De Belhamel

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
J.P. B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Jaarlijks dineren wij met ons gezin tijdens de "koningsnacht" bij de Belhamel en dat bevalt uitstekend! Heerlijke verassende gerechten en vriendelijke bediening! Aanrader voor velen dus!
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke bediening, netjes maar gezellig om te eten. Komen zeker opnieuw!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zeer goed eten. Bediening vriendelijk en professioneel. Ik kom hier zeker een keer terug.
robert G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Harmonie van interieur , bediening , verzorgde gerechten in een eveneens rustige Amsterdamse omgeving .
In Michelingids uitgedrukt : vaut le détour !
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuk restaurant maar erg aan de prijs als je kijkt naar de kaart. De kaart is erg beperkt (hoeft geen probleem te zijn), maar is niet erg verrassend. De gerechten komen op tijd door. De voorgerechten zijn een aanrader de hoofdgerechten helaas niet. De risotto is taai alsof die uit de magnetron komt. De Ossobucco is droog en de op de huis gebakken zeebaars is zo klein, dat die bijna van je bord waait. Ok gegeten, goede, attente bediening maar erg duur voor wat je er voor krijgt.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Esta vez el postre que elegí no ha sido tan estupendo....
htencate T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zonnige dag en het licht valt mooi door het restaurant naar binnen. Uitzicht op de levendige grachten. Prettige ontvangst, informeel maar netjes. Ondanks groot gezelschap mogen we kiezen, is dan nog niet druk, waar we het beste zitten. Prima huiswijn als aperitief, chardonnay-viognier, aangenaam; deze namen we ook bij voorgerechten, deels menu, deels a la carte, kon allemaal gecombineerd zonder problemen. 3 gangen, uitstekend van kwaliteit en voor de lunch net goed, niet te zwaar. Lichte pinot noir ter begeleiding van het malse stukje vlees. Prijs kwaliteit in orde. Nog steeds bib gourmand waardig!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Aangenaam restaurant, mooi gelegen, je zit er prettig, attente bediening, eten van goede kwaliteit. Alleen de wijn per glas is veel te duur.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Sfeervol interieur met prachtig uitzicht, prettige hartelijke benadering van het personeel en bijzondere smaakvolle gerechten. Aanrader is de beef Rossini.
De aangeraden wijnen waren oprecht fijn.
thomas J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden hartelijk ontvangen ondanks dat we 1 uur verlaat waren. Onze tafel bij raam was nog gereserveerd. Super sympathiek. De menu kaart heeft enorm veel keuze uit lekkere gerechten. De gerechten waren ook super lekker, met als enige kleine opmerking dat ik het gevoel had dat je kon merken dat wij de laatste waren, of dat dit restaurant al jaren draait. Leek of de boorden een tikkeltje te lang onder een hete lamp hadden gestaan om warm te houden... maar dat is misschien mijn verbeelding. De bediening was uiterst attent dat was geweldig. Al met al een aan rader.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitermate tevreden over het service niveau! Lang geleden zulke adequate bedieningsmedewerkers gezien!
Eten top!
Alles is erg opmerkelijk schoon!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Meteen bij binnenkomst een vriendelijke begroeting en inname van jassen. Het restaurant zag er heel gezellig uit in Kestsfeer en uitzicht op de gracht. Het Kerstmenu maakte de keuze enigszins beperkt maar goed klaargemaakt, helaas weinig groenten bij de gerechten. De wijnen per glas €6,50 zijn prijzig.
De bediening allervriendelijkst en professioneel.
Helaas was het tafeltje naast ons zeer rumoerig waarvoor zij na afloop hun excuses aanboden, jammer.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dit is gewoon een goed restaurant. Het eten was niet heel bijzonder maar wel erg smaakvol. Een restaurant om zeker weer een keer naar terug te keren.
Allison B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
iconisch plek, heerlijk eten, behulpzame fijne bediening
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Pareltje aan de Brouwersgracht, leuk om weer eens echte service te ervaren, veel toeristen dus waarschijnlijk in één of andere gids genoemd en dat snap ik wel
Villa C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
heel erg lekker gegeten met een aangename bediening. De witte huiswijn Pino Griogio is echt voortreffelijk. Jammer dat erg rumoerig is als er een wat groter gezelschap aanschuift. Daarvoor staat alles te dicht op elkaar.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De service was heel prettig en vriendelijk. De sfeer was voortreffelijk, en de chef deed zijn/haar uiterste best om een speciaal toetje te maken vanwege mijn lactose intolerantie! Ik kom zeker terug.
thomas C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen zondag met mijn vriendin uiteten geweest bij de Belhamel, Dit ter gelegenheid van haar verjaardag. Het begon al redelijk chaotisch toen we boven in het restaurant werden geplaceerd naast een luidruchtige groep mannen. Na het verzoek om beneden te mogen zitten werden wij alsnog verplaats toen er een plekje vrij was. Vervolgens hebben we beneden wel 15 minuten op de kaart zitten wachten terwijl het personeel duidelijk geen aandacht voor ons had. De eerst gang betrof gamba's/coquille waar ik maar 1 kleine verschrompelde coquille terug vond in mijn gerecht, Ik snap dat coquilles duur zijn qua inkoop maar een beetje aandacht en liefde zou zo'n gerechtje wel verdienen. De tweede gang bestond uit getrancheerde runder lenden, Geweldig mooi product. Maar dit vlees was zo doorbakken dat het niet meer lekker was. Kortom een slechte ervaring bij een restaurant dat bekend staat om zijn romantische diner mogelijkheden. Het was alles behalve Bib gourmand waardig.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben samen geweldig gegeten en gedronken en bovenal genoten van de fantastische bediening! Het was overall erg gezellig, een top avond gehad. Gauw weer :-)
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk lange en uitgebreide lunch genoten en heerlijk gegeten, mooie gerechten en goede warme service. Echt een aanrader. Op loopafstand van het Centraal Station en aan het water, eerst even lekker op het terras gezeten in de zon en toen naar binnen genieten.