De Belt

Havezatherweg 4 8066 PA Belt-Schutsloot Nederland Kaart

Over het restaurant De Belt

Met liefde voor de streek

Bij restaurant De Belt is er altijd iets te beleven. ’s Zomers aan het water van de Arembergergracht is het een komen en gaan van waterliefhebbers, die aan de steiger aanmeren voor de geliefde streekgerechten. Tijdens de lunch zijn er verse broodjes en pannenkoeken. Het diner wordt geserveerd met een uitgebreid garnituur. Maak er een speciale dag van en boek een rondvaart of een kano. Ook voor feesten en partijen is alles aanwezig.

Meer informatie over restaurant De Belt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant De Belt

Bea V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Drie gangen menue gekozen.Prima verzorgd diner vier groenten in goede hoeveelheden, goede en aparte patat en gebakken aardappeltjes.Grote en uitstekende biefstuk.
Uitzicht zoals je dat niet vaak meemaakt. Bediening vriendelijk en correct. Omgeving waterrijk.
jankruse .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Dachten hier even een lekkere ijcoupe op het terras te gaan eten. Viel dus vies tegen. € 5,50 voor 1 bolletje ijs met een toefje slagroom een een paar rozijnen vind ik wel erg weinig. Navraag bij personeel leerde dat dit bij hun normaal was. Voor ons dus niet.
Anita1230 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
afgelopen zondag geluncht bij dit restaurant. De koffie verkeerd was in een mini kopje , de cappuccino in een iets groter kopje .
De aspergesoep was oke, hier zat geen brood bij , dat kon ik er bij bestellen waardoor een kommetje soep met een stuk of zes stukjes brood waarvan 2 stuks broodkontjes en een klein bakje kruidenboter maar liefst € 9,- kost. € 5, - voor de soep ca 300 ml en €4,- voor een beetje brood met boter. Hier was de verhouding prijs /hoeveelheid totaal zoek.
mijn tafelgenoot bestelde een lekkerbekje met patat en sla. Het lekkerbekje was droog, zowel de korst als de vis.Deze was niet eetbaar. De ober gaf hem hier gelijk in en hij kreeg na een tijdje een nieuwe lekkerbek die wel erg naar boter smaakte,hierin ook dreef. Het was ook nog boter die licht aangebrand was maar was wel mals. Voor het bedrag van € 12,75 was ook hier de verhouding prijs, hoeveel en kwaliteit zoek. Het lekkerbekje was dun , zat nauwelijks paneer op en was totaal niet op smaak gebracht waardoor de smaak van de ( licht, aangebrande boter ) overheerste. De salade bestond uit heel veel ijsbergsla, een paar plakjes tomaat, een paar plakjes komkommer , augurk, zilveruitjes en een paar plakjes gekookt ei. Er was voldoende patat. Al met al voelden we ons bekocht. Conclusie we hebben nog nooit ergens zo slecht gegeten in Nederland.