De Beren - Alphen aan den Rijn

Maandag t/m zondag vanaf 11:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Beren - Alphen aan den Rijn

Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We hadden vooraf kruidenboter met brood de kruidenboter was keihard en dat was het brood ook was geen eten dus laten staan ,daarna onbeperkt saté eten jee kreeg eerst twee stokjes en daarna steeds 1 maar het personeel zag je bijna niet dus duurde het echt belachelijk lang voor dat je weer een stokje kreeg na het vierde stokje maar gestopt duurde zo vreselijk lang .raad dit echt niemand aan
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
mijn vrouw en ik hebben hier diverse keren gegeten, maar nog nooit voor lunch, het eten was prima , maar we moesten wel erg lang op onze bestellingen wachten, zonder excuses van de bediend personeel. Het bleek dat wij niet de enige waren, want diverse mensen liepen weg. Jammer want want 's avonds komt bedienend personeel goed over.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hadden in " de Beren" in Hoofddorp gegeten en dit was erg goed bevallen, de vestiging in Alphen overtrof de vestiging in Hoofddorp. Alleen de frites waren smaakvoller in Hoofddorp. Verder was alles top en de bediening was excellent: vriendelijk, vrolijk, behulpzaam. Eigenlijk soort bruin eet cafe, mooi weer en terras was vol.
Dan de rekening dat was goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker een restaurant om terug te komen.
G. G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Na een eerdere mindere goede ervaring tijdens een lunch in de openingsweek, waar 2e ronde drinken nooit werd gebracht maar wel op de bon stond, hier nog een keer gegeten. Op doordeweekse dagen is er een "onbeperkt" menu. We waren met z'n drieen. Alle 3 namen we de onbeperkte sate variant. Deze is er in een kip -en varkensvlees variant en door elkaar heen te bestellen. Smaakte prima! De medewerkers zijn ook vriendelijk.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Super gegeten op het terras in de zon. Goede service en bediening. Het was geordend en niet chaotisch. De burger van het seizoen is een aanrader.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Smakeloos vlees op de spareribs na. Vette, slappe patat. Nagerecht leek ons geen goed idee meer. Met 8 personen weinig ok
Agatha K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Na reservering kregen we met z'n vijfjes een ronde tafel, ondanks dat het restaurant nagenoeg vol was: binnen én buiten! De bediening bleef zéér correct en vriendelijk. We wilden de hele avond rustig genieten van ons diner en kregen daarvoor ruimschoots de gelegenheid. Kortom een TOP restaurant en grootse complimenten voor de koks én bediening. Ga zo door!
Yolanda F.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker gegeten en snel met kids die weinig geduld hebben. Varkenshaas was iets te ver doorgebakken. Verder prima gegeten.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Spareribs zijn geen aanrader.
Meer vet dan vlees en weinig tot geen smaak.
Tegenvaller dus.

Sfeer en temperatuur is wel prima.

Goede uitleg over de kaart, vriendelijk personeel.
T S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Mooie zaak, kindvriendelijk, gezellige sfeer. Eten was voldoende/prima. Kortom geheel volgens verwachting en voor herhaling vatbaar.
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima verhouding prijs-kwaliteit, vriendelijke bediening, lekker eten. Familierestaurant dus als een kind het niet meer ziet zitten dan luister je mee, maar dat is inherent aan het soort restaurant en dus geen echt probleem. Breed menu en smakelijk klaargemaakt. Kortom, aanrader voor wie niet teveel wil besteden en wel lekker wil eten, inrichting gezellig, luchtcirculatiesysteem zorgt voor een aangename atmosfeer.
Gary K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik kwam hier op een woensdag, dus hadden ze onbeperkt sliptong op het menu staan. Ik dacht heerlijk, ik koop het zelf wel eens bij de visboer. Echter, toen mijn twee kleine baby sliptongtjes arriveerden was het voor mij meteen duidelijk dat dit geen sliptongen waren. Het was neustong, beter bekend als tongschar. Er zat totaal geen smaak aan. Ik liet anderen aan tafel het ook proberen, en die kwamen tot dezelfde conclusie. Ik bestelde er nog een om te kijken of ze die wel smaak zou hebben. Helaas was dat niet het geval, tevens was die ook niet helemaal gaar. Het bedienend personeel was wel behulpzaam een vriendelijk.

Conclusie, wat hier sliptong mag heten is geen sliptong maar tongschar. Er zat totaal geen smaak aan en het was ook erg weinig. Je begint met twee kleintjes, en meer bestellen gaat ook niet erg vlot. Deze all you can eat van tongschar is dus erg misleidend, 1 keer en nooit meer.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Nieuw in Alphen dus even proberen. Vlak er voor gereserveerd en er was nog nét plaats. Ontvangst was matig want er is geen mogelijkheid je overjas kwijt te kunnen of het werd niet aangeboden.
De bestelde cola met tic werd afgewezen want ongevraagd zat het glas tot de nok vol met ijsklonten!
Voorgerecht van mijn partner was prima: een visproeverij, mooi gepresenteerd op slabladen, bestaande uit garnalen, zalmtartaar en verse makreel met heerlijke saus en stokbrood. Zelf had ik de mosterdsoep met brie en spek, waarbij een soepstengel van lauwwarm brood; ook smaakvol!
Als voorgerecht kozen wqe beiden voor de Rotterdamsche hamburger en daar hadden we geen spijt van! Compleet met rösti, oude kaas en krootjessaus (bietensaus) hadden we genoeg aan een uitstekend smakende gigaburger van mals rundvlees. Over de bijgeleverde frieten (handgemaakt) verschilden we van mening. Mijn partner vond ze goed, maar ik vond ze te vet en teveel harde kleine stukjes.
We zaten zo vol dat we geen nagerecht meer wilden. Bovendien was onze tafel al besproken voor de volgende gasten. Een systeem dat vaker gehanteerd wordt maar waar nog wel een beetje aan moeten wennen.
Een geslaagd debuut voor ons en we zullen zeker nog wel eens gaan en dan hopen we van het fraaie terras aan de Aar te kunnen genieten.