De Bengel Nuenen

• MasterCard , Pin , Visa card
Hoog tempo
Loulou S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Vriendelijke bediening/manager, lekker eten! Goed en eerlijk advies van bediening/manager. Vlees was super mals! Ik had een bavette, echte aanrader! Ook de varkenshaasmedaillons met champignonsaus! Heel fijn en op ons gemak kunnen eten.
Shona S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk gegeten! Alles werd op tijd feserveerd en regelmatig gevraagd of het eten smaakte.
Margo P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2e kerstdag met vier personen geweest. Fijn dat je behalve van het kerstmenu ook gewoon van de kaart kon bestellen. De voorgerechten waren prima maar de hoofdgerechten waren echt geweldig. De ossenhaas was zo mals en perfect gebakken dat een mes eigenlijk overbodig was! Ondanks dat er zoveel mensen waren, bleef de bediening niet alleen snel maar ook heel vriendelijk. Zo was het geen enkel probleem de saus bij de ossenhaas om te ruilen en de frietjes zonder de cajunkruiden te bestellen. Goede persoonlijke aandacht en lekkere eten maken het zeker de moeite waard terug te gaan.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker gegeten en uitstekende bediening gehad. Ze zijn erg attent en netjes. Dat je de auto gratis voor de deur kwijt kan is ook zeker een pluspunt. Al met al een hele goed ervaring gehad.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hadden het kerstmenu. Bestond uit 4 gangen. Carpacio had iets te weinig smaak. De paddenstoelensoep was heerlijk. Zeker met de truffelsmaak erbij. De ossenhaas was goed. 1 was inderdaad medium de ander was iets te ver heen. Het grand dessert was echt iets voor de zoet liefhebber. Service was erg goed. We hebben met zessen heerlijk genoten.
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Veel drukte en rumoerige, chaotische sfeer. Krijsende kinderen. Geen gezellige sfeer. Appelsap in flesje met rietje geserveerd. Sla van het hoofdgerecht werd 20 minuten van tevoren al op tafel gezet. Vlees (steak) erg zout. Goed doorbakken gevraagd, maar toch te rauw gebakken. Eten wordt wel snel uitgeserveerd. Clientèle: "gewone" mensen, niet netjes aangekleed b.v. om uit eten te gaan. Veel petjes en tatoeages.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding als je gewoon even een hapje wil eten. Simpele gerechten, goed klaargemaakt. De spare-ribs zijn de lekkerste hier in de buurt! Lekkere frietjes en vlotte service.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Als voorgerecht hadden we stokbrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaaspuntjes. Heerlijk klaargemaakt en geserveerd met lekkere wedges. De bediening was erg vriendelijk en supersnel. Parkeren kan gratis om de hoek en het eten is lekker en betaalbaar. De tafels zijn ruim opgezet en er hing een gezellige, relaxte sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijke spareribs op. De frietjes lekker krokant en de salade is ook altijd goed!
De choco mousse coupe is heerlijk! Ik kom hier graag als ik in de buurt ben
robbie1204 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Goed restaurant met een geweldige prijs/kwaliteit! Erg uitgebreide kaart met veel aandacht voor vlees. Enkele klassiekers zijn de altijd prima spare ribs, biefstuk, sate, ossenhaas medaillons, enz enz. Vlees is altijd prima naar wens gebakken en gerechten zijn goed gegarneerd. Wij vragen altijd de saus apart zodat we zelf kunnen bepalen hoeveel we willen (aanrader!). Personeel is erg vriendelijk en doen graag wat extra's voor de kids, erg leuk! Aanrader voor iedereen, lekker eten voor een meer dan prima prijs.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Eten jammer. De kaart lijkt 15 jaar terug in de tijd. Voorgerecht carpaccio zonder smaak. De Franse salade zwom in de honing mosterd dressing. De biefstuk was taai, de salade bij het hoofdgerecht zwom zo mogelijk nog meer in de te zoete dressing en de friet was extreem zout. De desserts voldeden in deze lijn aan de verwachtingen. De chocoladetaart bleek undercover appeltaart te zijn en de ijs met advocaat was vooral alcoholsmaak die helaas weinig met advocaat te maken had. Daar en tegen wel positief dat er dit jaar geen mayonaise over m'n schoen heen is gegooid.