de Bengel

Heuvelstraat 4 5502 AD Veldhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Bengel

Peterger .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
hele lekkere Tomaten soep gehad ook de garnalencocktail was prima en ruim voldoende beenham was zo groot dat je er bijna met twee van kon eten erg lekker. biefstuk ( met een bbq, gril smaak) met spek, Champions en ui , lekkere salade en friet met speciaals kruide alles ruim voldoende. persoonlijk hoeft voor mij de bbq smaak niet aan de biefstuk maar smaken verschillen.
het was er erg druk maar het personeel was goed op elkaar ingespeeld en alle gasten kregen aandacht en je bestelling werd snel gebracht/ geserveerd.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
De lekkerste spare ribs van omstreken!
Buiten ook heel gezellig zitten, waar kinderen kunnen spelen.
Binnen gezellige ambiance.
Ik_eet_glutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Uit eten met een glutenallergie kan hier. Er is een aparte glutenvrije kaart en glutenvrij brood. Iedereen moest even wachten op het brood, totdat het glutenvrije brood was ontdooit. Ik kon kiezen uit vier hoofdgerechten. De saus werd weggelaten, jammer bij een groot stuk (wat droge) zalm. Voor mijn gebakken aardappelen bleek bij navraag toch een glutenvrije frietsaus te zijn.
Vriendelijke bediening. Fijn dat we op korte termijn terecht konden met een allergie. Top dat we op maandagavond ergens konden eten.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Vorige week maandag heb ik hier voor de derde keer gegeten. We waren vrij vroeg, om half zes, maar terwijl we er zaten, liep de zaak nagenoeg geheel vol.

We hebben allebei de salade met brie als maaltijdsalade genomen. Het was een behoorlijke salade met goede stukken brie. De salade was vrij grof, waardoor hij niet al te chique te eten was, maar hij was wel lekker. Dat typeert wel de gerechten van De Bengel: herkenbare gerechten zonder 'gedoe'. Als voorgerecht wilden we de tomaten- of uiensoep. Aangezien we geen vlees eten, stelden we de vraag of deze soepen vegetarisch zijn. Het antwoord daarop was 'nee'. Zonde, want zeker tomatensoep kun je prima met groentebouillon maken. Als alternatief hebben we stokbrood met kruidenboter genomen. Dit stond nog maar net op tafel of ons hoofdgerecht werd al geserveerd.

De service bij De Bengel is soms dus wel erg snel. De bediening schenkt daarnaast weinig aandacht aan de individuele gast. Dat is wel jammer en zou het verblijf (nog) prettiger kunnen maken.