Over het restaurant De Beejekurf

Mathijs Jacobs en Hanneke Verstappen,

twee gepassioneerde mensen met liefde voor het vak, gasten in de watten leggen en samen De Beejekurf tot een warme en fijne plek maken.
Samen met ons gedreven team staan wij klaar om u een fijne avond te bezorgen!
Mathijs, chef-kok en eigenaar. Heeft zijn sporen verdiend bij onder andere Valuas in Venlo en Rene Brienen in Well
Sinds 2009, vanaf de opening, als chef-kok in de keuken van De Beejekurf en vanaf 2013 tevens eigenaar van deze BIJzondere plek.
Kwaliteit staat voorop bij Mathijs. Producten vers en het liefst zo dicht mogelijk binnen de regio (waarom het ver gaan zoeken als onze regio zoveel moois te bieden heeft!”). En dan gaan goochelen! Met smaken, maar ook met gave creaties op het bord.
Hanneke, gastvrouw en wijnliefhebber, is nog een jonkie binnen het horecavak. Niet belemmerd door 'hoe heurt het eigenlijk' geeft zij met haar spontaniteit en enthousiasme ieder een fijn welkom en een gevoel van thuis zijn.
Genieten staat voorop bij Hanneke en het liefst met een mooi glas wijn erbij!
Laat je verrassen door ons! Wij leggen je met ons team in de watten en gaan je een onbezorgd BIJzondere avond bezorgen

Meer informatie over restaurant De Beejekurf

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Beejekurf

Henk410 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een aangename verrasing: het eten en de sfeer waren boven verwachting. Daarbij werd een goed glas wijn geschonken. Wij gaan zeker een keer terug.
Robertus V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. De opmaak van de borden was perfect met uitgekiende smaakcombinaties. We komen zeker nog een keer terug.
silvy K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Creatieve goed bereide gerechten, alles zelfgemaakt, erg lekker, goede smaakcombinaties. Prettige bediening. Een echte aanrader, het was een echte verwenavond.
Alleen het bruin gekleurde brood vond ik jammer.
jeannette85 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervolle ambiance en hoge kwaliteit, dus jammer dat je per gang niet meer krijgt.
Gerechten zijn qua vormgeving een lust voor het oog!
Er werd heel goed rekening gehouden met onze dieetwensen. Goede wijn en gratis kraanwater maakten ons avondje uit compleet.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gezellig en sfeervol ingericht restaurant, bediening erg vriendelijk, jongeman had duidelijk plezier in de uitleg van de wijnen, we hadden erg smakelijke verse gerechten, mooi gepresenteerd en opgemaakt. De eigenaar/ chefkok kwam nog even aan tafel een praatje maken, we komen zeker terug!
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Verrassende combinaties van allerlei smaken, prachtig opgediend.
Goede kwaliteit eten.
Tip: neem een kopje thee na het eten, verrassend!
Betsy F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eerste keer dat we hier kwamen ,via AH kortingsbon ,Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met vriendelijk en net personeel ,zeker voor herhaling vatbaar ,Een aanrader!!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Recentelijk zijn wij gaan eten bij de Beejekurf. Via de JRE gids hadden we dit restaurant gevonden en we waren erg benieuwd.

Ontvangst was heel vriendelijk. We werden netjes naar de tafel begeleidt waar al een heerlijk hapje klaar stond. Aankleding van het restaurant is zeer netjes. Stoelen zitten goed, helaas is het uitzicht vooral op een doorgaande weg. Maar dat mag eigenlijk de pret niet drukken. Je komt hier voor een heerlijk avondje eten, niet om naar een weg te kijken.

We hadden voor het JRE menu gekozen. Na een amuse begonnen we een gerecht van zeebaars en appel, gecombineerd met een Rueda Verdecho.Een lekkere frisse wijn, die helaas volledig overheerst werd door het gerecht. Het gerecht op zich was erg lekker. Wijn apart opgedronken om in ieder geval daar ook van te kunnen genieten.

Daarna een gerecht met kabeljauw, kreeft en lamsoor. gecombineerd met een Pedro Ximenex. Dit was een feestje. mooie combinatie van gerecht met wijn. Beide zeer smaakvol.

Vervolgens gingen we door naar de kwartel, ganzelever, radijs en knolselderij. The Wolftrap ging dit alles begeleiden. Ook hier weer mooi op smaak gebracht gerecht en een goed combinerende wijn.

Hoofdgerecht was een kalfsentrecot met zwezerik. Hierbij een Abadal cabernet franc. In een woord; Fantastisch!!

Dessert van pure chocolade met kers en vlierbes. Travino uit Zuid Afrika ging dit begeleiden. Een geweldige afsluiter. Het menu bouwde zich duidelijk op naar een crescendo.

Daarna nog heerlijk afgesloten met een kopje koffie met friandises. de chef kok kwam nog even aan tafel voor een kort praatje. Echt iemand met passie voor koken die voor ons een mooie avond heeft verzorgd.

Zijn er nog mindere kanten? We zaten gedurende de avond zelf het tafelwater bij te schenken. Het brood bij de gerechten kwam ons over als een sneetje brood, niet om over naar huis te schrijven.

Conclusie: restaurant is zeker aan te raden om eens te gaan eten. De eigenaren zijn zeer gepassioneerd en doen hun uiterste best om een prachtige avond te bezorgen. Als we weer eens in de buurt zijn, zullen we hier vast en zeker weer een tafeltje bezetten.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super hoor, bij de Beejekurf wordt van elk gewoon ingrediënt nog iets bijzonders gemaakt, echt heerlijk gegeten.
Wij komen zeker nog eens terug om te smullen van jullie gerechten.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij kregen fantasierijke en exclusieve gerechten voorgeschoteld die ook nog eens voortreffelijk van smaak waren.
In het kader van de AHrestaurantactie kregen we 2 3-gangenmenus voor een redelijke prijs van 40,00 euro.
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het geluidsniveau was erg rustig mede vanwege het feit, dat de overige gasten allemaal op het buitenterras verbleven. We waardeerden zeer, dat de chef-kok/eigenaar aan tafel even aan praatje kwam maken.
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. 5 gangen menu voor een aanbiedingsprijs. Met name de eerste gang, een gerecht met komkommerbereidingen en tartaar en het dessert van sinaasappel en chocolade sprongen er uit. De rest was wat minder uitgesproken van smaak en presentatie. Prijs-kwaliteit verhouding voor eten klopt wel, zeker met de aanbiedingsprijs. Voor een prima bedrag de mogelijkheid genomen om er een all-in van te maken met prima wijnen, water en koffie. Entourage is prachtig verzorgd en omdat het niet zo druk was was het ook rustig. Bediening wat wisselend. Op sommige momenten heel attent, op andere momenten wat minder. Met name als het bijvoorbeeld gaat over bijschenken water en bij de eerste gang wist degene die het gerecht kwam brengen niet helemaal zeker wat voor saus het was. Al met al een prima ervaring, maar eentje die voor ons niet betekent dat we persé nog eens terug willen.
kim E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Afegelopen vrijdag hadden wij iets te vieren. Met zijn tweeën hebben we genoten van een overheerlijk 5- gangen diner, met een bijpassend wijnarrangement. Een geweldige service met ontzettend vriendelijke en zeer kundige bediening. Weten waar ze over praten en wat ze jou aanbieden. Het eten was overheerlijk! Mooie en heerlijke combinaties van verschillende gerechten die smelten op je tong. Daarbij werden heerlijke wijnen geserveerd die perfect aansloten bij de verschillende gerechten. Al met al een topavond gehad! Ons ga je zeker nog vaker zien!
Marie-Thérèse V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was wederom fantastisch, net als de vorige keer. Zeer gastvrij in alle opzichten en in alle gerechten werd rekening gehouden met dieetwensen. Een pluim om dit ook door te voeren in iets lekkers voor bij de koffie. Het wijnarrangement was klasse, vooral een grote pluim voor de keuze bij het nagerecht. En toprestaurant, heerlijk informeel met een uitstekende kwaliteit. De Beejekurf is een van onze favorieten.
Tijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk 6-gangenmenu gegeten voor een zeer vriendelijke prijs. Bijpassend wijnarrangement was erg goed, en de service was uitstekend.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten, verassende combinaties voor ieders smaak. Ware kunstwerkjes op het bord. De bediening was erg goed, voorkeuren werden onthouden en ondanks de drukte goede planning. Goede wijnkennis en wijnsuggesties pasten perfect bij de gerechten, aparte en bijzondere wijnen.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij hebben met 6 personen heerlijk gegeten. Elk menu was op het bord een schilderij met daarbij een duidelijke uitleg wat er op het bord lag.
Lang getafeld en nagepraat onder het genot van een kopje thee/koffie met heerlijke versnapering erbij.
Een autoritje uit Nijmegen was het zeker waard.
TOP!!
suzanfrank .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Eten bij De Beejekurf is een culinair feestje!
Een fantastische combinatie van smaken en prachtig mooi opgemaakte borden.
De bediening was zeer vriendelijk en attent en zelfs Mathijs, de chefkok liep door het restaurant om te vragen of alles naar wens was.
Voor ons was dit de eerste keer hier maar zeker niet de laatste!
Anne1414 H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het was een fantastische culinaire ervaring. Van ontvangst tot vertrek heel aardige en goede bediening. Ook de stijl van de inrichting was prachtig. Dit hadden we niet verwacht aan de rand van Venray. In de gerechten zaten prachtige smaaksensaties!