De Beleving

7,2
7,1
Laura1974 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een beleving was het zeker maar dan een hele slechte. Het eten was koud, het personeel was onvriendelijk en get was er ook niet bepaald schoon. Ik ga hier nooit meer naartoe.
Bakkerij V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Afgelopen zondag met 34 mensen bij de beleving gegeten.
We waren verrast door het nieuwe concept, die ze sinds 4 dage hadden.
Het is even wennen, maar de kwaliteit ,de bediening en de sfeer waren uitmuntend.
Wij kunnen het iedereen aanraden, vooral de nieuwe vleessoorten waren van uitzonderlijke kwaliteit.
Er zaten nog wel wat kinderziektes in de bediening, maar voor hun is het ook nieuw.
Een iets betere uitleg bij binnenkomst is wenselijk.
KHK .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag met zeven personen bij de Beleving gegeten. Al vaker zijn wij hier geweest om lekker te wokken. Helaas kwamen wij al snel tot de ontdekking dat de wok is weggehaald. Reden volgens het personeel was dat gerechten van de plaat lekkerder zijn. Het buffet viel tevens enorm tegen. Weinig keuze en niet goed op smaak. Desserts als mousse waren hard geworden, doordat het er al voor langere tijd stond. Gerechten van de plaat, die lekkerder moeten zijn dan de wok volgens het personeel, waren niet goed bereid. Biefstuk doorbakken en wanneer je de kok vraagt je biefstukje er eerder af te halen wordt deze demonstratief op een bord gelegd. Zalm was nog rauw van binnen. De bakken met vlees waren leeg en als je vraagt of de bakken aangevuld kunnen worden dan wordt er na een lang verhaal uiteindelijk verteld dat de producten op zijn. Hier moet je het dan ook mee doen... De bediening neemt glazen waar nog drinken in zit mee, om vervolgens te vragen of je nog een drankje lust. Nee, de Beleving zoals het was is er niet meer. Ze zien ons dan ook niet meer terug.
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wij komen al jaren bij de Beleving, en zullen dit zeker ook blijven doen! Het buffet dat ze aanbieden is werkelijk waar verrukkelijk, en er is keuze voor iedereen. Mijn vriendin heeft een gluten allergie, en zelfs zij kan bij de beleving genieten van de Aziatische keuken. Ze maken er echt een beleving van. Zelf kiezen wij meestal voor de Private Dining, om even ongestoord tijd samen te kunnen doorbrengen. Kortom het is werkelijk een culinaire beleving, en ik raad iedereen aan om het eens te proberen
Jensplein8 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wij komen hier regelmatig eten. Het restaurant is sfeervol en chiquer dan in andere wokrestaurants die ik heb gezien, wat de sfeer zeker ten goede komt. Als je met kinderen komt eten zit je in een gedeelte waar een speelzaaltje in de buurt is, en wil je "volwassener" eten dan kan dat in een andere zaal. Het eten is uitgebreid en ze hebben veel soorten hapjes vooraf zoals sushi maar ook gegratineerde tomaat en carpaccio. Voor iedereen wat wils dus. Ook de desserts zijn netjes bereid, allemaal in kleine glaasjes met crème brûlée, chocolademousse maar ook Chinese accenten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Weer een 'All You Can Eat'. Een grote zaak, toch wel mooi inricht met vlotte bediening. Eten vind ik niet om naar huis te schrijven. Er is op zich niets mis mee maar men heeft hier, voor een 'Oosters' restaurant zich wel erg aan de Nederlandse smaakpapillen aangepast. Alles smaak héél erg vlak.

Niks pittigs of origineels. Maar goed, u kunt er voor het betaalbaar bedrag snel uw maag vullen.
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
De Beleving is een Oosters buffet restaurant met een erg mooie inrichting, het komt ook niet "All You Can Eat" achtig over. Fijne zachte stoelen en verschillende tafels, ronde tafels vind ik persoonlijk ook fijner dan rechthoekige tafels dus voor mij ideaal.

Het eten is kwalitatief ook beter dan elk ander buffet restaurant waar ik geweest ben. De verse wok en teppanyaki is super lekker met veel keuze in vlees. De voorgerechten zijn ook top met veel keuze, sushi, carpaccio, verse zalm, alles was even lekker!

Ik ben hier nu zo'n 3 keer geweest en de bediening is elke keer vriendelijk en op tijd met drinken aanbieden.
Luchtverkeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Sinds kort schrijf ik recenties over restaurants, omdat ik mijn ervaring graag wil delen met anderen. Tot mijn grote verbazing zag ik nog geen recentie over de Beleving staan, terwijl dit restaurant veel bezocht word en hele goede kritieken in omgeving en ver daar buiten heeft. Wij zijn er nu diverse keren geweest. Het interieur is strak en mooi. De bediening vlot en vriendelijk. De opzet rond het buffet, het wokken en de bakplaat erg ruim. Het assortiment is ruim, maar als je er geregeld komt dan kan ik me voorstellen dat je de enige afwisseling mist. Persoonlijk heb ik hier geen moeite mee. Tip: probeer de bakplaat, gewoonweg heerlijk. Veel keuze aan vis, vlees en groenten die je op de bakplaat kunt leggen. De toetjes zijn werkelijk waar om je vingers bij af te likken. Zoveel keus dat je blijft lopen.