De Beleving

Voordeldonk 81 5721 HL Asten Nederland Kaart

Over het restaurant De Beleving

Landelijke gelegen restaurant met heerlijke gerechten en een warm welkom! Met voldoende eigen parkeer gelegenheid.

De chef-kok ambieert de Franse keuken met een knipoog naar de Italiaanse keuken. Waar enthousiasme en passie van de gerechten afspat.

Onze vaste gasten worden wekelijks verrast met het verrassings 4 of 5 gangen menu. Tevens kunt u een culinaire wandeling door de kaart bestellen, waarbij u verrast kunt worden door daarbij een passende wijn wandeling of bier wandeling. Dit alles kunt u bespreken met de gastvrouw.

Meer informatie over restaurant De Beleving

Jouw recensie over het restaurant De Beleving

Leen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Mosselen zaten vol met zand, gemeld en kregen wel de mogelijkheid voor een ander menu. Wat we ook gedaan hebben. Het vlees was lekker, maar de teleurstelling groot.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
wederom heerlijk genoten van het 5-gangen verrassingsmenu !
peter E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer leuke avond gehad met onze vrienden.
Heerlijk gegeten echt naar onze smaak en verwachting.
Is zeker voor herhaling vatbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
heel lekker en verrassend gegeten. we gaan zeker nog een keer terug.
vooral de amuses waren heerlijk,het waren vooral de vreemde combinaties die het bijzonder maakte,top!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijke asperges gegeten!
G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was al ons vierde bezoek en voor de vierde ook een aangename rustige en gezellige avond. Heerlijk gegeten en genoten van de degelijke keuken en de vriendelijke bediening. Top, houden zo !!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We zijn vaste gasten vanaf het begin. Ton kookt heerlijk en gevarieerd en altijd met een eigen twist. Miriam zorgt voor de gasten en je voelt je altijd welkom en thuis.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij De Beleving. Mooie inrichting en leuke sfeer in het restaurant.
We komen zeker nog eens terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zoveel keuze op de kaart dat wij besloten om te kiezen voor het 5-gangen surprisemenu. De amuses die geserveerde werden waren heerlijk, het menu gevarieerd (we hadden een combi van vis en vlees). Alle gerechten waren prima op smaak, de porties meer dan genoeg, na 5 gangen hadden we meer dan genoeg gegeten.
Enige puntje van kritiek: bij het hoofdgerecht wordt frites geserveerd. Deze was erg lekker, echter ik verwacht bij zo'n mooi hoofdgerecht een aardappelgerecht wat iets spannender is dan frites. Overigens wel mijn complimenten voor de heerlijke koolsalade....dat was wel een aangename verrassing.
Friedy G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik vond het eten heerlijk. Ik zou het wel fijn vinden, als er meer groenten bij het hoofdgerecht geserveerd worden. Dat vond ik echt mager. De aspergesoep was wederom super!!
Armand C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zoals altijd van een culinaire avond genoten met heerlijke gerechten en uitstekend wijnen, zeker een aanrader voor vrienden
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Weer ontzettend lekker gegeten. We zijn nooit teleurgesteld geweest bij De Beleving, altijd weer een verrassing wat ze te bieden hebben. Op naar de asperges, waar ze weer een hoge score hebben behaald in Brabant geloof ik !
Marino B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Niets op aan te merken!
S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuke ambiance. Erg lekker gegeten. Wij komen zeker terug. Waarschijnlijk ook voor de asperges.
Ligging is mooi landelijk.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
wederom heerlijk gegeten, gekozen voor het bourgondisch verrassing 5-gangen menu,
geweldig goed!!
gezellig restaurant, tijd tussen de gangen is prima, kortom voor echt lekker genieten van een maaltijd, met zorg bereid en van goede kwaliteit ben je daar op het juiste adres
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ons eerste bezoek aan De Beleving en wat was het een beleving! We werden hartelijk ontvangen de gerechten waren fantastisch. We hebben 6 gangen gehad verspreid over ruim 3 uur. Lekker op je gemakje tafelen met bij ieder gerecht een mooie uitleg aan tafel. We komen snel weer terug! Bedankt voor een prachtige avond.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het eten was fantastisch in een rustige en mooie sfeer.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten! Het was helaas wel erg rustig, weinig sfeer. Een paar tips: we bestelde een fles wijn, maar die kwam geopend naar ons toe, ipv dat die aan tafel ontkurkt werd. Daarnaast kwam in het voorgerecht dezelfde soep terug als de soep die we als amuse kregen.
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de tweede maal gestopt in dit gezellige restaurant na een bezoek aan de botenbeurs in Dusseldorf en ook voor de tweede maal weer heel lekker gegeten. Van de amuses tot het dessert, alles was lekker. We zullen dit restaurant dan ook weer volgend jaar op onze terugweg bezoeken.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij komen al jaren bij De Beleving en komen steeds terug voor het lekkere kruidige eten en de gezellige sfeer. Zeker een aanrader!