De Beren Almere

6,7

Jouw recensie over het restaurant De Beren Almere

M B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
De service was vooral erg slecht. 4 personen spare ribs en geen van alle vond deze te eten. Dit kenbaar gemaakt. De borden werden afgeruimd en de rekening kon betaald worden..,
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gisteren met mijn man en dochter wezen dineren. Eten was Heerlijk, spareribs heel mals, viel zo van het bot. Mijn dochter was jarig en dit hebben ze leuk aangepakt met muziek en vuurwerk. Ik mis alleen een wat uitgebreider speelhoek voor kinderen. Verder was alles naar wens. Komen snel weer terug!
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
dineren doen we hier niet meer. maar voor een borrelhapje wilden we het nog een proberen. Dat gaat goed. alleen de mensen lijken geen plezier in hun werk te hebben. meer noodzakelijk kwaad. met een glimlach ga je echt meer verkopen maar die heb ik niet gezien. Een jongeman deed het wel leuk dus misschien zat ik in de verkeerde wijk. Wat mijn vrouw opviel is dat de meiden geen make up droegen en hierdoor een beetje mat over komen. Beetje verzorgd zou de klandisie verbeteren. Douglas is in de buurt ????maar zoals eerder gemeld voor een borrel kan je hier prima toeven. Diner ga ik nog niet proberen daar voelt het nog niet goed genoeg voor, of ze moeten me uitnodigen
Savannah T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Bestelling ging fout , super chagrijnige serveerster. Werden aan een tafel geplaatst in een hoekje en vergeten om vervolgens te beginnen aan het bedrijfsuitje/ borrel totaal niet wat ik gewend ben bij de beren!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ons debuut bij De Beren was teleurstellend. Ontvangst was vriendelijk, bestellingen werden vlot opgenomen, de drank kwam vlot. Ook de saus kwam vlot, maar flink moeten wachten op het eten (50 min.). Ok het was best druk. De sliptong was prima. De ambachtelijke friet ook, maar niet warm. Teleurstellend waren de spare ribs. Weliswaar ruim vlees, maar totaal niet gemarineerd, de saus moest het doen. En als je niet heel veel saus wilt, dan valt het tegen. Eten betaalbaar, wijn behoorlijk aan de prijs. Zesje is op zijn plaats.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vroeger kreeg je een maaltijdsalade
in een groot rond bord vol ingrediënten. Ik heb tien weer dezelfde maaltijdsalafes besteld. Ik kreeg een klein bakje met wat sla en een klein beetje andere groente. En als klapstuk een stukje uitgedroogde doorgebakken kip. En wat stokbrood. Niet lekker en zeker niet wat ik ben gewend bij de beren. Dit aan de serveerster doorgegeven en die trok haar schouders op en zei dat ze het door zou geven. Later een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik dat ik niet had hoeven afrekenen. Dat is niet waar want we hadden betaald. Dit ook naar het hoofdkantoor gestuurd, want de kwaliteit is om je diep te schamen en hetzelfde laten betalen. Nooit wat gehoord. Shame on you. Jullie zijn 2 vaste klanten kwijt.
Vlekkie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
vanmiddag hier geluncht. Mijn partner had een clubsandwich kip, die op zich goed was. Bij de clubsandwiches worden tortilla chips met een sausje geserveerd. Bij één bakje saus was er over de rand gekliederd en was verdroogd aan de bovenkant. Op mijn clubsandwich zalm zat voornamelijk verlepte sla.
Wat mij betreft beide een teken van enorme desinteresse voor je gasten en bepaald niet hygiënisch. Verder was het bedienend personeel meer geïnteresseerd in elkaar dan in hun gasten. Jammer. We hebben hier regelmatig lekker gegeten. Het concept is goed, maar de uitvoering liet vandaag veel te wensen over.
marissa-v .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke plek in Almere om te eten en drinken. Mooi gelegen aan het water, in het centrum bij het theater en de bioscoop. Bij mooi weer terras in de zon. Ik ga her regelmatig heen, gisteren met een vriendin om iets te eten voor LMN. Het was erg druk, er was ook een voorstelling in het theater. Wij waren iets te laat voor de reservering wegens files ,maar ze hadden een tafel vrijgehouden, we werden heel vriendelijk en snel geholpen. We hadden beide een salade, een met kip en een met vis, het smaakte, zoals alles op de kaart, uitstekend. En ondanks de vertraging van onze kant waren we op tijd bij de film. Ik ga hier heel vaak heen en ik vind het de beste plek in Almere voor heerlijk in een ongedwongen sfeer te eten en drinken. Ook mijn vrienden van buiten Almere willen altijd naar de Beren.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke lunch , broodje verse makreel met een goed glas wijn.mijn vrouw had een broodje pulpork .sfeer was weer zeer goed en gezellig , bediening is top ze geven je het gevoel dat je welkom bent .
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Even binnen gelopen voor een heerlijk wijntje met een borrelgarnituurtje . Altijd een goede sfeer en een vriendelijke service . Je voelt je altijd welkom. En de nieuwe inrichting is helemaal top .
Aynur U.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vanmiddag 65 minuten op den clubsandwich en bordje patat gewacht..ergste is nog dat ze nooit zijn aangekomen..gemeldt maar werd niet op gereageerd..en dit is niet de eerste keer trouwens dat je bestelling gewoon niet komt.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Broodje met smeersels echt een aanrader! De tortellini was echter koud en niet gaar. Borden waren onaangenaam opgemaakt.
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
telefonisch gereserveerd en dat ging prima. voorgerecht brood met smeersels. Lekker maar de verhouding brood smeersels is totaal zoek. Gekoze. voor 2 x menu, seizoenburger en sliptong. Daar geen we. De carpaccio zeker geen uitblinker. beetje saai met oude rucola bladjes. blauwe ader kaas salade was lekker. toen kwam het hoofdgerecht. ondertussen een wissel van de wacht gehad en ik denk dat daar geen overdracht heeft plaatsgevonden want vanaf nu ging het helemaal mis.... zo erg dat we het dessert niet meer hebben afgewacht maar weg zijn gegaan. Ik had het menu carpaccio en Vegatarische ravioli. De carpaccio miste nogal wat. Het waren een paar plakjes vlees op het bord en beetje dit en dat er bij... saai. de ravioli was deels nog rauw aan de randen. Als je daar doorheen beet was het wel smaakvol. Mijn vrouw had de kip sate. De kip was goed de satesaus leek echter verbrand mogelijk door de zwarte uien die we in de satesaus vonden. Mijn zoon had de slibtong. Die leek niet vers gebakken te zijn. Deze stond/lag krom omhoog op zijn bord en leek erg droog. Was verder wel gaar en te eten.Na dit verwerkt te hebben werden, na lang wachten en toen maar eens vragen, de borden weg gehaald. Er lag nog een stuk sate dat niet werd opgegeten. dat was het excuse om de borden niet weg te halen... 20 min lag dat stuk er al.. Borden werden weggehaald... en toen... toe kwam er niemand meer..... we wilde nog een desert..zat ook bij het menu. Maar nee er ging bij niemand een lampje branden. Na 20 min. zijn we maar opgestapt en hebben we de rekening betaald en de klachten door gegeven... er ging een rondje drankjes van de rekening af wat netjes is maar met een beetje meer liefde voor het vak had dit niet gehoeven. Aan de overkant ( ijs salon) een ijsje gegeten daar werden we wel direct geholpen. Thuis maar een espresso met Amaretto genomen. toch nog een lekkere afsluiter.
Kortom hier kom ik niet meer voor het avond eten wat een slechte bediening na de wacht wissel. prijs kwaliteit van het eten is niet in balans. Een sliptong moet mals zijn een ravioli moet een bite hebben maar geen droge randen, alsof deze al ergens een uur warm heeft gelegen. sate saus zou geen verbranderige smaak moeten. hebben. als je een menu neemt moet er wel iemand komen vragen wat voor dessert je wilt. echt meer dan 1 hand vol aan bediening heeft ons gewoon laten zitten. zelfs als.ik ze heeeeeel lang aan keek. Geen enkel lampje dat bij deze mensen aan ging.
De salade en patatjes waren overigens wel goed en lekker maar als dat al.niet goed zou gaan....
Jammer echt gemiste kans.. Ik raad het diner hier af.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig restaurant.
Echt alles wat je daar eet is aan te bevelen.
Vriendelijk personeel en niet al te duur.
Wij zijn daar al meerdere malen geweest en komen er in de toekomst ook nog zeer zeker
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanavond geweest. 4 van de 7 gasten in mijn gezelschap waren ontevreden. Angus en classic burger veel te droog, pannenkoek te droog en mosselen waren niet vers. Helaas, eens maar nooit meer.
Niek_2014 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gisteren, 10 maart, heerlijk gegeten bij Beren in Almere, Zeer vriendelijke bediening in een leuke ambiance. Vooraf gereserveerd en dat was maar goed ook want het was gezellig druk. Genoten van een 3 gangenmenu. Prijs is slechts 19,50 maar de kwaliteit is prima met een ruime keuze. Vlot geserveerd en regelmatig een check of alles in orde was. Komen hier zeker weer terug.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Spareribs gegeten bij de Beren, geserveerd met lekkere friet,mayo en bakje salade.De ribbetjes kon je bestellen met verschillende sausjes en waren erg smakelijk. Als toetje de "verwenkoffie" genomen lekker!
De bediening vonden wij erg vriendelijk en alles werd redelijk snel geserveerd. Tevens waren wij er op een maandag waar zelfs onbeperkt spareribs gegeten kon worden voor 11,50 euro!!
Het zijn geen culinaire hoogstandjes bij de Beren maar je krijgt er goed eten voor een redelijke prijs.Het restaurant vonden wij prettig ,en met een mooi uitzicht over het water lekker gegetenen gedronken.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Hier kun je prima eten voor een redelijke prijs. De porties zijn groot dus je zit vrij snel vol. Smaakt verder allemaal prima en genoeg keus op de kaart. Bediening is meestal wel vriendelijk en lang wachten gebeurt zelden. Locatie is leuk aan het Weerwater en van binnen ziet het er gezellig en schoon uit.
K M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tsja, wat kun je nu zeggen over een ''De Beren'' Restaurant.

Middelmatige keuken met fantasieloze gerechten.

Je weet wel wat je krijgt bij je spareribs of gefrituurde schnitzeltje.

En altijd die bakjes ''salade'' er weer bij.

Als je niet houdt van verassingen moet je hier zeker naar toe gaan, de prijs is oke, voor de service die je krijgt.

Maar... je voelt je een nummer in deze vreetschuur en zo wordt je ook behandeld.

Door al die low budget arrangementen zit het vaak vol met modale groepen die de gezelligheidssfeer eerder verstoren dan versterken.

Je geeft je over aan deze culinaire hoogstandjes en wanneer je weer in de auto naar huis zit neem je je telkens weer voor om hier nooit meer naar toe te gaan.

Al met al een 5,5
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op een woensdagavond volle bak, dat voorspelde veel goeds. Gemoedelijke inrichting, prettig geprijsde kaart en prima service. Voor een driegangen menu hadden we helaas geen tijd, maar een broodje met smeersels vooraf lukte wel. Erg lekker en snel op tafel.

Als hoofdgerechten hadden we een vissalade (veel sla, wat minder vis) en een spies met kip en varkenshaas. De borden waren leuk opgemaakt, het vlees was jammer genoeg wat droog. De groenten erbij vond ik een aangename verrassing.

Al met al vond ik het een leuk concept en zou ik er zeker nog eens heengaan.