De Beren Almere

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Beren Almere

Rene W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Even binnen gelopen voor een heerlijk wijntje met een borrelgarnituurtje . Altijd een goede sfeer en een vriendelijke service . Je voelt je altijd welkom. En de nieuwe inrichting is helemaal top .
Aynur U.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vanmiddag 65 minuten op den clubsandwich en bordje patat gewacht..ergste is nog dat ze nooit zijn aangekomen..gemeldt maar werd niet op gereageerd..en dit is niet de eerste keer trouwens dat je bestelling gewoon niet komt.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Broodje met smeersels echt een aanrader! De tortellini was echter koud en niet gaar. Borden waren onaangenaam opgemaakt.
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
telefonisch gereserveerd en dat ging prima. voorgerecht brood met smeersels. Lekker maar de verhouding brood smeersels is totaal zoek. Gekoze. voor 2 x menu, seizoenburger en sliptong. Daar geen we. De carpaccio zeker geen uitblinker. beetje saai met oude rucola bladjes. blauwe ader kaas salade was lekker. toen kwam het hoofdgerecht. ondertussen een wissel van de wacht gehad en ik denk dat daar geen overdracht heeft plaatsgevonden want vanaf nu ging het helemaal mis.... zo erg dat we het dessert niet meer hebben afgewacht maar weg zijn gegaan. Ik had het menu carpaccio en Vegatarische ravioli. De carpaccio miste nogal wat. Het waren een paar plakjes vlees op het bord en beetje dit en dat er bij... saai. de ravioli was deels nog rauw aan de randen. Als je daar doorheen beet was het wel smaakvol. Mijn vrouw had de kip sate. De kip was goed de satesaus leek echter verbrand mogelijk door de zwarte uien die we in de satesaus vonden. Mijn zoon had de slibtong. Die leek niet vers gebakken te zijn. Deze stond/lag krom omhoog op zijn bord en leek erg droog. Was verder wel gaar en te eten.Na dit verwerkt te hebben werden, na lang wachten en toen maar eens vragen, de borden weg gehaald. Er lag nog een stuk sate dat niet werd opgegeten. dat was het excuse om de borden niet weg te halen... 20 min lag dat stuk er al.. Borden werden weggehaald... en toen... toe kwam er niemand meer..... we wilde nog een desert..zat ook bij het menu. Maar nee er ging bij niemand een lampje branden. Na 20 min. zijn we maar opgestapt en hebben we de rekening betaald en de klachten door gegeven... er ging een rondje drankjes van de rekening af wat netjes is maar met een beetje meer liefde voor het vak had dit niet gehoeven. Aan de overkant ( ijs salon) een ijsje gegeten daar werden we wel direct geholpen. Thuis maar een espresso met Amaretto genomen. toch nog een lekkere afsluiter.
Kortom hier kom ik niet meer voor het avond eten wat een slechte bediening na de wacht wissel. prijs kwaliteit van het eten is niet in balans. Een sliptong moet mals zijn een ravioli moet een bite hebben maar geen droge randen, alsof deze al ergens een uur warm heeft gelegen. sate saus zou geen verbranderige smaak moeten. hebben. als je een menu neemt moet er wel iemand komen vragen wat voor dessert je wilt. echt meer dan 1 hand vol aan bediening heeft ons gewoon laten zitten. zelfs als.ik ze heeeeeel lang aan keek. Geen enkel lampje dat bij deze mensen aan ging.
De salade en patatjes waren overigens wel goed en lekker maar als dat al.niet goed zou gaan....
Jammer echt gemiste kans.. Ik raad het diner hier af.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig restaurant.
Echt alles wat je daar eet is aan te bevelen.
Vriendelijk personeel en niet al te duur.
Wij zijn daar al meerdere malen geweest en komen er in de toekomst ook nog zeer zeker
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanavond geweest. 4 van de 7 gasten in mijn gezelschap waren ontevreden. Angus en classic burger veel te droog, pannenkoek te droog en mosselen waren niet vers. Helaas, eens maar nooit meer.
Niek_2014 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gisteren, 10 maart, heerlijk gegeten bij Beren in Almere, Zeer vriendelijke bediening in een leuke ambiance. Vooraf gereserveerd en dat was maar goed ook want het was gezellig druk. Genoten van een 3 gangenmenu. Prijs is slechts 19,50 maar de kwaliteit is prima met een ruime keuze. Vlot geserveerd en regelmatig een check of alles in orde was. Komen hier zeker weer terug.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Spareribs gegeten bij de Beren, geserveerd met lekkere friet,mayo en bakje salade.De ribbetjes kon je bestellen met verschillende sausjes en waren erg smakelijk. Als toetje de "verwenkoffie" genomen lekker!
De bediening vonden wij erg vriendelijk en alles werd redelijk snel geserveerd. Tevens waren wij er op een maandag waar zelfs onbeperkt spareribs gegeten kon worden voor 11,50 euro!!
Het zijn geen culinaire hoogstandjes bij de Beren maar je krijgt er goed eten voor een redelijke prijs.Het restaurant vonden wij prettig ,en met een mooi uitzicht over het water lekker gegetenen gedronken.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Hier kun je prima eten voor een redelijke prijs. De porties zijn groot dus je zit vrij snel vol. Smaakt verder allemaal prima en genoeg keus op de kaart. Bediening is meestal wel vriendelijk en lang wachten gebeurt zelden. Locatie is leuk aan het Weerwater en van binnen ziet het er gezellig en schoon uit.
K M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Tsja, wat kun je nu zeggen over een ''De Beren'' Restaurant.

Middelmatige keuken met fantasieloze gerechten.

Je weet wel wat je krijgt bij je spareribs of gefrituurde schnitzeltje.

En altijd die bakjes ''salade'' er weer bij.

Als je niet houdt van verassingen moet je hier zeker naar toe gaan, de prijs is oke, voor de service die je krijgt.

Maar... je voelt je een nummer in deze vreetschuur en zo wordt je ook behandeld.

Door al die low budget arrangementen zit het vaak vol met modale groepen die de gezelligheidssfeer eerder verstoren dan versterken.

Je geeft je over aan deze culinaire hoogstandjes en wanneer je weer in de auto naar huis zit neem je je telkens weer voor om hier nooit meer naar toe te gaan.

Al met al een 5,5
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Op een woensdagavond volle bak, dat voorspelde veel goeds. Gemoedelijke inrichting, prettig geprijsde kaart en prima service. Voor een driegangen menu hadden we helaas geen tijd, maar een broodje met smeersels vooraf lukte wel. Erg lekker en snel op tafel.

Als hoofdgerechten hadden we een vissalade (veel sla, wat minder vis) en een spies met kip en varkenshaas. De borden waren leuk opgemaakt, het vlees was jammer genoeg wat droog. De groenten erbij vond ik een aangename verrassing.

Al met al vond ik het een leuk concept en zou ik er zeker nog eens heengaan.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Even een snelle lunch, prettig personeel en goede kwaliteit, zeer mooie ambiance en terras met uitzicht over water Goed toeven.
Tobi73 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Afgelopen weekend ging ik naar de bios met wat vrienden. Het leek ons gezellig om van te voren even met z’n alle wat te gaan eten. Na al die keren bij de snackbar dachten wij dat het wel eens leuk was om naar een restaurant te gaan. 1 van de jongens zei dat er tegen over de bios een restaurant zit genaamd Bobbie beer. Hier konden wij lekker eten en het is betaalbaar dus wij stemde in. Zijn verhaal klopte, wij hebben heerlijk gegeten, het vlees smaakte erg goed en drankjes kwamen ook steeds op tijd. We zijn wel wat vroeger wezen eten zodat we genoeg tijd hadden omdat we daarna nog naar de film moesten. Het was daarom nog wat rustiger, maar we hebben heerlijk en relax gezeten. De bediening was ook vriendelijk en behulpzaam. Het eten smaakte goed wat natuurlijk erg belangrijk is en wij hadden het gezellig. Na al dat lekkere eten zijn wij naar de film gegaan, helaas was die niet zo goed als onze maaltijd bij het restaurant.

Bobbie beer is een leuk restaurant waar je lekker kan eten, top om daarna door te gaan naar de bios.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Mooi zitje, met leuk uitzicht. Gezellige sfeer in restaurant en veel ruimte. Personeel was vriendelijk. Eten is prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Enige opmerking: damestoiletten waren niet schoon
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Vandaag hier gegeten na een bezoek aan de bioscoop. Gelukkig hadden we gereserveerd, want de zaak zat helemaal vol. Brood vooraf genomen, dit was lekker vers. Hierna de tonijn, deze was prima van smaak, alleen wel weinig groenten bij het gerecht. Verwacht geen hoogstandjes, dit is een zaak waar je prima kunt eten voor een schappelijke prijs. Personeel jong, maar zeer vriendelijk en correct. Wij komen hier zeker nog eens terug.
ramaka .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor het eerst hier gegeten en wat een positieve ervaring! We kozen voor het 3-gangen keuzemenu á €19,50. Wat een waar voor je geld. Na de zeer smakelijke voorgerechten door naar de hoofdgerechten. Mijn vriend was te spreken over de saté en ik vond de risotto meer dan in orde, heerlijk! Het dessert paste er bijna niet meer in, maar smaakte ook prima. Het personeel was bijzonder attent en de sfeer was nu, zeker in december, erg gezellig. Hier komen we zeker terug!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Op het einde van de koopavond op donderdag besloten om voor een hoofdgerecht te gaan bij dit restaurant. Mooie hoofdgerechten tegen zeer acceptabele prijzen en een zeer vriendelijke en attente bediening. Prijs/kwaliteit is zeer zeker in orde en je zit hier prima.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Leuk concept in een vrolijk uitziende entourage, inrichting volledig geënt op beren hierdoor ook voor de kleine kinderen goed vertoeven. Gezellig uitzicht over het water. Veel (jonge) mensen in de bediening welke sec bedienen maar wel behulpzaam zijn. Kwaliteit van de gerechten vond ik iets minder wagayu burger was veel te ver doorgebroken waardoor de smaken verloren zijn gegaan. Andere tafelgenoten hadden spareribs waren goed en mixed grill welke ook niet bijzonder was. Leuk voor een keer maar niet snel weer.
Chris-Labriere .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuk decor, prachtig uitzicht binnen en op het terras. Verrassend voorgerecht met diversiteit aan asperges. Spareribs met een kast erop aan saus. Zo kun je dus verschillende smaken kiezen maar blijven het droge neutrale Spareribs , jammer. Bediening die zich met naam voorstelt. Pushen wel veel op het drinken/bijbestellen. Salade zonder dressing gekregen, ernaar gevraagd, zou alsnog komen maar eten al op dat ik het niet herhaald heb. Bediening excuseerde zich wel voor het vergeten
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het is niet echt een restaurant maar meer een groot eetcafé, niet alleen vanwege de inrichting en de vrij uitgebreide menukaart, maar ook door de informele sfeer.
De bediening zijn studenten welke erg attent en snel zijn.
Het eten was prima, maar het restaurant heeft geen bijzonder spannende kaart, het zijn de reguliere gerechten die je overal wel tegenkomt in eetcafés.
Maar als je even snel en toch lekker wilt eten tegen redelijke prijs zeker als je het dagmenu neemt dan is Bobbie beer een leuk eetcafé.