De Bel

31-402047688

Meer informatie over restaurant De Bel

Jack W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Bij eetcafe "De Bel" hebben ze beste snert van Brabant.
Ook de aankleding van het geserveerde mag er wezen.
Verder hebben een geweldige menukaart die klinkt als een klok.
Personeel staat de gebruiker altijd te woord en eventueel advies is goed
De aankleding van het eetcafe is de mooiste van Valkenswaard, voor jong en oud
Bovendien hebben ze een bierkaart waarop een honderdtal lekkere biertjes staan.
Maria72 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Prima eetcafe, leuke bediening! Wij hadden 2 keer de poffertjes, een hamburger en een biefstuk. Wat wij een minpunt vinden is dat bijgerechten los besteld moeten worden. Helemaal top is de tafelvoetbal waar de kids mee kunnen spelen.
A V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
We hebben afgelopen zondag super lekker gegeten bij de Bel. Eenvoudig maar wel heel smaakvol. Soep met een maaltijdsalade. De soep leek wel huisgemaakt (en daar ben ik erg goed in), het brood was knispervers met lekkere kruidenboter en de salades (één met geitenkaas en één met gamba's) waren bijzonder smaakvol. Dit alles werd nog omrand door een enthousiaste bediening en heel leuke aankleding. Een echte aanrader als je eens in Valkenswaard bent.
Hautecausine .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
prijs/kwaliteit verhouding prima! (lekkere frietjes)
Buiten was het nog prima om te doen onder de terras lamp.
Vlotte bediening
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ondanks onze late komst was om 22:15 de keuken nog open. Twee biefstukken, medium en rood waren te ver doorgebakken. Medium was bijna doorbakken en rood was medium. Desondanks waren ze wel lekker. De schnitzel was ook te lang gebakken en daardoor taai. Geen succes. Wel een prima alerte en vriendelijke bediening. Misschien proberen we het ooit nog een keer op een meer gangbare tijd.