De Belgische Keizer

Melkmarkt 58 8011 ME Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Belgische Keizer

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
6,5
6,3
6,4
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima geluncht op het mooi gelegen grote terras. Lekkere mosterdsoep, samen met de stukjes stokbrood met kruidenboter, was dit voldoende geweest voor een lunch. Maar mijn volkorenbroodje tonijn was al besteld, dus iets minder dan de helft van de soep retour keuken. De serveerster liet weten dat het geen probleem was, kwam regelmatig voor. Volkoren triangel broodje met tonijn was heerlijk. Mijn dis partner een bacquette met gegrilde kip. Ook prima, was zijn oordeel. Lekker wit biertje van de tap maakt de lunch compleet.
Renkie .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op vrijdag hier binnengelopen voor een (vlot) etentje. Zag er redelijk druk uit op het terras en de simpele kaart sprak ons wel aan, in combinatie met de keuze in bieren.
We kregen een tafeltje boven. De service liet hier echt te wensen over, het personeel leek er ook niet echt zin in te hebben.
Eten kwam vrij snel, matige kwaliteit. Had zelf de spareribs, prima gegaard, niet te vet, maar niet of nauwelijks op smaak gebracht. Dikke friet erbij was prima. Mijn tafelgenote had een simpele varkenshaas, vrij klein en ook niet super speciaal. Al met al, eenvoudig eten, matige kwaliteit. Maar vooral de slechte service zal ons bijblijven.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Slecht bereidt snackbarvoedsel. De mixed grill heeft meer friet dan vlees (misschien maar goed ook, want het ingevroren opwarmvlees smaakt echt nergens naar)

Slecht personeel. Bestel een fles witte wijn, meneer komt aanzetten met twee glazen (!!) rood... (Oh, ik dacht dat u rood zei...)

Slecht management. Privé bericht gestuurd over m'n ervaring en geen reactie gekregen.

Ik kom hier niet meer, al kreeg ik het gratis. Kan iedereen aanraden om gewoon lekker naar de snackbar te gaan. Daar zal de kwaliteit hoger zijn.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Vanavond met een groep van ruim 20 personen gegeten bij de Belgische Keizer. Wij zaten in een zaaltje op de eerste verdieping samen met een paar andere groepen. Al met al veel te vol en te druk. Dat was jammer want je kon je amper verstaanbaar maken. Het eten is niet hoogstaand, maar simpel en redelijk van kwaliteit. De carpaccio smaakte wat waterig en was belegd met veel te veel walnoten. Het hoofdgerecht, zalm, was gewoon goed, terwijl het nagerecht (een hazelnoot taartje) niet veel voorstelde. De bediening is wel oké, maar heeft het veel te druk om overal echt aandacht voor te hebben.
Dit restaurant is voor mij geen locatie om snel weer terug te komen.
H T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hier geluncht.
Leuke ambiance.
Eten was niet al te goed. Croque geitenkaas was erg simpel. Je kreeg bruin brood zonder dat ze dit vroegen. Mijn partner had croque kip. De kip was erg droog en het broodje was erg hard gebakken.
Wel veel keus in biersoorten.
Personeel lette wel goed op als je iets wilde bestellen. Maar toen we weggingen werden we niet gedag gezegd.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
5 juli hier geluncht met een groep. Een van ons kreeg oud brood bij zijn kroket geserveerd. De plak brood werd op verzoek vervangen (zonder excuses), en het roept vragen op over de versheid van de overige producten die we op ons bord kregen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Hier lekker geluncht, bruin broodje tonijn, jammer van de kerriesmaak, en kaas, leuk dat ze de soep op zijn Belgisch in een pannetje serveren. Bediening mag iets vlotter en attenter. De inrichting had echt iets weg van een Belgische bruine kroeg, gezellig en leuk in het centrum van Zwolle
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Wandelend door Zwolle, op zoek naar een plek waar niet volop carnaval werd gevierd (waarom doen ze dat ook boven de grote rivieren??), belandden we bij De Belgische Keizer. In een biercafé is de verwachting van eten eenvoudig en dat was het ook. Leuk is dat ze de soep in een pannetje serveren, waardoor je eigenlijk wel 2 koppen per persoon tot je beschikking hebt en de Tosti Knokke mag er zijn: driedubbel met erop nog een eitje en spek, geweldig! Toast canibal is daarentegen redelijk fantasieloos; gemiddeld genomen is het goed maar niet meer dan dat. En dat hoeft ook niet; het is tenslotte een kroeg waar ze eten serveren, geen restaurant...
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Op het terras een lunch gehad. Baquette met zalm en een glas droge witte wijn erbij. Baquette was keihard dus moeilijk doorheen te komen. Met handen gegeten dan maar. Bediening had niet veel interesse in de gasten. Geen contact mee te krijgen. Verder alles rommelig en niet schoon. Binnen ook alles rommelig en smoezelig. Jammer want de locatie is wel leuk!
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Hier afgelopen zaterdag met 3 personen geluncht, zeer simpel gehouden, een baguette met geitenkaas, een baguette met brie, en een tosti.
Na 40 minuten, maar eens gevraagd waar de bestelling bleef, daarna werd het meteen gebracht, de keuken zou zeer traag zijn vandaag, maar volgens ons gewoon vergeten, bied in zo`n situatie dan een drankje aan van het huis of iets dergelijks, het was zeker niet al te druk, wat een wachttijd van bijna 45 minuten zou rechtvaardigen.
Overigens was de baguette met brie zeer rijkelijk belegd.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Via een arrangement van de NS(treinretour-stad naar keuze-en lunch)naar Zwolle gereisd en daar bij de Keizer aangekomen. Je kon kiezen uit drie baguettes en wij hebben gekozen voor de zalm en carpaccio. Heerlijk! Entourage: heel cosy of zoals Obama zou zeggen: Gezellig. Personeel ondanks de drukte, accuraat en héél vriendelijk. Dit is een echte aanrader voor iemand die voor het eerst in Zwolle komt...
Kom het gerust uit proberen en je wordt zeker niet teleurgesteld.
Complimenten!
IngridO .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Lunch gehad. Broodje zalm. Prima: . Bediening was snel en vriendelijk.
Alleen tafeltjes erg smal, je zit wel heel vlak bij elkaar. Weinig privacy dus.
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Overdag kun je hier lunchen en ook dineren, 's avonds is het een kroeg. Dat voelt toch een beetje raar. De WC's zien er bijvoorbeeld echt kroegachtig uit. De houten stoelen zitten erg hard. Je zit er niet echt gezellig.
Het eten is matig. Het lijkt rechtstreeks van de groothandel te komen. Jammer, want ze rekenen toch wel stevige prijzen.
MarcelloB .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Ik had de biefstuk met vergeten groenten. Ik moest daar weliswaar lang op wachten, maar de smaak maakte dat helemaal goed. Het interieur is passend bij de identiteit van het restaurant: een beetje ruw, maar prima smaak.