De Beleving

Donderdag t/m Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant De Beleving

René B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Met familie hebben we hier (bij restaurant De Beleving in Happy days) een avond All you can eat gegeten.Mooi ingericht restaurant. Groot nadeel was dat de muziek erg hard stond. Hierdoor moet je moeite doen om je tafelgenoten te verstaan. Bediening was over algemeen vlot en netjes. Je hebt circa zeven rondes waarin je kleine gerechten besteld. Sommige dingen smaakten heerlijk (bijvoorbeeld ossenhaas met spek en brie, gebakken aardappels, hamburger). Helaas waren veel gerechten niet bijzonder qua smaak. Ook veel vlees duidelijk in de frituur geweest (vet was zeker niet verschoond). Gezellige avond gehad maar voor mij geen tweede keer meer. Prijs kwaliteit was niet voldoende.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Gezellig uit eten geweest met m'n beste vrienden en aanhang. Na een lange zit kan ik tevreden terugkijken op een avond met heerlijk eten, vriendelijke bediening en een verzorgd decor. De kaart bevat een grote verscheidenheid aan gerechten, waaronder allerlei soorten vlees, vis en groente. De porties zijn redelijk groot, maar desondanks hebben we nog lang gezeten voordat we vol waren. Kortom, prima voor elkaar.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
De ruimte is groot en er is aandacht besteed aan de inrichting. Het is alleen een grote hal, moeilijk om gezellig te maken. Het eten is goed en lekker, de porties zijn aan de te grote kant waardoor het " all you can eat" concept al snel stopt omdat je teveel gegeten hebt en bomvol zit. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Achter een kartbaan-lasergame centrum op een industriegebied is dit verrassende restaurant gesitueerd. De grote ruimte is mooi en sfeervol aangekleed met een grote bar, kroonluchters en grote vazen/potten. Men hanteert een all-in concept voor € 24,50 p.p.. Dit is maar een fractie meer dan de all-in restaurants in de buurt, maar hier kan alles worden besteld zonder dat er een meerprijs gerekend wordt. Als voorgerecht een spiegel(draaibaar) met allerlei koude gerechtjes. Hollandse garnalen, paling, wraps(carpaccio en zalm), hammen, droge worst met stokbrood en kruidenboter. De kaart is gevarieerd en bevat zo'n 60 gerechtjes, gegroepeerd op kip, vlees, vis, vegetarisch en dessert. Kwaliteit van de gerechtjes over het algemeen smaakvol, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Prijzen van de drank prima(rode wijn €2,75). Is geschikt voor (grote) groepen, maar heeft ook voldoende gelegenheid om wat afgeschermd te zitten. Wij komen hier zeker nog wel eens terug.