De Beren Bleiswijk

Hoefweg 163 2665 LA Bleiswijk Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Bleiswijk

Beren zijn van goud

Door vier provincies in Nederland zijn de Beren echt een begrip te noemen. Temidden van een houten decor vol met knuffelberen kies je uit een van de vele verantwoorde lekkernijnen. In Bleiswijk zit je ‘s zomers heerlijk op het terras aan het water en je kunt ook gebruik maken van de ruime zaal op de eerste verdieping. Met de grote gouden beer voor de ingang is het cafe niet te missen!

Meer informatie over restaurant De Beren Bleiswijk

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
7,2
6,9
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondag hebben we met ons gezin samen met twee schoonzonen én oma gegeten bij het bereneetcafe in Bleiswijk, in totaal met z'n achten. Een uitstekende ervaring. We hebben allemaal heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en de prijs voor dit etentje viel best wel mee. Kortom, wat ons betreft een aanrader om daar te gaan eten. Bij ons zijn de kids al wat ouder, maar heb je jonge kinderen dan zou ik er ook zeker heen gaan, want boven is er een waar kinderparadijs, waar ze heerlijk kunnen spelen, terwijl de ouders daar kunnen eten en drinken.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heel gezellige sfeer, bediening was vlot, heel aardig en deskundig, eten was erg lekker we waren met zijn vieren en hadden allemaal wat anders en alles was gewoon erg lekker.
We komen zeker nog een keer terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Altijd lekker eten, vriendelijk personeel en goede service. Ook leuk dat de jarige een "speciaal" ijsje kreeg en een verjaardagsmuziekje.
Mitch V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een mooi verbouwd restaurant! Het eten is zeer goed voor de prijs die je betaald en ook de service is uitstekend. Voor een gezellig avondje een leuk adresje met voldoende keuze qua eten.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Afgelopen maandag heerlijk met mijn ouders en dochter daar gegeten top service en heerlijk eten het nieuwe dessert de chocolade fondue was boven verwachting super lekker voor een leuke prijs.
Ik hoop dat het met de serveerster die van de trap viel weer goed gaat tot de volgende keer.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eerste keer gegeten na de make-over. De kinderspeelruimte boven is verrassend groot, we waren de enige boven maar dat betekende niet dat we vergeten werden. De bedieningen was uiterst professioneel en gastvrij, eten was prima in orde (zoals altijd), vooral de varkenssate is hier altijd erg lekker. Menuutjes zijn ook leuk op gezet voor een uitnodigende prijs.

Nu met de speelruimte boven waar je ook kunt eten en daarbij je kinderen in de gaten kunt houden is zeker een aanraden voor jonge gezinnen en wij komen hierdoor nog vaker langs.
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Leuk restaurant dat gezellig, gemakkelijk ingericht en laagdrempelig is. Ideaal wanneer je met je gezin een snelle en goede hap wilt eten of met een grote groep wat te vieren hebt. Ik heb een lekkere hamburger van Angus beef gegeten. Was goed klaargemaakt. De bediening is goed. Vriendelijk personeel dat netjes werkt.
Marjoleine123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vandaag wezen eten, drie keer om een kinderstoel gevraagd en enige tijd gewacht om de bestelling door te geven. Jammer dat de kaart kleiner is geworden en er geen schnitzel meer op het menu staat. Uiteindelijk een half uur gewacht op het stokbrood en maar om gevraagd. Het brood kwam te gelijk met het hoofdmenu niet erg handig dus. Verder was het erg rommelig qua bediening. We zouden er niet meer zo snel komen eten.
Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met 4 personen geweest op zaterdagavond, parkeren moest een eind verderop langs de weg omdat de parkeerplaats vol was. Wij hadden een tafel bij het raam maar het 2 persoons tafeltje wat ernaast stond, stond wel erg dichtbij bediening kon er nauwelijks door, verder hadden we pech dat het erg lawaaierig was door rondrennende kinderen en een verjaardags gezelschap.
Bediening was waardeloos, 2 van ons hadden het warme voorgerecht al bijna op voordat wij ons broodmandje kregen en dat ook nog nadat we erom vroegen.
Hoofdmaaltijden op verkeerde tafel neergezet, met gevolg dat 3 van ons uiteindelijk het eten al hadden en mijn eten bleek op weer een andere tafel neergezet te zijn. Uiteindelijk kreeg ik het betreffende bord aangereikt en een aantal minuten later werd gevraagd of ik dit bord toch nog wel wilde omdat het bij een ander had gestaan, nou laat maar want we hadden al zolang gewacht en ik was niet van plan in mijn eentje te gaan eten.De frites waren niet lekker meer want alles was lauw, bestelde saus kwam niet en nà vragen kreeg ik alsnog saus maar toen was het vlees al bijna op. Al met al komen wij er niet meer dit was namelijk onze 2e slechte ervaring, de eerste was reeds van jaren terug maar dat kon pech zijn deze nieuwe kans was niet voor herhaling vatbaar.
TomenWil .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Prijs/kwaliteitverhouding klopt wel. Het voorgerecht best goed soep en carpaccio! Het hoofdgerecht sate/kalfsentrecote de laatste met 5 euro extra was redelijk...t vlees was toch wel met wat te veel vet...de grote frieten waren erg lekker..de asperges iets te hard. Het nagerecht..je raad t al...Dame Blanche....lekker!
Minpunt vond ik wel dat we geplaatst werden aan een tweepersoontafeltje op de bank en stoel tussen twee al etende gasten...de afstand was te dichtbij en ik voelde me echt opgelaten. De bediening, die best vriendelijk en attent was, had ons ook ergens anders kunnen plaatsen! Jammer...ps ik had t ook niet gevraagd...maar een volgende keer zou ik weigeren om daar te gaan zitten.
Roel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met zes man plus drie kinderen gegeten bij de beren, Bleiswijk.
Het restaurant is onlangs verbouwd en boven is gereserveerd voor klanten met kinderen. Er is daar een leuk speelparadijs gemaakt waar kinderen zich prima kunnen vermaken en de ouderen nog even wat rust hebben. Eten prima in orde zoals we van de beren gewend zijn.
Service prima in orde, personeel is voldoende aanwezig en vriendelijk wat met al die kinderen soms best wel een opgave kan zijn. Twee koffie die was vergeten werd bij navragen direct alsnog gebracht en als service niet in rekening gebracht.
Kortom, op de eerste etage met kinderen hebben wij het prima naar ons zin gehad.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na bestellen stokbrood, ong half uur wachten en vragen.
Hoofdgerecht frikandel van dochter koud, werd wel nieuwe gebracht.
Ipv 3 stokjes saté, 2,5 stokje, werd ook wel na gebracht.
Bediening netjes.
Prijs-kwaliteit verhouding, matig
Lennyll .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Mooie nieuwe strakke inrichting. Eten als vanouds goed, dat kun je wel aan de Beren overlaten.
Service prima! Relaxed en attent. Ook personeel is blij met het vernieuwde restaurant
Pakm67 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gegeten met de Shell actie. Beperkt menu maar dar was bekend. Sate was goed het vispannetje was een echte tje maar wel lekker. Beetje rommelig ivm de verbouwing die de dag erna zou beginnen.
Beste Pakm67,
Bedankt voor het doorgeven van uw ervaring.
Het klopt inderdaad dat we enkele dagen gesloten zijn door de verbouwing, aankomende donderdag zullen we geheel in nieuwe stijl openen. Wij inden het erg vervelend om te lezen dat u hier ongemak door heeft ervaren, hier willen wij uiteraard onze excuses voor aanbieden.
Graag ontvangen wij u in de toekomst om u te verrassen met het nieuwe decor.
Met vriendelijke groet,
Cindy van De Beren Bleiswijk
Rob.tineke .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten. De tomatensoep was echt heerlijk. De bediening is hartstikke vriendelijk. We hadden een 3 keuze menu genomen. De saté was ook heerlijk en het toetje daar zou ik zo ook weer voor terug gaan. Dat was een pineapple crumbl. Kortom alles was perfect
Karin078 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het eten is prima en de bediening servicegericht en vriendelijk. Leuk restaurant voor als je niet te duur en snel wilt eten.
Dinyvandijk .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Beren. De bediening is uitstekend. De dames was niets te veel. Over het decor wil ik eigenlijk niets zeggen want ze zitten in een verbouwing. Je kunt hier gewoon voor een leuk bedrag lekker eten!!! Een aanrader als je tenminste geen michelin gewend bent.
Marije_zwolle .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten bij de beren in Bleiswijk. De carpaccio van mijn lief was taai en niet zo lekker. Maar dat was het de vorige keer bij mij ook. De hoofdgerechten waren gewoon zoals ze horen te zijn. Een heerlijk avondje!
Leiwakah .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Berenrestaurants zijn altijd gezellig om te dineren. Enige jammere is dat wij de volle pond moesten betalen en dus niet konden afreken met de kortingsvouchers van tank en dineer!?
Dit omdat wij gewoon van de kaart hadden besteld ipv de speciaal daarvoor bedoelde menu's. Had personeel vantevoren wel even mogen zeggen. Dmv de reservering had personeel kunnen zien dat we met kortingsvouchers zouden betalen.
Ekeur .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het eten was heel lekker en ook voldoende. We moesten kiezen uit een keuzemenu (via Shell), maar voldoende opties. Bediening was zeer attent en vriendelijk.