De Beren Amersfoort

Eemlaan 81 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant De Beren Amersfoort

Een concept in het land

Eetcafé De Beren is al meer dan 30 jaar een concept in Nederland. Hier kom je niet voor uber de luxe chique gerechtjes van een 3-sterrenchef, maar kom je voor een lekkere daghap, gezelligheid met vrienden of familie en een goede sfeer. De Beren staan bekend om de lekkerste spare-ribs, de beste bar om een borrel aan te drinken en een goede service. En zeker in Amersfoort is de locatie aan het Eemplein dé plek om na te borrelen met collega's of een daghap voor het stappen. Geniet van De Beren in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant De Beren Amersfoort

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Echt prima gegeten voor de prijs.
Tijdens de maaltijd zijn we meerdere malen geschrokken door het schelle stemgeluid van degene die vroeg of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. Dat werd naar mijn idee ook iets te vaak gevraagd.
Portie saus bij de friet vond ik karig. We hebben om een 2e bakje gevraagd. Zonder bijbetaling gekregen overigens. De ambachtelijke frieten vond ik raar qua vorm, smakeloos en heeft m.i. niets met 'ambacht' te maken.
Roelsje .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Fantastisch! Het eten was héérlijk, de sfeer goed en de bediening fantastisch, met in het bijzonder; Bryan. Wat een gastheer, we hebben niet één keer onze hand hoeven opsteken voor een nieuw drankje. Daarnaast kwam hij op de juiste momenten informatie geven, vragen of alles naar wens wat etc. Bryan is een echte gastheer, geknipt voor dit vak!
Susanne .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Diverse keren (ook met kids) heerlijk gegeten. Een gezellige zaak, altijd (klant)vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wat opvalt is dat alles echt vers is en de prijs-kwaliteit verhouding is top. Wij gaan hier nog vaak komen.
Annemarieotter1969 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik vond het hoofdgerecht het beste.
Het voorgerecht kokos kerrie soep zat helaas weinig smaak aan mijn zoon had de pittige ribbetjes ook weinig pit in.
Ivstr .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten! Service was goed en er werd aandacht besteed aan de verjaardag die gevierd werd! Zeker voor herhaling vatbaar.
Rita64 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben hier via de AH Restaurant actie gegeten. Omdat we met 3 personen waren, hebben er 2 gebruik gemaakt van het 3-gangenmenu en 1 persoon heeft a la carte gegeten. Dat is iedereen goed bevallen. De porties zijn ruim. De kalfssukade was botermals en de gegrilde zalm had een lekker krokant korstje. We komen hier zeker nog eens terug.
Boy.donker .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker. Bediening rommelig mede door onervarenheid. Werd later goed gecompenseerd door een ervaren kracht. Konden niet later reserveren dan 18.30 uur. Heel de avond was echter vrij rustig, dus dat bevreemdde ons. Wij waren met 8 personen.
Nelykoelewijn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gezellige locatie aan eemhaven. Ook op terras goed toeven met mooi uitzicht. Heerlijk gegeten met ah restaurant actie. Eten goed verzorgd en lekker. Bediening prima. Kortom een aanrader als je even gezellig wil eten voor een prima prijs. Aardige jongen in de bediening.
Patricia201608 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten was goed. Voorgerecht bruschetta, erg lekker. Saté goed bereid. Ambachtelijke friet niet zo lekker. Bediening deed erg zijn best (bezorgde ons de hele avond een lach op ons gezicht door zijn vrolijke/open voorkomen), maar moest namens zijn collega's uit de keuken meerdere malen excuses maken bij omliggende tafels. Onderlinge communicatie slecht. Ook bijzonder dat je om af te rekenen je tafelnummer moet weten. Het restaurant ziet er mooi uit. Geschikt voor kinderen ook.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben genoten van een high beer via Social deal er was genoeg keuze uit heerlijke biertjes! De borrelplateau was lekker ook rekening gehouden met 'n vegetariër. De bediening was super aardig en behulpzaam....TOP!
Lasuente .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten met fam en drie kleine meisjes heel kindvriendelijk alles kan super goede bediening van Brian top!!! Eten was heerlijk en lekkere rose
Sharonjansen_1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
2 minuten na het bestellen van het eten had één van ons zich bedacht betreffende een bijgerecht bij het hoofdgerecht. We hadden nog lang niet ons voorgerecht gehad en de medewerker zei dat we nu niet meer het hoofdgerecht konden wijzigen, omdat het nieuwe bijgerecht goedkoper was dan het vorige. Verder mochten we geen nieuw bestek bij ons hoofdgerecht en moesten we hetgeen van het voorgerecht gebruiken. Ze wilden ook de tafel al afruimen terwijl nog iemand zat te eten en je moet zelf heel alert zijn als je nog een drankje wilt bestellen (er loopt genoeg personeel, maar ze zien je niet). Kwaliteit eten was prima voor die prijs.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wij waren hier in combinatie met de ah actie. .2e 3 gangenmenu gratis.
Er was een beperkte kaart..maar ruim voldoende. Alle gekozen gerechten waren voldoende en smakelijk. Uiteindelijk waren we nog geen 10 euro kwijt voor drie smakelijke gangen.
Ik zou zeggen doennnn. .
Personeel bijzonder aardig..
A.seelig .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Bediening prima, gemotiveerd personeel.
Carpaccio veel te vet door teveel mayonaise en de sla was verkleurd. Absolute niet nodig. Saté prima goed van smaak maar zwaar op de maag. Gezien de prijs prima al mag de sla natuurlijk geen bruine randen hebben. Sla kost 3x niets dus eerder verversen
Rhvankeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten bij De Beren is goed. Het heeft allemaal goed gesmaakt en de porties waren goed, niet te veel, niet te weinig. De service was vriendelijk en aan het begin van de avond was het personeel goed zichtbaar. Aan het eind van de avond was dit wel een stuk minder. Daarnaast was ik graag van tevoren beter geïnformeerd geweest over de extra kosten van de krulfriet en de saus. Al had ik het wel ergens kunnen verwachten bij een restaurant van dit prijsniveau, dat elk extraatje een meerprijs had.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was goed alleen de bediening was gewoon slecht eerst zit je een kwartiertje op het terras en wordt er iemand wakker wilt u ook wat drinken, als je vraagt om een blond biertje krijg je de vraag wat is dat en een rose biertje komen ze met een rose aan. Daar mogen ze bij de Beren wel wat aan doen.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Decor binnen kan ik niet echt over spreken aangezien ik op het terras zat. Dat was wel mooi aangekleed. Bediening zag er verzorgd uit en was overal snel bij. Duurde niet lang voordat de gerechten kwamen en ze smaakten erg goed.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heel gezellig interieur! We hadden de combi met de film, wat heel aantrekkelijk was! De dagmenu's zijn heel interessant en lekker, zeker een tip!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We Hebben er gister middag geluncht op het terras. Nooit meer voor ons.

We zaten aan een tafel die vies was. Het duurde eeuwig voordat we geholpen werden. We vroegen aan de ober of hij de tafel wilde schoonmaken en dat we graag iets wilde bestellen. Hij liep meteen weg. Haalde een doekje en kwam daarna niet meer terug. De ober weer geroepen dat we nog steeds wilde bestellen. We bestelde een 12 uurtje. Ik kreeg de verkeerde soep. Het ei en de kroket waren koud. Geen boter voor bij het brood. Geen mosterd voor op de kroket.
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Op een woensdagavond hier met een groepje wezen eten, het grote restaurant zat toch nog half vol op een doordeweekse avond.
Ondanks dat het leek alsof er genoeg bediening was, duurde het telkens toch nog wat aan de lange kant voordat we een drankje konden bestellen. Als er eenmaal besteld was kwam het eten en drinken razend snel. De bediening was gewoon bediening, er was helaas geen persoonlijke aandacht.

Iedereen had een verschillend voor-, hoofd-, en nagerecht maar bij niemand was het eten echt goed te noemen. Alle gerechten waren heel basic maar toch prima gaar en verzorgd op bord, maar het sprong er niet uit en alles was heel vlak van smaak. Niemand at dan ook zijn bord leeg. Hier wordt totaal niet met liefde of smaak gekookt maar echt volgens een vast recept of beschrijving van een pakje, een grote teleurstelling als je de rekening gepresenteerd krijgt. Hier ga je niet voor uit eten en hier kom ik dan ook niet meer.