De Beiaard

Oude Markt 24 7511 GB Enschede Nederland Kaart

Over restaurant De Beiaard

Al jaren een begrip

De Beiraard is al jaren een begrip in Enschede. In dit eet- en biercafé komt iedereen samen om te genieten van klassiek Hollands eten en natuurlijk veel gezelligheid. Vergeet vooral niet om het bedienend personeel naar de verschillende bieren te vragen. Deze maken de avond echt compleet!

Meer informatie over restaurant De Beiaard

Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Leuk restaurant, hadden op maandag de daghap, spareribs, gegeten voor €12,- Was zeker lekker, met mooie dikke goudgele frieten, zoals ze behoren te zijn. Brood vooraf was prima. Maar ter info aan de keuken, let even op de kruidenboter. Deze was het net niet, deze had ergens te lang, op een te warme plek gestaan. Jammer. Bediening was top. De serveerster wist alles over de bieren op de wisseltap, waar andere zaken in de nabije omtrek zeker nog wat kunnen van leren. Zal hier zeker terugkomen.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijke tent. We komen regelmatig een biertje drinken. Soms met een daghap maar ook vaak met een burger. De sfeer, het eten en het bier zij allen goed. Nachos vooraf nemen, echt comfort food.
MCM8 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Naast een fantastische bierkaart kan je bij de Beiaard ook prima eten. Ze hebben een selectie aan lekkere burgers waarin bier verwerkt zit en ook een bijpassend biertje op de kaart.
bediening is vriendelijk en de sfeer van de beiaard erg gezellig.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Prima gegeten hier.
Kleine kaart maar wat ze serveren is prima.
Zeker voor de prijs!
Heerlijk gegeten.

Ook de service is top.
De broodjes waren vergeten bij het voorgerecht maar dit werd keurig opgelost.
Dan krijgt u de Koffie van het huis!

De tafeltjes waren wat klein maar dat maakte niet veel uit.

Alle bieren zijn met zorg geselecteerd en heerlijk geserveerd.
Ernajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wij hebben lekker gegeten bij De Beiaard. Een 3-gangen menu van goede kwaliteit, mooi opgediend, juiste hoeveelheid, vergezeld door een speciaal biertje van de uitgebreide bierenkaart. De tafeltjes zijn wat klein, de ruimte is groot en vierkant maar toch heel gezellig! Het personeel was vriendelijk en correct. Ik kan niets echt aanbevelen: denk dat alles heel smakelijk is... wat voorbijkwam, zag er in ieder geval prima uit!
Na de koffie, likeur en bonbons gingen wij zeer voldaan de deur uit.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
De Beiaard is een eetcafe met een geweldige sfeer! Het eten is gewoon goed, en de bediening ronduit geweldig. Wij hadden een rolstoelgebruiker in ons gezelschap, en er werd alles aan gedaan om het naar z'n zin te maken. Ondanks de drukte die avond voelden we ons zeer welkom. Voor herhaling vatbaar!
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Prachtig eetcafe, heel sfeervol. Kleine kaart, maar wat er op staat is van zeer goede kwaliteit. Goede service. Bediening kwam nog even uitleggen hoe het bierbrood gemaakt wordt. In het begin was het wel even lawaaiig
Huitink .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Echt een biercafé met een echte bierkaart. Super. Lekker gegeten. Bij elk gerecht werd een speciaal bier aanbevolen. Leuk gedaan. Sfeer was perfect.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
gezellige informele sfeer. Enthousiaste jonge bediening. Voorgerechten prima. De Hollandse biefstuk medium gebakken verdient een compliment. We waren heel tevreden en komen zeker terug.
Martinegast .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wij hebben een hele leuke avond gehad bij de beiaard! Gezellige sfeer, lekker eten en top bediening! Vriendelijk, snel, en behulpzaam. Gaven interessante achtergrondinformatie over de herkomst, bereiding en smaak van bier, en lieten blijken dat ze met je meedachten. Zo werd gevraagd of we misschien in een rustiger gedeelte wilde zitten toen er een wat grotere groep binnenkwam; top! Wij gaan zeker nog eens terug!
Eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke kaart. Krappe tafeltjes, (te) veel geluid door belabberde akoestiek. Kom op een rustiger avond nog wel een keer terug om een die andere burgers te proberen. Zien er aantrekkelijk uit. De hoofdgerechten waren zo royaal dat een nagerecht ook teveel werd. Nog een reden om nog eens terug te komen.
HANMARIAN .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Het eten was geweldig hebben niet geweten dat je lekker kon eten bij de beiaard.
Dachten dat het een biercafe was,het menu was geweldig mochten uitzoeken wat we wilden van de kaart.Het lekkerst was toch wel de champions in bierbeslag heerlijk.
Komen beslist nog eens terug.
De bediening was ook heel goed en vriendelijk.CHAPOO!!!!!!!!!!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Voor het eerst bij de Beiaard gegeten. Druk eet- en biercafé. We mochten zelf een driegangen diner samenstellen uit de hele kaart. We namen beiden tomatensoep (met een flinke snee brui brood) vooraf; lekkere soep. Mijn echtgenoot koos spareribs en ikzelf een biefstuk. We kregen er heerlijke vlaamse frieten bij die goed warm waren en een klein bakje rauwkost. Jammer dat zowel de spareribs als de biefstuk (die overigens lekker mals was) lauw waren, zonde! Toe 2 x koffie (er staan niet zo veel desserts op de kaart). Verder een glas rosé en een frisdrankje, samen klaar voor Euro 28, 20! Er was ook leuke livemuziek met songs uit de jaren zeventig, tachtig en negentig, leuk! Ons bezoek heeft voldaan aan onze verwachtingen: meer een eetgelegenheid voor jonge lui, hoewel we niet de enige 'ouderen' waren.
Christiaan E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Het is een leuk café met een gezellige sfeer en enthousiast personeel. Het eten was wat betreft smaak wat minder. Denk dat je bij de Beijaard prima terecht kan voor een gezellige borrel avond met wat kleine hapjes. Maar voor een echt 3 gangen menu zou dit de volgende keer niet mijn eerste keus zijn.
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het was een mooie lentedag..in de herfst..het terras zat vol..
Het eten was oke, niet bijzonder, niet slecht, het bier was heerlijk. Jammer was dat we moesten vragen of het tafeltje schoon gemaakt kon worden, dat dreigt gewoongoed te worden als je buiten eet en drinkt. Binnen is het een leuke zaak, biertent waardig!
Alie R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Hallo,
Het eten was goed,al had ik wel een iets uitgebreider kaart verwacht.Ik miste visgerechten op de kaart.
Met vriendelijke groet,
Alie Radstake.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Het eten bij De Beiaard vonden wij niet bijzonder , de biefstuk van mijn vrouw was niet warm en flauw , en mijn spareribs waren ook flauw , de bediening was goed maar het is voor ons niet een aanrader om er weer te gaan eten , we hebben wel ons nagerecht gratis gekregen en ze hebben er wel heel veel lekkere bieren , wat dat betreft kom ik er zeker weer.
Kristy K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Voor het eerst wezen eten in de Beiaard,dacht altijd dat het een studenten cafe was,nooit geweten dat je hier kunt eten.
Het eten was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was er gezellig druk.
Sjvdh .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Op een heerlijke zomeravond buiten op t terras genoten van een vegetarische weekschotel en een nachoschotel. Was erg lekker. Bediening was erg vriendelijk. Locatie is gezellig, lekker ruim terras aan de gezellige markt. Goeie prijzen voor heerlijk hapje eten!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Met een groep dames eerst op het terras gezeten om te borrelen. Na die tijd hier gegeten. Vooraf hebben we 3 nachoschotels besteld, welke we buiten hebben genuttigd.
Nadien binnen gegeten, we kozen voor de weekmenu's vlees, vis en vegetarisch. De smaak bij alles was prima, goede porties, goede prijs kwaliteit.
De bediening maakte nogal wat foutjes, maar die wel werden hersteld na opmerkingen.
Binnen werd er luide muziek gedraaid, dit werd op verzoek iets zachter gezet.
Gedekt met leuke placemats en een grappig hoesje voor het bestek.