De Bengel van Maastricht

Meer informatie over restaurant De Bengel van Maastricht

Lang
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Hier lunch gebruikt op een warme nazomermiddag. Snelle bediening, vrolijk en vriendelijk. Heerlijke broodjes gegeten, twaalfuurtje aanbevolen! Prijzen heel redelijk, zeker voor wat je krijgt. Alles ziet er vers en fris uit. Inrichting binnen is heel bijzonder, kruising tussen Amsterdams-Jordanees en chic. Toiletten heel schoon en verzorgd.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellig terras aan de Maaskade. Bediening liet te wensen over. We werden schatjes genoemd en de ober liet duidelijk merken dat hij ons mobiele telefoongebruik afkeurde. Meerdere keren om de rekening moeten vragen. Eten was redelijk.
Milou P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Belachelijke service. Lang wachten, weinig aandacht. Na het hoofdgerecht werd er niet geïnformeerd naar eventuele interesse in een dessert. Eten was daarentegen wel heel goed.
NLeter .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Prima bediening. Vriendelijk en attent. Limburgse specialiteit gegeten: Limburgs konijn in cognac saus. Grote konijnenbout smakelijk klaar gemaakt en met ruime garnering. Uitstekende prijs / kwaliteits verhouding; Zeker aan te bevelen om na een dag in de stad even een prima maaltijd te nuttigen.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Na tien min binnen te hebben gezeten zelf om de menukaart gevraagd aan de bar. Het heeft Ruim 20 min geduurd voor we onze drankjes gekregen. Mosselen Speciale aanbieding 13,95 inplaats van 18,95 . Mijn man ging voor zuurvlees . Eten werd snel geserveerd mosselen taai en niet smaakvol. Zuurvlees niet wat we gewend zijn . Al met al een teleurstelling. Moest €40,30 afreken de mosselen werden dus voor de normale prijs berekend ( slordig als je aangeeft dat dit een aanbieding is. ) frietjes en brood prima portie en ook de sausje bij de mosselen prima. Maar dat is bijzaak ! Voor ons geen tweede x
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vanavond gegeten bij de Bengel op het terras op de maaskade, niets mis met het eten en zeker niet met de bediening maar zou er alstublieft licht op het terras mogen? Wij en andere gasten moesten met het licht van de iPhone de menukaart lezen en bij diverse tafels zat men te eten met het licht van de telefoons. Het terras naast dat van de Bengel had gezellige verlichting in de parasols, dat moet voor de Bengel toch ook mogelijk zijn?