De Beleving

Maandag t/m Woensdag vanaf 17:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 14:00
Karbonkel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor het tweede jaar op rij een personeelsfeestje bij de beleving, alleen de service is gewoon barslecht. Wij waren met een grote groep en het duurt steeds enorm lang voor je opnieuw kan bestellen. Als je na je eten gaat bowlen is het niets all you can eat, maar meer je tijd is om terwijl je nog meer wilt. Wachten op drinken duurde enorm lang en we mochten pas een dessert bestellen als iedereen eerst tegelijk een standaard dessert at. Ik wilde eerder een dessert dan sommige andere en dat mocht dus niet. Super raar en werd ook niet gezegd van te voren. Wat je krijgt is op zich prima, maar (met grote groepen) is de service barslecht.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Gezellig uit eten geweest met m'n beste vrienden en aanhang. Na een lange zit kan ik tevreden terugkijken op een avond met heerlijk eten, vriendelijke bediening en een verzorgd decor. De kaart bevat een grote verscheidenheid aan gerechten, waaronder allerlei soorten vlees, vis en groente. De porties zijn redelijk groot, maar desondanks hebben we nog lang gezeten voordat we vol waren. Kortom, prima voor elkaar.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
De ruimte is groot en er is aandacht besteed aan de inrichting. Het is alleen een grote hal, moeilijk om gezellig te maken. Het eten is goed en lekker, de porties zijn aan de te grote kant waardoor het " all you can eat" concept al snel stopt omdat je teveel gegeten hebt en bomvol zit. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Achter een kartbaan-lasergame centrum op een industriegebied is dit verrassende restaurant gesitueerd. De grote ruimte is mooi en sfeervol aangekleed met een grote bar, kroonluchters en grote vazen/potten. Men hanteert een all-in concept voor € 24,50 p.p.. Dit is maar een fractie meer dan de all-in restaurants in de buurt, maar hier kan alles worden besteld zonder dat er een meerprijs gerekend wordt. Als voorgerecht een spiegel(draaibaar) met allerlei koude gerechtjes. Hollandse garnalen, paling, wraps(carpaccio en zalm), hammen, droge worst met stokbrood en kruidenboter. De kaart is gevarieerd en bevat zo'n 60 gerechtjes, gegroepeerd op kip, vlees, vis, vegetarisch en dessert. Kwaliteit van de gerechtjes over het algemeen smaakvol, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Prijzen van de drank prima(rode wijn €2,75). Is geschikt voor (grote) groepen, maar heeft ook voldoende gelegenheid om wat afgeschermd te zitten. Wij komen hier zeker nog wel eens terug.