gezinnen en wij komen hierdoor nog vaker langs.
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Leuk restaurant dat gezellig, gemakkelijk ingericht en laagdrempelig is. Ideaal wanneer je met je gezin een snelle en goede hap wilt eten of met een grote groep wat te vieren hebt. Ik heb een lekkere hamburger van Angus beef gegeten. Was goed klaargemaakt. De bediening is goed. Vriendelijk personeel dat netjes werkt.