De Belhamel

Raadhuisstraat 13 5131 AK Alphen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Belhamel

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:30

RB-Fotografie + ArtWork R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wat een heerlijk kerst concept. Het is bijna all you can eat. Voorgerecht buffet, hoofdgerechten kan je ook een aantal maal bestellen en dan het dessert buffet om het af te sluiten. En dat voor een zeer vriendelijke prijs. Bediening is zeer oplettend en vriendelijk. Spijkerbroek of pak, iedereen voelt er zich thuis. Volgend jaar weer.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wij kozen voor het 60 gerechtjes diner. Dit bleek te worden opgediend volgens de formule van de verschillende all-you-can-eat restaurants. Men heeft 60 gerechtjes (tapas) op de kaart staan verdeeld over voor- hoofd- en nagerechten. Je kunt vanaf binnenkomst tot 23.00 uur onbeperkt bestellen met 2 stuks per keer. De kwaliteit van de gerechtjes is zonder meer uitstekend te noemen.
De formule is bekend maar wat betreft de kwaliteit is dit restaurant zeker de moeite waard.
Corine T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Erg leuk restaurant. Wij hebben de Nederlandse versie van tapas gegeten, daarbij heb je keuze uit verschillende kleine voor- hoofd- en nagerechtjes. Het eten was perfect bereid en vooral de toetjes waren erg lekker!
Ook de bediening was erg vriendelijk.
Wij zaten met zijn 6en in een soort van klein huiskamertje achterin, erg gezellig!
Klinkt cliché, maar niets op aan te merken! Zeker een aanrader!
Gombal .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Prima kok , goede porties , variatie , gezellige zaak , altijd weer actie's , gastvrouw altijd in voor een babbeltje , gewoon een goed en gezellig restaurant