De Beleving

Hertog Hendrikstraat 6 5492 BB Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Over het restaurant De Beleving

Als je je hart wilt volgen, dan moet je keuzes maken. Dat hebben wij gedaan. Gebruikmakend van producten
uit onze eigen streek willen we van eten steeds weer een beleving maken. Dat uit zich in extra aandacht voor
mooie ingrediënten en oprecht gastheerschap. Iets wat je van ons al gewend was, maar dat we met jou als gast
nog meer willen delen. Daarom scherpen wij na tien jaar ons geloof en onze belofte aan onze gasten nog meer aan.
We volgen ons hart en betrekken je daar graag bij. Kleinere, maar bijzondere gerechten en veel variatie, om ervoor
te zorgen dat je zoveel mogelijk ’beleeft’. Met een nieuwe kaart, een nieuwe inrichting en een frisse dosis energie
verwelkomen we je graag in ons ’vernieuwde’ restaurant De Beleving.
We hopen je bij elk bezoek opnieuw in je hart te mogen raken.
Ralf, Noortje & medewerkers

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Beleving

jvdbogaard .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Gisteren heerlijk gegeten in de Beleving dankzij de kookkunsten van de deskundige en aardige sous chef en zijn team die eigenaar Ralf Dirven meer dan goed wist te vervangen. Logistiek liep het als een trein, schilderijtjes kreeg je voorgeschoteld in een leuke formule want je bepaalt zelf hoe groot je je gerecht wil hebben. Ook dit keer weer was de prijs kwaliteit weer naar ieders tevredenheid. Plat en bubbel water zou wat duidelijker aangegeven mogen worden in de flessen. Kleinigheidje.
Tot gauw weer hopelijk!
monique S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Absolute aanrader!
Suba D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vanwege het continueren van hun Bib Gourmand besloten te dineren bij De Beleving.
We kregen een mooie ronde tafel aan het raam in een sober aangeklede maar aangename ruimte.
We kozen voor het Plateau menu. Hierbij worden drie gangen, door de chef gekozen uit het menu, op één plateau geserveerd. We mochten wel onze voorkeur voor de garing van de vleesgerechten aangeven.
We kregen 5 voorgerechtjes (een heerlijk paprikasoepje, tonijn, hertenpastrami, wildzwijn en een bavarois van aardappel), gevolgd door 5 hoofdgerechtjes (coquilles, roodbaars, hert, ossenhaas en zeer goed bereide hazenpeper). De gerechtjes waren zeer smakelijk en voldoende groot. Enig puntje van kritiek is dat het goed zou zijn om wat bestek bij te voegen voor het opscheppen.
Het laatste plateau bevatte drie nagerechtjes (witte chocolademousse, kaneelijs en een panna cotta). Heerlijk van smaak, alleen was het plateau nu wel erg wit gekleurd.
Alles bij elkaar een prima avond met een vriendelijke en zeer attente bediening. De Bib Gourmand is meer dan terecht.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten met ons gezin. Persoonlijke aandacht voor de gasten, de kok vroeg aan de kinderen waar zij het allermeest zin in hadden, toen dat hamburgers bleken te zijn kregen zij bijzondere hamburgers, buiten de kaart om, ze hebben ervan genoten! Wat ons als volwassenen betreft; eten op een culinair hoog niveau, maar wel in een uiterst ontspannen ambiance, een echte aanrader!
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wederom een erg geslaagde avond bij De Beleving. Hartelijke ontvangst. Erg vriendelijke en professionele bediening. Uitgebreide keuze mogelijkheid voor de gerechten. Er staan te veel lekkere gerechten op de kaart. Maar dat is een goede reden om weer terug te komen. Een bijzonder leukconcept dat alle gerechten in principe als voor-, tussen- of hoofdgerecht gekozen kunnen worden. (De hoeveelheid is natuurlijk in verhouding.)
gclercx .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op eerste kerstdag weer een beleving bij De Beleving.
Wij waren de eerste die binnen kwamen en binnen 30 minuten zat het hele restaurant vol.
Een uitdaging voor de keuken en de bediening volgens mij.
Wij zaten met 4 generaties en 14 famillieleden in de aparte ruimte. Perfecte keuze voor ons.
Ondanks de kerstdrukte werden we keurig op tijd bedient. Het eten was, als altijd,erg lekker.
Voldoende keuze voor iedereen.
Enige puntje van aandacht was dat het voor de jongste en de oudste generatie iets te lang duurde.
Bedtijd van de jongste generatie was allang voorbij toen we voldaan naar huis gingen.
Het was een geslaagde avond. Gaan we zeker nog een keer doen.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Top
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super restaurant! Heerlijk eten, vriendelijke service, geïnteresseerde chefkok en zeer zorgvuldig in omgang met dieet-problematiek.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
het was een gezellige avond, gewoon goed , de indeling en sfeer was prima.
de bediening en uitleg van het diner waren prima verwoord
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Perfect als je een avond culinair verrast wil worden. Ik ben altijd positief verrast en kom daarom graag weer terug. Complimenten aan het team van De Beleving
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik vond het eten heerlijk alleen jammer dat we heel erg lang op de frietjes hebben moeten wachten, we hadden het eten eigen lijk al op.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Perfecte schelvisfilet, prachtige scholfilet en uiterst smakelijke rib-eye steak met de heerlijk bijpassende wijntjes natuurlijk. TOP !
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg lekker eten voor een acceptabele prijs voor de kwaliteit die je krijgt, ook leuk dat het menu normaal genomen elke maand verandert.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een geweldig team, dat je super vriendelijk onthaald en bediend met heerlijke gerechten. Hebben hier al verschillende keren gegeten en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
wij komen terug!....................................................................................................................................................
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een lekker en gevarieerd menu, met goede service in een gemoedelijke sfeer. Het plateau de beleving is een echt aanrader, verschillende gangen met kleine verrassende gerechtjes.
gclercx .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd hier gegeten. Eerst met een groter gezelschap en nu met z’n tweeen.
De tweede keer een andere ervaring maar met dezelfde kwaliteit eten. Het eten werd nu sneller gebracht als de eerste keer. Verder was het wederom prima eten, fijne en vlotte bediening en een bijpassende prijs. Wij gaan nog vaker terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De eerste keer op dit adres. Met drie personen namen wij de plateau de Beleving. Vier maal werden wij verrast met hetgeen de keuken kan presteren. Voorgerechten bestaande uit vis en vlees, hoofdgerechten vis en vlees (in twee stukken) en dessert. Dit alles op een groot plateau waar je met zijn drietjes van kunt snoepen.
Dit alles met een vriendelijke bediening. Het geluid is wat rumoerig, maar was voor ons niet storend.
Bartvaniperen .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Elke laatste donderdag van de maand serveert Ralf met zijn keukenbrigade een proeverij-menu.
Telkens 4 kleine gerechten (voor-en hoofdgerechtjes plus desserts), in één woord heerlijk!
Wat ons betreft sprongen er uit, zonder ook maar iets af te doen aan de andere gerechtjes, glaasje soep, tonijn met sesamdressing, gamba's, ossenhaas plus gebakken schol.
We snappen de heren van Michelin dat zij Ralf, Noortje en de overige medewerkers een pluim hebben gegeven met de vermelding in de Bib Gourmand!
Merel W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Op een maandagavond hier gaan eten voor onze verjaardag. De bediening is ontzettend aardig en weet altijd een leuk verhaal bij het eten en de wijnen te vertellen. Wij hebben gekozen voor 4 gangen a la carte en dit was heerlijk. Alles is met veel zorg en liefde gemaakt. De beleving is absoluut een aanrader!