De Beren Almere

Forum 101 1315 TG Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Beren Almere

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig restaurant.
Echt alles wat je daar eet is aan te bevelen.
Vriendelijk personeel en niet al te duur.
Wij zijn daar al meerdere malen geweest en komen er in de toekomst ook nog zeer zeker
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanavond geweest. 4 van de 7 gasten in mijn gezelschap waren ontevreden. Angus en classic burger veel te droog, pannenkoek te droog en mosselen waren niet vers. Helaas, eens maar nooit meer.
Niek_2014 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gisteren, 10 maart, heerlijk gegeten bij Beren in Almere, Zeer vriendelijke bediening in een leuke ambiance. Vooraf gereserveerd en dat was maar goed ook want het was gezellig druk. Genoten van een 3 gangenmenu. Prijs is slechts 19,50 maar de kwaliteit is prima met een ruime keuze. Vlot geserveerd en regelmatig een check of alles in orde was. Komen hier zeker weer terug.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Spareribs gegeten bij de Beren, geserveerd met lekkere friet,mayo en bakje salade.De ribbetjes kon je bestellen met verschillende sausjes en waren erg smakelijk. Als toetje de "verwenkoffie" genomen lekker!
De bediening vonden wij erg vriendelijk en alles werd redelijk snel geserveerd. Tevens waren wij er op een maandag waar zelfs onbeperkt spareribs gegeten kon worden voor 11,50 euro!!
Het zijn geen culinaire hoogstandjes bij de Beren maar je krijgt er goed eten voor een redelijke prijs.Het restaurant vonden wij prettig ,en met een mooi uitzicht over het water lekker gegetenen gedronken.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Hier kun je prima eten voor een redelijke prijs. De porties zijn groot dus je zit vrij snel vol. Smaakt verder allemaal prima en genoeg keus op de kaart. Bediening is meestal wel vriendelijk en lang wachten gebeurt zelden. Locatie is leuk aan het Weerwater en van binnen ziet het er gezellig en schoon uit.
K M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tsja, wat kun je nu zeggen over een ''De Beren'' Restaurant.

Middelmatige keuken met fantasieloze gerechten.

Je weet wel wat je krijgt bij je spareribs of gefrituurde schnitzeltje.

En altijd die bakjes ''salade'' er weer bij.

Als je niet houdt van verassingen moet je hier zeker naar toe gaan, de prijs is oke, voor de service die je krijgt.

Maar... je voelt je een nummer in deze vreetschuur en zo wordt je ook behandeld.

Door al die low budget arrangementen zit het vaak vol met modale groepen die de gezelligheidssfeer eerder verstoren dan versterken.

Je geeft je over aan deze culinaire hoogstandjes en wanneer je weer in de auto naar huis zit neem je je telkens weer voor om hier nooit meer naar toe te gaan.

Al met al een 5,5
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op een woensdagavond volle bak, dat voorspelde veel goeds. Gemoedelijke inrichting, prettig geprijsde kaart en prima service. Voor een driegangen menu hadden we helaas geen tijd, maar een broodje met smeersels vooraf lukte wel. Erg lekker en snel op tafel.

Als hoofdgerechten hadden we een vissalade (veel sla, wat minder vis) en een spies met kip en varkenshaas. De borden waren leuk opgemaakt, het vlees was jammer genoeg wat droog. De groenten erbij vond ik een aangename verrassing.

Al met al vond ik het een leuk concept en zou ik er zeker nog eens heengaan.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Even een snelle lunch, prettig personeel en goede kwaliteit, zeer mooie ambiance en terras met uitzicht over water Goed toeven.
Tobi73 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen weekend ging ik naar de bios met wat vrienden. Het leek ons gezellig om van te voren even met z’n alle wat te gaan eten. Na al die keren bij de snackbar dachten wij dat het wel eens leuk was om naar een restaurant te gaan. 1 van de jongens zei dat er tegen over de bios een restaurant zit genaamd Bobbie beer. Hier konden wij lekker eten en het is betaalbaar dus wij stemde in. Zijn verhaal klopte, wij hebben heerlijk gegeten, het vlees smaakte erg goed en drankjes kwamen ook steeds op tijd. We zijn wel wat vroeger wezen eten zodat we genoeg tijd hadden omdat we daarna nog naar de film moesten. Het was daarom nog wat rustiger, maar we hebben heerlijk en relax gezeten. De bediening was ook vriendelijk en behulpzaam. Het eten smaakte goed wat natuurlijk erg belangrijk is en wij hadden het gezellig. Na al dat lekkere eten zijn wij naar de film gegaan, helaas was die niet zo goed als onze maaltijd bij het restaurant.

Bobbie beer is een leuk restaurant waar je lekker kan eten, top om daarna door te gaan naar de bios.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Mooi zitje, met leuk uitzicht. Gezellige sfeer in restaurant en veel ruimte. Personeel was vriendelijk. Eten is prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Enige opmerking: damestoiletten waren niet schoon
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Vandaag hier gegeten na een bezoek aan de bioscoop. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de zaak zat helemaal vol. Brood vooraf genomen, dit was lekker vers. Hierna de tonijn, deze was prima van smaak, alleen wel weinig groenten bij het gerecht. Verwacht geen hoogstandjes, dit is een zaak waar je prima kunt eten voor een schappelijke prijs. Personeel jong, maar zeer vriendelijk en correct. Wij komen hier zeker nog eens terug.
ramaka .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor het eerst hier gegeten en wat een positieve ervaring! We kozen voor het 3-gangen keuzemenu á €19,50. Wat een waar voor je geld. Na de zeer smakelijke voorgerechten door naar de hoofdgerechten. Mijn vriend was te spreken over de saté en ik vond de risotto meer dan in orde, heerlijk! Het dessert paste er bijna niet meer in, maar smaakte ook prima. Het personeel was bijzonder attent en de sfeer was nu, zeker in december, erg gezellig. Hier komen we zeker terug!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Op het einde van de koopavond op donderdag besloten om voor een hoofdgerecht te gaan bij dit restaurant. Mooie hoofdgerechten tegen zeer acceptabele prijzen en een zeer vriendelijke en attente bediening. Prijs/kwaliteit is zeer zeker in orde en je zit hier prima.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Leuk concept in een vrolijk uitziende entourage, inrichting volledig geënt op beren hierdoor ook voor de kleine kinderen goed vertoeven. Gezellig uitzicht over het water. Veel (jonge) mensen in de bediening welke sec bedienen maar wel behulpzaam zijn. Kwaliteit van de gerechten vond ik iets minder wagayu burger was veel te ver doorgebroken waardoor de smaken verloren zijn gegaan. Andere tafelgenoten hadden spareribs waren goed en mixed grill welke ook niet bijzonder was. Leuk voor een keer maar niet snel weer.
Chris-Labriere .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuk decor, prachtig uitzicht binnen en op het terras. Verrassend voorgerecht met diversiteit aan asperges. Spareribs met een kast erop aan saus. Zo kun je dus verschillende smaken kiezen maar blijven het droge neutrale Spareribs , jammer. Bediening die zich met naam voorstelt. Pushen wel veel op het drinken/bijbestellen. Salade zonder dressing gekregen, ernaar gevraagd, zou alsnog komen maar eten al op dat ik het niet herhaald heb. Bediening excuseerde zich wel voor het vergeten
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het is niet echt een restaurant maar meer een groot eetcafé, niet alleen vanwege de inrichting en de vrij uitgebreide menukaart, maar ook door de informele sfeer.
De bediening zijn studenten welke erg attent en snel zijn.
Het eten was prima, maar het restaurant heeft geen bijzonder spannende kaart, het zijn de reguliere gerechten die je overal wel tegenkomt in eetcafés.
Maar als je even snel en toch lekker wilt eten tegen redelijke prijs zeker als je het dagmenu neemt dan is Bobbie beer een leuk eetcafé.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Leuk restaurant, eigenlijk meer een groot eetcafé, niet alleen vanwege de inrichting en de vrij uitgebreide menukaart, maar ook door de informele sfeer, de vrolijke ongedwongenheid, de vlotte en snelle bediening, het constante geroezemoes, de muziek, en veelal jongelui. Allemaal kenmerken voor een bruizend eetcafé, maar dan met een iets luxere uitstraling. Je kunt hier met een groep vrienden eten, met het gezin, maar er zijn ook leuke plekjes om met zijn tweeën min of meer rustig te zitten. Het eten was prima, maar het restaurant heeft geen bijzonder spannende kaart, het zijn de reguliere gerechten die je overal wel tegenkomt. Zoals gezegd: prima, maar niettemin relatief duur voor wat we op ons bord kregen, zeker als we dat met andere restaurants in Almere vergelijken. Dat moet beter kunnen als een restaurant zo populair is, de omloopsnelheid hoog, en de tafels bijna alle dagen goed gevuld zijn. Zomers op het terras met zicht op het Weerwater moet het fantastisch vertoeven zijn. Dan zien ze ons weer.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Uitstekend menu voor een zeer aantrekkelijke prijs. Je kunt ook heel voordelig naar de bioscoop in combinatie met het keuzemenu. Service is zeer vriendelijk en het decor is ook ontzettend leuk met allemaal beren, en foto's aan de muur over Almere. Al met al een heel goed concept.
Jammie2015 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Deze zaak is leuk bezig, personeel is jong maar heeft wel aandacht voor de gasten en stelt zich bovendien vriendelijk en gastvrij op. Interieur is niet helemaal mijn smaak, maar dat vindt ik ondergeschikt aan de kwaliteit van het eten en de service.
Wat hier absoluut vermeld dient te worden is de salade Caprese met de lekkerste en zachtste mozzarella die er in heel Almere te koop is. Deze staat meen ik nu helaas niet meer op de kaart, erg jammer (chef, komt die snel weer terug?)
Overall een prima prijs kwaliteitsverhouding!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Prima gegeten bij Bobbie Beer. Vooraf de Berenproeverij, bestaande uit een pittig pompoensoepje en een garnalenkroket. Prima van smaak. Voor mn dochter werd het kids menu tegelijk met ons voorgerecht geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en gegrilde rundersukade. De rundersukade lag op een bedje van gewokte knapperige groenten. Bij de spareribs had ik een gepofte aardappel gekozen, heerlijk! Als nagerecht een koffie/thee Deluxe. Al met al heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening is heel vriendelijk, gastvrijheid is goed. Verder is de speelhoek eeg fijn voor de kids. We komen zeker een keer terug bij Bobbie Beer!