De Belaeving, drinken & eten

Meer informatie over restaurant De Belaeving, drinken & eten

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Fransrees .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
De locatie is prachtig en er is duidelijk alle zorg en geld aan besteed om er iets moois van te maken. Dat is duidelijk gelukt. De telefonische reservering was helaas niet doorgekomen.
We lunchten met z'n vieren en de ober deed z'n best, maar met de uitstraling van een houten robot is het moeilijk sprankelen. Dat deed hij dus niet. De gerechten die op tafel werden gezet waren correct verzorgd en prima te eten, maar we kregen de indruk dat er geen kok in de keuken stond.
Eén tafelgenoot gooide z'n kont tegen de kribbe en weigerde iets te eten. Schrijver dezes gunt het restaurant wel een tweede kans.
Sem S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het is leuk om vanalles te proeven/delen. Hiervoor kan je het beste met een grote groep zijn waardoor je meerdere gerechten kunt bestellen en delen. De gerechten zijn op de kaart zijn voor bijna iedereen een veilige keuze. Niet geschikt voor mensen die van verrassingen houden en graag experimenteren. Zeer tevreden over prijs/kwaliteit/kwantiteit!
Dolfgeenen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Heerlijk gegeten met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Varkens medaillons zijn een aanrader. Service en sfeer zijn goed. Mooie locatie, verse ingredienten.